بازدید 4480

بهروان: فیفا ارزشی برای انتخابی المپیک قائل نیست

کد خبر: ۹۴۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 17 December 2019

مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متأسفانه فیفا هم ارزشی برای مسابقات مقدماتی المپیک قائل نشده و این بازی‌ها را در روز‌های غیر از فیفا برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامرضا بهروان در مورد گلایه‌های حمید استیلی از سازمان لیگ مبنی بر عدم همکاری با تیم امید گفت: واقعاً چه کاری می‌توانستیم انجام بدهیم. سازمان لیگ نهایت همکاری را با تیم امید انجام داده و این کار را ادامه می‌دهد. اگر فرصتی برای برگزاری مسابقات بود حتماً مسابقات باشگاهی را تعطیل می‌کردیم، اما هیچ فرصتی نداریم.

وی افزود: می‌دانید که باشگاه‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند. دو تیم ما در مرحله گروهی هستند و دو تیم هم در پلی‌آف بازی خواهند کرد. پس چگونه می‌توانیم همه این برنامه‌ها را هماهنگ کنیم. اگر گفته می‌شود که ما با تیم امید همکاری نداریم حرفی بر مبنای حقیقت کامل نیست، زیرا اگر مسابقات باشگاهی عقب بیفتد گرفتاری‌ها و مشکلات باشگاه‌ها در نیم فصل دوم بیشتر خواهد شد.

رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به بی‌اهمیتی فیفا به مسابقات مقدماتی المپیک تصریح کرد: متأسفانه فیفا هم ارزش لازم را برای این مسابقات قائل نشده است. زیرا اگر بازی‌ها در روز‌های فیفا انجام می‌شد شرایط خیلی مناسب‌تر بود. اما شما می‌بینید این بازی‌ها در روز‌های غیر از فیفا است.

بهروان ادامه داد: در کشور‌های دیگر هم تیم‌های باشگاهی به تیم امید کشورشان کمک می‌کنند. ما هم از باشگاه‌ها خواسته‌ایم نهایت همکاری را انجام بدهند. البته باید از منافع باشگاه‌ها هم دفاع کنیم. مسابقات باشگاهی و لیگ هم ارزش خودش را دارد. با این حال امیدوارم باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار بدهند. تیم‌هایی که با هم بازی دارند دو یا سه بازیکن در تیم امید دارند که بازیکنان تأثیرگذارشان هم هست.

وی در مورد اینکه بیشترین چالش در مورد بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی است، گفت: استقلال و سپاهان یکی دو بازیکن تأثیرگذار دارند که این بازیکنان می‌توانند در جام حذفی برای باشگاه خود بازی کنند و یکی دو روز دیرتر به اردوی تیم امید اضافه شوند و مشکلی هم پیش نمی‌آید. همه ما بر حمایت از تیم ملی و تیم امید تأکید داریم. جناب بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ هم بر این مسئله تأکید دارد، اما باید حق باشگاه‌ها هم داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار