بازدید 8137

خرید خانه در دروس و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

به افرادی که قصد خرید آپارتمان در دروس و یا اجاره آپارتمان در دروس را دارند، پیشنهاد می‌شود اول با یکی از بهترین محله‌های تهران آشنا شوند. برای اطلاع از قیمت ملک در دروس می‌توان از املاک دلتا دیدن کرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 10 December 2019

خرید آپارتمان در دروس، یک انتخاب نیست یک سرمایه گذاری خوب ملکی است. دروس یکی از محله‌های قدیمی تهران است که اگر گذرتان یکبار هم به آن خورده باشد، درخت‌های چنار و صنوبر سر به آسمان کشیده آن و منطقه خوش آب و هوا و کوچه‌های خلوت آن شما را برای داشتن یکی از آن خانه‌های زیبا در آن محله‌ی با صفا وسوسه می‌کند.

دسترسی‌های شهری محله دروس

دروس، در منطقه ی 3 شهری تهران واقع شده که اگر دقیق‌تر بخواهید بدانید، در شمال تهران واقع شده است. دروس از شرق به محله پاسداران، از غرب به محله قلهک، از شمال به محله اختیاریه و از جنوب به قبا محدود است که از این حیث سطح دسترسی مطلوبی به راه‌های ارتباطی شمال شهر را داراست.

یکی از بزرگترین ویژگی‌های این محله که خرید خانه در دروس و یا اجاره آپارتمان در دروس را در سبد انتخاب علاقمندان قرار می‌دهد، شهرسازی اصولی آن است. بافت مشجر و پر درخت این منطقه و دارا بودن کوچه‌های استاندارد باعث شده یکی از منظم ترین محله‌های تهران را در این منطقه شاهد بود. از طرفی چون بسیاری از سفارت خانه‌های تهران در محله دروس قرار دارند، می‌توان گفت ضریب ایمنی این منطقه بسیار بالاست و از این لحاظ امتیاز خوبی را در بین سایر مناطق تهران به خود اختصاص داده است.

خرید خانه در دروس یک سرمایه گذاری عالی است

خرید خانه در دروس

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره شد، محله‌ی دروس از میانگین کیفیت بالاتر از متوسط در شهر تهران برخوردار است و این بدان معنی است که اگر قصد خرید آپارتمان در دروس  و یا اجاره آپارتمان در دروس را داشت هم باید از قبل با پس انداز مناسب برنامه ریزی دقیقی کرد و هم اینکه دانست این صرفاً به منزله یک خرید خانه نیست بلکه یک سرمایه گذاری تلقی می‌شود.

به طور کلی، دروس را می‌توان محله‌ای برشمرد که نسبت به بسیاری از محله‌های شمال شهر تهران در منطقه 1 و 2 بکرتر و دست نخورده‌تر باقی مانده و هنوز اصالت خود (هم در بافت شهری و هم در بافت اجتماعی ساکنان) را حفظ کرده است.

چگونه برای خرید خانه یا اجاره خانه در دروس از طریق سایت املاک دلتا اقدام کنیم؟

اجاره خانه در دروس

دلتا ، به عنوان قدیمی‌ترین سازمان ساختار مند در بخش فروش و اجاره املاک در تهران، نزدیک به 15 سال است که اقدام به راه اندازی نخستین وب سایت جامع در بحث خرید، فروش و اجاره خانه در ایران کرده است.

پس اگر در صدد خرید خانه در تهران و یا اجاره خانه ارزان در تهران هستید، کافی است وارد سایت دلتا شوید و از بخش جستجوی ملک، خانه دلخواه خود را پیدا کنید.

وب سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه‌ی جستجوی ملک با بهره‌گیری از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم افراد تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار آنهاست تا به بهترین شکل ممکن آنها را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

این‌ها کنار هم امکان یک جستجوی جامع و بی نقص ملک بر بستر وب، را می‌دهد که البته می‌توان با نصب اپلیکیشن دلتا نسبت به جستجوی مربوط به خرید خانه و یا اجاره در کلیه مناطق تهران اقدام کرد.

می‌توان در هر زمان با مشاوران دلتا با شماره 0218686 تماس گرفت و درخواست خرید ملک خود را بر اساس نیاز خود و بودجه‌ی خود مطرح کرد، شما قدرت یک تیم متخصص مشاور را خواهید دید.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

مجله املاک دلتا

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ سلامتی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش‌های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی، اخبار مسکن، توصیه‌های دلتا برای خرید و اجاره خانه، تازه‌های فناوری، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توان از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شد و اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play دانلود کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار