بازدید 4929

اولین سهمیه تکواندو ایران در المپیک توکیو کسب شد

کد خبر: ۹۴۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰ 07 December 2019

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با راهیابی به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های گرندپری مسکو ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های تکواندوی مرحله نهایی گرندپری ۲۰۱۹ در مسکو به عنوان ایستگاه پایانی کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ، آرمین هادی پور نماینده شایسته وزن ۵۸- کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در یک چهارم نهایی به مصاف روی براگانکا دارنده مدال طلای اروپا۲۰۱۶ و برنز جهان ۲۰۱۹ از پرتغال رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۴ بر ۲ پیروز شد و ضمن رسیدن به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سهمیه المپیک‌گرفت.

آرمین هادی پور تکواندکار شایسته و با آتیه ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان و طلای آسیا که در حال حاضر در رده چهارم رنکینگ قرار دارد (کره جنوبی در صدر دو نماینده دارد و در نهایت نفر برتر سهمیه می‌گیرد) در دور نخست مقابل مصطفی کاما دارنده مدال نقره آفریقا از سنگال با نتیجه قاطع ۱۸ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.
این رقابت‌ها در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان برگزار می‌شود و تاکنون میرهاشم حسینی در ۶۸- و سجاد مردانی در ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست به برتری رسیدند و راهی یک‌چهارم نهایی شدند، اما سروش احمدی در ۶۸- کیلوگرم حذف شد. حسینی و مردانی برای کسب سهمیه المپیک باید راهی فینال شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر