بازدید 30851
آخرین خبرها از بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس یازدهم؛

خبر فوق‌العاده وزیر کشور از درصد بالای تایید صلاحیت‌شدگان/ ۸۴۸ داوطلب نمایندگی مجلس انصراف دادند/ نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت‌ نشده/ شکوری‌راد، امام و منصوری ردصلاحیت شدند؛ مولاوردی و راکعی تایید

«عبدالرضا رحمانی فضلی» گفت: از مجموع ۱۶۰۳۳ داوطلبی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی اولیه کردند، ۸۴۸ تن اعلام انصراف کردند. در نهایت پرونده ۱۵۱۸۵ تن بررسی شد و در نتیجه صلاحیت ۹۱.۲ درصد از افراد در هیات‌های اجرایی تایید و نتیجه به هیات‌های نظارت اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 18 December 2019

مراتب ردصلاحیت به داوطلبان انتخابات مجلس امروز چهارشنبه توسط فرمانداران ابلاغ می‌شود. سوابق داوطلبان انتخابات مجلس در فاصله روزهای ۱۰ تا ۲۱ آذر در مراجع چهارگانه بررسی شد و هیات‌های اجرایی نیز در فاصله روزهای ۱۷ تا ۲۶ آذر فرصت داشتند تا صلاحیت داوطلبان این انتخابات را بررسی کنند. بر اساس خبری که وزیر کشور آن را اعلام کرده، ۹۱ درصد از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم تایید صلاحیت شده‌اند.

وزیر کشور: بیش از ۹۱ درصد از داوطلبان انتخابات تایید صلاحیت شدند

وزیر کشور از تایید صلاحیت بیش از ۹۱ درصد از داوطلبان انتخابات مجل شورای اسلامی خبر داد.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» با اعلام پایان زمان فعالیت قانونی هیات‌های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۶ آذرماه گفت: از مجموع ۱۶۰۳۳ داوطلبی که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی اولیه کردند، ۸۴۸ تن اعلام انصراف کردند. در نهایت پرونده ۱۵۱۸۵ تن بررسی شد و در نتیجه صلاحیت ۹۱.۲ درصد از افراد در هیات‌های اجرایی تایید و نتیجه به هیات‌های نظارت اعلام شد.

خبر فوق‌العاده وزیر کشور از درصد بالای تائید صلاحیت شدگان؛ بیش از ۹۱ درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند/ 848 داوطلب نمایندگی مجلس انصراف دادند/ اعلام نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت‌نشده مجلس

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات، با تغییر قانون در سال ۹۵، دادستان‌های مراکز حوزه انتخابیه به ترکیب هیات‌های اجرایی اضافه و نماینده شورای اسلامی شهرستان از جمع معتمدین حذف شدند، تصریح کرد: هیات‌های اجرایی در ده روز زمان قانونی فعالیت خود بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه و مبتنی بر موازین قانونی ماموریت بررسی صلاحیت داوطلبان را به انجام می رساندند.

ابلاغ مراتب ردصلاحیت‌ به داوطلبان انتخابات مجلس

بر اساس جدول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز مراتب ردصلاحیت به داوطلبان انتخابات مجلس توسط فرمانداران ابلاغ می‌شود.

سوابق داوطلبان انتخابات مجلس در فاصله روزهای ۱۰ تا ۲۱ آذر در مراجع چهارگانه بررسی شد و هیات‌های اجرایی نیز در فاصله روزهای ۱۷ تا ۲۶ آذر فرصت داشتند تا صلاحیت داوطلبان این انتخابات را بررسی کنند.

براساس جدول انتخابات، امروز ۲۷ آذر مراتب ردصلاحیت داوطلبان توسط فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه به داوطلبان اعلام می شود. داوطلبان ردصلاحیت شده در فاصله روزهای ۲۸ آذر تا اول دی فرصت دارند تا شکایت خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند. این شکایات در حد فاصل ۲ تا ۲۱ دی بررسی می شود.

اعلام نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت‌نشده مجلس

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌شان در هیأت‌های اجرایی احراز نشده، چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها اعلام کنند.

خبر فوق‌العاده وزیر کشور از درصد بالای تائید صلاحیت شدگان؛ بیش از ۹۱ درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند/ 848 داوطلب نمایندگی مجلس انصراف دادند/ اعلام نحوه شکایت داوطلبان احراز صلاحیت‌نشده مجلس

متن اطلاعیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره ۲

به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط هیأت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه صلاحیت آنان احراز نگردیده است می‌رساند «براساس تبصره ماده ۵۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» می‌توانند از تاریخ ابلاغ فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه‌های انتخابیه حداکثر ظرف مدت چهار روز از تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ الی ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ در وقت اداری از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان‌ها مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و رسید دریافت نمایند.

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی»

شکوری‌راد، امام و منصوری ردصلاحیت شدند؛ مولاوردی و راکعی تائید

«علی شکوری راد»، «جواد امام» و «آذر منصوری» از شاخص ترین چهره های اصلاح طلبی هستند که نام شان در لیست ردصلاحیت شدگان هیات های اجرایی قرار گرفته است. در حالی که «شهیندخت مولاوردی» و «فاطمه راکعی» صلاحیت شان به تائید رسیده است.

آذر منصوری از دریافت پیامک رد صلاحیت شدنش از سوی هیات اجرایی انتخابات مجلس یازدهم خبر داد. همچنین بنا بر شنیده ها «علی شکوری راد» دبیر کل حزب اتحاد ملت و «جواد امام» مدیرعامل بنیاد باران نیز نام شان در لیست ردصلاحیت شدگان قرار گرفته است. البته «جواد امام» هم در گفت و گویی این موضوع را تائید کرده است.

همچنین «امیر آریازند» عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت نیز از دیگر سیاسیون اصلاح طلبی است که صلاحیتش برای هیئت‌های اجرایی انتخابات احزار نشده است.

آنگونه که برخی منابع خبری نزدیک به اصلاح طلبان گزارش داده اند، صلاحیت مولاوردی و راکعی از سوی هیات اجرایی تایید شده است.

۹۵ درصد داوطلبین انتخابات مجلس در استان تهران تایید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تایید صلاحیت ۹۵ درصدی داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران خبر داد.

«شکرالله حسن بیگی» در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان تهران با شهرستان شهریار با اشاره به انجام فرایند انتخابات اظهار کرد: طبق قانون انتخابات سه مرحله از مراحل انتخابات را پشت سر گذاشتیم که مرحله اول ثبت نام داوطلبین در حوزه‌های انتخابیه، مرحله دوم تشکیل هیئت‌های اجرایی در استان تهران و مرحله سوم تعیین صلاحیت‌ها بود.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبین انتخابات در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان تهران به مدت یک هفته انجام شد که در نهایت ۳۶۸۰ داوطلب در استان تهران ثبت‌نام کردند که ۲۵ درصد کل ثبت‌نام‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: ۳۷ هیئت اجرایی در استان تهران تشکیل شده که با توجه به حساسیت سیاسی استان تهران و حضور افکار و گروه‌های مختلف سیاسی ثبت‌نام به صورت ویژه و با افزایش تعداد داوطلبین نسبت به دوره های گذشته همراه بود که نوید انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم در دوم اسفند ماه را می‌دهد.

حسن بیگی همچنین با اشاره به فرآیند تایید صلاحیت‌ها گفت: رسیدگی به صلاحیت ها تا ساعت 24 روز گذشته به اتمام رسیده که بر اساس آن در استان تهران ۹۵ درصد داوطلبین تایید صلاحیت شدند و ۵ درصد رد صلاحیت شدند که بخش عمده‌ای از رد صلاحیت‌ها نیز به سبب نقص پرونده‌های تکمیلی و بخش محدودی از رد صلاحیت‌ها نیز تحت تاثیر استعلام از مراکز چهارگانه یعنی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال بوده است.

وی همچنین گفت: امروز ابلاغ رد صلاحیت ها به افراد به صورت پیامکی و مکاتبی انجام می شود و بر اساس قانون، افراد رد صلاحیت شده که در بخش مراکز چهارگانه یا نقص پرونده اعتراض داشته باشند، از فردا به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیئت نظارت استان ارسال کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین در مورد آموزش عوامل اجرایی افزود: در این فرصت فرایند آموزش عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران در حوزه های انتخابیه آغاز می شود که در این اقدام ملاک مهم صرفه‌جویی و جلوگیری از ریخت و پاش های غیرمتعارف می باشد.

حسن بیگی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس و ماده ۷۷ قانون خبرگان رهبری اظهار داشت: طبق این قوانین کلیه دستگاه های عمومی و دولتی باید تمامی امکانات را در اختیار ستادهای انتخابات قرار دهند، به علاوه با توجه به اقدام به موقع ستاد انتخابات استان تهران در زمینه تشکیل ستاد در موعد مقرر، انجام تمامی مراحل مربوط به فرایندهای قانونی بر اساس زمان اعلام شده از سوی وزارت کشور در انجام وظایف محوله عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به آمار تایید صلاحیت ها گفت: در استان تهران از مجموعه ۳۶۸۰ داوطلب ثبت نام شده ۳۵۹۳ نفر تایید صلاحیت شده اند، ۴۲ نفر انصراف داده و ۲۲۳ نفر رد صلاحیت شده اند که درصد بیشتری از رد صلاحیت شده ها مربوط به نقص مدارک می باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تصریح کرد: ۳۲۵۴ چهار نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تایید صلاحیت شدند، ۲۷ نفر انصراف داده و ۲۰۶ نفر رد صلاحیت شدند که عمده آن نیز به علت نقص مدارک بوده است.

حسن بیگی با اشاره به وضعیت دیگر حوزه‌های انتخابیه افزود: در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۵۹ نفر تایید صلاحیت شده، ۶ نفر انصراف دادند و ۱۲ نفر رد صلاحیت شدند؛ همچنین در حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان ۹۸ نفر تایید صلاحیت شده، ۴ نفر انصراف داده و یک نفر رد صلاحیت شده است.

وی با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد تاکید کرد: ۱۰۲ نفر در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد تایید صلاحیت شدند، سه نفر انصراف داده و دو نفر رد صلاحیت شدند همچنین در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۵۰ نفر تایید صلاحیت شدند، یک نفر انصراف داده و دو نفر نیز رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: در حوزه انتخابیه پاکدشت ۳۰ نفر تایید صلاحیت شده یک نفر انصراف داده و رد صلاحیتی در این حوزه انتخابیه نداشتیم.

حسن بیگی همچنین با اشاره به وضعیت تایید صلاحیت اقلیت های دینی گفت: ۲۱ داوطلب اقلیت های دینی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند که ۱۸ نفر تایید صلاحیت شده و سه نفر نیز انصراف دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵۲
بماچه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
خدا کند تا تمام اصلاح طلبها را رد صلاحیت کنند ، تا شاید از خواب بیدار شوند!؟
و تمام تند روها و جبهه پایداری های دو آتشه را به مجلس بفرستند
تا شاید تکلیف مان زودتر روشن گردد
انشاالله
واقعا که چقدرم خبر مهمیه
دیگه ابی از اینا برای ما گرم نمیشه چون رسما همه ی این نماینده ها هیچکارن و نمونش رو تو بنزین دیدیم
خیلی مهم بود برامون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رای بی رای!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
اینم نقشه است باید رای بدیم ........ولی تکرار نکنیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خبر فوق العاده بالای 95 درصد از رای دادن منصرف شده اند...!!!!!
اعلام خبر تعداد بالاي تاييد صلاحيت شدگان نمايندگي مجلس نشان ميدهد كه مجموعه دستگاه هاي مربوط به انتخابات از عدم مشاركت مردم در انتخابات باعث شده با اين كار اين بار سعي در ايجاد فضا براي مشاركت بالا در انتخابات از طرف مردم شود . البته باز هم منتخبين نهايي از جمع اندكي از كانديدا ها باشند . چرا افراد گمنام ومنفرد وهمچنين فاقد توان مالي براي خريد آراء فقط سياهي لشكري بيش نيستند . ضمن اينكه أصولاً انتخاب شدگان همواره افرادي خاص با نگرش هاي مشخص بوده اند
این تایید صلاحیت نیست..هنوزفیلترینگ مرحله اخر وتممیم گیر اصلی بجای مردم مونده....
واسه چی خرج الکی می تراشید؟ حالا اگه نماینده مجلس خیلی واجب کرده از بین همین ها، در یک برنامه شاد و مفرح تلوزیونی قرعه کشی کنید هم هیجانش بیشتره هم کلی تبلیغات بازرگانی فروخته می شود خرج ندارد هیچ، درآمد هم دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
اي جان !
عجب !
معلومه که شورای نگهبان چرا اکثریت کاندیدا ها رو تایید صلاحیت کرده .... برای اینکه مردم رو به رای دادن تشویق کنند ..... اما مردم هنوز گرانی بنزین و حوادث آبانماه رو یادشون نرفته ...... با این بازی ها، سرمون کلاه نمیره ....
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
هنوز نوبت شورای نگهبان نرسیده!!! تازه هیئت اجرایی نظر داده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
بازهم همه دوستان اقایون تایید شدند و مخالفان فکری انها که ممکن بود انتخاب بشوند رد صلاحیت شدند
ولي خانم آذر منصوري فعال مطرح اصلاح طلب رد صلاحيت شده ، آنهم در هيات هاي إجرائي ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
دست گلشون درد نکنه
شاید بیدار شوند
باش تا بياييم راي بدهيم
اینم یه راه و حقه برای آوردن مردم به به پای صندوقهای رای.
حالا باید جشن بگیریم ؟! !!!
و خوشحالی کنیم ؟ !!!!!
اکثریت مردم با گوشت و پوست و خون خود فهمیده اند ،
که با این سیستم انتخابات و این مدل چند لایه قدرت ،
اصلا امیدی به اصلاح امور نیست
رای بی رای
من رای نمیدم. دلیلشم این با ۳۲ سال سن بیکارم این همه رای دادم کاری نکردن
با توجه به تعداد بالای کاندیداها . اون 9 درصد خیلی مهم هست و با درصد و نمودار نمی توان فهمید . بلکه بعد از درآمدن نامها و رد صلاحیت شدگان هسن که می شود در مورد ان نظر داد
این خبرها برای شما فوقلاعاده میباشد برای ما اصلا اهمیتی نداره دوزاری هنوز نیفتاده؟؟
شهیندخت مولاوردی- دلیل تایید صلاحیت : ما بخاطر احترام به مراجع قم بحث ورود زنان رو متوقف کردیم!
که چه بشه، چه کاری از دستشون بر میاد؟
فقط یک درصد داوطلبان که جزو رد شدگان هستند کمی لیاقت نمایندگی داشتندو بقیه هیچی .
متاسفم از تنگ نظری نسبت به اصلاح طلبان معروف ثبت نام کرده و رد صلاحیت انها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
اتفاقا کار بسیار خوبی کردند
و خدا کند فقط تند روهای جبهه پایداری را مستقیم
به مجلس وارد کنند
و زودتر خلاص شویم
اصلا نیاز به انتخابات نیست هرکسی رو خودتون صلاح می دونید انتخاب کنید
میخواهید درصد مشارکت مردم را بالا ببرید
درصد بالا چه کارایی دارن..
چه خبری؟؟؟
گیرم همه اصلاح طلبان تایید شوند ( به فرض محال)
گیرم مجلس آینده یک دست از احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب باشند !!!!!
مگه چه اتفاقی قراره بیفته؟
مگه در زندگی و معیشت مردم اتفاقی خواهد افتاد؟؟؟
مگه کار و اشتغال ایجاد می شود

برای این خبرها ریگر جذابیتی نیست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
مثلا در مجلس ششم که دست اصلاح طلبان بود
گذاشتند تا کاری کنند ؟
اون نماینده سیستان و بلوچستان که تو گمرک مشکل ساز شده بود آیا تایید صلاحیت شد؟
مردم دیگه رای نمی دهند. انتصابیون خودشون برن مجلس
وزیر کشور: بیش از ۹۱ درصد از داوطلبان انتخابات تایید صلاحیت شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جلل الخالق . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گرم کردن تنور انتخابات.
همه رو گذاشتن تا بیان تا فامیلش حداقل بهش رای بدن و آمار مشارکت بالا بره!

اما باور کنید اصلا نه مردم رای می دهند، نه حتی فامیل هم چشم دیدن اون طرف رو تو مجلس دارند!

زهی خیال باطل
چهره های شاخص اصلاح طلب را رد صلاحیت میکنند تا آنها با افراد دسته دوم و سوم خود به انتخابات بیایند و رای پایین داشته باشند و بعد میگویند دولت روحانی اصلاح طلب بود و عدم موفقیت آن به پای اصلاح طلبان است مگر شما گذاشتید؟
اصلاح طلبان باید لیست واقعی خود را بدهند و هر کجا کم داشتند برای مردم بگویند کاندیدای آنها فلانی بود و رد صلاحیت شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
اصلا رای نمی دهیم حتی اگر خود مدرس را زنده و کاندیدا کنند
مردم رئيس جمهور را با 24 راي انتخاب كردند ايجوري از آب در آمد. بهتر است 290 نفر آدم پاك دست منتصب شوند و اين همه هزينه روي دست كشور نگذارند.
ای جانمی جان حالا دیگه قالیباف میشه رئیس مجلس
مجلی تعطیل بشه هزاران میلیار صرفه جویی میشه که هیچ
کلی کار هم پیش میره
چرا ثبت نام می کنند و بعد انصراف می دهند؟؟؟ همه کارها مون همین طور الکی هست
وقتی فردوسی شاعر ایرانی بارها و بارها در شاهنامه از حجاب اجباری دفاع کرده متاسفم که خانم مولاوردی فمینیست مآبانه از حجاب اختیاری دفاع می کند
آمار استان تهران را یکبار دیگه جمع بزنید تا معلوم شه چقدر اطلاعات دقیقی داده شده.3680 تا داوطلب 223 رد صلاحیت شدند 42 انصراف دادند پس باید چند نفر تائید صلاحیت بشه ؟3415 نفر ولی بندگان خدا 3593 نفر را تائید کردند یعنی 183 نفر دیگه از کجا امدند تو تائیدی ها ؟
نابناک چر دست میبری تو نوشته ها؟
اینکه من به عنوان یه شخص نمیخوام دیگه رای بدم موضوعی نیست که عجیب باشه
تقریبا همه رو این موضوع اصرار دارن
خدایا شکرت..حالا میتونم با آگاهی و مطالعه از بین کاندیدای اصلح،اصلح ترین رو انتخاب کنم ..مدیونید اگه فکر کنید دارم مسخره میکنما!!!!!
بزرگترین پارادوکس دنیا
ثروتمندترین کشور دنیا ایران است از دید
تمام صاحب نظران اروپا و آمریکا آسیا و آفریقا و نوابغ ایران و جهان
ولی الان فقیرترین مردم دنیا مردم ایران هستند
چرا؟!!!!!
با این همه ثروت و نفت و گاز و طلا و نقره و مس و آلومینیوم و فولاد و سنگ آهن و فیروزه
گنچ های زیر خاکی و آثار باستانی و منطقه گردشگری
جوانان نابغه خاص و نایاب در جهان و منابع انسانی عظیم منابع ناشناخته ایران که فقط آمریکا می داند و مسئولان در خواب و منطقه استراتژیک و منطقه چهار فصل و وصل به آبهای آزاد و بهترین منطقه هوایی و معادن دست نخورده و کشاورزی خاص و پول ساز در ایران (زعفران و پسته و برنج و...)
ایده های ناب و دست نخورده و هزران...و ...
ایران باید آمریکا و جهان را تحریم می کرد !!!!
نه اینکه تحریم روی او اثر بگذارد
اصلا خدا ایران را ضد تحریم قرار داده و اگر تحریم روی ایران اثر داره مقصر فقط و فقط مسئولان هستند
معلوم است که ثروتمندترین کشور دنیا دشمنان زیادی دارد و طبیعی است
ولی داشتن اینچنین مسئولان عجیب و غریب در کشور
خیلی خیلی خیلی و بی نهایت خیلی عجیب است
یه سوال. امیدوارم تابناک منتشر کنه.چراشورای نگهبان در دوره های قبل ازاین دست ودلبازیها نمی کرد وفله ایی همه رو رد صلاحیت میکرد؟ چرا الان یادشون افتاده که یه دفعه 90 درصد کاندیداها رو تایید صلاحیت کنه؟ به خاطر این نیست که بوی الرحمن انتخابات بلند شده؟ اخه تو مملکتی که احزاب به معنی واقعی وجود ندارند ومجلس فقط نظاره گر تصمیمات هست انتخابات جز ایجاد هزینه به چه درد میخوره؟ اقایون شمارو به خدا دست از سر این مردم بینوابردارید مجلس ودولت رو تعطیل کنید هر کس رو میخواهید انتصاب کنید فقط مرد ومردونه پای عمل وتصمیماتتون بایستید وداستان کی بود کی بود من نبودم رو راه نیاندازید.
رای بی رای
مجلسی که هیچ فایده ای برای مردم نداره به چه درد مردم میخوره؟ هرکی رو دوست دارین بفرستین مجلس. من که رای نمیدم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر