بازدید 4412
تونل وحشت برای شهرخودرو آغاز شده

یحیی درآستانه بازی استقلال:رحمتی هیچ مشکلی با حریف ندارد

کد خبر: ۹۴۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 04 December 2019

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: یکی از بازی‌های خوب لیگ را در پیش داریم، چون هر دو تیم فوتبال را روی زمین و رو به جلو انجام می‌دهند. روند استقلال و شهرخودرو به نحوی است که فردا می‌توانیم شاهد بازی جذابی باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم شهرخودروی مشهد در ادامه افزود: استقلال این روز‌ها شرایط خوبی دارد و در هفته‌های اخیر متحول شده است. استقلال تیم جوانی شده و روند خوبی را پیش گرفته است. آن‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که فوتبال خیلی خوب و جذابی را ارائه می‌کنند. من به استراماچونی به خاطر نوع فوتبالی که تیمش ارائه می‌کند، تبریک می‌گویم. استقلال فوتبال خوب و قشنگی را به نمایش می‌گذارد.

سرمربی تیم شهر خودرو همچنین تصریح کرد: تیم ما باانگیزه است و می‌خواهیم فردا با امتیاز از زمین خارج شویم. با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام داده‌ایم و با آنالیزی روی تیم استقلال داشته‌ایم، با شناخت خوبی وارد زمین می‌شویم. هدف ما گرفتن سه امتیاز و پیروزی است. امیدوارم شاهد فوتبال خوبی باشیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد شکست شهرخودرو مقابل صنعت نفت شوک عجیبی به این تیم وارد کرده است، گفت: خود ما انتظار این باخت را نداشتیم. متأسفانه از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم. این باخت ما را اذیت می‌کند و فراموش کردن آن کار سختی است. البته فوتبال است و از این اتفاقات پیش می‌آید. مهم این است که فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. در همین بازی با صنعت نفت ۱۰ تا ۱۲ موقعیت داشتیم، اما روی بد فوتبال برای ما رقم خورد. امیدوارم فردا بتوانیم از موقعیت‌های‌مان مقابل استقلال استفاده کنیم.

وی درباره اینکه تیمش در فصل گذشته بهتر از امسال بازی می‌کرد، یادآور شد: این مسئله را قبول دارم که ما سال گذشته فوتبال بهتری بازی می‌کردیم. سازمان دفاعی‌مان در شروع فصل خوب نبود، اما رفته رفته بهتر شد. امسال چند مهره کلیدی را از دست داده و به جای آن‌ها بازیکن گرفتیم. بازیکنان جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. همچنین برخی بازیکنان با مصدومیت‌های طولانی مدت روبه‌رو شدند که این مسئله امسال گریبان‌گیر تیم ما شده و کارمان را سخت کرده است. نیم‌فصل دوم زمان مناسبی است تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم شهر خودرو در واکنش به این سؤال که بازی‌های خوب استقلال این تصور را به وجود آورده که شاید تیم او نیز با شکست سنگین مقابل آبی‌پوشان روبه‌رو شود، گفت: اصلاً این حرف مورد قبول ما نیست. یکی از اهداف ما رسیدن به سه امتیاز است. این حرف‌ها را نه به خاطر روحیه به بازیکنان می‌گویم، نه چیز دیگری. ما به لحاظ فنی تیم خوبی هستیم و به لحاظ امکانات و هزینه‌ای که کرده‌ایم جایگاه‌مان در جدول خوب است. از نظر هزینه یک، چهارم استقلال هزینه نکرده‌ایم. تیمی که این‌قدر هزینه می‌کند انتظار مدعی بودن از آن انتظار زیادی نیست.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا از شهر خودرو برای رسیدن به قهرمانی حمایت می‌شود یا نه، بیان کرد: تیم‌های مدعی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هزینه‌های هنگفتی کرده‌اند و از نظر بودجه نباید با ما مقایسه شوند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نیاز به حمایت مسئولان استان و شهرش دارد. ما مشکلاتی داریم که در بحث امکانات رفته رفته برطرف می‌شود. برخی از مسئولان از جمله دکتر فتاحی، مدیرکل ورزش مشهد مقدس به تیم کمک کرده و ورزشگاه ثامن الائمه را دو روز در هفته در اختیار ما قرار داده که اتفاق خیلی مهمی است، چرا که زمین تمرین ما اجازه کار کردن را به ما نمی‌داد. شهردار مشهد قول‌هایی داده و طبق اطلاعاتی که دارم یکسری کار‌ها انجام شده است. بازیکنان شهر خودرو و شخص حمیداوی نیاز به حمایت دارند. کار سختی است که یک نفر بخواهد تمام کار‌ها را انجام دهد.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادعا کرده است که نمی‌خواهند پرسولیس قهرمان شود، گفت: این مسئله خارج از حیطه فنی است و بهتر است در مورد این مسئله صحبت نکنیم. اگر در مصاحبه اختصاصی پرسیده شود می‌توان در مورد آن صحبت کرد، اما اینجا نشست خبری قبل از بازی است.

در ادامه خبرنگار دیگری از سرمربی شهر خودرو این سؤال را مطرح کرد که «شما یکی از گزینه‌های داخلی سرمربیگری پرسپولیس هستید؟»، که گل‌محمدی پاسخ داد: این هم یکی دیگر از مورد‌هایی است که در نشست خبری نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد. وی درباره تنش‌های احتمالی بین مهدی رحمتی و هواداران استقلال تصریح کرد: صد درصد تنشی به وجود نخواهد آمد. مهدی برای استقلال جانش را داده و زحمت کشیده است. او فردا با استقبال هواداران روبه‌رو خواهد شد و آن‌ها روز خوبی برای رحمتی رقم می‌زنند.

سرمربی تیم مشهدی در مورد اینکه تیمش بعد از بازی استقلال باید با سپاهان بازی کند، گفت: هفته‌های حساسی پیش رو داریم. ما بعد از بازی با استقلال و سپاهان باید در قائمشهر به مصاف نساجی برویم. به نوعی این هفته‌ها برای ما هفته‌های تونل وحشت هستند. فکر کنم نتایج بازی‌ها به عملکرد خودمان بر می‌گردد. با توجه به فشردگی مسابقات که باید هر چهار روز به میدان برویم می‌توانیم از لحاظ روحی و فکری روی بچه‌ها کار کرده و ریکاوری کنیم. بازیکنان ما نشان داده‌اند بزرگ هستند و در لحظات سخت تصمیمات خوبی می‌گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر