بازدید 5259

آزادی گروگان ۳۸ ساله در سیستان وبلوچستان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۲۰ میلیارد ریالی از چنگال آدم ربایان در جنوب این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸ 18 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه بیست و هفتم آبان ماه سال جاری و ربوده شدن جوانی ۳۸ ساله در یکی از روستا‌های توابع بخش «بنت» شهرستان نیکشهر بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد ربوده شده که جوانی ۳۸ ساله است به همراه برادرش در داخل روستا به صورت پیاده در تردد بودند که ۴ سرنشین یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ که ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه داشتند به زور وی را سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه این ماجرا گروگان گیران با خانواده فرد ربوده شده تماس گرفتند و برای رهایی او ۲۰ میلیارد ریال بدهی خود را مطالبه کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سردار طاهری ادامه داد: تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری آدم ربایان که دائم محل اختفایشان را در شهر‌های همجوار تغییر می‌دادند ادامه داشت تا اینکه سرانجام محل نگهداری فرد ربوده شده در باغات شهرستان «بمپور» شناسایی شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر با دریافت نیابت قضائی، محل نگهداری فرد ربوده شده را محاصره که آدم ربایان با تنگ شده بر خود از محل متواری و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری آدم ربایانتصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر