بازدید 6454
۱

ترامپ: خبر اعزام ۱۲۰۰۰ نیرو نظامی جعلی است

ترامپ در توئیتر نوشت: «خبر امروز مبنی بر اینکه ما قصد اعزام ۱۲۰۰۰ نیرو به عربستان سعودی داریم، غلط یا به عبارت دقیق‌تر، خبر جعلی است!»
کد خبر: ۹۴۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 06 December 2019
رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در توئیتی نوشت اخبار مربوط به قصد پنتاگون برای اعزام ۱۲۰۰۰ نظامی به عربستان سعودی نادرست و جعلی است.

به گزارش تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی وشته اخبار منتشرشده در رسانه‌ها درباره قصد واشنگتن برای «اعزام ۱۲۰۰۰ نیرو» به عربستان سعودی جعلی است.

ترامپ در توئیتر نوشت: «خبر امروز مبنی بر اینکه ما قصد اعزام ۱۲۰۰۰ نیرو به عربستان سعودی داریم، غلط یا به عبارت دقیق‌تر، خبر جعلی است!»

رسانه‌های آمریکایی یا مقام‌های این کشور تا به حال درباره «اعزام ۱۲۰۰۰ نیرو به عربستان سعودی» اظهارنظری مطرح نکرده‌اند، اما روزنامه وال‌استریت ژورنال روز چهارشنبه مدعی شده بود پنتاگون قصد دارد ۱۴۰۰۰ نظامی بیشتر به منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) اعزام کند.

یک سخنگوی پنتاگون روز بعد برنامه این نهاد آمریکایی برای مستقر کردن ۱۴۰۰۰ نیرو در منطقه را رد کرد. با این حال، «جان رود»، معاون وزیر دفاع آمریکا در یک جلسه استماع روز پنجشنبه در مجلس سنا، اصل خبر برنامه پنتاگون برای اعزام نظامیان بیشتر به منطقه را تأیید کرد.

رود با وجود این، اشاره‌ای به شمار نیرو‌هایی که قرار است به منطقه اعزام شوند اظهارنظر نکرد.

رود در جلسه استماع مقابل کمیته نیرو‌های مسلح مجلس سنا گفت: «وزیر دفاع به من گفته قصد دارد حسب ضرورت تغییراتی در آرایش نیروهایمان در آنجا (خاورمیانه) ایجاد کند.»

بعد از اظهارات رود، خبرگزاری فرانسه به نقل از مقام‌های وزارت دفاع آمریکا که اشاره‌ای به نام آن‌ها نشده بود شمار نیرو‌هایی که پنتاگون قصد دارد به منطقه اعزام کند را ۷۰۰۰ نفر اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امریکا احمق 23 تریلیون دلار بدهی داری بشین سرجات چین ازت جلو زد هنوز درگیر جنگی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان