بازدید 19573

نجات از طناب دار در واپسین لحظات

البرز مدیر ندامتگاه کرج گفت: باگذشت اولیای دم، یک زندانی که به اتهام قتل نفس از هشت سال قبل در ندامتگاه کرج به سر می‌برد در واپسین لحظات اجرای حکم از قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 12 December 2019

مدیر ندامتگاه کرج گفت: باگذشت اولیای دم، یک زندانی که به اتهام قتل نفس از هشت سال قبل در ندامتگاه کرج به سر می‌برد در واپسین لحظات اجرای حکم از قصاص نجات یافت.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ایرج فتاحی گفت: زندانی محکوم به قصاص، بنابر دلایل شخصی در سال ۱۳۹۰ دوست را به قتل می‌رساند و به قصاص نفس محکوم می‌شود؛ وی در این مدت بار‌ها به دلیل عذاب وجدان دچار حمله شده و چندین بار اقدام به خودزنی و خودکشی می‌کند تا اینکه از طریق بخش‌های مددکاری و روانشناسی زندان پذیرش و تحت تعالیم فرهنگی و مذهبی قرار می‌گیرد.

فتاحی افزود: پس از اقدامات مددکاری، شاهدتحول بنیادی در وی شدیم به گونه‌ای که همواره در صف اول نماز جماعت شرکت نموده و از خداوند طلب عفوو مغفرت می‌نمود.

مدیرندامتگاه کرج تصریح کرد: مددکاران اجتماعی زندان شرایط موجود را به اطلاع آقای دکتر نریمانی رئیس شعبه ششم اجرای احکام کیفری اعلام می‌کنند و از همین زمان با مساعدت ایشان مراحل جلب رضایت اولیای دم آغاز می‌شود تا اینکه سرانجام مددجو به لطف خداوند متعال و ایثار و بزرگواری پدر مقتول از چوبه دار نجات یافت و فرصت دیگری به وی داده شد تا زندگی جدیدی برای خود آغاز کند.

نجات از طناب دار در واپسین لحظات

نجات از طناب دار در واپسین لحظات

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی