بازدید 10986

سلیمانی: به زندانی‌ها گفته بودند من بمب‌گذار هستم

مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی که امروز بعد از ۱۴ ماه حضور در زندان‌های آمریکا به اتهام واهی دور زدن تحریم‌های دولت واشنگتن علیه ایران آزاد شد و به کشور بازگشت، اظهار کرد: مقامات آمریکایی در زندان برای اینکه دیگر زندانی‌ها به من نزدیک نشوند گفته بودند که من یک تروریست هستم که قصد داشتم در آمریکا بمب‌گذاری کنم.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 07 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مسعود سلیمانی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد گفت: آمریکایی‌ها به دیگر زندانی‌ها گفته بودند که من یک تروریست هستم که هدفم از حضور در آمریکا بمب‌گذاری در این کشور بوده و آن‌ها من را بازداشت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آن‌ها برای اینکه دیگر زندانی‌ها به من نزدیک نشوند و از من فاصله بگیرند، چنین اظهارات دروغی را مطرح کرده بودند، افزود: بعد از مدتی خود زندانی‌ها به من می‌گفتند که به تو نمی‌آید که تروریست و بمب‌گذار باشی. این‌ها چه می‌گویند که من هم در جواب می‌گفتم نمی‌دانم این‌ها چه می‌گویند.

این دانشمندان ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: آن‌ها آنقدر کوچک و پست هستند که وقتی من به آن‌ها می‌گفتم خیلی از بیماران منتظر هستند و باید کار‌های آن‌ها انجام شود می‌گفتند خب این بیماران بمیرند، مشکلی نیست. از این سخنان پیداست که مشکل اصلی آن‌ها با مردم ایران است. آن‌ها از پیشرفت‌های علمی و مسیر درستی که ایران طی کرده ناراحت و عصبانی هستند و ما وظیفه داریم که این مسیر را ادامه دهیم تا کشور به رشد و پیشرفت بیشتری نائل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر