بازدید 5359

خرید خانه در شیراز با املاک دلتا

اگر به خرید خانه در شیراز فکر می‌کنید و می‌خواهید از قیمت آپارتمان در شیراز اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازید، از قیمت به‌روز املاک در شیراز آگاه شوید و نکات لازم را برای خرید یا اجاره مطمئن دریافت کنید.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 14 December 2019

اگر به خرید خانه در شیراز فکر می‌کنید و می‌خواهید از قیمت آپارتمان در شیراز اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و وبسایت دلتا به جستجوی ملک مورد نظر خود بپردازید، از قیمت به‌روز املاک شیراز آگاه شوید و نکات لازم را برای خرید یا اجاره مطمئن دریافت کنید.

شیراز یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کلان‌شهرهای ایران است که مردمان آن به خونگرمی و صفا مشهور هستند. شیراز شهر شاعری است و صفا و محبت شهروندانش زبان‌زد همه ایران هستند. این شهر زیبا دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر به فردی است که هر ساله میزبان بازدیدکنندگان زیادی را از سرتاسر جهان است. از جاذبه‌های تاریخی مانند تخت جمشید و کاخ‌های دوره ساسانی گرفته تا جاذبه‌های دوره اسلامی مانند مسجد جامع عتیق و ارگ کریم‌خانی و باغ‌های زیبایش مانند باغ دلگشا و باغ ارم. شیراز در دامنه‌های زاگرس و در ارتفاع ۱۴۸۶ متری قرار گرفته و آب‌وهوایی معتدل دارد که باعث شده مقصد مناسبی برای مهاجرت و اقامت باشد و همواره بازار املاک، اجاره و خرید ملک در آن پر رونق است.

خرید خانه در شیراز با املاک دلتا

خرید خانه در شیراز

شیراز در گذشته یازده محله بود که گرداگرد آن را حصاری با هشت دروازه فرا می‌گرفت و این دروازه‌ها محل رفت و آمد به این شهر بود. برخی از این محله‌ها مانند محله میدان شاه، محله مسجد نو، محله صباغ و محله کلیمی‌ها هنوز پا برجا هستند و محله‌های قدیمی و خوب شهر محسوب می‌شوند و املاک در آن نیز قیمت به نسبت بالایی دارند. املاک شیراز طی سالیان اخیر رشد قابل توجهی داشته و سرمایه‌گذاری مطمئنی به حساب می‌آید. محله‌هایی مانند ستارخان، نیایش، زرگری، خیابان قصرالدشت و بلوار ارم از محله‌های لوکس و معروف شیراز هستند که قیمت  املاک در آن به نسبت بالا است. بلوار کریم خان یکی از طولانی‌ترین بلوارهای شیراز است که مرکزیت اقتصادی و تجاری شیراز را دارد و همچنین محل مناسبی برای اجاره آپارتمان در شیراز به حساب می‌آید. از طرفی خیابان عفیف آباد مرکزیت رستوران‌ها و کافه‌های شیراز را دارد که از مناطق قیمت متوسط شیراز است.

محله‌هایی مانند کوزه‌گری، سردخانه، پاسارگاد، میانرود و ارتش جزو محله‌هایی هستند که قیمت آپارتمان در آن کمتر از محله‌هایی مانند عفیف‌آباد است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرید خانه در شیراز می‌توانید به  وبسایت دلتا مراجعه کنید. وبسایت دلتا با استفاده از کارشناسان حقوقی و مشاوره تخصصی ملک و تجربه‌ای طولانی در معاملات ملکی می‌تواند مرجع مناسبی برای آگاهی از قیمت‌ها و تحلیل‌های بازار ملک شیراز و دیگر شهرهای استان فارس باشد.

 

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

خرید خانه در شیراز با املاک دلتا

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ حقوقی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، توصیه های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه های فناوری ، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play دانلود نمائید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی