بازدید 3236

بارش برف و باران در محورهای دو استان

کد خبر: ۹۴۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 09 December 2019

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در اکثر محورهای خراسان شمالی و بارش برف در محور درگز- قوچان در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور درگز- قوچان در خراسان رضوی بارش برف جریان دارد.

وی به بارش باران در اکثر محورهای خراسان شمالی پرداخت وگفت: در اکثر محورهای استان خوزستان و همچنین محورهای سراب- اردبیل و اهر- کلیبر در آذربایجان شرقی مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد؛ به رانندگان توصیه می‌شود با چراغ روشن رانندگی کرده و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را لحاظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: در محورهای کوهرنگ- مسجدسلیمان و توسکتستان- شاهرود تردد خودورها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است؛ پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می‌کند چرا که می‌تواند ایمنی و سلامت هموطنان را به مخاطر بیندازد.

سرهنگ رحمانی وضعیت ترافیک ورودی کلانشهر تهران در آزادراه کرج- تهران را نیمه سنگین ارزیابی و تصریح کرد: ترافیک در جاده مخصوص کرج به سمت تهران نیمه سنگین و در محورهای شهریار و پاکدشت به سمت تهران پرحجم گزارش شده است.

وی به انسداد محورهای بوشهر- گناوه در استان بوشهر و جلگه- ایرانشهر، جلگه- چاه اسحاق و فنوج- رمشک در استان سیستان و بلوچستان اشاره و بیان داشت: 4 محور فوق به دلیل آبگرفتگی مسدود شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار