بازدید 7771
۲

محسن هاشمی آخرین بار کی سوار مترو شد؟

رییس شورای شهر تهران برخی مباحث مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورایی‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 15 December 2019

رییس شورای شهر تهران برخی مباحث مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورایی‌ها را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی امروز پیش از جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با بیان این‌که در جلسه هم‌اندیشی امروز مسئولی از شهرداری نیامده بود، گفت: در ابتدای جلسه اساسنامه تیپ شهرداری و سازمان‌ها بررسی شد؛ چرا که اساسنامه از وزارت کشور به شورا ابلاغ شده و حالا باید همه شرکت‌ها و سازمان‌ها خود را با این اساسنامه تطبیق دهند و همه سازمان‌ها باید مصوب و قانونی باشند.

وی با بیان این‌که اصلاح اساسنامه شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری، یک کار مانده از سال‌های قبل بود که باید بابت پیگیری این موضوع از حسن رسولی تشکر کنیم، اظهار کرد: همچنین در جلسه هم‌اندیشی امروز، هیات رسیدگی به آسیب‌دیدگان ناآرامی‌های اخیر، گزارشی از دیدار با دو خانواده آسیب‌دیده در ناآرامی‌های اخیر را تشریح کردند.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در مورد لایحه ایران ۱۴۰۰ که از سوی شهرداری برای بررسی به شورا آمده، صحبت کردیم و قرار شد شهردار تهران و جوادی یگانه - معاون فرهنگی اجتماعی شهردار- نیز در جلسات مشترک با ما شرکت کنند تا در مورد جزییات آن برنامه به توافق برسیم.

هاشمی در مورد استعفای پورسید آقایی - معاون حمل و نقل نیز گفت: برخی از اعضاء ناراحت بودند و کسی اظهار خوشحالی نکرد و باید بگویم که وی مدیر زحمتکش و با سابقه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که مردم از وضعیت مترو و اتوبوس ناراضی هستند و شما کی سوار مترو شدید، گفت: من هفته پیش سوار مترو شدم، اما آن موقع شلوغ نبود؛ هرچند که گزارشاتی از شلوغی مترو به دست ما رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
جیگر داری 7:30 تا 8:30 سوار شو یا 5 تا5:30 عصر
در بسیاری از کشورهای دنیا مسئولین شهری هر روز با مترو یا اتوبوس رفت و آمد می کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل