بازدید 34897
فوتبال ایران بار دیگر شلاق بی کفایتی مدیران را خورد؛

تلاش‌ بی‌نتیجه استقلال تا ساعت ۲بامداد درب منزل استراماچونی! / مرد ایتالیایی از فسخ منصرف نشد! / پیام خداحافظی استراماچونی با هواداران / آیا پای تیم عربی درمیان است؟

فتحی و ماجدی، دو عضو هیات مدیره استقلال بعد از پایان جلسه ساعت ۲۳:۳۰ دیشب با بازیکنان در هتل المپیک، مستقیم به منزل استراماچونی رفتند، اما بعد از سه ساعت انتظار، موفق به دیدار مربی ایتالیایی نشدند. با توجه به ارقام دستمزد مربیان خارجی در ایران ـ از برانکو و ویلموتس گرفته تا دنیزلی و کالدرون ـ استرا به این نتیجه رسیده که رقم قراردادش ناچیز است و تاخیر واریز‌ها بهانه لازم را داد
کد خبر: ۹۴۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ 09 December 2019

پس از خروج ویلموتس و دنیزلی از فوتبال ایران، حالا استراماچونی هم با شیوه ای تقریبا مشابه رفتنی شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ آندره آ استراماچونی، سرمربی موفق استقلال و یکی از بهترین مربیانی که در تاریخ فوتبال ایران به فوتبال داخلی کشورمان گام نهاده، در کمال ناباوری و بخاطر بی کفایتی مدیران این باشگاه ، قراردادش را یکطرفه و براساس قانون صریح فیفا فسخ کرد!

سرمربی ایتالیایی که قراردادی دو ساله به ارزش هر سال ۵۵۰ هزار دلار با استقلال داشت، به دلیل گذشت دو ماه از موعد دریافت حقوق معوقه اش، در تمرین دیروز غایب بود و دیشب خبر رسید که وی به همراه هر سه دستیارش طی نامه‌ای رسمی به فیفا، قراردادش با استقلال را یکطرفه فسخ کرده است.

همانطور که دیروز در تابناک خوانده بودید، اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از اطلاع از این تصمیم سرمربی خارجی خود، جلسه ای شبانه در هتل المپیک برگزار می کنند تا راهی برای فرار از این بحران بسیار بزرگ پیدا کنند؛ اما در نهایت تصمیم می گیرند پس از نشست با بازیکنان و کادرفنی موقت شامل زرینچه و غلامپور، در اقدامی خارج از عرف و غیرمنتظره، دسته جمعی راهی منزل سرمربی ایتالیایی شوند؛ اقدامی که پس از سه ساعت انتظار مثمر ثمر واقع نشد و مرد ایتالیایی حاضر نشد احدی را ببیند.

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه دو ساعته در هتل المپیک با بازیکنان در اقدامی کمتر دیده شده، راهی منزل مسکونی سرمربی خارجی شان شدند تا وی را به هر قیمتی که شده از تصمیمش منصرف کنند؛ اما گویا هرچقدر منتظر ماندند نتوانستند مرد ایتالیایی را ملاقات کنند.

تلاش‌ِبی‌نتیجه استقلال تاساعت دوی بامداد درب منزل استراماچونی! / مرد ایتالیایی از فسخ منصرف نشد! / پیام خداحافظی استراماچونی با هواداران / آیا پای تیم عربی درمیان است؟

امیرحسین فتحی و میرشاد ماجدی، دو عضو هیات مدیره استقلال بعد از پایان جلسه با بازیکنان به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته هتل المپیک را به مقصد منزل استراماچونی ترک کردند؛ اما پس از گذشت حدود سه ساعت موفق به دیدار با این مربی ایتالیایی نشدند. خلیل‌زاده و منزوی نیز در تماس بودند، ولی پیگیری آنها نیز به نتیجه نرسید.

ظاهرا به هنگام مراجعه اعضای هیات مدیره استقلال، استراماچونی در آن موقع شب هم در منزل حضور نداشته و به همین دلیل، نمایندگان هیات مدیره حدود ساعت ۲ بامداد این محل را ترک کردند. استراماچونی روز گذشته بعد از عدم شرکت در کنفرانس خبری و همچنین تمرین استقلال، از طریق وکیل خود خواستار فسخ قرارداد با استقلال شد و راضی به مذاکره با مسئولان این باشگاه نیست. از سوی دیگر، استقلالی‌ها امروز تصمیم دارند مطالبات این مربی را به حساب وی در کشور ترکیه حواله کنند، اما به نظر می‌رسد دیگر دیر شده باشد و سرمربی ایتالیایی به دلایل مختلف تصمیم ندارد با استقلال همکاری کند.

حذف قرارداد سال دوم یا افزایش چشمگیر رقم قرارداد؟

قرار است باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده اطلاعیه‌ای را صادر و با جدایی استراماچونی رسما مخالفت کند. در این میان، هنوز مشخص نیست تکلیف خواسته دیروز سرمربی آبی ها مبنی بر کاهش مدت قرارداد چه شده است؟!

به نظر می رسید مدیران استقلال در شرایط بغرنج حداقل با حذف یک سال از قرارداد استراماچونی موافقت کنند تا افتضاح مدیریتی خود را بپوشانند اما گویا این اتفاق نیفتاد و استرا تصمیمش را قطعی تر کرد.

استراماچونی دیروز و پس از اینکه اختیار عمل را به دلیل عدم دریافت دستمزدش در موعد مقرر به دست گرفته بود، بلافاصله خواستار حذف سال دوم قرارداد خود شد؛ اما مدیران استقلال به این موضوع هم بی اعتنایی کردند تا مرد ایتالیایی سمت فسخ کامل قراردادش برود؛ قراردادی که به قیمت بسیار عالی بسته شده بود، ولی تعلل در اجرای بندهای قرارداد، کار را به اینجا رساند.

دیروز در تابناک نوشتیم به نظر می رسد با توجه به اعداد و ارقام دستمزد مربیان خارجی در فوتبال ایران ـ از برانکو و ویلموتس گرفته تا دنیزلی و کالدرون ـ این مربی ایتالیایی با عملکرد بسیار خوبش به این نتیجه رسیده که رقم بسیار ناچیزی به عنوان دستمزد دریافت می کند و تاخیر در پرداخت ها بهانه لازم را به دستش داد.

تلاش استقلال تا بامداد نتیجه نداد، استراماچونی فقط فسخ

بیانیه ای که آب پاکی را روی دست هوادار مظلوم ریخت

سرانجام پس از حواشی بسیار در رسانه‌ها از صبح روز یکشنبه بر سر فسخ یکطرفه قرارداد استراماچونی با باشگاه استقلال، پیگیری‌ها نشان داد که مرد ایتالیایی توسط وکیل خود و در نامه ای به فیفا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده است و این موضوع را به اطلاع خبرگزاری خبرگزاری جمهوری اسلامی که خبرگزاری رسمی و دولتی ایران است، هم رساند.

همچنین دیشب رسانه ANAS ایتالیا در بخش ورزشی خود به نقل از سرمربی استقلال بیانیه‌ای را منتشر کرد. در این خبر آمده است، آندره استراماچونی و کادرفنی وی اعلام می‌کنند که قرارداد کار با باشگاه استقلال را به طور یک جانبه در ششم دسامبر فسخ کرده‌اند. این تصمیم فقط به دلیل عدم پرداخت مطالبات در موقع مقرر و با نظارت فیفا صورت گرفته است.

استراماچونی با ارسال بیانیه‌ای به سایت ANSA اعلام کرد؛ من و تمام همکارانم مارکو کازر، سباستین ادواردو لتو و عمر دانسی از همه بازیکنان و کارکنان بخاطر اجرای عالی و همکاری حرفه‌ای که با وجود همه دشواری‌های چند ماه گذشته که در نهایت منجر به حضور در صدر جدول رده بندی لیگ ایران شد، تشکر می‌کنیم.

در ادامه بیانیه‌ مرد ایتالیایی آمده است: از صمیم قلب از هواداران استقلال بخاطر حمایت فوق العاده‌ای که در این مدت نشان دادند، تشکر می‌کنم و با دلی شکسته برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. مجبور هستم استقلال را ترک کنم، امیدوارم روزی دوباره در کنار شما قهرمانی را جشن بگیریم.

آیا پای پیشنهاد تیم های عربی در میان است؟

باشگاه استقلال مطالبات استراماچونی را آماده کرده و قصد پرداخت به او را دارد؛ اما وی تلفن همراهش را خاموش کرده و تلفن منزلش را پاسخ نمی‌دهد. استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده بود قرارداد دو ساله وی را به یک ساله کاهش دهند که این موضوع با پاسخ منفی سران باشگاه همراه شد.

به نظر می‌رسد، برخی‌ها به استراماچونی اطلاعاتی داده و گفته بودند مارک ویلموتس و دستیارانش برای یک سال قرارداد سه میلیون یورویی بسته‌اند و این رقم در قبال مبلغ قرارداد مربی ایتالیایی با توجه به دستاوردهایش برای استقلال تا اینجای فصل بسیار ناچیز است.

در همین راستا استراماچونی در تلاش بود مدت قرارداد خود را کاهش داده تا در سال دوم با قراردادی تازه پول بیشتری دریافت کند. شنیده می‌شود استراماچونی در صورت ادامه روند فعلی تا امشب ایران را ترک کند. گفته می‌شود استراماچونی از چند تیم اماراتی و قطری پیشنهاد دارد که البته صحت این اخبار تایید نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۳
جوری گفتی تلاش بی وقفه که انگار کوه کندن
انقدر بی کفایت هستن و حال کار کردن ندارن که مربی خوب رو از دست دادیم
پاسخ ها
عبس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مرد خوشتیپ، پول پرست هم رفت


از اول هم مشخص بود اومده فقط دلار درو کنه
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
من به عنوان یک پرسپولیسی، خوشحال بودم که این چن وقت استقلال رو قوی میدیدم. چون همیشه معتقد بودم اینا اعتبار ایران توی آسیا هستن. اگه این تیما دولتی هستن نباید بذارن به این راحتی دچار ضعف بشن، چون تماشاگر دارن. کدوم تیم آسیایی مث اینا هم هوادار داره؟ توی ایران هم تیم داریم که خیلی هوادار داره، ولی افتخاری نداشته تا حالا. هر موقعی دیدم استقلال و پرسپولس ضعیف بودن، تیم ملی هم ضعیف بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
متأسفانه مطبوعات و جراید و سایتها و حتی صدا و سیما به گونه ای با این قضیه رفتار می کنند که انگار همه شش ماهه به دنیا آمدند. طرف بوی پول بیشتر به مشامش رسیده می خواد بره. بره به جهنم. این آقایانی که به عنوان پیشکسوتان استقلال اینجا افاضه فضل می کنند خود بزرگترین مشکل برای استقلال هستند و فقط به دنبال خالی کردن عقده های خود و تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد موفقیت استقلال است. طرف خیلی زیرکانه صبر کرد تا 2 ماه تعهداتش معوق بشه تا بتونه بصورت قانونی قراردادش را فسخ کند. اینجور افراد فقط و فقط بنده پول هستند و بس. به این فکر نمی کنند که هفته گذشته هفتاد هزار جمعیت یکصدا تشویقش می کردند. اینهم میره کشورهای عربی با اون استعدادهای نداشته اشان و یکی دو ماهه اخراجش می کنند. در این شرایط فعلا به صلاح باشگاهها هست که تنها از مربیان ایرانی استفاده کنند و بس
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
داستان برانکو برای این خارجی هم تکرار و درکشورهای عربی بعد از ۴ باخت اخراجش می کنند.
تیم استقلال احتمالا دیاباته را هم از دست خواهد داد.
پارسال رزومه سازی برای برانکو انجام شد و امسال برای این ایتالیایی و مربی ۵۰۰ هزار دلاری را احتمالا میلیون دلاری کردند و فرستادند یک کشور عربی.
خسته نباشند وزارت ورزش و داوران.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
هنوز هم دیر نشده . باید وزیر فوتبال دستور بده 20 میلیون دلار از بیت المال فی المجلس و نقد بهش بدن . بعد با التماس و زاری و ضجه رو دست و پاهاش بیافتن بلکه از خر شیطون بیاد پایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
چقدر تکراری و مشمئز کننده شده این خداحافظی زود هنگام مربیان خارجی ( البته به دلیل عدم رعایت تعهدات از طرف فدراسیون ) چه باید کرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
استعفای ایشان بخاطر حوادث اخیر هست . وجدان این‌مربی خارجی هم ناراحت شد . فرزندان ایشان فشار اوردند که در کشوری که حق اعتراض برای مردمش وجود ندارد شما انجا چکار میکنی . فشار خانواداش بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
این مدیریت فوتبال ما نمونه کوچکی از مدل مملکت گردانی مان است !؟
مربی رفت
بازیکن رفت
داور رفت
مجری رفت
تحلیل گر رفت
تاج و کفاشیان هنوز هستند و می خندند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
افرادی را که هیچ نوع مدنیتی نمی شناسند و اصولا به نخستینیان شبیه ترند تا انسان مدرن را از فرش به عرش رسانده اند و حال میپرسند چرا اوضاع به هم ریخته است.
واقعا حيف اين مرد براي اينجا. اينجا فقط جاي آدمهايي مثل برانكو ، كالدرون و امثالهم ميباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اول فصل که چیز دیگه ای میگفتید
تا زمانیکه 2 بامداد رو دوی بامداد بنویسید منم باشم از تصمیمم منصرف نمیشم چه برسه به استراماچونی
تاسف برای جامعه ورزش

تا فساد هست روال همین است
اینم از برکات تحریم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
بی تدبیری مدیران استقلال بود
باز هم یه جورایی توپ و انداختید توی زمین مربی که ایشون دنبال افزایش قراردادش هست...
یکی از نتایج عدم تصویب fatf !?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اصلا نمیدونی این چی هست
خلایق هر چه لایق!
متاسفانه آدمهای حقیر که بناحق مصدر امور قرار گرفته اند با رفتار حقیرانه شان موجب شده تا خارجی ها که نیمی از تاریخ وفرهنگ اصیل ایرانی را ندارند همیشه ما را گونه ای دیگر بپندارند. یعنی چه معنا دارد یک ایرانی 3 ساعت پشت خانه یک فرد خارجی بماند که تمایل به دیدنشان ندارد؟ یعنی اینها نمایندگان ایرانی هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تمدن روم رو زیر سوال میبری؟
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
پاتو از ایران بزار بیرون تا ببینی چه تاریخ و تمدنمون مفتخرمون میکنه
بلیط ما دیگه خیلی وقته سوخته
خیلی عجیبه ده ها سال این مدیرای بی کفایت کل فدراسیون فوتبال و باشگاههاش رو تصاحب کردن و هی نهاد و مسئولی هم واکنشی نشون نمیده...
یکی از حسن های کنسل شدن برنامه نود اینه که حالا که فوتبالمون قرار نیست درست بشه حداقل چهره این نوابغ رو هم کمتر در تلویزیون میبینیم ... من که اعصابم اینجوری راحت تره!!!
مسئله این نیست که مربی استقلال می ماند یا خیر،
بلکه مسئله این است که مسئولان فوتبال هدفی بجز از بین بردن منابع، ضایع کردن استعدادها و ناامید کردن مردم ندارند!
آیا نمیدانستند که انتقال ارز بخاطر تحریم های ظالمانه سخت و حتی محال است؟
شاید فکر کردند که تحریم ها شوخی ه؟
جناب مسئول، (رئیس فدراسیون، رئیس باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور)
چرا جوابگوی بی کفایتی تان نیستید؟
نمایندگان مجلس، شما هیچ نظری ندارید؟ (البته خیلی وقته شما نظری نداشته اید، مشغول خوردن نان و ماست تان باشید، کسی مزاحم شما نمیشود!)
آقای وزیر ورزش و جوانان، شما خوبید؟ فقط خواستم احوال تان را بپرسم، چون نگران تان بودم، خیلی وقته خبری از شما نمیشنویم!
و وقتی ما طرفداران استقلال می گوییم چند سال هست همه چی دست به دست هم داده تا این تیم را تضعیف کنند به ما می گید متوهم؟ هر سال بهترین بازیکنان استقلال را فراری دادند. در تمدید قرارداد بازیکنانی مثل تیام و پاتوسی کوتاهی کردند. وقتی ناداوری ها هم جلوی پیشرفت تیم را نگرفت و امسال که تیم با همین بازیکنان نتیجه گرفته، پروژه فراری دادن سر مربی را کلید زدند.
کیسه خخخخ
پاسخ ها
مرد جنتلمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
تو اینجا چه میکنی لنگی برای شما دارن دروازه بان با کلی قیمت قرار داد بخرن برا ما ندارن پول مربیمونو بدن شما مرد بودید بعد کار ترابی طرفدار پرسپولیس دیگه نمیبودید
چرااینقدرخودتان راکوچک میکنید؟ درشرایط تحریم استفاده ازمربی خارجی ازابتداهم غلط اندرغلط بود وفقط بیت المال بربادمیرود!
این سرمربی بزرگ بدون شک بهترین جایگزین می توانست برای کی روش در تیم ملی باشه. مدیری مدبر و با برنامه بود.
عرب ها مقصر پرداخت نکردن حقوق مربی
ابزار مدیریت ؛ برنامه ریزی و اختیارات و آینده نگری است نه التماس و گریه و زاری!
خیلی جالب است همیشه وقتی کار از کار گذشته آقایان مدیر می گویند که مطالباتش آماده است!! اگه آماده بود چرا گذاشتید کار به اینجا برسد؟ برانکو هم همین داستان بود.. ! و تاسف بارتر این که این مدیران نالایق به جای توبیخ و اخراج از پستی به پست دیگر منتقل می شوند.
نیمه شب سه ساعت تواین سرما دم در خونه مربی ایستادند تا شایدباخواهش وتمنا نگهش دارن !!!!
بنظرمن مدیران استقلال بخاطر این حرکت تحقیرامیز بایددسته جمعی استعفابدهند یابرکنارشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
برای مربی نبود. برای خودشون بود که اخراج نشند. میصرفه.خیلی براشون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
هیچ جای دنیا مدیران باشگاه نمیرن خونه مربی التماس کنن اونم نیمه شب اونم سه ساعت ایستادن پشت در ! اینکار هیچ توجیهی نداره و حقیقتا تحقیرامیزبود
هیهات من الذله
فرقی نمیکرد با استرا یا بی استرا استقلال فقط برای سلامتی ورزش میکرد. همه برانکو نمیشن پول نگیرن بمونن
گویا نویسنده در عوالمات بالا سیر میکند. "پای کشورهای عربی ..." مگر استراماچونی شهروند ایران است که بیگاری از او بکشید؟ موضوع خیلی خیلی ساده است: پولش را نمیدهید حق دارد برود و خسارت بگیرد. این مطلب ساده قابل فهم نیست؟
چرا دهها فوتبالیست ایرانی در باشگاههای معتبر دنیا داریم اما از تربیت چند مربی
خبره وکار بلد عاجزیم؟!
آخرین خبر:
استراماچونی بامداد امروز با پرواز ترکیش ایر، ایران را ترک کرد.
خانم ها آقایون تابناک به جای پرداختن به این خبرها . به خوزستان برسید مردم تو روستاها گاز ندارن غذا درست کنند با هیزم و بخاری برقی و نفتی دارند غذا درست میکنند و نان می پزند یک سر به روستاهای شعیبیه شوشتر بزنید پارسال سیل بردشون امسال گاز ندارند
بندی که در قرارداد هست درد سر برای استراماچونی هست که موجب قطع همکاری او با فدراسیون فوتبال ایتالیا ویوفا میشه تهدید فدراسیون ایتالیا بسیار کارساز بود و استراماچونی خواستار حذف این بند شده است قبلا برانکو صاحب این بند بود البته ابداع کننده این بند باشگاه مبتکر سپاهان بود که حالا بندش از دستش در رفته هر ابتکاری هست بلاخره اروپا از اون خوشش نمیاد و مختص کشورهای عقب مانده ای مثل ایرانه
در اقدامی خارج از عرف و غیرمنتظره، مدیزان استقلال ، به صورت دسته جمعی راهی منزل سرمربی ایتالیایی شدند. ! اقدامی که پس از سه ساعت انتظار مثمر ثمر واقع نشد و مرد ایتالیایی حاضر نشد احدی را ملاقات کند.!!!!!!!!! آقایان بی کفایت و نا لایق اگر برای خودتان ارزش قایل نیستید برای آبروی ملت کمی دل بسوزانید حالا که بی برنامگی شما کار دستتان داده است این بنده خدا را رها کنید برود و وقتی بعد از دو ماه با تیپ پای یکی از کشورهای عربی بیرونش کردند بفهمید از این به بعد چگونه باید قرارداد ببندید ! هر چند بعید میدانم این بار هم درس گرفته باشید !
اون موقع که برانکو رو فراری دادند هیچکس صداش درنیومد همه گفتند برانکو پولکی بود درحالیکه ۱ سال بدون حقوق کار کرد و به گواهی مدیران خودش برای تیم هزینه میکرد اما حالا برای این مرد همه دارند یقه پاره می کنند که افتضاح مدیریتی به بار اومده. گناه برانکو این بود دست سایر تیم ها رو از همه جام ها کوتاه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
البته الان هم که پول مربیتون را دادند و فسخ قرارداد بازیکن برزیلیتون هم مشکلی نداشت. چطور پول مربی استقلال که کمتر از مربی فعلیتون هست مشکل داره؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
البته کمک وزارت ورزش و کمیته داوران هم بود.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مدیر عامل سابق خودتون (فتح الله زاده) گفت تا سال ١۴٠٣ بودجه استقلال پیش خور شده بعد حالا گیر دادین به کالدرون؟ برانکو ١ سال پول نگرفت و دم نزد حالا به کالدرون گیر دادید؟
الحاجی گرو، ایسما و پانویس و منشأ و بویان و امثالهم که نیم فصل بازی کردند و پول کامل گرفتند رو هم ندیدین؟
مرزهای وقاحت جابه جا‌شد
می ره یک تیم بهتر که مشکل مالی نداره. میایم و دیاباته را هم با خودش میبره. این انتهای ماجرای استراماچونی...
فتحی و بقیه هم سوری غزل و می رن یک جای دیگه مشغول خدمت میشن....
این ما بودیم که او را دوباره سر زبانها انداختیم
پس باز هممی توانیم
ولی حیف که اینهمه بی تدبیر هستیم
آدم ها را بزرگ مکی کنیم و می فرستیم تیم های عربی
شاید حتی بتوانیم حق رشد بگیرم
استقلال همیشه برزگ است
ببچه این شما بودید که بازی می کردید نه استراماچونی
پس بازی کنید طوری که او بفهمد اگر می ماند برزگتر می شد
یک پرسپولیسی
کی میخواهید یاد بگیریددر قرارداد بین الملل همانند نیشکر هفت تپه رفتار نکنید؟اونها تا آخرشو میکشند بیرون ، پس وقتی مشکل دارید زودتر اقدام کنید برای پول تا کارتون به این کولی بازیها نکشد. کلاس ملاس ماکو
همش بحث قرارداد است و بی عرضه گی کسانی که قرارداد میبندند! یعنی یکی تو واحد حقوقی این باشگاهها نیست که یه قرارداد درست ببنده ! یعنی چی رفتید نصفه شب در خونه طرف!! مگه این چیزها با ریش سفیدی حل میشه؟ با این رفتارتون نه تنها مورد لطف طرفداران قرار نمیگیرید بلکه همتون باهم بدلیل این تحقیری که نصیب ایرانیها کردید بایستی استعفا بدهید بروید! وای به حال مدیران پرسپولیس که اونها هم اگه نتونند کالدرون رو حفظ کنند!
اینو تابی اضافه کن : پایان حضور مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران!
اصلا بحث پرسپولیس و استقلال نیست بحث تحریمه و اقایان نگران حقوقشون هستند همین
وزیر ورزش نه تنها باید اخراج شده بلکه باید تیکه پاره شه
این خارجی ها اصلا مرام و معرفت ندارند و فقط پول رو می شناسند این آقای اسراماچونی را قبلا کی می شناخت از طریق باشگاه بزرگ استقلال اسم و رسمی برای خودش پیدا کرد حالا که پیشنهاد بهتر عرب از قطر براش آمده می خواد بزنه زیر همه چیز و براش دل میلیونها هوادار پشیزی اهمیت نداره غافل از اینکه مثل برانکو که رفت و سنگ روی یخ شد اینا هم چند صباحی در تیمهای عربی درآمد زایی میکنند و حسابی می دوشن و آخرش با خفت اخراج میشن.
پاسخ ها
فریبرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
عزیز دل برادر
همه که مثل شما نمیشوند که برای مرام و معرفت کار کنند!
ایرانی ها همه شون از پول فراری اند!
فقط خارجی ها پول دوستن
البته نه تنها ما از پول فراری هستیم، بلکه پول هم از ما فرار میکنه!
هماهنگی منحوس استرا و بیلموس و افندی قندی یک حربه سیاسی است
وزیر پرسپولیسی خخخخخخ
رفتن هتل راهشون نداد.خفت از این بالاتر.کجایند کسانی که با هر عطسه کیروش بهشون برمیخورد و اونو توهین به ایرانی میدونستن
استراماچونی رو برای تیم ملی استخدام کنید
تابناک عجب تبلیغ مفتی برا برند بوجی BOOGI کردی!!!!!
این آقا روز اول باید توجیح میشد که ایران‌بدلیل تحریمها نمیتونه مستقیم بهش‌پول بده و یا باید بصورت چمدانی حقوق بگیره و یا باید صرافان براش واریز کنند و اگر میترسه که تحریم بشه همون اول قرارداد نبنده.
دنیزلی خوب شد رفت. زنوزی با پرچم ترکیه! رفته بود به استقبالش و بعد هم خوب رگ و ریشه تحزیه طلبی داره و روزنامه های ترک هم بهش گفته اند؛ گرگ سرخ!! و سلام نظامی در ورزشگاه داد که بله ما تجاوز شما به کردستان رو تائید می کنیم!!! طرف آب و نان ایران رو خورده و از منابع مالی و ارز کشور، یه مافیای مالی تو آذربایحان راه انداخته ولی چشمش به اون طرفه و تیم تراکتور را کرده دست آویز یه عده لمپن که بنر ببرن بالا و روش بنویسن یا چکسلواکی و یا یوگسلاوی!! اگر این کارا با تائید تلویحی این آقا نبوده، پس این کارا رو در ورزشگاه یادگار امام چه کسی و با چه افکاری و یا چه توجیهی و برای چی انحام شده؟
اینهاهمش ازبی کفایتی مردان سیاسی...تحریم وبی پولی...
واسترا برمیگرده رم( هان مارکو از ایران چی برایمان اوردی) ......
كساني كه با اين مربيان قرار داد ميبندند روز اول در باغ سبز نشان ميدهند و بعد درگل ميمانند استقلال را هم وارد بحران كرديد اين مردم نبايد يك روز بدون استرس زندگي بكنند
وزیر ورزش پرسپولیسی بابت دسیسه کاری استراماچونی و مافیای سرخ فوتبال و قهرمانی سریالی پرسپولیس توسط نیروی هواداران استقلال به خاک کشیده خواهد شد
جالبه برای خرید پخش مستقیم همه لیگ های دنیا و جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی و ... دلار به اندازه کافی داریم ولی برای پرداخت به یک مربی پول نداریم. برای پرداخت این پولها راه دور زدن تحریم ها کاملا سر راست است اما برای پرداخت پول یک مربی این مسیر کاملا مسدود است.
استراماچونی را بذارید به کشورهای عربی بره بعد از مدتی او را تحقیر و اخراج کنن بعدش مثل برانکو برای آمدن به ایران التماس کنه
واقعا در این شرایط کشور اصرار برای خرید کالای خارجی و مربی خارجی که فقط پول را می شناسند برای چیست؟
حقیرند. حقیرند!
حق ندارید با حقارت خود آبروی ایران و ایرانی را در دنیا ببرید.
این مربیا برا اینجا زیاد هستند و جاشون تو مکان هایی است که ارزش نظم و برنامه و وفای به عهد رو بدونند. اگه می موند اشتباه بود . ورزش ما مثل دیگر بخش هامون روزمره و سلیقه ای و رفاقتی اداره میشه.
همه می دونند با این هاچطور قرارداد ببندن که اگر ناکارامد هم بودن حسابی پول به جیب بزنند.اینها هم که پر مدعا عمرا بشینند قرارداد رو تا اخر بخونند.
فقط دم امير خان گرم كه هيچ كس قدرشو نميداند.
کجایی نود که جات همیشه خالیه ! دوستان همیشه باید فرقی باشه بین مربیان اروپایی غربی و شرقی .مربیان اروپایی غربی همیشه با اعتبار و قانونمند هستند ولی مربیان اروپایی شرقی بیشتر دنبال منافع مادی اونم به دلیل شرایط کشورهای اروپای شرقی هستند.
دلخوشی این مردم فوتباله من 66 ساله بیشترازهمه برا استقلال نذر کردم هی پول صلوات استغفار فوتبال ایران واستقلال زمانی ابرقدرت آسیا بودند اما الان بیست وهفت هشت ساله یک جام بدرد بخور نیاوردیم تیم ملی مقابل عراق وبحرین میبازه استقلال وپرسپولیس هم سر جام ولایت وسوپرجام وکیل کشی میکنن جوانان نون شب ندارن از سیستان وجلفا به تهران میان تا بازی ببینن اونوقت این آقا وزیر چارتا بازیکن ویک مربی برا مانذاشته تمام داروندار استقلال رو مصادره کردند بابا استقلال وپرسپولیس و تراکتور و سپاهان عشق همین مردمند اون از مرحوم ناصرخان که دراوج بازنشسته اش کردند اینم از استقلالی که تازه داشت را می افتاد ___ دیگه حالی به آدم نمیمونه والا اون افتخارات هم تمامش مربوط به نسل شادروان پورحیدری وعلی آقا پروین بوده با مدیران دولتی کلافه شدیم الان دلم به چی خوش باشه بچه هام بیکار ومجردند استقلالم دفترش تعطیل شده کله پاچه هم نمیشه خورد ولش کن دلم پره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه اش نقشه اس استراماچونی دیده نیمکت تیم ملی خالیه تو استقلال هم محشر بوده مفت و مجانی میخواد مربی تیم ملی بشه باسه میلیون یورو تو سال کجایی تاج دقیقا کجایی
قرارداد بستید، باید به موقع پولش رو بدید. کجای دنیا مفتی برای شما کار میکنند؟ اینقدر حقوق معوقه رو عادی سازی نکنید این دستش به دهانش میرسید او کارگر بدبخت که هفت ماه حقوقشو ندادن هم اسمشو میگذارین حقوق معوقه میگین عادیه.
یادش بخیر احمدی نژاد حق این مجلس رو گذاشت کفه دستش
مملکت اسلامی جای ادم های بی دین و ایمان نیست همون بهتر که رفت . معلوم نیست تو چه فرهنگ مبتذلی بزرگ شده.
آخه کیسه کشو چه به مدیریت
بابا ایتالیاها خیلی زرنگند خدای مافیاند اینارو نمیتوانید دور بزنید
دردمونو به کی بگیم وواقعا چه باید کرد که مشکل کشور ما شده پول هنگغت دادن به استر اماچونی وبرگردان او به کشور یعنی یارانه مردم رو قطع میکنید که یک خارجی گردن کلفت دولوپی بخوره وبه حال مردم ایران بخنده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی