بازدید 7083
۱

توهین علنی سپاهان به خبرنگاران مشهدی: معلوم الحال!

کد خبر: ۹۴۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 09 December 2019

کارشناسان داوری یکی از برنامه های تلویزیونی معتقد بودند که در بازی بزرگ امروز یک پنالتی برای شهرخودرو گرفته نشده و البته یک پنالتی هم برای سپاهان.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم سپاهان و شهرخودرو یکی از جنجالی‌ترین دیدار‌های لیگ برتر در دوره نوزدهم شد؛ جایی که طی بازی و به خصوص در دقایق پایانی شاهد حواشی زیادی کنار خط طولی زمین و نیمکت تیم شهر میزبان در ورزشگاه امام رضا بودیم و کنفرانس خبری امیرقلعه نویی هم با اتفاقات عجیب و غریبی همراه شد.

در طول این بازی که در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، صحنه‌های مشکوک زیادی رخ داد تا خبرنگاران مشهدی که معتقد بودند، تیم شان در زمین خودی مظلوم واقع شده است، واکنش‌های غیرمنتظره‌ای پس از پایان این مسابقه داشته باشند.

ساعاتی پس از این مسابقه، برنامه شب‌های فوتبالی که سلیمانی را به عنوان کارشناس داوری انتخاب کرده بود، به بررسی اتفاقات داوری بازی پرداخت که نظر کارشناس برنامه روی صحنه‌های مشکوک بازی به شرح زیر بود:

در رابطه با اخراج محبی در دقیقه ۶۸: اخطار اول محبی اشتباه بود، اخطار دوم درست.

خطای هند نورافکن: خطای هند نورافکن در دقیقه ۶۳ پنالتی واضح بود.

خطای مدافع شهرخودرو: خطا روی کی‌روش استنلی پنالتی به نفع سپاهان بود.

خطای هند مهدی زاده: برخورد توپ به دست مهدی‌زاده خطای هند و پنالتی نبود.

پس از این برنامه، توئیتر رسمی باشگاه سپاهان با انتشار متنی خواهان عذرخواهی یحیی گل محمدی شد که در کنفرانس خبری پس از این مسابقه، داوری بیژن حیدری را زیر سوال برده بود. جمله توهین آمیز متوجه خبرنگاران مشهدی هم جنجال ساز شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شروع ماجرا با خبرنگاران مشهدی بود. فیلم مصاحبه را نگاه کنید. رفتارشان با امیر قلعه نویی بسیار توهین آمیز و خارج ار عرف است. بعلاوه برآیند آنالیز داوری نشان داد که خطاهای تاثیر گذار کم و بیش یکسان بوده است و در واقع کمی هم به نفع شهر خودرو شده است.
انصاف صفت ستوده ای است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار