بازدید 7973
استاندار ایلام:

ان‌جی‌ال دهلران آذرماه ۹۹ افتتاح می‌شود

کد خبر: ۹۴۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 16 December 2019

طرح ان‌جی‌ال دهلران که تامین کننده خوراک پتروشیمی دهلران و ماهشهر خوزستان است بر اساس اعلام نظر مسوؤلان ذیربط آذرماه ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه در نشست بررسی وضعیت ان‌جی‌ال دهلران که با حضور مدیرعامل و مدیران این طرح برگزار شد، اظهار داشت:
طرح ان‌جی‌ال دهلران که تامین کننده خوراک پتروشیمی دهلران و ماهشهر خوزستان است بر اساس اعلام نظر مسوؤلان ذیربط آذرماه ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

ان‌جی‌ال دهلران آذرماه ۹۹ افتتاح می‌شود

وی ادامه داد: به منظور فراهم شدن زمینه برای تسهیل سرمایه‌گذاری این طرح می‌توان از ظرفیت‌های قانونی توسعه شرق و غرب در قالب مشوق‌های لازم، چون معافیت‌ها و یارانه‌های اختصاص یافته استفاده کرد.

وی افزود: استانداری ایلام نهایت همکاری با سرمایه‌گذار در راستای اجرای فعالیت این طرح را دارد و پیگیر تسریع در بهره‌برداری این طرح بزرگ است.

استاندار ایلام با اشاره به وجود ذخایر ارزشمند نفت و گاز در استان گفت: وجود منابع عظیم نفت و گاز در استان زمینه ساز توسعه در استان است.

وی افزود: وجود این ذخایر ارزشمند موهبت الهی به مردم استان است که باید سرمایه‌گذاری لازم در راستای استفاده از آن اختصاص یابد تا منجر به ایجاد اشتغال جوانان منطقه و رونق تولید و توسعه استان شود.

سلیمانی‌دشتکی از آمادگی کامل استانداری و فرمانداری در راستای تسهیل روند فعالیت این طرح خبر داد و اظهار داشت: همه ما در تلاش هستیم تا با فراهم کردن شرایط مناسب بستر توسعه استان را فراهم کنیم.

گفتنی است در این نشست استاندار ایلام با مدیران شرکت پتروپالایش ان‌جی‌ال سه هزار و ۱۰۰ دهلران از جمله سیدی مدیرعامل، صرافان مدیر حقوقی، قاسمی مدیر اداری، هاشمی امور حقوقی و تحصیل اراضی دیدار و بر رفع مسایل و مشکلات طرح تاکید کرد.

طرح ان‌جی‌ال دهلران دارای پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی است و کار تکمیل و راه‌اندازی آن در بخش‌های مختلف در حال ادامه است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار