بازدید 11720
سرانجام پس از هفته‌ها تاخیر و با حکمی از سوی سلطانی فر؛

علی‌نژاد،سرپرست‌معاونت‌قهرمانی‌وحرفه‌ای‌وزارت‌ورزش‌شد

علی‌نژاد ۴۳ ساله دارای مدرک دکتراست و تا اکنون رییس فدراسیون ووشوی ایران بوده که طی دو دوره ریاست این فدراسیون رزمی کارنامه‌ای موفق از خود برجای گذاشته. وی پیش ازاین گزینه جدی دبیرکلی کمیته ملی المپیک پس از کناره گیری شاهرخ شهنازی بود
کد خبر: ۹۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 12 December 2019

مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حکمی مهدی علی‌نژاد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب کرد.

علی‌نژاد ۴۳ ساله دارای مدرک دکتراست و تا اکنون رییس فدراسیون ووشوی ایران بوده که طی دو دوره ریاست این فدراسیون رزمی کارنامه‌ای موفق از خود برجای گذاشته است. وی کرسی‌های متعددی برای ورزش ایران در مجامع بین المللی کسب کرده است.

علی نژاد سال‌ها مدیرکل ورزش وزارت نفت بود و از آنجا بود که با جذب اعتبارات گنجانده شده در قانون بودجه برای دستگاه ورزش به چهره‌ای تاثیرگذار در تامین منابع مالی ورزش ایران تبدیل شد. او سابقه فعالیت در رسانه‌ها را نیز داراست و پیش ازاین گزینه جدی دبیرکلی کمیته ملی المپیک پس از کناره گیری شاهرخ شهنازی بود، اما سعیدی هفته گذشته رسما این پست را در اختیار گرفت.

پیش از این محمدرضا داورزنی در این سمت مشغول به فعالیت بود که بعد از کارنامه ضعیف و پراز ابهام ، برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال استعفا کرد و در نهایت با برگزاری انتخابات، رئیس فدراسیون والیبال شد.

مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر