بازدید 22577

برخی کارمندان دولتی ماهی ۳۰ میلیون حقوق می‌گیرند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت نشسته تا از آسمان برایش پول فرستاده شود و هیچ تلاشی برای خلق منابع جدید در بودجه سال ۹۹ نکرده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 19 December 2019

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت نشسته تا از آسمان برایش پول فرستاده شود و هیچ تلاشی برای خلق منابع جدید در بودجه سال ۹۹ نکرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از جام جم آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فروش املاک ومستغلات دولت نمی‌تواند بخش درآمدی محسوب شود افزود:در سال ۹۸، مبلغ ۱۴ هزارمیلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد دولت پیش بینی شد که عملکردش تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان است، این ارقام در لایحه ۹۹ نیز چیزی حدود ۴۹ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که بعید است نتیجه‌ای داشته باشد.

نماینده کمیسیون بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ در خصوص مفسده زا بودن فروش املاک دولت تاکید کرد: الان چاره جز فروش املاک مازاد برای اداره کشور وجود ندارد، اما باید نظارت دقیقی صورت گیرد تا قیمت گذاری‌ها ضابطه‌مند باشد.

حاجی دلیگانی گفت:دولت با موضوع بودجه سرسری برخورد کرده است، هم اکنون سه چهارم بودجه کشور دراختیار شرکت‌های دولتی است که ریخت و پاش‌ها وحقوق‌های هنگفتی دارند.

وی افزود:چه لزومی دارد برخی کارمندان این شرکت‌ها ماهانه ۳۰ میلیون تومان حقوق دریافت کنند، لذا با محدود کردن بودجه آنان می‌توان راهکاری اندیشید تا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان منابع بودجه از این طریق تامین شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۱۳
بهتره بگید مدیران دولتی . . .
هبچ کس نیست به داد مردم برسد
بهتر بگیم برخی از مدیران دولتی ماهی بیش از 30 میلیون تومان حقوق میگیرند مانند مدیران شرکت ملی نفتکش ایران
خیلی از کارمندان و نه مدیران وزارت خانه های نفت، مخابرات و نیرو بالای 15 تومن می گیرن. تقریبا میشه گفت حدود 15 تا 20 درصد کارمنداشون اینجورین در حالیکه همون مدرک و همون تخصص با کارایی بسیار بالا در شرکتهای خصوصی 4 تومن هم نمیگیرن.
شایسته سالاری یعنی همین. مملکت اینجوری هاست که اینجوری شده
پارتی داشته باشی همه چیز حله. همه چی
دولت قبلی با فروش نفت ۱۵۰ دلاری املاک دولت را هم می فروخت و شما هیچ اعتراضی نکردید آقای دلیجانی! توجیه هم می کرد لازم نیست پژوهش در شهرک غرب صورت گیرد در شهرستان هم میشود پژوهش کرد.
مگه مجبوره که به این‌همه کارمند حقوق بده
تعدیلشون کنه،مثل صنایعی که ازشون حمایتی نمیشه ورشکسته میشن
ازاصناف وصنایع وتاجروبقبه می‌گیره تااین دولتی ها ی پرتوقع آب تودلشون تکان نخوره
معنی نداره که یکنفر جذب دولت بشه و ۳۰سال آویزون بیت المال بشه بدون بررسی وصلاخیت سنجی مرتب و...
این درست نیست که حقوق بعضی از کارمندانش فضایی و نجومی باشد انوقت برای نپرداختن کمک معیشت به افراد با حقوق کمتر از 5 میلیون تومان هزار بهانه جور کند ...
خدا رو شکر. من فوق لیسانس هم ماهی یک میلیون تومن حقوق دارم... خدا این مسئولین زحمتکش رو برای ما نگه داره. خیلی تلاش میکنن. شبها زا خوابشون مینزند. از وقت خانواده هاشون. وام که ندارن. پاداش ندارن. ماهی سی میلیون که چیزی نمیشه... نمیشه بچه رو فرستاد خارج!!!

نمیشه رشوه داد .... تو رو خدا یکمی بالاتر ببرین. گناه دارن
اخه ۲۰۰ میلیارد کجای بودحه را میگیره کارشناس.
کارمندان میراث فرهنگی را بیا ببین چقدر حقوق می گیرن، همشون زیر خط فقر هستن
حقوقهای نجومی مربوط به کارمندان ادارات دولتی نیست چونکه بنده در پست شغلی مشاغل سخت با مدرک فوق لیسانس- 17سال سابقه کار و کارشناس مسئول واحد مربوطه با کلی اعتراض حکم کارگزینی سه میلیون میباشد وپس از کسورات و بدون اقساط خلص دریافتی ام 24000000ریال میباشد . هماهنگ سازی حقوقها آرزوی ماست تا به حق واقعی برسیم و بیشترین حقوقها با فوق العاده شغل ویژه در دانشگاهها - قوه قضائیه- بیمارستانها و واحدهای نظامی است و مصداق حقوقهای نجومی نیز در شرکتهای دولتی- نمایندگان و وزرا میباشد.
این کارمندان از آقازاده ها هستند وگرنه حداکثر حقوق یک کارمند با سابقه به سه ملیون هم نمی رسد.


دولت برای رفع کسری بودجه باید حقوق نجومی حکومتیان و مجلسیان و قوه قضاییه و بودجه سایت ها و نهاد ها را کاهش دهد که در آن صورت مشکل به راحتی حل خواهد شد.
بابا خوش به حالشون بفرمایید کدوم اداره و سازمانه ما هم بریم اونجا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان