بازدید 21431

بنزین سوپر ۳۵۰۰ تومانی مشتری ندارد

عضو هیئت مدیره کانون جایگاه داران کشور از کاهش مصرف بنزین سوپر پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خبرداد و گفت: اکنون اکثر جایگاه‌ها فاقد بنزین سوپر است.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 07 December 2019

بنزین سوپر ۳۵۰۰ تومانی مشتری ندارد

عضو هیئت مدیره کانون جایگاه داران کشور از کاهش مصرف بنزین سوپر پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خبرداد و گفت: اکنون اکثر جایگاه‌ها فاقد بنزین سوپر است.

به گزارش تسنیم، ابراهیم بعاجی با بیان اینکه توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌ها کم شده است، افزود: با توجه به این‌که پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی، قیمت بنزین سوپر به ۳۵۰۰ تومان در هر لیتر افزایش یافته و این بنزین بدون سهمیه به مردم عرضه می‌شود، استقبال از این فرآورده نفتی تاحد قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: عرضه بنزین سوپر برای جایگاه داران نیز مقرون به صرفه نیست و اکنون اکثر جایگاه‌ها فاقد بنزین سوپر است.

بعاجی بابیان اینکه هزینه خرید هر تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین سوپر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: جایگاه داران با توجه به اینکه فروش بنزین سوپر نقدینگی بالایی نیاز دارد چندان علاقه‌ای به این کار ندارند.

وی با بیان اینکه به ازای فروش هر لیتر بنزین سوپر ۱۰۰ تومان کارمزد به جایگاه داران پرداخت می‌شود، گفت: در ازای فروش یک تانکر بنزین سوپر تنها ۳ میلیون تومان عاید جایگاه دارمی شود که این رقم با توجه به درگیر بودن نقدینگی جایگاه داران و هزینه‌های جاری، اصلا مقرون به صرفه نیست.

عضو هیئت مدیره کانون جایگاه داران کشور افزود: باتوجه به پایین آمدن استقبال مردم از بنزین سوپر، فروش یک تانکر بنزین سوپر در جایگاه‌ها ممکن است تا یک هفته زمان ببرد که ماندن طولانی مدت بنزین در مخازن میزان تبخیر این فرآورده را افزایش می‌دهد که این مسئله نیز زیان‌های جایگاه داران را افزایش می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۱
خب
خدا را شکر مشکل کمبود بنزین سوپر اینجوری حل شد.
چند سال میشه تو شهر ما بنزین سوپر وجود نداشت.
كاهش مصرف كدومه در قم چندين ماهه اصلا وجود نداره.
بسیاری از خودروها و از جمله تولیدات ایرانخودرو با موتور پژویی باید از بنزین سوپر که اکتان بالاتر دارند استفاده کنند و با توجه به عدم تخصیص بنزین سوپر سهمیه ای باید منتظر خرابی و الودگی بیشتر هوا از این نوع خودروها باشیم.منه بیسواد اینرا میدانم ولی چجوریه که با داشتن کارشناسان بیشمار و کارکشته سیستم،به این موضوع اهمیتی داده نشد؟چه دست هایی در کار هستند که نمیخواهند برای الودگی هوا اصولی کار کنند؟
سلام نمیشه که همیشه منافع شخصی رو دید خدوذ.ساز رو مجبور به تولید یورو ۴و۵میکنند هزینه اون رو به مصرف کننده تحمیل میکنند بعد با انواع بهانه از توزیع سوخت مناسب خود داری میکنند
اما خدا و شکر که امنیت داشتیم
خوب یعنی با صد میلیون گردش مالی سالی ماهی 12 میلیون و سالی 144 میلیون سود میکنند بعد این کمه ؟ قشنگ سرمایه یک و نیم برابر میشه
مشتری دارد. کم شده ولی دارد
خوب حالا که بهانه جور شد دوباره کلا از همه پمپ بنزین ها جمع کنید و صادر کنید! مردم ایران که لیاقت بهترینها رو ندارند!
چرا از خودتون آمار الکی میدید ، در تبریز بیش از سه سال هست که بنزین سوپر توزیع نمیشه ، درسته الان با این قیمت از بنزین سوپر استقبال نشه ولی اینکه توجیهی بشه برای تولید نکردنش صحیح نیست
بیشتر شبیه یک معجزه است که نفت و بنزین خودمان را به خودمان به قیمت سیصد برابر میفروشند...و اب از اب تکان نمیخورد...
چيه ميخاين بنزين سوپرم گرونتر كنيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار