بازدید 88486
۹

نابودی پهپاد دیگر گلوبال هاوک آمریکایی در دوبی

یک پهپاد نیروی دریایی آمریکا هنگام عملیات در خاورمیانه شدیداً خسارت دید.
کد خبر: ۹۴۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲ 14 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک رسانه آمریکایی جمعه گزارش داده یکی از پهپاد‌های جاسوسی مدل «آرکیو-۴ گلوبال هاوک» متعلق به نیروی دریایی آمریکا هنگام عملیات در خاورمیانه (غرب آسیا) آسیب جدی دیده و میلیون‌ها دلار خسارت به بار آورده است.

طبق گزارش پایگاه خبری USNI، بدنه این پهپاد ۱۸۰ میلیون دلاری هنگام تلاش برای برخاستن از یکی از باند‌های پرواز "فرماندهی مرکزی آمریکا" در روز ۲۶ نوامبر به اجسام سخت برخورد کرده و دچار آسیب شده است.

نیروی دریایی آمریکا مکان این حادثه را مشخص نکرده، اما پایگاه USNI نوشته این نوع پهپاد‌های آمریکایی در حال حاضر در پایگاه هوایی «الظفره» در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی مستقر هستند.

این پایگاه خبری نوشته تعمیر این پهپاد دست‌کم ۲ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. این پهپاد از همان نوعی است که چندی پیش توسط موشک زمین به هوای ایران سرنگون شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
انشا ا... که خداوند ریشه ظلم و ظالمین رااز نقشه گیتی محو نماید . مخصوصا آمریکا ی پست و هم دستانش
نکند این را هم ایران زده باشد که البته عطف گزارش موقع نشست و یا برخودس بوده و بعید نیست که اینبار هاواک امریکایی قصد شیطنت داشته که در تور پدافند هوا‌فضای خاتم‌النبیاء که مجهز به پیشرفته‌ترین سامانه پدافندی الکترونیک(لیزر/پلاسما) که به گفته کارشناسان پنتاگون و نخبه‌های هوافضای امریکا تنها سامانه ای که توان رهگیری و دید ویا انهدام و کنترل سیستم‌های فوق پیشرفته گلوبال هاوک را میتواند داشته‌باشد تکنولوژی فوق مدرن لیزر/پلاسما است که هنوز کشورهای امریکا و روسیه و اروپاییها نتوانسته‌اند به آن دست پیدا کنند و این مقوله امریکا و اسرائیل را بسیار نگران کرده که احتمالا نخبه های ایرانی توانسته باشند به زوایایی از این تکنولوژی که بسیار قدرتمند است ونسل سامانه های فضایی را در آینده بدست میگیرد و میتواندتمام ماهواره‌های فضایی و موشکهای بالستیک قاره‌پیماوتمام سیستم ناوبری هوایی و موشکی و دریایی وزیر سطح هسته‌ای را کلا در اختیار بگیرد و یا در همان سکوی خود منفجر کند و یا از کاربیندازد و مسیردیگری به آن بدهد حالا چنین تکنولوژی امریکا و همپیمانهای او را بشدت ترسانده و نگران آنند که ایران زودتر از آنها توانسته این سیستم خارق‌العاده را بدست آورد و انهدام گلوبال و ورود به حریم شرکت نفت آرامکو سعودی باعث نگرانی شدید امریکا شده بطوری که حتی ترامپ هم جرات مقابله به مثل نکرد و خود را کنار کشید و یکبار دیگر نشان داد که دوست و پشتیبان عرب‌های مرتجع وهابی نیست و فقط در حد فروشندا تسلیحات با سعودی و امارات ودیگر مرتجعین عرب رابطه دارد و بابت هرگونه خدمات و حضور در آبهای خاورمیانه هزینه دریافت میکند و علنا با اعلام گاو شیرده عربستان را تحقیر کرد و سعودی را بعنوان همپیمانی قدرتمند در خاورمیانه رد کرد و به گفته او بدنبال شریکی قدرتمند مثل ایران است که میتواند منطقه را به تنهایی م یریت کند و جلو تروریستهای وهابی با اقتدار بایستد و منطقه خلیج فارس را آرام و قابل قبول نگه دارد امریکا بدنبال شریک قدرتمندی مثل ایران است و تنها مانع این همکاری اسرائیل کودک‌کش است که قطعا ترامپ آنها را دور میزند و دل محور مقاومت را بدست می آورد امریکا بدنبال حذف وهابیت و افراطی های صهیونیزم است که این دو عنصر در کنار هم برای کل جهان خطرناک استوروزی میرسد که تکفیری‌های داعش و النصره سربازان و ملت امریکا و اروپا را ذبح و گردن میزنند و مثله میکنند و هیچ رحمی به سلیبیون امریکایی و اروپایی و یهودیان نخواهند کرد و آنوقت دیگر دیر است و دست امریکاییها به جایی نمیرسد درست مثل جنگهای داخلی امریکا برای استقلال که میلیونها از مردم بی‌گناه قتل‌عام شدند.
خسارت دیدن که نابودی محسوب نمیشود. لطفا در انتخاب عناوین دقت فرمایید
خدا را شکر
لطفا امیر یک موشک هم شما به ناو هواپیمابر آمریکا بزنید
ممنون
به به -
خدا رو شکر .
امیدوارم همشون بخورن زمین .
حالا. ترامپ میگوید کار ایران است
اخه دیواری کوتاه تراز ایران پیدا نمی کند
من نمیدونم این امریکا چرا خبر مرگشون. نمی رند خون خودشون
چی از مردم دنیا میخواند. چرا دست از سر کشور ها بر نمیدارند. اخه جاسوسی تو خونه مردم دنیا افتخاره برای امریکا ولی زندگی کردن مردم دنیا جرم از نظر امریکا
فقط امام زمان میتونه ما را.نجات بده اگه زنده مندیم
آسیب دیدن با نابودی یک کم فرق نداره؟
خداوند ریشه ظالمین مخصوصا امریکا ، اسر ائیل و آل سعود را از صفحه روزگار محو کند .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی