بازدید 186325

«زهرا امیر ابراهیمی» همانی است که آبرویش را بردیم و هنوز پشیمان نیستیم!

این روز‌ها زهرا امیر ابراهیمی، بازیگری که انتشار فیلمی از روابط شخصی اش، او را مجبور به ترک وطن کرد، درباره آن روز‌ها و فردی که عامل انتشار آن فیلم خصوصی بوده، صحبت‌هایی کرده و دوباره پس از سال‌ها موضوع وی در رسانه‌ها داغ شده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 16 December 2019
تابناک؛سید مسلم بهشتی نژاد؛ این روز‌ها زهرا امیر ابراهیمی، بازیگری که انتشار فیلمی از روابط شخصی اش، او را مجبور به ترک وطن کرد، درباره آن روز‌ها و فردی که عامل انتشار آن فیلم خصوصی بوده، صحبت‌هایی کرده و دوباره پس از سال‌ها موضوع وی در رسانه‌ها داغ شده است.

به گزارش «تابناک»؛ هرچند موضوع این بازیگر سالهاست که تمام شده و خود وی در خارج از کشور است و عامل انتشار فیلم او هم از دنیا رفته، اکنون صحبت بر سر این است که آیا از آن حادثه عبرت گرفته ایم؟ آیا اگر همین امروز فیلمی از روابط خصوصی کسی منتشر شود، به جای روشن کردن بلوتوث‌های قدیمی، امروز از طریق شبکه‌های اجتماعی میلیون‌ها بار آن را به اشتراک نمی‌گذاریم؟ چند درصد جامعه ممکن است، درباره فیلم روابط خصوصی کسی مطلبی بشنود یا در معرض دیدن آن قرار بگیرد، اما آگاهانه از مشاهده آن پرهیز کند و یا با عدم اشتراک آن در فضای واقعی یا مجازی در ریختن آبرویی سهیم نشود؟

همین امروز با مرور اتفاقات رخ داده برای آن بازیگر تلویزیونی، خیلی‌ها بر آن افسوس‌ها خوردند، اما شاید به همین تعداد هم همین امروز، با سرک کشیدن در زندگی دیگران، موجب ریختن آبرویی شده اند و این همه ناشی از آموزشی است که ما ندیده ایم. آموزش ندیده ایم که علاوه بر حریم فیزیکی و چهاردیواری افراد که حریم خصوصی آنان است، حریم روانی افراد هم حریم خصوصی است، حریم اطلاعاتی و ارتباطی افراد هم حریمی خصوصی است؛ حریم‌هایی که همه ما در نقض برخی از آنان، استاد شده ایم، چون نه در مورد حریم خصوصی آموزش دیده ایم و نه نقض آن را، یک ناهنجاری اجتماعی به حساب می‌آوریم.

صرفا با توسل به کنجکاوی و این ایده که باید زودتر و سریع‌تر از دیگران با خبر شویم، سر در حریم خصوصی افراد می‌کشیم، بدون توجه به اینکه این سرک کشیدن در حریم خصوصی افراد، ممکن است چه پیامد‌های ناگواری برای آنان داشته باشد؛ این در حالی است که قوانین محکم و استواری هم که مانع نقض حریم خصوصی افراد بشود هم در کشور وجود ندارد و حتی گاهی رسانه‌های رسمی مانند صدا و سیما خود بیش از همه وارد حریم خصوصی افراد می‌شوند؛ صدا و سیمایی که در این زمینه باید دانشگاه باشد، در این زمینه تولید ناهنجاری اخلاقی می‌کند.

همه این اتفاقات در حالی پیرامون ما به وفور اتفاق می‌افتد که به ما در سنت اخلاقی مان گفته می‌شود که حفظ آبروی افراد در حکم حفظ مال و جان آنهاست و افشا کردن عیوب دیگران حرام است؛ گاهی احساس می‌شود دلیل برخی معضلات اجتماعی نظیر طلاق، نزاع‌های خیابانی و دسته جمعی، ناشی از نقض شدن حریم خصوصی افراد، توسط کسانی است که ذهن و روان خود را هزینه راهیابی به حریم خصوصی دیگران کرده اند.

در ماه‌های گذشته ـ چه در محیط نخبگی و چه در محیط توده ای ـ به کرات شاهد به اشتراک گذاشتن ویدیو‌ها و تصاویری از افراد و شخصیت‌های سیاسی و هنری بوده ایم؛ گاهی هم آنچنان حق به جانب در مورد به اشتراک گذاشتن عیوب همین افراد، سخن می‌گوییم و خود را در مقام قضاوت قرار می‌دهیم که گویا بر همه ابعاد آن ماجرا احاطه داریم و خدا یا مردم مسئولیتی به ما داده اند که فردی را با جار زدن عیوبش رسوا کنیم؛ غافل از اینکه همین که قصد می‌کنیم با آشکار کردن عیوب افراد، آنان را رسوا کنیم، وارد حریم خصوصی آنان شده ایم و با اینکه در کوتاه مدت ممکن است از اینکه زودتر به اطلاعاتی درباره فردی دست پیدا کرده و آن را منتشر کرده ایم احساس غرور کنیم، در بلند مدت احساس پشیمانی سراغ ما خواهد آمد که دیگر قابل جبران نیست؛ در همین مورد زهرا امیر ابراهیمی، اکنون چه کسی خوشحال است که آن فیلم را دیده و حتی آن را به اشتراک گذاشته است؟ از چه باید خوشحال باشد؟ از آبرویی که رفته است؟

اکنون عامل انتشار اولیه آن ویدیو به گفته خود آن بازیگر، از دنیا رفته است و راهی هم برای جبران آن اشتباه ندارد و افرادی هم که مسلسل وار آن اشتباه را تکرار کرده اند هم احتمالا راهی برای جبران ندارند. اگر قانون از ما محافظت نکند، ما خود را فراموش کرده ایم. کاش در کلاس‌های تربیتی و پرورشی به جای توصیه‌های سنتی اخلاقی زیستن، راه‌های عملی اخلاقی زیستن که بر اساس آن کدهای اخلاقی قانونگذاری هم صورت گرفته را به فرزندان این کشور آموزش دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲۶۱
در این مملکت ریختن آبرو مثل نقل و نبات می ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ولی خودش که اول انکار کرد ولی حالا اقرار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بنظرم باید تعریف روابط رو عوض کنیم
به ما چه که کاری کرده یا نکرده
تا زمانیکه شخصی به دیگران ضضر نمیرسونه میتونه هر کاری بکنه
علیرضا پرتوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آبروی کسی رو بردن کار ناشایستی است،
ولی چه کسی آبرو برده؟ اون کسی که از کارش فیلم گرفته و یا کسی که فیلم پخش کرده؟
عاقل باشیم کدام زن و شوهری هستند که از کار زناشویی خود فیلم تهیه می کنند؟
این خانم خودش از عمل ناشایستش فیلم گرفت، آیا عمل خلاف شرعش قابل دفاع است؟بعد هم ایشون اول باید پاسخ دهد علت فیلمبرداری از کارش چه بوده است، دوم این فیلم چگونه به دست مجید رسیده است، سوم آیا مجید الان زنده نیست که از خودش دفاع کند، این تهمت رو باید وقتی عنوان میکرد که مجید زنده بود، الان میشه به هر مرده ای تهمت زد، چون نیست که از خودش دفاع کنه.
از همه اینها گذشته شما که می گفتی دختر داخل فیلم شما نیستی و کسی دیگری است که گریم کرده و این بخاطر دشمنی نامزد قبلی شما است، حالا بعد از سالها میگی خودت بودی و مجید فیلم پخش کرده. اگر نامردت سابقت دشمنی کرده به مجید چه ارتباطی داره؟ بعد هم حرف اولت قبول کنیم یا حرف امروزت؟ آیا این فیلم گرفتن و پخش کردن، حربه ای برای مهاجرت به خارج نبوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آقا یا خانم ۱۳:۲۸
خودت بودی انکار نمی کردی؟ خدا قوه تصور رو به آدمی داده که همدیگه رو درک کنن. کسی بود اون روز از روی رحم و مروت چشم روی این یه گناه ببنده؟ به خدا اون قضیه یک بلای بزرگ اجتماعی بود که به راحتی با داشتن درک قابل عبور بود ولی خیلیا اونجا شکست خوردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
هرگز به خودم اجازه ندادم که آن فیلم خصوصی را منتشر کنم. خداوند از سرتقصیرات همه ما بگذرد و حریم خصوصی ما را از گزند پلید ، در امان نگه دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
جناب پرتوی شما ظاهرا کلا بی خبری
ازین خانم مخفیانه فیلم گرفته شد بعد باج خواهی شد و فیلم علنی گرفته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
جناب آقای پرتویی، از نظر انسانیت پخش هر نوع فیلم یا سند مبنی بر رابطه ی خصوصی ممنوع بوده و هست. این مقوله از لحاظ انسانی هیچ توجیهی نداره. بهتره به جای این همه توجیه این مقوله را بپذیری و انجام هم ندی.

بحث دوم هم سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران تحت هر شرایطی حرکتی زشت و ناپسند است که متاسفانه ما ایرانیها این کار برامون عین تفریح شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آقای پرتوی
نمیدونم شما این همه به خودتون زحمت میدین برا استدلال، برا چی؟؟؟ من اون موقع دانشجو بودم، این خانم حتی اولش خواست خودکشی کنه و نتونست. کاملا معلوم بود از این قضیه داغون شده بوده. شما حق نداری به این راحتی قضاوت کنی. من نمیگم مومن بوده یا نبوده. ولی کجای دین گفتن مومن دچار گناه نمیشه. برو آیات ۱۳۵ و ۱۳۶ سوره آل عمران رو بخون و دست از قضاوت بردار
علیرضا پرتوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
چون فیلم ندیدم نمی تونم بگم که مخفیانه گرفتن و یا اینکه خودش راضی به این کار بوده.
ولی کار خلاف شرع این خانم نمی تونیم انکار و یا کتمان کنیم
به هر حال یه طرف ماجرا خود خانم بوده که مرتکب این عمل شده است.
به هیچ عنوان پخش این فیلم رو تایید نمی کنم، ولی به هر صورت خانم ابراهیمی خودش هم یک ضلع این ماجرا بوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
منم از نویسنده سوالی دارم، آیا تو فکر میکنی این مملکت درست شدنیه؟ هنوز امید داری؟ آیا تا چیزی موردی از این مردم سراغ داری که آدپ خوشحالرباشه تو این مملکت زندگی کنه؟
خیلی اتفاق بدی بود ولی این خوبی هم داشت که واسه همیشه از این ویرانکده رفت.
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اگر چه با شما در خصوص حفظ آبروی انسانها موافقم ولی افراد سرشناس مثل ورزشکاران و بازیگران و چهره های سیاسی و اجتماعی در همه جا وظیفه دارند نسبت به افراد عادی مراقبت بیشتری داشته باشند.مسلما اگر خودمان مراقب نباشیم انتظار داشتن از عوام بیهوده است
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بازگو کردن یک گناه از خود گناه بدتر است، زیرا قبح اون گناه در جامعه ریخته می شود، سالها از اون ماجرا می گذشت و خیلی ها مثل من اون فیلم ندیده بودند و از ماجرا خبر نداشتند، نه همه مردم فیلم دیده بودند و نه همه مردم اطلاعی از ماجرا داشتند، ولی الان بعد از سالها با پیشرفت علم و اطلاع رسانی چرا باید این ماجرا نبش قبر می شد تا کسانی که اطلاعی از اون ماجرا نداشتند هم خبردار شوند؟ چرا باید بعد از سالها دوباره خود شخص دست به آبروریزی برای خودش می زد؟ یه خرده مشکوک و بودار است
علی
| Netherlands |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آقای پرتویی عزیز یک نصیحت برادرانه برات دارم و اون اینکه هرگز مغرورانه و به اصطلاح با کمالات نفس حرف نزن، شیطان ممکون همه ما رو فریب بده، پس به جای شماتت دیگران و حمایت از انتشار فیلم، فقط لحظه ای خودت را جای طرف بگذار، هرگز نگو من خویشتندارم و فریب نمی خورم، غرور کاذب منشاء همه فساد هاست.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
نامرد کسییه که وقتی قضیه رو همه فراموش کردن دوبار برسرزبانومیندازه
هخدایت نیامرز
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
در جواب دوستانی که میگویند این خانم از روابطشان فیلم
نمیگرفت تا به این وضع گرفتار نشه بگم بنده ی خدا میگه من اینکارو نکردم ولی برفرض اینکارم کرده باشه چه دلیلی داره کسی برداره اینو پخش کنه .
دوستان عزیز مگه شما بخاطر اینکه عکسهای خصوصیتون دست کسی نیفته عکس نمیگیرید؟ پس امنیت کجاست؟آرامش کجاست ؟اعتماد کجاست ؟ از همه مهمتر انسانیت و اخلاق در این میان کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یادمه اون موقع مدرسه میرفتیم ما,فیلم با سی دی پخش میشد دست به دست مثل الان نبود همه سی دی هارو شکوندن بعدش یاس یه اهنگ خوند سی دی رو بشکن همه داشتن یک رشد بلوغ و فرهنگی تجربه میکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
حتما کسی مخفیانه اون فیلم ادعایی رو گرفته


مثل همون فیلمی که از استاندار سابق یاسوج گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آقاي پرتوي مطلب درستي گفتيد. چرا كار زشت اين خانم كه آنموقع حتي تاثير بدي بدليل شناخته شدنش روي جامعه داشت را كسي ناراحت نشده؟! حالا صحبت از آبروي افراد ميكنند؟ كلا تو ايران آبرو بهانه خوبي شده كه با مجرمان و متخلفان در هر زمينه اي برخورد جدي نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
انقدر نگویید حریم شخصی . همین بازیگرها هستند که پشت دوربین ژست های آنچنانی میگیرند... و بعد این کار ها رو میکنند اکثرا آدمهای متظاهر و بوقلمون صفت هستند ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
طبق این گفته ها داشتن روابط نا مشروع بادوست پسر به رسمیت شناخته شده اگه این روابط درست بود چرا همون اول تایید نکرد وشروع کرد به تکذیب بعد چرا از عملشون فیلم گرفتن و از همه مشکوکتر مشخص نبودن دوست پسر و چطوری این فیلم به دست بهرامی رسیده واز این بدتر بافتخار میگه این فیلم چهار میلیارد فروش داشته یعنی یک جورایی هم بدش نیومده حالا از کجا آمار فروش هم دستش بوده آخه این همه رمز راز بازی بعد میگن آبروش ریختن شما یک ریزه پشیمونی توی مصاحبه اون دیدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اگر ابراز ندامت میکرد برایمان قابل قبول بود اما الان با افتخار در شبکه خارجی ظاهر میشه واون قضیه رو نبش قبر میکنه و افتخار هم میکنه چهار میلیارد فروش داشته واصلا هم ناراحت نیست به هر جهت مردم دیگه فراموش کرده بودن که همچین هنرپیشهای با این سابقه بوده اما اون خودش دوباره خودشو مطرح کرده وبعد میگیم آبروش رو بردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
من اون موقعی در حالی که 17 سال داشتم و در دانشگاه و فضای بی اخلاقی این مساله رو باخودش مرور می کرد اجازه ندادم به خودم که چنین فیلمی رو تماشا کنم کسی هم مجبورم نکرد نگاه نکنم حتی شاید مسخره ام هم کردن که بیا ببین حس کنجکاوی هم تحریک کردن اما الحمدلله بخاطر رعایت تقوا و اخلاق عمل درست رو انتخاب کردم . البته این از طرف ماست ،بهترین حافظ آبروی ما خود ماهستیم ، بخصوص خانم ها باید رفتارشون در حوزه خصوصی و عمومی متناسب با یک شخص والا مقام باشه و نه یه آدم سبک. افرادی که مشهور ند باید در زندگی خودشون رعایت کنند اخلاق داشته باشن بالاخره قشر زیادی جوزده و بی تقوا وجود داره که همیشه سر توی همه چی میکنه . ضمن اینکه اصل برخی روابط و رفتارها منتشر هم نشود معصیته اما حسابش با خود خداست .
طفلی گناه داشت ، خیلی بی رحمانه با خوشحالی و شاید هم خشم آبروش رو بردیم .
پاسخ ها
MEHDI
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خانم امیر ابراهیمی کار بدی نکرده بود که آبروش بره همه ما روابط خصوصی داریم حالا اگه یه روانی پیدا بشه و فیلمو منتشر کنه گناه شخص چیه؟
منتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خود من تا حالا هیچ گناهی نکردم؟؟؟ آبروش که نرفته.. همه ما گناهانی داریم مخصوصا اونی که بیشتر از دیگران ایراد می گیره.... اگه فرصت گناه داشته باشه از همه بدتر عمل می کنه.....
هرکارکرده به خودش ربط داره ولی چرا فیلم برداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بچگی کرد خو
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
تو فیلم بیشتر مواقع داشت گریه میکرد بیشتر فکر میکنم از ترس آبروش میرفت پیشش . از این موارد تو دور و اطرافیان زیاده متاسفانه . تازه پول هم میگیرند از دختر بدبخت
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کسی که ابروشو بود چنان خدا زد تو سرش که بلافاصله سرطان گرفت و گور به گور شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
واقعا
آنهم چرا آن فیلم را به یک کارگردان قدیمی داده است ؟
یه دختر با هزار آمال و آرزو دربه در شد و ترک وطن کرد
روابط شخصیش به خودش مربوط بود
هرکسی رو تو قبر خودش میگذارند
تو رو خدا بیائیم و ی ذره شعور و فرهنگ داشته باشیم اینقد سرک تو زندگی مردم نکشیم.
بخدا همه ما هزاران بار بدتر از دیگران کارهای زشت کردیم و میکنیم ولی خدا با همه بزرگیش پرده از اسرار ما برنمیداره که اگه برداره از شدت شرم و خجالت میمیریم اونوقت چطوری راضی میشیم با ابروی مردم به راحتی بازی کنیم.
خدایا کمک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
وقتی فیلم گرفت دیگه رابطه شخصی نیست. هرزگیه مجید جان
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کعبه امال بعضی ها غرب: حرکت هر ذره در جهان بر باقی جهان تاثیر گذار است
بزرگ ترین زر دنیا این است که هر کس را داخل قبر خودش میگذارند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یعنی یک نفر برود دزدی و یک نفر فیلمش را بگیرد و بعد فیلم منتشر شود طرفی که دزدی کرده مجاز به ان کار بوده؟؟؟؟ایشان اصل کارش ممنوع بوده با یک نفرغیر همسر سکس کند ان وقت شماها میگویید بیچاره و .....البته احتمالا ما امل هستیم و نمیفهمیم روابط نادرست جنسی را!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خصوصی میفهمی یعنی چی؟ خصوصی یعنی جز خوت کسی ندونه نه اینکه هر غلطی تو جامعه بکنی بگی خصوصیه
بهش سخت گذشت ولی بعدش بهش پناهندگی دادن و الان در آرامش و امنیت زندگی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خخخخ پس همه اش نقشه بود دیگه؟ عجب انگل هایی هستید شماها! کاشکی همتون از این مملکت گم ی شدید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
انگل ها تربیت ندارند و به جای مهاجرت میمونن و همه جا را به گند میکشونن
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شما ظاهرا نمی دانید انگل چیست. انگل در میزبان می ماند تا جایی که بتواند تغذیه کند و سپس میزبان دیگری را انتخاب می کند. حالا فهمیدی انگل کیه؟
حدیثی از پیغمبر هست که میفرمایند
ابروی مومن از آبروی کعبه بالاتر هست
اون فیلم نشان داد که ملت نه دین دارند و نه اخلاق
چطور با آبروی یک مومن بازی شد و چه زجرها و زحمت ها که اون مومن نکشید فقط بخاطر مردی که اخلاق و دین ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
!مومن؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مومن رو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مومن1111111
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ربطی به دین نداره
فرهنگ و شعور باید ساخته بشه کار فرهنگی باید جای تبلیغات تلوزیونی رو بگیره
علیرضا پرتوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مومن؟ آیا کسی که خلاف شرع میکنه مومن است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ناشناسانی که مومن واسشون جای تعجب داشته، آیا شما ها خدا هستید و یا اینکه جای خدا نشستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنوز نمیدونید که از درون هر شخص فقط خود آن شخص و خدای آن شخص خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا نمیدونید ایمان داشتن و مومن بودن فقط به نماز خوندن و روزه گرفن محدود نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا نمیدانید که حق ندارد کسی را قضاوت کنید و خداوند هم در هر دین و آیینی این اجازه را به مردمش نداده که کسی را قضاوت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واستون باید تاسف خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
نه جناب پرتوی
فقط قاری و مدرس قران مومن هستش
بقیه نه مسلمانند و نه مومن
ناشناس
| Australia |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شاید ایشون از صدتا مومن مومنتر بوده شما از کجا خبر داری؟
آیا نامه اعمال ایشون برای شما ارسال شده؟
فقط خداوند آگاه هست از کارهای ما
و اسلام شدید سفارش کرده در زندگی مردم تجسس نکنید و مبنا بر مومن بودن اشخاص هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ناشناس 14:11 با کور که شیر یا خط بازی نمیکنی مومن بودن نشانه داره برو یه کم مطالعه کن تا اطلاعاتت بره بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اینها با »مومن سنج« به دنیا میان کلا
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مومن؟؟
خود امیرابراهیمی هم خنده اش میگرد از این کلمه.
رفته عشق و صفا بعد فیلمش درامده و یکسری کثافت کاریشان را با اب و تاب مشاهده کردند و سقوط اخلاقی پشت سرهم
جاوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ابروی مومن ؟؟؟؟؟؟
کدوم مومن؟؟
این خانوم چرا از عمل خلاف شرع خودش فیلم گرفت تا این جنجال براش درست بشه ؟
البته انتشار صحنه این گناه کمتر از خود گناه نیست که منتشر کنندگان ان هم روز جزا باید پاسخگو باشند
بعضی ها طوری نظر میدهند که انگار این خانم کار خلافی نکرده و هیچ تقصیری نداشته در حالی که مقصر اصلی در درجه اول خود ایشون هست که تن به این کار کثیف داد و بعد هم از این کار کثیف فیلمبرداری کرد و ...
زهرا امیرابراهیمی که عاقبت به خیرشد ،رفت و از این محیط .... راحت شد.ولی بطورکلی ریختن آبرو ی افراد برای یک عده بصورت یک تخصص و صنعت درآمده. داستان پرستوها هم جزیی از این صنعت کثیف است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
صنعت کثافت کاری برای پناهندگی چی؟ خوب هست با بد؟ خخخ گم شو بابا
ناشناس
| Australia |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ناشناس ۱۳:۳۰ اون که باید گم شه تو و امثال تو هستین که بوی تعفن و نکبتتون دنیا رو ورداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
این بنده خدا پرستوها رو میگه تو چرا به خودت گرفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کلا از بیکاری مردم ما روی اوردن به همین کثافت کاری ها. نمونش هم همین فرد ناشناسیهست که پاسخ اول را داده
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شما بطور نامحسوس جوری عقل جن هم نرسه به کسایی که مملکت به این ثروتمندی رو به لینجا کسوندن تیکه بنداز تابناک منتشر نمیکنه ولی این یارو که زیر همه کامنتا گمشو گمشو راه انداخته توهین نیست از نظرت تابناک؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ناشایاست من نیستم چرا این شخص آلمانی شخص نایاشایستی نیست ولی من هستم؟ اون هم به همه ی ایرانی توهین کرد و گفت کثیف ولی مشا ها اصولا چشمتون کور هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شما نترس جناب رومانیایی فحش شما و رفیقاتون هم چاپ شده حتی قبل از نظرات من نمونه اش همین آلمانی! شما توهین نکن تا توهین نشنوی!
مقصر فیلم زهرا امیر ابراهیمی خودش هست و نامزدش
چه دلیلی داره از روابط شخصیشون فیلم بگیرن و قطعا خودشون پخش کردن
داخل فیلم پسر دوربین رو نگاه میکنه و جاش و عوض میکنه
خود زهرا ابراهیمی هیچ توجهی به این موضوع نمیکند
شک ندارم بخاطر پناهندگی و رفتن به خارج این کار رو انجام دادن و به یه آدم سرطانی پول دادن که گردن بگیره و بعدش خودشو به جنون بزنه و بمیره
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خودتو در اسرع وقت به یک روانپزشک معرفی کن.امسال شما خطرناکن برایه جامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
چه دليل مسخره اي به هزار راه ميتونست پنادهندگي بگيره نه اينكه ابروي خودش و خانواده اش اينطوري بره دست از توهم و تهمت بردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
احمق تو فیلم رو دیدی داری تجزیه تحلیل هم میکنی اگر با این حرفی که میزنی اون یواشکی گرفته که این دختر نگاه نمیکنه
یعنی همین هست که این مملکت پیشرفت نمیکنه با امثال شماها طرف هستیم

بعدم هر کاری کرده به خودش مریوط هست این جنبه نداشت مملکت ما هست که این چیزا برای همه بدبختی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
فکر کنم امروز چندتا ساندیس خوردی
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اسمت "اینجا ایران" ولی تو وسط نیویورک هم باشی نگاهت به زندگی عوض نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کلک فیلم را با چه دقتی دیدید که همه چیو حفظی
نکنه کاری داشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آيا مي تواني آنچه گفتي قسم بخوري ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عنوز آدمهاي مسكل دار ميشه همين جا ديد!!!
انقدر محكم حرف ميزني چند بار فيلم ديدي كه اينطور بعد از ١٢ سال يادت عزيزم !!!!!
يك فكري به حال خودت بكن حتما
ناَشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
امثال تو هستن که هر لحظه تو زندگی دیگرون فضولی کنن وسرک بکشن فیلم برادری هم برای خاطره سازی وسه خودشون بوده نه لجنهایی که دنیا رو به گند میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
تو قطعا یه روان پریشی
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شک نداری؟؟
یه ضرب المثل میگه عاقل ها پر از شک هستند و نادان ها همواره مطمئن و بدون شک
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
عالی بود شرلوک هولمز عزیز. زدی توی خال.
اصلا گوش نده ابن دیونه
ها برات کامنت بد گذاشتن یا منفی دادن، خودشون روانی هستن.
دیگه‌چه خبر؟
همه نقاط تاریکی درزندگی خصوصی خودمان داریم که فقط خودمان وخداونداز ان اگاه است تلاش کنیم ستار عیوب و نقاط تاریک زندگی دیگران باشیم تادیگران هم مانع از ریختن ابروی ما شوند
پاسخ ها
علیرضا پرتوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
احسنت، کاملا موافق هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اخه چقدر تاریک سیاهی همه جا رو گرفته
من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم فیلم رو ببینم چون دیدن روابط شخصی کسی یکی از غیرانسانی ترین کارهاست. باید به خودمون یاد بدیم توی زندگی همدیگه سرک نکشیم. حتی ممکنه غیبت فردی رو کردن باعث بشه تیشه به ریشه اش بزنیم. شاید ندونیم اون حرفها از یه جایی شروع شده که قصدش واقعا نابود کردن شخص باشه اما ما داریم با اون نیت پلید همراهی میکنیم، با همدیگه اینکار رو نکنیم.
تابناک انگار یادت رفته ماه پیش تو ابان چخبر بود
یهو از فرش میخوای برسونیمون به عرش؟
سخت ترین شغل دنیا حفظ آبروست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
حفظ آبرو شغل نيست، وظيفه است.
دوستان تابناک از خودتون شروع کنید جناب مسلم از خودت شروع کن یه نگاهی به خبرهای خودتون در مجموعتون بندازید کسانی که کارهای زرد میکنن اول خودشون رو باید اصلاح کنن بعد دیگران رو مخاطب قرار بدن
خدا مسببان آن واقعه ناگوار را ببخشد و ایشان هم حلال کنند.
حدیثی از پیغمبر هست که میفرمایند
ابروی مومن از آبروی کعبه بالاتر هست
اون فیلم نشان داد که ملت نه دین دارند و نه اخلاق
چطور با آبروی یک مومن بازی شد و چه زجرها و زحمت ها که اون مومن نکشید فقط بخاطر مردی که اخلاق و دین ندارند
گناه ناراحتی اون رو همه افراد دخیلی می کشند
عوامل دولتی ازش عذر خواهی کنن کاری کنن اگه دوست داشت برگرده مملکتش، گروه و اداره جات دولتی و حفاظت و....... اذیتش نکن و در امنیت کامل باشه
شما با یادآوری آن مساله دردناک به این آبرو ریزی بیشتر دامن میزنید
واقعا این مطلب چه لزومه داشت؟ و چرا به عنوان مهمترین اخبار تابناک منتشر شده؟
من که نه بفهمم چی وگوئید!!!!
واقعا متاسفم براتون ، حالا چی شده همه دلسوز این خانوم شدن ؟ آبرو یعنی چی دقیقا کسی می تونه جواب چند سوال ساده منو بده ؟
بنده صحبتها ین خانوم شنیدم پر از ابهام بود
اولا ایشان صراحتا گفتن دوست پسر بوده پس رابطه نامشروع بوده پس گناهکاره
ثانیا چرا یکی از رابطه شخصی بخواد فیلم بگیره چرا ایشون توضیح اینو ندادن که چرا این فیلم گرفته شده ایا این نشان دهنده همکاری این خانوم با طرف نیست ؟
ثالثا چطور این فیلم دست ان طرف ثالث رسیده ایشون گفتن کار دوست پسر نبوده پس خودش این فیلم داده اگر نداده کار پسرست که بازهم معلومه اینا بیمار یا قصدی داشتن
رابعا ایشون با یک ذوق زدگی خاصی گفتن ۴میلیارد فروش رفته انگار ی فیلم هالیوودی بوده پس نشان میده تمام اینکارها با هماهنگی بوده و برای مادیات
در اخرم بگم این خانوم اصلا پشیمان نبود به عنوان یک جرم شناس میگم کل فرایند این داستان دروغی بیش نبوده نیست که هدف پول بوده حالا ان شخص ثالث فوت کرده ایشان این وسط امدن برای مظلوم نمایی پس نتیجه میگیرم ایشون بی ابرو بیش نیستن نخواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
به تو چه آخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
چقدر دری وری ردیف کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شاید بینشان صیغه محرمیت جاری شده بود.شما از گجا اینقدر مطمءن هستید که در مورد ادمها حکم صادر میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آقای آرش جرم شناس، تو نمیدونی هنوز که افشای روابط یک فرد تو اذهان عمومی و پخش تصاویر آن از بزرگترین جرم های کشورهای متمدن هست؟؟؟؟؟؟؟؟ تو میدونی که تو این خراب شده فقط ملت فضولی زندگی دیگران را میکنند بی آنکه عیب های خودشون را تصحیح کنند؟؟؟؟؟؟؟ در آخر اینکه تو مطمئنا نمیدونی که این مشروع و نامشروع بودنش صرفا به خودشون ربط داشته و خدای خودشون و نه به من و نه به شما و نه به هیچ کسی ارتباط نداره که ایشون آیا محرم بودن یا نامحرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ما هم برا شما متأسفیم
خوب شد؟
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
واقعا یا زیاد ساندیس خوردی یا مغزت دچار عیوب لاعلاج شده.خدایا با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر
با اینکه مسلمان وشیعه هستیم وبزرگان دین ما با رها و بارها نبردن آبروی مسلمان رو به ما سفارش کردند باز هم تکرار می کنیم وهیچ ابایی نداریم شاید هم مردم سیاستمدران رو نگاه می کنند که برای رسیدن به قدرت آبروی هم رو می برند بعد هم باهم عکس یادگاری می اندازند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خداوند میدونست ملت خاورمیانه مشکل دارن که قرآن رو
برای هدایتشون نازل کرد
من با فیلترشکن وصلم البته :)))))
همه موشها دزدی میکنن ولی موشی رو اعدام میکنن که به دام افتاد
همه مه خیلی کارها میکنیم ،کی حاضره فیلمش پخش بشه
طوری اون فیلم و نگاه کردیم که انگار خودمون مریم و مسیح پاک هستیم
کشور ما چقدر به ایشون کمک کرد؟ این محیط نا امنی که در کشور ما وجود دارد که اگه کسی به طریقی که شاید دست خودش هم نباشد با فیلمی، عکسی یا متنی آبرویش ریخته شود و دیگر در این کشور حق نفس کشیدن هم نداشته باشد آیا مقصر مردمن؟
خودش اومده گفته اره خودم هستم ان وقت تو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بیاد بگه. به توچه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا تو چرا تو زندگی دیگران دخالت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
۱۴:۱۸
پس لطف کن اول به این نویسنه بگو این خبرها را منتشر نکند و خودت هم دنبال ان فیلم نرو که ببینی اگر واقعا دنبال......
سلام. نویسنده محترم تابناک. گرچه وضع قانون و ضمانت اجرای آن برای مملکت داری امری لازم است که متاسفانه از اجرای آن در کشور ما در بعضی جا غفلت شده اما بدانیم همان توصیه های به زعم شما «سنتی اخلاقی» اگر بکار گرفته شود یعنی مرد عمل به آنها باشیم، نسخه شفابخش درون و برون ماست. همان قدر که ستیز با سنت های غلط امری مهم و بجا هست، کنار گذاشتن سنت های پسندیده هم امری نادرست، نابجا و خطرناک است زیرا دانسته یا ندانسته در حال خط زدن تجربه بشری و گاهی قوانین الهی هستیم. اگر نگاهی به تاریخ دنیا بیاندازیم می بینیم که «ره آورد تخلق به اخلاق الهی» از «ره آورد مراعات قانون بشری» پیش بوده است.
همین که اون فرد منتشر کننده فیلم به بیماری سرطان مبتلا شد نشان می دهد همین دنیا هم دارمکافات می تواند باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
این همه به سرطان مردند پس... ؟؟؟ عجب استدلال احمقانه ای×
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
استاد تو میدونی تو این کشور چند تا بچه 7 یا 8 ساله گرفتار سرطان شدن.گناه اونا چیه .گرفتار شدن نکنه اونام از این کارا کردن.؟ یکم تفکر داشته باش .شاید نفر بعدی که دچار سرطان بشی تو باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اتفاقا با اصغر موافقم
در جواب ناشناس اول و دوم خیلی به خودتون فشار نیارید ..چون نگفت هرکس ک به سرطان مرد لابدکار بدی کرده اینقد استدلال ندارید
رابطه شخصی از اسمش معلومه وقتی وسیله عام کردنش را فراهم کردی دیگر شخصی نیست
الناس علی دین ملوکهم مگر همین کار را شورای نگهبان با منتخب مردم اصفهان نکرد که جنبه تشویق برای منتشرکننده عکسها داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عالی بود این نظر. دقیقا رفتارشون با اون نماینده شهر ما یکی از ثقیف ترین کارها بود که البته دلیلی داشت و اونهم جایگزین فردی به جای ایشان بود که جزو جهیزیه های مجلس هست و همواره حضور در مجلس دارن اونهم حضوری بدون انجام کار. این عین خوردن حق دیگران بود
همه چیز ما به همه چیز ما میاد
کلا ملت مریضی هستیم
شیوه رانندگی کردن ما ایرانی ها را دیدید؟
وحشتناکه
و با پخش اون فیلم تناسب داره
رفتن به جنگل و تفریحمان چطور؟
همه جا را به گند می کشیم طوری که خودمان هم دفعه بعد نتونیم استفاده کنیم
پس چی می خوایم بگیم؟
پاسخ ها
اهبر خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اول اينكه همه مريض نيستند و يه عده مريض هستند. دوم اينكه ملتي هستيم دچار خود حقارتي شديد شده ايم. همه جا دنيا يه عده نفهم هستند كه كارهاي بدي انجام مي دهند و لي به پاي آنها نوشته نمي شود بر خلاف مردم ما. در مورد خانم زهرا ابراهيمي مساله اين هست كه اين فيلم چطور به دست آقاي پخش كننده رسيده. يا احتمالا دوست پسرش داده يا از آناز دوست پرش كش رفته بوده است. خوب حالا كه بيرون امده. مردم بايد خود رعايت ميكردند تا پخش نشود به خاطر اينكه آبروي هر هموطن آبروي خود آدم است. بالاخره هر كسي در زندگي خودش يه نقاط كوري دارد كه نبايد كسي به آن دست يابد و اگر افشا شود باعث نابودي فرد مي شود. پس بايد تو اين مسائل خود را به جاي طرف بگذاريم و رفتار مناسب را انجام دهيم. واقعا كه حركت زامبي وار بود و متاسفانه بسيار شنيع..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
گویا زمان حضرت مسیح بنا بود یک زناکاری را سنگ سار کنند، اما ندایی آمد که آنکه خود زناکار است دست به سنگ نزند و اینگونه کسی دست به سنگ نبرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بله این درسته که کلا رفتار ما در قبال دیگران و حتی محیط زیست و حیوانات مسؤولانه نیست
حتی در صف ایستادنمان هم مشکل دارد
یا عبور از چراغ قرمز را بعد از 100 سال هنوز با فرهنگ مختص خودمان رفتار می کنیم :
یعنی وقتی قرمز شد اگر حرکت کردیم زرنگیم
این فیلم هم خط قرمزی بود که همه با اشتیاق دنبال دیدنش بودیم
و کلی بد و بیرا گفتیم ولی خود را خوب و بی عیب یا متفاوت دانستیم
من کلی تلاش کردم نزدیک به ۴۰۰۰ دلار پول وکیل ۸۰۰۰ دلار دیپوزیت دانشگاه و نزدیک به ۱۰ میلیون تومان هزینه امتحانات ایلس و حی آر ای کردم بماند هزینه کلاس زبان و چند امتحان زبان دیگر از کانادا پذیرش دکتری گرفتم و ویزام فقط به دلیل ایرانی بودنم رد شد.
حاضرم چندین فیلم اخلاقی و غیر اخلاقی ازم گرفته بشه
و پناهنده همین کشوری که این خانم شد بشم
این خانم چه ضرری کرد جز اینکه زندگیش بهتر و آیندش روشنتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خب احمق هستی دیگه یعنی اون کانادیی داره بهت می گی تو یک ایرانی هستی و بهت ویزا نمی دیم عوض این که به رگ غیرتت بر بخوره که نخورد چون داری داری می گی می رم پناهنده شم؟ عجب گاگول هایی در این مملکت داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
حق داشتن ردت کردن، کسی که هیچ اصول اخلاقی نداره و برای رسیدن به هدفش تن به هرکاری می ده وبدتر از اون
درمورد زندگی این خانم هم نظر میده.عجب آدم شناسیایی بودن کانادایی ها..
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
نشون دادی چقدر ابله و احمقی. اگر حماقت نداشتی نمیومدی و بگی که حاضری همه کاری بکنی تا کشور دیگه بپذیرنت
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
چرا دروغ میگی؟

هر روز کلی ایرانی دارن با ویزاهای کاری و تحصیلی و . . . میرن کانادا و هیچ کدوم بخاطر ایرانی بودن رد نشدن. شاید فهمیدن ادعای دروغ کردی و ردت کردن چون به این چیزا خیلی حساسن.

اینقدر دروغ نگو. با دروغ به هیچ جا نمیرسی. و اینو هم بدون هیچ کشوری تو دنیا علاقه نداره آدمی رو وارد کشورش کنه که به برای رسیدنش به هدفش حاضره از همه اصول اخلاقی بگذره.
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اگر دانشگاهی در کانادا به شما پذیرش دکتری بده، دولت کانادا اجازه رد کردن ویزای شما رو نداره. وکیل هم نمی خواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ما که تا حالا نشنیدیم کانادا به دانشجویی بگه فقط به خاطر اینکه تو ایرانی هستی ویزا بهت نمیدیم. احتمالا دلیل دیگه ای داشته . در ضمن هزینه ی آیلتس و جی آر ای هم مجموعا میشه 5 میلیون و 200، 10 میلیون رو از کجا در آوردی؟ چند امتحان زبان دیگه رو هم دقیقا میشه نام ببری؟ چون ظاهرا کانادا فقط آیلتس و جی آر ای (اون هم برای بعضی رشته ها) میخواد. دپوزیت (رهن) رو هم بعد ازینکه رفتی دانشگاه محل پذیرش، بهت بر میگردونن. وکیلت هم داره یه خورده گرون حساب می کنه انگار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خاک بر سرت
فیلم خصوصیه یک نفر رو یکی دیگه منتشر کرده مردم هم حالا روی ناآگاهی از عواقب آن اون فیلمو بین هم تکثیر کردن اونوقت قانون عوض اینکه منتشر کننده فیلم رو بازخواست کنه اون خانم رو بازجویی! دادگاهی! وممنوع الخروج والبته ممنوع الشغل کرده والله فقط میتونم بگه یه مثلی هست که میگه سنگ رو بستن سگ رو ول کردن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اینجا ایران است
اهبرخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
عمو حافظه تاريخي نداري اگر داشتي اين حرف و نمي زدي. يادم در آن زمان پخش كنندگان عمده به به شديدترين وجه مجازات شدند. لطفا پلي بكي به گذشته بزن تا بيني قضييه چي بود.
این ژست ها به شما نمیاد

رسانه های ایران چپ و راست ..فرقی نمیکنه این جناح ای اون جناح

در برد ابرو ، بی اخلاقی ، فساد ها و زد بندهای سیاسی ته خط هستن
آبروی زن مسلمان رو بردیم .امیدوارم حلال کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مسلمان خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
با فیلمبردار سه نفر بودن کدوم زن مسلمان را میگی ....
خوبیش این بود که این ماجرا براش تبدیل شد به کیس پناهندگی . به کشوری رفت که از حقوق زنها و در مرتبه بالاتر از حقوق انسانها حمایت میکنه. رفت و دور شد از این خاک غریب که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه عشق قهرمانان را بیدار کند.
وقتی خود حاکمیت هیچ قانونی برای حریم شخصی افراد متصور نیست و به خود اجازه می دهد به مهمانیهای خصوصی هجوم ببرد، در اطلاعات شخص افراد تجسس کند و سرک کشیدن در زندگی هرکسی را حق خود می داند، چه انتظاری از مردمی داریم که دست پرورده این حاکمیت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
درود موضوع همینه
سکس یک نیاز جسمی و روحی موجودات از جمله انسان هست
ولی فیلم گرفتن از اون عجیبه
بجای محکوم کردن همدیگه ، فرهنگ فیلم گرفتن از همه چیز رو زیر سئوال ببریم
شاید دزد اومد فیلم ها رو سرقت کرد و به اشتراک گذاشت
لطفا از حریم خصوصی تا زمانی که امر به معروف و نهی از منکر واجب است، چیزی نگویید. مگر می شود هر کس به خودش اجازه دخالت بدهد، حریم خصوصی کیلو چند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
امر به معروف و نهی از منکر که کشکه
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین حرف معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من
همه آنچه دوستان به طعنه به درستی و یا به تلخی گفتند درست اما توجه کنیم آموزه های اخلاقی جامعه ما که بی شک ریشه دینی دارد وقتی آلوده به سیاست انهم سیاستی مبتنی بر نگاه گروهی صنفی شخصی و منفعت سیاسی شد رسیدیم به آنجایی که خود را مجاز دانستیم به زن باردار به خاطر یک تار مو در خیابان لگد بزنیم و به زندگی خصوصی مردم به هر شکل ممکن سرک بکشیم اینجا بودم که یادمان رفت مدعی اخلاق و دینداری در دنیای وانفسای امروز هستیم این شد که رفتارهای مذموم وپلشت شد هنجار. خداوند چنین سیاستمدارانی را نیامرزد که در حق این مردم اخلاق و دین ظلم کردند.
هرگز به خودم اجازه ندادم که آن فیلم خصوصی را منتشر کنم. خداوند از سرتقصیرات همه ما بگذرد و حریم خصوصی ما را از گزند پلید ، در امان نگه دارد.
ببنید اینکه پخش فیلم اشتباه بوده و باید فرهنگ سازی بشه حرفی نیست و باید انجام بشه اما نکته مهم اینجاست که سلبریتی ها و همه اشخاص معروف سیاسی و هنری و ورزشی این رو باید بدونن که همه مسائلشون برای مردم جذابه و این تو تمام دنیا وجود داره ، مثلا اگر یه فرد عادی با یه دختر رابطه برقرار کنه خیلی سروصدا نمیکنه و برای کسی مهم نیست ولی اگر اون شخص بیل کلینتون باشه خوب داستان بعد جهانی پیدا میکنه ، به خاطر همین اشخاص معروف و سلبریتی ها باید محافظت بیشتری از خودشون بکنن و این خانم به نظر من نباید ریسک میکرد و فیلم تهیه میکرد...
ما مردم بخاطر آموزش ندیدن بعضی چیزا تشنه این موارد هستیم. حتی برای کنجکاوی دنبال اون هم میریم. انتشار که جای خودشو داره. مشکل سیستم آموزشی ماست که مارا گرسنه این چیزا کرده است و ادامه هم داره
با سلام. عذر میخوام ولی اصل موضوع چیه؟ بحث راجع به کدوم فیلمه و این خانم کیه؟ بهر جهت با توجه به متن فوق، فضولی در زندگی دیگران کار ناشایستی است و بشدت نهی شده.
این رسم بدی بود که افراطی ها پایه آنرا گذاشتند مگر خانم خالقی چه کرده بود که آن عکسها را منتشر کردند اینها مسلمانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
حالا چرا شما مطمئن شدی افراطی ها فیلمش را پخش کردن؟؟؟!!!
چه جالب همه دارن از این مساله ابراز انزجار میکنن! پس کیا بودن که این فیلمو دیدن و دست به دست کردن؟!! حتما فرا زمینیها بودن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
من که نبودم چون اون موقع بدنیا نیامده بودم
ایکاش نویسنده اگر انصاف نداشت بجایش یک حافظه تاریخی داشت و یا اینکه کمی از شرع اطلاع داشت که متاسفانه نه تنها فاقد هر سه میباشد بلکه باتوجیه یه عمل منافی عفت عیان به نام حریم خصوصی دفاع میکند که ادای بظاهر انسانیت غربی را در بیاورد اما چرا
۱- اولا فیلم یادشده متاسفانه در سر چهارهای بالای شهر که بچشم دیدم علنا فروخته میشد که نشان از یک جریان داشت نه اتفاق, انهم در فضای اجتماعی و اعتقادی ان زمان که این امور با این وقاحت بی سابقه بود
۲- اون خانوم هرگز صحت فیلم و واقعه رو در اون زمان تایید نکرد و همه رو توطئه و فیلم رو ساختگی اعلام کرد و طلبکارانه با تساهل مسولان و قوه قضاییه با نیت عدم اشاعه, کشور رو ترک کرد
۳- حالا بعد از گذشت سالها و فراموشی حادثه, اون خانوم در رسانه های خارجی به صحت فیلم و واقعه اعتراف کرده و با این اقدام خواسته تا شاید از انزوای مثلا هنری خود برون رفتی داشته باشد. با عذری بدتر از گناه
۴- در ضمن اعترافات خود نیز طرف مقابل رو شوهر خود ( یا به عبارتی محرم) عنوان نکرده و ادعای نامزد که در همه جای دینا مفهوم کاملا نامحرم دارد معرفی کرده تا بدور از اعتقادات جامعه داخلی واعنقادی ملت مسلمان که واقعه در ان حادث شده, بتواند از فضای روابط نامشروع بظاهر قانونی غرب برای تطهیر غذب مابانه مدد گیرد
۵- به گفته متخصصان که در زمینه فیلم و دوربین تخصص دارند و فیلم رو برای اظهارنظر تخصصی دیده بودن, فیلم با دوربین متحرک یا به عبارتی توسط شخص ثالث گرفته شده که دیگر حریم شخصی تلقی نمیشود و طرف هم که فقط نامزد بوده نه همسر و لابد نامحرم, که با این ادعای نامزدی و نامحرمی طرف, محرم بودن فرضی فیلمبردار نیز کم احتمال یا غیر ممکن است
و سایر مسایلی که در حوصله نیست به راحتی میتوان عمدی بودن جریان را به تقلید از بعضی از بازیگزان خارجی برای شهرت و ثروت در ذهن تداعی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
سلام به پوارو های وطنی با این استدلال هایتان چون شخص ثالث گرفته باید همه ببینند. نشون میده ما چقدر به مسایل خصوصی هم علاقمندیم ضمنا قدیمترا در خونه ها باز بود و کمتر کسی سرشو میکرد توحیاط خونه رو دید بزنه چه خبره لابد چون در خونه بازه یعنی بفرمایید نگاه کنین و یا وارد شید تو خونه چون باید در رو میبستین وگرنه ما مجازیم که بیایم تو چون همه درا باید بسته باشه تا محیط خصوصی بشه
*
*
*
*
*
سایت خبری تابناک:::::::::
آقای سید مسلم بهشتی نژاد :::::::
برادر عزیز:

کاری که هم اکنون خود شما میکنید هم کاملا" غلط و غیر اخلاقی و غیر شرعیست.
چه لزومی داره برای این تیتر خبریت از این خانم مایه بزاری.
اگه تا حالا چند نفری هم که از این موضوع بی خبر بودند بلافاصله کنجکاو میشن و توی اینترنت دنبال فیلم مورد اشاره میگردن.

ستار العیوب میدونی یعنی چی اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی سکوت برای همیشه

تتابناک خودش داره به اسم فرهنگ سازی حرمت شکنی میکنه.

چه لزومی داره که اسم اون بنده خدا و ماجراش رو دوباره به سر زبونها بندازی

امان از جهل

حالا میخوام ببینم اونقدر وجود داری که این نظر رو منتشر کنی یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اتفاقا من هم خبر نداشتم و کنجکاو شدم ببینم چی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عزیز ناشناس باهات همدلی می کنم
ماهیت رسانه اینه
از این مسیر باید نون دربیارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عیب از ایرانیاس! خداروشکر که من در ایران زاده نشد! چون اگه میشد عین شما فضولی کرد!
من نمیدونم این آبرو چیه که هی می ریزه بازم می ریزه تموم نمیشه؟ این همه آدم عکس و فیلمشون تو اینترنته تازه دنبال لایکش هم هستن . یکم بی آبرو زندگی کنید ول کنید این حرفها رو .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کاملا با جنابعالی موافقم یکی از صفات بارز و القاب زیبای خداوند ستارالعیوب بودن اوست صفتی که اگر خالق ما نداشت همگی لخت و عریان بودیم و بی آبرو ، کدام یک از ما پاک و بیگناهیم ؟ و اگر نبود این صفت
داوند عزیز ، کدامیک آبرو داشتیم ؟ پس باید بدانیم بردن آبروی دیگران چه ان فرد بیگناه باشد یا گناهکار جنگ آشکار و رودررو با خدای ستارالعیوب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خداوند لعنت کند اشاعه دهندگان فساد و فحشا را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
دقیقا کدوم حتی بازیگر هالیودی عیر از عده ای اندک فیلم خود را منتشر کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
به قول علی نصیریان: »حیا« همیشه مُده، هیچ وقت از مِد نمیره باباجون
خاک دو عالم بر سرت تابناک.
نظرات بالا رو می بینه آدم واقعا می فهمه هنوز مشکل تربیتی داریم

نوشتن چرا انکار می کرده !!!!!!!!!!!!!! مرد مومن پس بیاد تایید کنه اون زمان
حضرت علی (ع) می فرماید اگر شبی شخصی را در حین گناه دیدید صبح فردایش به چشم گناه کار بر او نگاه نکنید شاید از کارش توبه کرده باشد.
خداوندی که عذاب می دهد همان خداوندی است که می بخشاید. در کار دیگران سرک کشیدن و از همه مهمتر قضاوت خود را به زبان آوردن کار درستی نیست. اول از همه خوم باید عبرت گیرم
اقای بهشتی پور درج این مطلب ونام بردن از این خانم محترم هم به نوعی مانند انتشار فیلم های خصوصی زشت وبازی با ابروی شخص میباشد متاسفیم که حتی نویسندگان ما هم توجه به این نکته ندارند که نباید با ابروی شخص حتی به عنوان یاد اوری اتفاقات گذشته نوعی بد اخلاقی است
این رفتارهای ما هیچ ارتباطی با اسلام ندارد. لطفاً برای توجیه کردن خودمان دین و مذهب را خراب نکنیم. هر انسان بالغی ممکن است رابطۀ جنسی داشته باشد که اصلاً عیب نیست. حالا اینکه این رابطه شرعی بوده یا غیر شرعی حرف دیگری است و اصل بر حسن ظن است. این خانم که آسیب دید، بیایید زین پس به یکدیگر رحم کنیم و از آخرتِ اعمال خود بترسیم!
اصلا گیریم هرچی , واقعا جای تاسف دارد که در همچین شرایط بحرانی که کشور دارد, یک موضوع پیش پا افتاده و زرد برای چند سال پیش که حقیقتش هم درست مشخص نیست, شده سرگرمی مردمی که عاشق خبرهای خاله زنکی هستند.

کشور در بحران است و خبرهای خاله زنکی و خبرهای مشکوک مثل وجود قرص در کیک و بوی هوا, عامل پرت کردن حواسها.

اون اتفاق هم چه توسط خود همین زن مهندسی شده باشه برای پناهندگی و خارج شدن از کشور و چه واقعا اتفاق افتاده باشه و فیلم خصوصیش را منتشر کرده باشند, هیچ تاثیری در زندگی مردم ندارد و لااقل باعث خروج آن زن از کشور و زندگی در یک کشور مدرن شد و در آخر به نفع خود همین بازیگر دسته دوم تمام شد, چون هم شهرت پیدا کرد و هم تابعیت یک کشور اروپایی را گرفت.

تاسف آور تر تعداد زیاد کامنتها برای همچین خبرهای زرد و درعوض تعداد کمتر پیامها برای خبرهایی که با سرنوشت کشور و اوضاع تاسف بار اقتصادی در ارتباط است !!!!!
یه زمانی یه دختر و پسر تو خیابون راه میرفتن کمیته یا کمیته نما ها جلوونرو می گرفتن می گفتن چه نسبتی با هم دارید.من فکر میکنم خودمون فرهنگ رعایت حریم خصوصی رو ازبین بردیم.ولی واقعا کسی که اون فیلم رو پخش کرد می دونست که با زندگی این بازیگر داره چیکار میکنه؟انسان حائز الخطاست همه انسانها اشتباهاتی دارند.واقعا این خانم خیلی قوی بود که خودکشی نکرد.
امروزه خدارو شکر سطح فرهنگ کمی بالاتر رفته و مردم کمتر اینکار رو می کنند
مگر در مواردی که افرادی به هر دلیل در صدا و سیما یا تریبونهایی که در دست دارن ظاهر سازی و عوام فریبی و ریاکاری رو سرلوحه کار خودشون دارند
اینهم بر می گرده به سیاستهای غلط فرهنگی حکومت که که مردم را مجبور به دورویی و ریاکاری می کنه
چرا نمیخواهند که هر کس همونی رو از خودش نشون بده که همیشه هست
چقدر زرد شدی تابی جون که این مسئله شده تیتر یک!!!!
از بدبختی مردم چه خبر؟؟؟؟؟
آبروی مسلمان از حریم کعبه هم بالاتر است و تا آنجا که اگر برای گناهی همچون زنا که از گناهان کبیره است اگر 4 شاهد وجود نداشته باشد مدعی آن مجرم است. و علت این 4 شاهد هم این است که انتشار گناه از خود گناه سنگین تر است
حالا بعد از12سال دوباره همه میرن سراغ فیلم .....
متاسفانه ریختن ابرو و از اون بدتر شده بهتان و تهمت شده یکی از امور جاری ما.
مهمترین وظیفه رسانه ها نسبت به جامعه این است که موضوعات مهم کشور را مطرح و از موضوعات کوچک عبور کنند و به نوعی رکن اساسی توسعه کشور هستند. اما متاسفانه رسانه های امروزی عکس قضیه عمل می کنند و به دنبال موضوعات حواشی که اصلا هیچ سودی برای مردم و کشور ندارند و چه بسا به ضرر مردم است می پردازند.
متاسف هستم که هیچکس به منظور اصلی نویسنده توجه نکرده منظور ایشان انتشار ندادن این نوع فیلمهای مربوط به سیاسیون است همانهای که مردم رو به تقوا دعوت میکنن بعد که به خلوت میروند خود ان کار دیگر میکنن
سوال اصلی این است که : آیا پخش این فیلم, به نفع این شخص شد یا به ضررش ؟؟؟؟؟

الان بعد از ده سال میشه راحت قضاوت کرد که قطعا پخش این فیلم به نفع این زن شد, چون هم به شهرت رسید و مظلوم نمایی کرد و هم تابعیت یک کشور پیشرفته را گرفت.

اگر این فیلم پخش نمیشد, مانند صدها هنرپشه دست دومی که آمدند و رفتند و هیچکس هم نشناخت آنها را, اینهم از یادها فراموش میشد ولی پخش فیلم داستان را برعکس کرد و باعث شهرت یک شبه این بازیگر دست دوم شد.
چه لزومی داره تابناک ددوباره این موضوع تقریبا فراموش شده رو شما در سطر خبرات بگذاری عزیزم واقعا " نیازی هست!!!
دین را باید به صورتی زیبا به کودکان آموخت و متذکر شد که افسانه های تاریخی می توانند بسیار زیبا باشند. باید یک جامعه دینی داشته باشیم!
در حیرتم از مرام این مردم پست این طایفه زنده کش مرده پرست
تا مرد بود زنده کشندش به جفا تا مرد زعزت ببرندش سردست
طبق گفته خودش از نامزد سابقش طلاق گرفته بود پس یک زن آزاد بود و می توانست بدون اجازه کسی با هر کس که خواست ازدواج کند چه دائم و چه موقت و روابط داشته باشد چه بسا آن روابط غیر مجاز نبود و ما آن را غیر مجاز دانستیم و یک ملت به حریم خصوصی آن شخص وارد شد
فقط می خوام هر طور شده از جهنم بروم.
من اون موقع دانشجو بودم تو میدون انقلاب تهران یه بیشرف یه سی خام فروخت بهم 1500 تومان گفت فیلم زهرا امیرابراهیمیه.الان اون 1500 تومن من هم جز گردش مالی اون فیلم حساب میشه یا نه؟حتی اگه همه زهرا امیر ابراهیمی را ببخشن من اون سی دی فروش را نمیبخشم
این جور که معلومه مردم بدهکار هم شدند!!!!
در اینجابحث بر سرآموزش مردم نیست. انسانها به راحتی با تحکم فرمانبردار نمیشوند. بحث بر سر فهم است و که آن هم بجز با فلسفه زندگی از خلقت تا حقوق فردی مطرح است. موضوعی که با دین فروشی و بی اخلاقی کاملا فراموش شده است و توقع داریم با نصیحت درست شود مردم آموزش ببینند ، که آموزش نخواهند دید.

مثل اینه که به یه بچه بگیم کاری رو نکن بدون اینکه علت رو بدونه. فلسفه رو نابود کردید نصیحت نکنید دیگه .
حضرت تابناک،

حالا شما چرا یک موضوع مدفون و کهنه را از قبر بیرون کشیده اید؟
بنده خدا خیلی داغون شد اون زمان ولی به نظرم این خانم خودش مریضه چون همه ما فراموش کرده بودیم الان با مصاحبه مجدد دوباره همه دارن میگن فیلمش کو تا دوباره ببینیم اخه مرض داره دوباره اشاعه فحشا میکنی اقرار به گناه خودش گناه
همین خبر شما که اون ماجرا رو یاداوری کرد خودش یه بی اخلاقی و ظلم در حق یک بنده خدا است.
من یک بار بیشتر فیلمش رو نگاه نکردم
بعدش سریع از کامپیوترم حذفش کردم
بی آبرو اونایی هستن که مال مردم رو میخورن دزدی میکنند وگرنه تن خودشه به کسی ربطی نداره برید در مورد انجلینا جولی که از افتخارات آمریکا و سفیر صلح سازمان ملل هست تحقیق کنید
متاسفانه فقر فرهنگی در کشور ما موج میزنه البته هرکس در این وادی دیدگاه و برداشت شخصی خودش را براساس تربیت و فرهنگی که در آن اموزش دیده و بزرگ شده می بینه .اما این برداشت ها نباید زنگی خصوصی افراد را بهم بزند من و هرکسی که در این دنیا زندگی میکنیم دارای ضوابط و روابط خصوصی هستیم که در خلوت خودمان داریم با خدای مان که شاهد به اعمال مان میباشد اما این دلیل نمیشود اگر این روابط را به میل خویش و با برداشت خودم در سنی که درآن سر میکنم و التهابات هیجانی لحظه ای یک فرد سومی با بدست اوردن ان سعی در سوء استفاده برای مقاصد شومش قرار دهد که سرکار خانم ابراهیمی قربانی بیش نیست و منه که سعی در کاویدن چرایی این علت هستم نیز گناهکار خواهم بود . اگر نظری به بخش حوادث بی اندازید می بینید که متاسفانه تعداد این جرائم به حدی بالاست که انسان از انسانیت بخشی از افراد جامعه شوکه میشود. این دنیا محل بازپرداخت تمام دیون ما به اعمال ماست ان شاءالله که انسانهایی متعهد به اخلاقیات باشیم .زندگی خصوصی افراد به خودشان مربوط است ختم کلام.
خیلی بدتر اینکه بعد از این همه سال دوباره این خبر منتشر می شود!!!
چرا دوباره با آبروی اون بنده خدا بازی میشه؟
از بنزین ۳ تومانی چه خبر؟
جامعه ما به لحاظ فرهنگی به شدت عقب مانده و به لحاظ اخلاقی کاملا" منحط است.باید نجات بدهیم خودمان را از این گرفتاری هولناک.
همه هم میکنند و هم میدهند خیالی نیست ولی برای دیگران گناه است.!
کلا سیستم آموزش و پرورش باید عوض شه و این البته به کمک چندتا نخبه که تا سی سال آینده رو ببینن انجام پذیره
به این شخص یا اشخاص دیگه مثل خواننده ها ...باید اجازه برگشت به وطن داده بشه ،
اینهایی که دم از آخرت میزنن اونجا جلوشونو بگیرن و بگن به چه حقی شما نذاشتی این افراد بیان جوابشون چیه ؟ میگن ما در جایگاه خدا بودیم یا صاحب دین ؟
یا مالک ملک خداوند ؟
شما پس اول جلوی بیست و سی و صدا و سیما رو بگیرید که در موارد متعدد آبروی افراد رو به بهانه های دروغی بردند و دارند میبرند.
مردم شهر به دنبال مریم مجدلیه می افتند تا او را سنگسار کنند. در همین حین، عیسی مسیح (ع) را می بینند. عیسی (ع) می پرسد :چه می کنید؟ مردم می گویند: می خواهیم این زن تن فروش و گناهکار را سنگسار کنیم. عیسی (ع) می گوید: بسیارخب، اما تنها به این شرط که اولین سنگ را کسی بزند که هیچ گناهی نکرده است. مردم سنگ ها را زمین انداخته و پراکنده شدند.
علی (ع) می گوید اگر زنی مرتکب گناهی شده است یا خود برود و با خدای خود تکلیفش را مشخص کند یا اینکه بیاید تا من که علی هستم (نه بقیه) او را سنگسار کنم. (یعنی وقتی علی (ع) که امام مصعوم است چنین کاری نمی کند، شما مردم هم قطعا در جایگاه چنین کاری را نیستید).
همونی که آبرویش را برد به سرطان مبتلا شد.
دوستان همتون دارین از آبرو حرف میزنید چرا خودتون هم فیلم نگاه کردین؟ حتما باید نگاه میکردین بعد بگین ابرو کسی نبریم نکنه از سر کنجکاوی نگاه کردین فضولی نبود یعنی؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه آنروز که این فیلم دست به دست میگشت فرهنگ غنی ملت نیز دست به دست فرو میریخت. هیچ وقت به خودم اجازه ندادم تا آن فیلم را نگاه کنم. انسان بهیچ عنوان نبایستی بایستد و شاهد آبروریزی یک همنوع باشد .
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خیلی جالبه !!!! یکی لخت بیاد بیرون وبگوییم که نگاه نکنید چون حریم خصوصی است !!!! این خانم از روابط نامشروعش فیلم گرفته وپخش کرده وحالا کسانی که فیلم را دیده ان به زعم شما بی فرهنگ هستند واین فرد که فیلم جنسی گرفته مظلوم وبا فرهنگ شده !!!!!ء
از همه این مطالب نتیجه می گیریم که احتیاط شرط عقل است
در و پنجره ها رو قفل کنید
پرده ها رو بکشید
و خلاصه این که حریم رو رعایت کنید
این دستور عقل و دین است
خوبه !!!!
هم وطن عزیر
با همین موضوع سرگرم باش تا نفهمی چه بلایی دارن سرمون میارن!!!!!!
همین تابناک تیتر زده قیمت خودرو تا شب عید دوبرابر!!!!!
روحانی مچکریم
استغفرالله
هنرپیشه ای که با چادر نقش بازی میکند باید ارزشهای دینی را حفظ کند. مخصوصا واردِ روابطِ نامشروع نشود که خط قرمز نظام دینی و اجتماعی و خانوادگی مسلمانی است و ربطی به سرک کشیدن این و آن ندارد
دوستان عزیز
از روابط جنسی خود حداقل فیلم تهیه نفرمایید ما متاسفانه جامعه بی تربیتی داریم و همه عاشق دیدن این صحنات هستن و نمیشه جلوش را گرفت وقتی که جامعه ما اینه حداقل از رابطه جنسی فیلم نگیرید یهو یه اتفاقی میفته لو میره این کار رو که دیگه میتونید بکنید؟
آقای نویسنده
لطفا این داستان های اخلاقی رو برای خودت نگه دار. درکجای دنیا از روابط خیلی شخصی فیلم می گیرند که ایران دومی اش باشه که کاسه داغ تر از آش شده ای که چرا اخلاق نداریم و زندگی طرف نابود شد؟
در ثانی مگر آن ذی شعور به چه ادله ای از رابطه اش فیلم گرفته یا اجازه داده دوستش بگیرد؟
این کار نامبرده مصداق بارز تهیه فیلم پورن هست حالا یا با تهیه کننده و یا شخصی که برخی اشخاص شخصا اقدام به تهیه کرده و به سایت ها می فروشند.
به طف فشار اومده زندگی طرف نابود شده و از این حرف ها جوکی بیش نیست. هر کی هندونه بخوره پای لرزش هم باید بشینه. اگر بهرامی انتشار داده یک خطا داشته باشه هزار خطا به این فرد بر می گرده که اجازه تهیه چنین فیلمی داده.
حالا جنابعالی و برخی منفرالفکرها بیایید و بگین اخلاق مرده و چرا نگاه می کنن. یکی نیست به این حضرات بگه خب تو ذی شعور چرا کاری می کنی که مردم بهت نگاه کنن خب مثل آدم زندگی خودتو داشته باش.
حالا هی بیاید شعار بدهید. در تمام دنیا مردم دنبال کنجکاوی در زندگی آرتیست ها و ستاره ها هستند و ایران هم از این مساله مبری نیست
پس لطفا خودمان حریم شخصی خودمان را حفظ کنیم و آنرا در ویترین نمایش ندهیم تا خدای ناکرده به این مصیبت دچار نشویم.
با احترام
بنده خدا خیلی داغون شد اون زمان ولی به نظرم این خانم خودش مریضه چون همه ما فراموش کرده بودیم الان با مصاحبه مجدد دوباره همه دارن میگن فیلمش کو تا د
جناب بهشتی ، بهتر بود اصلا در این مورد مقاله ای نمی نوشتی و یک مساله فراموش شده را مطرح نمیکردی . هرچنند در سایر رسانه ها مطرح شده باشد
متاسفانه فیلم رابطه جنسی زهرا امیر ابراهیمی با نامزد سابقش را تقریبا همه مردم ایران در اون زمان از طریق بلوتوث و سی دی دیدن
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
نامزدش!!!!خودش هیچ جا نگفته نامزدم شما از کجا فهمیدید نامزدش بوده ؟ درثانی حتی در آمریکا هم طرف از رابطه جنسی خودش با نامزدش هم فیلم نمیگیرد
اون کسی که این روابط بی شرمانه خارج از چهارچوب خانواده را دارد و متاسفانه جو جامعه و سینمای ما هم به همین سمت هست را باید چه طوری هضم کرد؟
کسی که خودش برای خودش احترام قائل نیست و این روابط را دارد و به نوعی اجازه فیلمبرداری را میده را باید با کدام وجهه دید؟ خوب یا بد؟
به نظر من هر کسی هر کار بد ثابت شده و مکرری را انجام داد باید افشا کنی که دیگران از خطرات اون فرد آگاه بشن. توجه کنید ثابت شده و تکرار اون کار نه برای بار اول که ناشی از اشتباه انسان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
همه ما در مقام قضاوت بی گناهیم...چه میدانی که روز بعد توبه کرده بوده و با اینکار جلوی تغییر زندگی این فرد را امثال شما که پشیمان هم نیستید گرفتید...لااقل درس بگیرید از مکافات عمل...زنا را خدا میبخشد ولی تهمت و حق الناس را هرگز و بردن ابرو هم که معادل قتل نفس است حالا خودت قیاس کن که کار تو بدتر است یا آن فرد؟؟کسی هم از پشت کامنتها خبر ندارد که هرکدام از ما چه زندگی تاریک و کثیفی داریم و نقاب بی گناهی میزنیم.بترس از قضاوت
میگن همسایه بد، آدم و صاحبخونه می کنه. درسته روزای سختی و سپری کردی ولی الان کندی رفتی اون ور، طعم زندگی تو جامعه آزاد و دموکراتیک رو بچش و به ریش اونایی که سرزنشت میکردن بخند.
یه حدیث هست که نمیدونم از کیه ولی مضمونش اینه هر کسی دیگری را مذمت کند یا ابروی شخصی را بریزد خداوند او را نمیراند تا او را به همان بلا مبتلا کند
یادم میاد خبرنگار واحد مرکزی خبر در رم، با مردم این شهر درباره پرونده فساد اخلاقی برلوسکونی مصاحبه می کرد و می پرسید که آیا شما از روایط نامشروع او خبر دارید و بیشتر افراد می گفتند این مسایل شخصی است و به خودشان ربط دارد و البته برعکس مردم، دستگاه قضایی به شدت پیگیری ماجرا بود تا اگر جرمی به وقوع پیوسته مجازات انجام شود. اما در ایران مثلا روزنامه ها درباره یک وزیر سابق و اینکه او پنج همسر داشته مقاله می نویسند و او را وادار به جلای وطن می کنند اما در دستگاه قضایی هیچگاه این موضوع پیگیری نمی شود.
خود این خانم مقصر اصلی است. چون ایشون و دوست پسرس از روابط جنسی خودش با فردی که همسر قانونی اش نبوده فیلم گرفتند. شما اگر با همسرت هم فیلم بگیری باز تضمینی به پخش نشدنش نیست. چون ممکنه یکی بهش دسترسی پیدا کنه یا میان زن و شوهر شکرآب بشه و خودشون پخش کنند و هزار داستان دیگه. بعد ایشون نمیگه فیلم چجوری دست این آقا افتاده که حالا فوت کرده. بعد ایشون که سالها دروغ میگفت که من نبودم از کجا معلوم همین حالا دروغ نگه. خلاصه اینکه این خانم طرف پاک و بیگناه ماجرا نبوده که مظلوم نمایی میکنه. کلی آدم با شرف مرد یا زن هست که طرف اونها رو بگیریم. ولی این آدم شرافت حمایت رو نداره. در هر حال از مکر زنان غافل مباشید. از مکافات عمل هم غافل مباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
ایشون انقدر شرافت داشت که زمانی که اون مرد توسط هنرمند نماها بعد اون کثافتکاری موقعیتهای عالی بهش داده شد سکوت کرد ، شرافت اظهار نظر مساله مهمتری است، اینکه فیلم شما پخش نشده دلیلی نمیشه ادم خوبی هستی و گناه این تهمت حضرتعالی و حق الناس بردن ابروی ادم معادل قتل نفسه، بترس از روزی که پرده از اعمال خودت بیفتد هموطن
تابناک عزیز شما دیگه چرا بعد از چند سال دوباره این بنده خدا رو اوردی سر زبا نها؟
متاسفانه در ایران بیمار زیاده بیماران حسود فضول قدرت طلب که انسانیت را فراموش کردند وتبدیل به حیوان شدند از ازار دیگران لذت میبرند حیوان خیلی بهتر از این نوع انسان است
کلا تابناک جان هرقدر بیشتر نظر موافق و مخالف داده می شه به جای بیشتر شدن، کمتر می شه
خیلی زحمت می کشید ممنون
گناه مخفی از دید اسلام
اقرار به گناه مخفی گناهی بزرگتره ( البته گناه شخصی)
آنسان حق نداره آبروی خودش رو ببره
گناه مادامی که انسان مخفی کنه و بین خود و خدا شرمنده باشه امید آمرزش هست مگر این که علنی کنه و به اون افتخار کنه
امور مخفی افراد به خودشون ارتباط داره و کسی حق تفحص نداره مگر این که حق جامعه یا انسان دیگری رو تضییع کنه
کسی که در پی آشکا کردن گناهان و عیوب دیگران باشه خداوند عیوب او را آشکار می کند
فاسق فقط در مورد گناهی که علنی مرتکب می شود غیبتش مجاز است نه گناهانی که مخفی می کند
تابناک با این تیتر و باز گذاشتن نظرات کلی مخاطب جذب کردی.
جدیدا خیلی زرنگ شدین!!!
اینکه همه فیلم رو دست به دست کردن کار درستی نبوده و اینکه دونفر هر نوع رابطه ای باهم دارند بخودشون مربوطه درست.
ولی کسی که از خصوصی ترین مسایل زندگیش فیلم میگیره باید بیشتر تقصیر رو گردن خودش بندازه نه مردم
خبر اقتصادی 500 تا 1000 بازدید خبر زرد 12 سال پیش 67800 تا بازدید داره
واقعا داریم به کجا میریم؟؟؟
سلام و خسته نباشید
بهتر است نویسنده این مقاله در مورد اینترنت و نحوه گردش اطلاعات بیشتر مطالعه کند!
درضمن این مقاله بیشترین آسیب را به فرد ذکرشده در مقاله خواهد زد و بدون شک مصداق بارز اشاعه فحشا می باشد و باعث افزایش بازدید کنندگان این فیلم خواهد شد و اگر فردی که در مقاله نامش ذکر شده شاکی شود قطعا شمابه راحتی پاسخگو نخواهید بود. توصیه می کنم این مقاله را سریعا از روی سایت خبری بردارید شاید خداوند شما را ببخشد
ای سلیم آب ز سرچشمه ببند که چو پر شد نتوان بستن جوی
من که نه به خودم اجازه دادم آن فیلم رو ببینم و نه برای کسی فرستادم. دیدنش حرام بود انتشارش هم
کلا آدم یا راه دین رو میره یا راه دلش
به کنجکاوی م اجازه ندادم برام تعیین تکلیف کنه و تمام
حالا جرا این خاتم نگفته که این اقای که فیلم را پخش کرده و اکنون هم در قید حیات نیست تمام گناهان را به گردن ایشان انداخته ایا همین اقا ازاین روابط فیلم گرفته یا کس دیگری فیلم به ایشان داده تا پخش کند خلاصه فرد دیگری هم که در اینجا ازش نام برده نشده وجود داشته که ان فیلم را گرفته
تابناک عزیز مشت نمونه خروار است. فاجعه جایی است که این قشر خاص الگو هستند و سوگلی دولت. راستی بدم نیست از کادر پزشکی برای تلاش مجاهدانه و مخلصانه در درمان و کنترل آنفلوانزا در سراسر کشور خبری بدهی و احیانا یک سپاس ناقابل .البته مجازات فرار مالیاتی پزشکان و اهانت ها را انصافا خوب پوشش میدهی.
به این میگن یک خبرگزاری منصف و درجه یک
احتمالا اینهم منتشر نمیکنی.
یا حق
جناب تابناک , شما خودت موضوعی که فراموش شده بود دوباره سر زبانها انداختی و باعث ابروریزی بیشتر برای بنده خدا شدی . چرا ؟!!!! جالب تر اینکه عکس بنده خدا رو هم انداختی که مطمئنا از طرح دوباره این موضوع در سطح رسانه ها , خود خانم ابراهیمی خیلی بیشتر ناراحت خواهد شد . ایا بهتر نبود شما بدون نام بردن از شخص و انداختن عکسش بصورت کلی طرح موضوع میکردی و قبح اینکار رو به جامعه گوشزد میکردی ؟ خیلی از این کامنت ها رو خود بنده خدا بخوونه چقدر ناراحت خواهد شد ؟!!!! واقعا اینجا ما مصداق این نیستیم که : " مدعی مر دیو را منکر شود در همان دم سخره دیوی بود " . انشالله که از سر اشتباه بوده باشه نه برای جلب مخاطب بیشتر
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
شما کاسه داغتر ازآش شده اید !!!! خودش رفته شبکه تلویزیونی ودرباره این موضوع صحبت کرده وشما میگویید که چرا تابناک تیتر زده وچرا مورد ایشان را اشاره کرده !!!!!؟
آقاي پرتوي مطلب درستي گفتيد. چرا كار زشت اين خانم كه آنموقع حتي تاثير بدي بدليل شناخته شدنش روي جامعه داشت را كسي ناراحت نشده؟! حالا صحبت از آبروي افراد ميكنند؟ كلا تو ايران آبرو بهانه خوبي شده كه با مجرمان و متخلفان در هر زمينه اي برخورد جدي نشه
كلا تو ايران آبرو بهانه خوبي شده كه با مجرمان و متخلفان در هر زمينه اي برخورد جدي نشه
چرا فیلم گرفتن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
دوست داشتن
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اینکار کلاس محسوب میشده !!!!! واینا های کلاس بودند
هم اکنون نیز بهتر نبود نام طرف با این همه صراحت بازگویی وارتکاب اشتباه تکرار نمیشد
از بچه گی این حرف مادرم تو گوشم بود که میگفت خودم جوون دارم . و من فهمیدم باید مواظب ناموس و آبروی مردم باشم .
روابط خصوصی چرا لو رفت؟ چرا اون رابطه و فیلم رو بد نمیدونی؟ فقط مردمی که دیدن بد هستن؟ چرا همچنین آدمی تو سینمای ما راه یافته؟ چراهای زیادی وجود داره نه اینکه تو میگی درسته.
با بحث کیک و زهره داریم با بنزین 3 هزاری کنار میاییم
تو روابط شخصی فضولی نباس کرد وگرنه خودت ضایع میشی الان زهرا به اسطوره مقاومت تبدیل شده اون یارو زیر خاکه امید دارم همه عبرت بگیرن بیخود به جوونا گیر ندن
انتشار این فیلم بسیار بود بود ولی آن مرد هم شوهر این خانم نبوده!!! یه جوری می گین روابط خصوصی که گویا در تگزاس زندگی می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شوهرش بوده یا نبوده، مساله فرایندی است که این فیلم منتشر شده است. باید این فرایند مشخص شود که فیلم چطور و توسط چه کسی تهیه شده و چطور به دست توزیع کنندگان رسیده است و البته فروش و خرید آنهم جرم انگاری شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تو خودش رو ناراحت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تگزاس اخلاقیات خیلی بهتر است لطفا به تگزاس توهین نکنید!!! ضمنا شما 24 ساعته با این فرد بودی که بدونی صیغه بودن محرم بودن یا نه؟جنابعالی اونجا بودی که بعدش پشیمون بوده توبه کرده یا نه؟هرکسی رو هروز بهش القا کنن تو ادم بدی هستی و کاری که در خفا کرده رو هروز توی سرش بزنن از هرچی دین هست بیزار میشه ایشون خیلی خوب دووم اورده و امیدوارم روز به روز موفقتر بشه...بهتره سر به گریبان ببریم قبل اظهار نظر به اعمال تاریک خودمون فکر کنیم و قاضی بقیه نباشیم و وکیل خودمون
حتی در آمریکا فیلم پورن بازیگر پخش میشه به مردم ربطی نداره
خیلی جالب ایشان باچه قصدی فیلم گرفته چرا تقصیرفرد دیگری فیلم میندازند
كَلِمَةُ حَقٍّ يُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ
حکمت 189 نهج البلاغه
ترجمه مرحوم فیض
امام عليه السّلام هنگاميكه شنيد سخن خوارج را (كه مى گفتند) حكم و فرمانى نيست مگر براى خدا (در نادرستى گفتارشان) فرموده است:
سخن حقّ و درستى است كه از آن نتيجه باطل و نادرست مى گيرند
این شخص نه اولین این موارد است و احتمالا نه آخرین. شما می توانستید بدون نام بردن از او و گذاشتن چند لینک خبر مرتبط با آن به اصل موضوع بپردازید. نگرانیم که این مطرح کردن نام و نشان او پشت پرده ای داشته باشد. نکند مصداق کلام حضرت باشیم.
والله اعلم
به جای تمام این سخنان ...همه ی ما و اول از همه خودمن تلاش کنیم انسان های بهتری باشیم و به یکدیگر بیشتر احترام بگذاریم و چشم خود را بر اشتباهات دیگران فرو بندیم...خدا به ما کمک کن تا بهتر باشیم...امین
این کلا اخلاق ما ایرانی هاس
تصادف ماشین باشه میشیم کارشناس راهنمایی رانندگی
بیمار ببینیم میشیم پزشک
وسیله معیوب ببینیم میشیم مهندس متخصص تعمیر
تو این مواقع مانند مورد خانم ابراهیمی میشیم قاضی، دادستان ،مدعی العموم ،حکم میکنیم فوری اجرا هم میکنیم.!! عجیبا غریبا
چه جور مخلوقاتی هستم ما!!
وقتی کسی از روابط خصوصیش با فرد دیگری فیلم میگیره یعنی میخواد یک روزی از اون فیلم سوء استفاده کنه وگرنه چه دلیلی داره آدم از روابطش فیلم بگیره؟ حالا خانم امیر ابراهیمی چرا داره تلاش می‌کنه دوست پسر سابقش رو تبرئه کنه خودش می‌دونه.و این که خانم امیر ابراهیمی شخص ثالثی رو که دستش از دنیا کوتاهه متهم می‌کنه کار بسیار غیر اخلاقی هست.
خود اين خانم با اون فيلم و چالشي كه بعدش راه انداخت هم خودش و هم خانم گلشيفته و هم پاريس هيلتون و باقي افراد و بعد از آن گروه فمن ها راه اندادي شد با جنبش لخت شو حالا اين وسط اين خانم كلي داره كاسبي مي كنه و مطرح ميكنه تا جنجال كنه شما بيا دايم از خدا و پيغمبر بگو دستمال بردار تميزش كن
چه داستانيه اين وسط
فرد را آبرویش ببریم عمل بدی است و همانطور که در عالم سیاست هم نباید کاری کرد که سزای آن را ببینید فعلا گرفتار بدی ها شدیم چطور هم افسوس دوران گذشته را میخوریم
عکسهای بعدازمهاجرتش به غرب راببینید، یه جورایی از قدیسه کردنش پشیمون میشید...
نامه امام علي(ع) به مالك اشتر:
اي مالك، اگر شبي كسي را در حال گناه ديدي فردا به آن چشم نگاهش نكن. شايد سحر توبه كرده باشد و تو نداني!
موضوع مهمی نبود مثل اینکه تو به من بخندی که چرا مسواک می زنم
من این فیلم رو سالها پیش دیدم و انکار هم نمی کنم. اما کاملا مشخصه که خانم ابراهیمی از وجود دوربین خبر داره. بنابراین چندان هم بی گناه نیست.
اولا نباید انسان به خودش اجازه دیدن فیلم های غیر اخلاقی رو ده چه تهیه کننده این فیلم خودش بخواد چه خودش نخواد که عاقبتش هم این میشه
چه علاقه عجیبی ملت ما به مسائل جنسی دارن!
اینها همه ناشی از کمبوده
در اینکه انتشار فیلم کار اشتباهی بوده شکی نیست
نه تنها برای این خانم بلکه برای هرکسی
اما این خانم تا مدت ها منکر این بود که این فیلم مربوط به خودشه
بعد از سالها داره اعتراف میکنه و از شخصی میگه که الان دیگه تو دنیا نیست
بهتر بود همون موقع میگفت که زنده بود نه الان که زیر خروارها خاکه
من به خودم افتخار میکنم در اون دوران به هیچ وجهی حتی با اصرار زیاد دوستان و همکاران که مثل نقل و نبات از این فیلم تعریف میکردن حاضر نشدم فیلم خصوصی یک دختر جوان را ببینم
این مردم جوری قضاوت میکنند انگار خودشون خطایی نکردن هیچوقت.
من از جمله کسانی هستم که چند عکس از این فیلم آنزمان دیدم و فیلم کامل را ندیدم ولی واقعا طلب بخشش میکنم، تک تک ما در اینکه یک انسان زندگیش به نابودی کشیده شده دخیل هستیم ، همه دست به دست هم دادیم تا زندگی یک نفر نابود شود و همچنان موافقم با نگارنده مطلب، همچنان در کامنتها جانماز آب کشانی میبینیم که مصداق اینند که واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر میکنند... چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند....
واقعا خجالت بکشید حیا کنید مگر شما بودی در خانه فرد که صیغه خواندند یا نخواندند که تهمت میزنی؟ مگر بودی که توبه کردند یا نکردند؟و حتی اگر توبه کرده بودند امثال تو که فیلم را پخش کردی و هنوز هم پشیمان نیستی باعث شدی هرگز نتواند به راهی که توبه کرده برگردد در راه بازگشت بنده خدا به خدا تو بودی که سنگ انداخی و از دین و دنیا بری اش کردی مسیر زندگیش امال و ارزویش را عوض کردی و هنوز هم زیر نقاب بی گناهی محکوم میکنی؟ جناب مومن! میدانستی گناه زنا را خداوند میبخشد ولی گناه تهمت را هرگز؟ گناه حق الناس را هرگز؟ بفکر آن روز باش که اگر این پرده بیفتد نه تو مانی و نه من ، که ادعایت سر به فلک کشیده.
بیایید از امروز کسی رو قضاوت نکنیم,توو روابط و مسائل شخصی آدمها دخالت نکنیم, اونموقع جامعه جای امن تری برای خود ما و عزیزانمون خواهد بود
حالا هم که آبرویش را می برید
شما فیلم جنسی خودت رو پخش کنی تو سایتها وانتظار داشته باشید که کسی هم نگاه نکند چون حریم شخصی وخصوصی تان خدشه دار میشود ؟ خیلی توجیه جالبیه ودر کل حرف رایگان زدن آسان است !!!!!! البته شما خبرنگار هستید وناچارید برایه یه لقمه نان چیزی سرهم کنید وبه خورد ملت بدهید !!!!!
همه از این روابط ها دارن یا نصف مردم ایران حداقل .... فکرشو کن اگه فیلمون منتشر شه ..!!!!
خود این زن هر کاری کرده به خودش ربط داره ولی کار اونی که فیلم و منتشر کرده ..واییییییییی !!!!
تو زمان های قدیم زمان امام علی (ع) (یا شخصیت مقدس دیگه) یه زنی رو میخواستن سنگسار کنن.. مردم همه جمع شدن و سنگ های بزرگ و با هیجان منتظر اعلام پرتاب سنگ بودن که امام علی گفت ای مردم چکار میکنید.. همه که نمیتونن سنگ بندازن ، فقط کسایی که هیچ گناهی تا الان ندارن میتونن تو این سنگسار شرکت کنند(که تو این دوره زمونه احد و الناسی وجود نداره) همه اون مردم سنگ ها رو زمین گذاشتن و پراکنده شدن و رفتن فقظ امام با چند سنگ ریزه این سنگسار و بدون یک قطه خون به اتمام رسوند.....
حالا خواهشم از مردم اینه که سرمون به کار خودمون باشه ... خیلی مواقع ما گول یه عده دیگه رو میخوریم .. وای به روزی که گنا های تک تک ما رو بشه ... یا ستار العیوب به راه راست هدایتمون کن....
خدا عاقبت همه مارو بخیر برداند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر