بازدید 35638
۲
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 6 آذر 98/ سکه دوباره گران شد

بازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته تحت تاثیر نوسان نرخ ارز با افزایش قیمت‌ها مواجه شد. این در حالی است که به گفته محمد کشتی آرای، روند عرضه و تقاضا در سطح نرمال است و حباب سکه نیز صفر می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 27 November 2019
قیمت طلا و سکه
 
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته تحت تاثیر نوسان نرخ ارز با افزایش قیمت‌ها مواجه شد. این در حالی است که به گفته محمد کشتی آرای، روند عرضه و تقاضا در سطح نرمال است و حباب سکه نیز صفر می‌باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه ششم آذرماه ۹۸؛ بازار طلا و سکه تهران با افزایش قیمت‌ها همراه شده است. رشد سکه در شرایطی صورت گرفت که در روز گذشته، تا میانه روز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم، اما در پایان معاملات، بهای سکه همزمان با عقب نشینی نرخ ارز، ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

روند معاملات بازار نشان می‌دهد در شرایط کنونی با توجه به نوسان محدود نرخ جهانی طلا، تنها عامل موثر و تاثیر گذار بر روند قیمت سکه، نوسان نرخ ارز به ویژه دلار می‌باشد. نوسانی که در روز‌های اخیر، با ورود بانک مرکزی و افزایش عرضه و همچنین رشد نرخ دلار بانکی، تا حدودی مدیریت شده است، اما در ساعاتی از روز، دوباره شاهد رها شدن نرخ ارز برای افزایش قیمت هستیم.
 
حال بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
کشتی آرای با تاکید بر کاهش یک دلاری نرخ جهانی اونس طلا در سطح ۱۴۵۹ دلار، افزود: در حال حاضر هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان می‌باشد که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۹۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده که نسبت به روز ۲۰ هزار تومان گران‌تر است.  

هر ربع سکه بهار آزادی در پنجمین روز هفته، با رشد ۲۰ هزار تومانی به رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، بدون تغییر نسبت به روز سه شنبه، به نرخ ۸۷۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم ۴۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۸۶۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته، ۲۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

کشتی آرای در پایان با تاکید بر عدم تغییر در روند عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه، اظهار داشت: این روزها، تنها به دلیل نوسان نرخ دلار، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم و  قیمت‌های طلا و سکه در بازار امروز، بدون حباب و واقعی می‌باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هر دم ازین باغ بری میرسد
هر دم ازین باغ بری میرسد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان