بازدید 49988

صاحب تالار عروسی سقز فرار کرد

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مالک تالار عروسی سقز اصلاً بازداشت نشده و متواری است، گفت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک تالار همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 08 December 2019

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مالک تالار عروسی سقز اصلاً بازداشت نشده و متواری است، گفت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک تالار همچنان ادامه دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار علی آزادی با بیان اینکه مالک تالار عروسی سقز اصلاً بازداشت نشده و متواری است، اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک تالار همچنان ادامه دارد.

وی افزود: دستور بازداشت و حکم جلب مالک تالار عروسی «مانگه‌شه‌و» سقز صادر شده و هم‌اکنون تحت تعقیب قضایی و تمام امکانات و نیروهای انتظامی برای دستگیری آن فرد بسیج شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در صورت محرز شدن یا احتمال قصور در حادثه تالار عروسی سقز، با افراد خاطی و مسببان برابر قانون برخورد شود.

گفتنی است؛ در پی حادثه تلخ پنج‌شنبه شب تالار عروسی «مانگه‌شو»، یک روز بعد استاندار همراه با هیئتی به این شهر سفر کرد و پس از بازدید از مصدومان، از بازداشت مالک تالار عروسی و تشکیل گارگروهی برای پیگیری و بررسی حادثه تالار عروسی و نظارت بر وضعیت ایمنی واحدهای فعال شهرستان خبر داد در حالی‌که آن فرد اصلاً دستگیر نشده و اقدام آنان بیشتر تداعی‌کننده ضرب‌المثل معرف «نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب» بود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۵
فقط صاحب رستوران مقصر نيست ، بيشتر تقصير بعهده كساني است كه اجازه فعاليت اين رستوران را بدون فراهم نمودن وسايل ايمني بخصوص اطفاء حريق صادر كرده اند.....
به جای صاحب تالار مسئول بارزسی از تالار که مجوز به این تالار برای فعالیت داده مجازات بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
دقیقا بدرستی فرمودید...دستگاه های نظارتی فاسد این مشکلات را بوجود می آوردند.
بنده خدا چه گناهی کرده. عمدی نبوده که کارش. بد شانسی آورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
تازه آتش سوزی باعث کشته شدن اوت بنده خداها نشده
هجوم مردم از ترس و زیر دست و پا موندن بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
همه بنده ی خدا هستیم در گرفتن هزینه به شما لطفی می شود و آیا درقبال خدماتی که به شما می دهند شخصیت شما را حفظ می نمایند جان یک انسان چقدر می ارزد...
دلیل تمام این مصائب فقدان قانون و مجازات بازدارنده است
جریمه های نقدی و تعلیق مجوز کارهای نمایشی هم اوضاع را آشفته تر می کند
مقصر اصلی آن مسئول بی سواد و بی مسئولیتی است که به این افاد و این مکانهای عمومی غیر استاندارد مجوز داده است. مشکل از خود شماست که دارید با جان مردم بازی می کنید و الان هم با دادن آدرس اشتباه دارید رو به جلو فرار می کنید، مردم می فهمند اما صدایشان به گوشهای شما نمی رسد برادر!!
اصلا مشکل از کجا بوده!؟ به نظر من مشکل اول خودخواهی مردمی بوده که فقط به فکر خودشان بودند و می خواستند به هر شکل ممکن از آن تالار خارج شوند. و هیج توجهی به اطراف خود نداشته اند چرا که اکثر کشته شدگان زیر دست و پا مانده اند؟!!
همه یاد گرفتن توپ رو توی زمین دیگری بیاندازند اصلا یکی نمیگه چرا گاز lpg مگهدسقز گاز شهری نداره؟ داره اما قطعا پیگیریهای مالک به دلیل قوانین بخشی و جزیره ای مملکت منتج به نتتیجه نشده اداره گازرنامه شهرداری و جخاد میخواد جخاد هم که با کل موضوع تحت عنوان و واژه شیک تغییر کاربری مخالفه و نامه نمیده و........آخرش کلی ادم بیگناه کشته میشن ویکی که خواسته کاری راه بندازه محکوم و...... اینپقصه در مورد همه چیز ما صادقه از خودرو گرفته تا cng و اجبار مردم به مصرف غیر استاندارد lpg اگر حادثه هم اتفاق بیافته مقصر مردم هستند .
هر چی فکر میکنم میبینم یه وقتهایی ک تو زندگی خطا یا گناه میکنم یجا یجوری پس میدم....
خب صاحب تالار چیکارکنه وااااا رد دادن ملت
وقتی جواز کسب امضا و صادر میشه یعنی مقام محلی از شرایط کاسب و محل کسب آگاهی داره و تحت نظارت هست ، نکند حتی یکبار به این مکان بازدیدی نشده و نکند چنین مکانهایی زیاد باشند
شرم بر مسئول هایی رو که تو کارشون کوتاهی ميکننو باعث این بلا ها میشن.اگه بازرس فقط یکبار فقط یکبار برای سرکشی به این اماکن قدم رنجه کنه چیزای غیر استاندارد تر ازاین رو داخل اینگونه اماکن می بینه.فقط میتونم بگم که دلم شکست برای اون عروس ودامادي که عروسيشون به عذا تبدیل شد.
آخی بد بخت خودش. کجا رفته از ترس... خدا شر دامن هیچکه نگیره... ای خدا.... مواظب عزیزای همه باش
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی