بازدید 3319

واکنش هاشمی به استعفای پورسیدآقایی

کد خبر: ۹۴۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 15 December 2019

رئیس شورای شهر تهران به استعفای معاون حناچی واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز بحث اساسنامه تیپ سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته که از وزارت کشور ابلاغ شد را مورد بررسی قرار دادیم و از این به بعد سازمان‌ها باید خود را بر اساس اساسنامه شکل دهند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که تعدادی از شرکت‌ها هستند که اساسنامه ندارند و یا اساسنامه آن‌ها به تصویب نرسیده است، گفت: باید از آقای رسولی تشکر کنم که پیگیری‌های او اساسنامه تیپ سازمان‌ها را به نتیجه رساند و شرکت‌ها باید بر اساس این اساسنامه خود را قانونی کنند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به بازدید برخی از اعضای شورای شهر تهران از خانواده‌های افراد آسیب دیده در اغتشاشات اخیر، گفت: ۲ نفر از اعضای شورا برای گزارش وضعیت رسیدگی به خانواده‌های افراد آسیب دیده در ناآرامی‌های اخیر با دو خانواده دیدار داشتند و مراتب را اعلام کردند.

او در تشریح دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی، گفت: بحث ایران ۱۴۰۰ از دیگر مواردی بود که مطرح شد و باید اعلام کنم لایحه‌ای از سوی شهرداری تهران ارسال شده است که در آن برای پروژه‌های ایران ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

هاشمی بیان کرد: ما برنامه‌های مطرح شده را با آقای جوادی یگانه و حق‌شناس و دیگر افراد مطرح و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به استعفای محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از سمت خود، گفت: بعضی از اعضای شورای شهر تهران از این استعفا ناراحتند، زیرا پور سیدآقایی مدیر زحمت‌کشی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس