بازدید 2744

۷۳۸ میلیارد دلار، بودجه نظامی آمریکا برای ۲۰۲۰

کمیته‌های سرویس مسلح سنا و مجلس نمایندگان آمریکا درخصوص بودجه دفاعی ۷۳۸ میلیارد دلاری برای سال مالی ۲۰۲۰ به توافق دست یافتند.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 10 December 2019

کمیته‌های سرویس مسلح سنا و مجلس نمایندگان آمریکا درخصوص بودجه دفاعی ۷۳۸ میلیارد دلاری برای سال مالی ۲۰۲۰ به توافق دست یافتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این کمیته‌ها در بیانیه‌ای گفتند: قانون مجوز دفاع ملی سال مالی ۲۰۲۰ یکی از مهم‌ترین وظایف قانونی کنگره را عملی کرد و آن تامین بودجه برای دفاع مشترک بود. این توافق دو حزبی با تاکید بر تداوم بازسازی ارتش‌مان نیروها و امنیت آمریکا را در اولویت قرار داد و این امکان را برای نیروهای مسلح کشور فراهم کرد تا با موج آتی تهدیدهای مطرح شده در استراتژی ملی رو در رو شوند.

این بودجه دفاعی جدید سه درصد افزایش را نسبت به بودجه دفاعی سال مالی ۲۰۱۹ میلادی که برابر با ۷۱۶ میلیارد دلار بود، نشان می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این بودجه دفاعی ۷۳۸ میلیارد دلاری شامل ۷۱.۵ میلیارد دلار بودجه برای عملیات برون‌مرزی و ۵.۳ میلیارد دلار بودجه برای جبران خسارت فجایع اضطراری به منظور کمک به تاسیسات نظامی سراسر آمریکا برای جبران خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی و آب و هوایی می باشد.   

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل