بازدید 8215
۱

با نسل جدید نیسان جوک آشنا شوید + تصاویر

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که نسل جدید نیسان جوک در میان رقبای قدرتمند خود که به قابلیت‌های منحصر بفردی مجهزند، حرف زیادی برای گفتن ندارد ولی از لحاظ بسیاری از موارد همچون ایمنی، زیبایی و آسایش سرنشینان توانسته در میان کلاس شاسی بلندهای کوچک نمرات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 16 December 2019

نسل جدید نیسان جوک که یک شاسی‌بلند کوچک و محبوب در بازارهای جهانی خودرو به شمار می‌رود، تغییر و تحولات قابل توجهی پیدا کرده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از ایسنا، نیسان جوک که برای نخستین بار حدود ۱۰ سال پیش روانه بازارهای جهانی شد، از همان زمان توانست نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران و مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کند.

نسل جدید این شاسی بلند جمع و جور طبق درخواست و تقاضای مشتریان، ۳۵ میلی متر پهن‌تر و ۷۵ میلی‌متر طویل‌تر شده و حجم صندوق عقب آن نیز به ۴۲۲ لیتر افزایش پیدا کرده است. همچنین بسیاری دیگر از نقاط ضعف نسل قبلی آن دیگر به چشم نمی‌خورد. از لحاظ بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نیز مشتریان و علاقمندان قادر خواهند بود تکنولوژی خودران سطح ۲ این محصول را سفارش دهند که در حالت پرو پایلوت می تواند در برخی مواقع اضطراری، کنترل فرمان، پدال گاز و ترمز را به دست بگیرد.

کابین داخلی خودرو بسیار جادارتر از نسل قبلی نیسان جوک است که آن نیز به دلیل افزایش ۱۰۵ میلی متری فاصله بین محورهاست. همچنین در طراحی داخلی این خودرو از متریال نرمی برای داشبورد، درب و سایر قسمت های داخلی استفاده شده است و در وسط کنسول مرکزی نیز یک صفحه نمایش برای سرگرمی سرنشینان تعبیه شده است.

بر اساس گزارش وب سایت autoexpress، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که نسل جدید نیسان جوک در میان رقبای قدرتمند خود که به قابلیت‌های منحصر بفردی مجهزند، حرف زیادی برای گفتن ندارد ولی از لحاظ بسیاری از موارد همچون ایمنی، زیبایی و آسایش سرنشینان توانسته در میان کلاس شاسی بلندهای کوچک نمرات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.

از دیگر مشخصات اصلی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشرانه سه سیلندر یک لیتری
  • قدرت موتور ۱۱۵ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور
  • گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته
  • مجهز به فناوری تکنا پلاس
  • قیمت ۲۵ هزار و ۲۹۵ پوند

با نسل جدید نیسان جوک آسنا شوید + تصاویر

با نسل جدید نیسان جوک آسنا شوید + تصاویر

با نسل جدید نیسان جوک آسنا شوید + تصاویر

با نسل جدید نیسان جوک آسنا شوید + تصاویر

با نسل جدید نیسان جوک آسنا شوید + تصاویر

با نسل جدید نیسان جوک آسنا شوید + تصاویر

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آشنا بشیم که چی بشه؟
اینها مال کشورهای جنوب خلیج فارسه
ما باید پراید سوار بشیم ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر