بازدید 3909

تفکیک اشرار از مردم در حوادث اخیر

به دقت در حال بررسی هستیم، تا کسانی که توسط اشرار کشته شده و کسانی که توسط اشخاص دیگر کشته شده اند، از هم تفکیک شوند.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 01 December 2019

سردار یزدی گفت : به دقت در حال بررسی هستیم، تا کسانی که توسط اشرار کشته شده و کسانی که توسط اشخاص دیگر کشته شده اند، از هم تفکیک شوند.
به گزارش خبرنگار تابناک : سردار یزدی در حاشیه یکصدو هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران در رابطه با حوادث اخیر گفت: در حال حاضر نمی توانیم آمار دقیقی عرض کنیم و به دقت در حال بررسی هستیم، تا کسانی که توسط اشرار کشته شده و کسانی که توسط اشخاص دیگر کشته شده اند، از هم تفکیک شوند.
وی در ادامه افزود: ما در میان بازداشت شدگان درگیری های اخیر ، از اقشار مختلف اجتماعی هم داشتیم که دغدغه مالی نداشتند فقط آمده بودند که آشوب کنند کاری را انجام بدهند، کشور را به هم می زند و از بیرون هم حمایت شدند.
سردار یزدی در ادامه گفت: مقایسه جنبش جلیقه زرهای فرانسه با شلوغی های کشور کار اشتباهی است، مردم ما مردمی فهیم هستند و می دانند و تشخیص می دهند که دنیا چگونه برای اینکه کشور ما را بهم بزنند دست به دست هم می دهند.
یزدی در پاسخ به اینکه گزارش شورا را در رابطه با تابلو نام شهید چگونه ارزیابی می کنید پاسخ داد: همانطور که انتظار می رفت شورا توجه خوبی به این موضوع داشت و این گزارش را مثبت ارزیابی می کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس