بازدید 7435

ختم رسیدگی به پرونده گروه "طرح و نقشه پناهی"

سرانجام قاضی صلواتی ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و گفت: اگر متهمین تا قبل از صدور حکم اصل ارز یا معادل ریالی آن را در اختیار صندوق دادگاه قرار دهند در حکم آن‌ها از نظر تخفیف تاثیر دارد.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 04 December 2019
دومین و آخرین جلسه رسیدگی به پرونده فساد ارزی گروه "طرح و نقشه پناهی" (آقای جنت مکان) امروز (چهارشنبه) به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد ارزی گروه "طرح و نقشه پناهی" (آقای جنت مکان) که صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی در حال برگزاری بود، لحظاتی قبل پایان یافت.

در این جلسه متهم اخوت فرد ادامه دفاعیات خود را مطرح کرد و متهمین علی زرنانی و عظیم علی اشرفی پیامن دفاعیات خود را بیان کردند.

نماینده دادستان نیز توضیحاتی در خصوص اظهارات متهمان ارایه کرد.

همچنین وکلای مدافع متهمین دفاعیات خود را مطرح کردند و در نهایت آخرین دفاعیات متهمین دریافت شد.

سرانجام قاضی صلواتی ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و گفت: اگر متهمین تا قبل از صدور حکم اصل ارز یا معادل ریالی آن را در اختیار صندوق دادگاه قرار دهند در حکم آن‌ها از نظر تخفیف تاثیر دارد.

سرانجام قاضی صلواتی ختم رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و گفت: اگر متهمین تا قبل از صدور حکم اصل ارز یا معادل ریالی آن را در اختیار صندوق دادگاه قرار دهند در حکم آن‌ها تاثیر تخفیفی دارد.

در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده، کیفرخواست متهمان پرونده توسط نماینده دادستان قرائت شد و نماینده بانک مرکزی توضیحاتی ارائه کرد و متهمین یوسف جنت مکان، کوروش مر و محمود رضا اخوت فرد دفاعیات خود را بیان کردند.

این پرونده ۵ متهم دارد که اتهام مشترک همه آن‌ها مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به صورت عمده و فروش ارز در بازار آزاد به میزان ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به صورت غیرقانونی و کسب منفعت به میزان ۹۶ میلیارد تومان است.

متهمان در آبان سال گذشته به بهانه واردات ورقه داغ زنی، کاتالیست‌های احیای آهن و تثبیت کننده رنگ نساجی ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی گرفته اند که در بازار آزاد فروخته شده است.

اسامی متهمان این پرونده به ترتیب به این شرح است: یوسف جنت مکان مدیرعامل شرکت طرح و نقشه پناهی، کوروش مر، محمودرضا اخوت فرد، علی زرنانی، عظیم علی اشرفی پیامن.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار