بازدید 4928

۳ کشته براثر تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه

رییس پلیس راه استان از وقوع یک مورد تصادف زنجیره‌ای میان سه دستگاه خودرو و کامیون خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵ 12 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ «محمد حیدری» در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر، اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه) در کیلومتر هشت محور قزانچی - روانسر میان خودرو‌های سواری پژو ۴۰۵ و پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.

وی یادآور شد: در اثر این حادثه دلخراش، ۲ سرنشین پراید در صحنه تصادف و یکی از سرنشینان دیگر خودرو‌ها نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری افزود: همچنین بر اثر این سانحه سه نفر از سرنشینان این خودرو‌ها نیز مصدوم و توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و گزارش همکاران حاضر بر صحنه تصادف، انحراف به چپ خودروی پراید این حادثه مرگبار را رقم زده است.

وی با ابراز تاسف از وقوع این سانحه دلخراش، از رانندگان خواست که با توجه به لغزنده بودن اکثر محور‌های استان، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از اعمال رفتار‌های خطرناک مانند سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ حیدری در پایان از وجود ۶۵ گشت جاده‌ای به منظور یاری رسانی به رانندگان و همچنین کنترل رفتار آن‌ها خبر داد و گفت: خودرو‌های متخلف حادثه ساز حداقل ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان