بازدید 9062
کد بازی ایکس باکس را چگونه بخریم؟

راهنمای جامع خرید گیفت کارت و سی دی کی اورجینال

آیا می دانید گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ و سی دی کی چیست و چگونه می توان کد بازی اورجینال را خریداری کرد؟
کد خبر: ۹۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 07 December 2019

با گسترش خرید های بین کشوری و بازی هایی که نیاز به ارتقا و خرید اشتراک دارند، هر روز نیاز به وجود گیفت کارت ها بیشتر می شود.

اگر جزو علاقه مندان پر و پا قرص بازی باشید ، قطعا تا کنون چندین بار به شما گفته شده است که می توانید از طریق خرید گیفت کارت یا سی دی کی ، در بازی ها اشتراک خریداری نمایید.

اما آیا می دانید گیفت کارت چیست و چه انواعی دارد؟ کد بازی ایکس باکس و سی دی کی چیست و چگونه می توان کد بازی اورجینال را خریداری کرد؟

راهنمای جامع خرید گیفت کارت و سی دی کی اورجینال

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت که در ایران اغلب با نام کارت هدیه شناخته می شود ، به نوعی از کارت های اعتباری گفته می شود که دارای یک میزان اعتبار مشخص است و فرد می تواند به اندازه آن اعتبار برای خرید محصول مورد نظر در سایت های خارجی استفاده نماید.

برخی از گیفت کارت ها مانند مستر و ویزا کارت برای اکثر بانک های جهانی کاربرد دارند و فرد می تواند برای خرید از همه فروشگاه هایی که از این کارت های پشتیبانی می کنند، مورد استفاده قرار بگیرند.

اما گیفت کارت هایی نظیر گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت ps4 پلی استیشن ، گیفت کارت استیم و گیفت کارت ایکس باکس ، فقط برای شرکت خاصی و مربوط به همان کمپانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

برای مثال از گیفت کارت psn پلی استیشن فقط برای خرید از فروشگاه سونی می توان استفاده نمود. گیفت کارت ها در دو نوع فیزیکی و مجازی عرضه می شوند. نوع فیزیکی آن مشابه کارت های بانکی بوده و ساختاری پلاستیکی دارد.

اما نوع مجازی گیفت کارت که در ایران هم عرضه می شود، هیچ ساختار فیزیکی ندارد و در هنگام خرید ، فقط  شماره کارت در اختیار خریدار قرار می گیرد. برای مثال هنگام خرید گیفت کارت آمازون ، شما یک کد 14 رقمی دریافت خواهید کرد. با استفاده از این کد می توانید در فروشگاه آمازون به اندازه اعتبار کارت خرید انجام دهید.

راهنمای جامع خرید گیفت کارت و سی دی کی اورجینال

بهترین مرجع خرید گیفت کارت در ایران

حال که با انواع گیفت کارت آشنا شدید ، ممکن است این سوال مطرح شود که بهترین فروشگاه برای خرید گیفت کارت در ایران کدام است؟ از آنجا که گیفت کارت ها به صورت مجازی عرضه می شوند، آیا خرید از فروشگاههای ایرانی قابل اطمینان و امن است؟

در پاسخ به سوالات مطرح شده باید بگوییم که در ایران فروشگاه های زیادی انواع گیفت کارت را عرضه می کنند. اما در حین خرید حتما باید به نکات زیر توجه فرمائید:

  • سایت مورد نظر حتما باید دارای پروتکل امنیتی https باشد تا از امنیت اطلاعات خودتان و سایت مطمئن باشید
  • دقت داشته باشید که از سایتی ، گیفت کارت را خریداری نمایید که اعتبار و سابقه درخشانی دارد و کاربران آن راضی هستند همچنین بتوان از طریق شبکه های مجازی نیز با آنها در ارتباط بود
  • اگر قصد دارید گیفت کارت های با قیمت پایین تر خریداری نمایید، دقت داشته باشید که همه فروشگاه ها این امکان را ندارد ، بنابراین به لیست قیمت ها توجه کنید.
  • به نوع درگاه پرداختی بانکی فروشگاه دقت کنید چون برخی از درگاه های پرداخت نامطئن و ناامن هستند.

در حال حاضر فروشگاه giftcard.ir به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید گیفت کارت، سابقه بسیار درخشانی را خود نشان داده و تمام ویژگی های ذکر شده را دارد. شما می توانید جهت خرید گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت psn ، گیفت کارت ایکس باکس ، ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت استیم و سایر گیفت کارت های مورد نظر خود به این فروشگاه مراجعه فرمائید.

پشتیبانی آنلاین فروشگاه اینترتی گیفت کارت از طریق تلگرام و چت آنلاین سایت همواره پاسخگوی مشتریان خواهند بود که این خود گویای یک فروشگاه امن و مطمئن است. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و کانال تلگرام با آیدی @GiftCard.iR نیز از آخرین اخبار و تخفیفات این فروشگاه مطلع شوید.

پس از ثبت سفارش و ثبت نام ، بلافاصله پنل کاربری شما فعال می گردد و بعد از پرداخت از طریق درگاه بانکی کد گیفت کارت در اختیار شما قرار می گیرد. با مراجعه به پنل کاربری می توانید کد گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمائيد.

کد بازی و سی دی کی چیست؟

راهنمای جامع خرید گیفت کارت و سی دی کی اورجینال

سی دی کی (cd key) به کدهای دیجیتالی گفته می شود که فرد می تواند بوسیله آن از پلتفرم های محبوب بازی استیم ، اوریجین و یوپلی و از تمام بازی های محبوب آنها بهره مند شود. سی دی کی ها در دو نوع اشتراکی و اورجینال عرضه می شوند.

در سی دی کی اشتراکی چند نفر می توانند به صورت اشتراکی اکانت بازی ها را خریداری می نمایند. این نوع سی دی کی محدودیت هایی دارد که از جمله آن می توان به عدم دسترسی گیمر به بازی ها به صورت آنلاین ، اشاره کرد.

اما در سی دی کی های اورجینال فرد با خرید یک اکانت می تواند به صورت نامحدود به تمام بازی ها دسترسی داشته باشد. بنابراین در حین خرید سی دی کی حتما دقت داشته باشید که کد مورد نظر مربوط به کدام نوع است.

کد دیجیتالی بازی ایکس باکس در واقع یک کد ۲۵ رقمی است و شما با انتخاب بازی مورد نظر ، خرید کد دیجیتالی آن و وارد کردن این کد در اکانت ایکس باکس یا مایکروسافت خود آن را شارژ نموده سپس می توانید بازی مورد نظر را دانلود کنید.

بهترین سایت برای خرید سی دی کی اورجینال کد بازی ایکس باکس

در حال حاضر در ایران فقط چند فروشگاه معتبر وجود دارند که سی دی کی های اورجینال و کد بازی ایکس باکس را با قیمت مناسب عرضه می کنند. سایت gamecode.ir به عنوان مرجع خرید انواع کد بازی ایکس باکس و سی دی کی اورجینال در ایران ، این امکان را برای شما فراهم می کند که خریدی امن و آسان را تجربه نمایید.

این فروشگاه از امن ترین درگاه های پرداخت استفاده می کند و می توانید با خیال آسوده پس از ثبت سفارش کد اورجینال خود را دریافت نمایید.

دقت داشته باشید در هنگام خرید گیفت کارت یا سی دی کی و کد بازی ، اطلاعات کاربری خود را در اختیار هیچ شخص دیگری قرار ندهید چون با در دست داشتن این اطلاعات می توانند به سادگی به اکانت شما دسترسی داشته و از گیفت کارت یا سی دی کی شما استفاده نمایند.

فروشگاه giftcard.ir و gamecode.ir تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که خریدی آسان و امن را برای شما فراهم نمایند ، بنابراین سعی کنید در حفظ اطلاعات کاربری خود نهایت تلاش را داشته باشید تا هیچگونه مشکلی در هنگام استفاده از گیفت کارت برای شما پیش نیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر