بازدید 7579
۱

تایید وجود کیک‌های قرص‌دار در کردستان

دانشگاه علوم پزشکی کردستان بالاخره با انتشار اطلاعیه‌ای وجود قرص در داخل کیک را تایید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ 15 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این اطلاعیه آمده است: مردم فهیم و فرهنگی استان کردستان، با توجه به دریافت گزارشاتی هر چند محدود، مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌های عرضه شده در تعدادی از فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح استان، مسئولان و کارشناسان این دانشگاه با سازمان‌های نظارتی در حال پیگیری و انجام بازدید و بررسی‌های میدانی وسیع و مستمر هستند.

نتایج اولیه بازرسی و بررسی‌های انجام شده، امکان انجام یک اقدام خرابکارانه سازمان یافته در جهت ایجاد بدبینی و نگرانی عمومی در سطح جامعه نسبت به برخی برند‌های خاص و نیز سازمان‌ها و ادارات مرتبط را نشان می‌دهد.

گزارشات بازدید‌های کارشناسان و بازرسان این دانشگاه نشان داده است که در مواردی، فروشگاه‌هایی به دلیل قیمت پایین‌تر و نیز سودجویی بیشتر از مراکز پخش غیر معتبر و بعضا بدون مجوز، اقدام به خرید و تهیه محصولات مورد نیاز می‌کنند که می‌تواند مشکل ساز باشد.

فروشگاه‌های مواد غذایی، مکلف به تامین مواد و محصولات مورد نیاز خود از شرکت‌های پخش مجوز دار و در قبال دریافت فاکتور معتبر هستند که در صورت فروش هرگونه محصول غذایی مشکل دار و غیرمجاز باید پاسخگو باشند.

به مردم عزیز توصیه می‌کنیم به جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات احتمالی، از خرید هر گونه محصول با بسته بندی مخدوش شده پرهیز و در زمان خرید از فروشگاه‌های معتبر، به سالم بودن محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند تا همکاران در اولین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
از پلیس و قوه قضاییه میخواهیم که با سرعت در شناسایی و تنبیه این افراد پست و رذلی که سلامت کودکان بی گناه رو مورد خطر قرار میدن تلاش کنند و شدت عمل و دوری از اغماض به خرج بدن تا دیگر کسی جرات نکنه به فرزندان بی گناه و معصوم صدمه بزنه.خدا لعنت کنه دشمن مردم رو.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار