بازدید 12201

پنج نکته درس آموز درباره خرید ویلای شمال

کد خبر: ۹۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 27 November 2019

بار ها و ماه ها از ضرورت تصمیم گیری شنیده ایم، در باب مهم بودن تصمیم گیری، سخنان وارده زیاد است که مغفول ماندن هر کدام قادر است رسوایی به بار آورد و توجه به هر نکته سبب می شود یک خروجی لذت بخش، به فراچنگ آید. با این مقدمات، مبحث خرید ویلا در شمال را به میان می کشیم که مصداق بارزی است از تصمیم گیری و دعوت می کنیم هم پایِ ما به بطنِ ماجرا سفر کنید، آن جا که 5 نکته مهم جهت خرید ویلا، قد علم کرده اند.

میزبانی جهانی والیبال به تهران برگشت

تلاش های ناقص و فرسوده از چه حکایت دارند؟

مکثی کوتاه در شمال، کافی است تا مُجاب شویم خرید ویلایِ شمال، میانبری است برای تقویتِ شادابی و سرزندگی. سبزینگی شمال، بهانه ای دستمان می دهد تا خرید ویلای شمال را به فال نیک بگیریم. با این حال، به کررات شاهد تلاش های ناقص و گاها فرسوده ای برای خرید ویلا در شمال، بوده ایم. آن چه ما را به نگارش مقاله حاضر راغب نموده، بررسی عللی است که به شکست تلاش های به عمل آمده جهت خرید ویلا، انجامیده است. برآنیم اهمیت این نکته را عیان سازیم که تعادل در مقوله خرید ویلا، از واجبات است.

میزبانی جهانی والیبال به تهران برگشت

رسما مقاله را استارت می زنیم با نخستین نکته ای که بر فرآیند خرید ویلا، خیمه زده است.

  1. اصل بودن سند ویلا، نکته نغزی به حساب می آید

خرید ویلای شمال، تبعاتی دارد که اهم آن ها، سرمایه گذاری و کسب سود در آینده ای دور و نزدیک است. این غایت، شدنی و عملی است منوط به این که فرآیند خرید ویلای شمال، به درستی پایان پذیرفته باشد. مروری بر نوشته هایی که با محوریت ویلای شمال، به رشته تحریر در می آیند (فارغ از این که غایت، خرید ویلا در نور است یا خرید ویلا در محمودآباد و یا دیگر شهر های مطرح مازندران)، راوی این داستان است که تمام مقالات نگارش شده، بر یک اصل تأکید می ورزند و آن اصالت سند ویلاست. اگر در ویلا هایی که شمال کشور را قرق کرده اند، ریز شویم، به طرز محسوسی این نکته را متوجه خواهیم شد که شماری از آن ها، ساختشان به سال ها پیش بر می گردد، به سال هایی که سند شورایی باب بوده و ذکر دقیق حدود ویلا، اهمیت چندانی نداشته است.

موقوفی بودن سند ویلا و یا علوی بودن سند، نیز در شمار آن ها جای دارد. موروثی بودن ویلا، می تواند سبب ساز دردسر شود کما این که مشاع بودن سند نیز از چنین قابلیتی برخوردار است و آشنایی با انواع سند ویلا (گره ای که به دست افراد خبره باز می شود)، را غیرقابل اغماض می سازد.

انگاشت این نکته ضروری است که از میان تمام اسنادی که برای ویلا های شمال از ویلا ساحلی گرفته تا نمونه جنگلی، ثبت می شوند، تنها نمونه هایی رسمی هستند و در تمام ادارات و ارگان ها، قابل استناد محسوب می شوند، که مُهر دفاتر اسناد رسمی، پای شان ثبت شده باشد، اسناد فاقد این مُهر، به عنوان یک سند عادی قابل استفاده اند.

  1. هزینه های پنهان نباید مغفول بمانند

بر تمام خریداران ویلای شمال، واجب است، هزینه های پنهان در خرید ویلای شمال را بدانند. هزینه های پنهان همان طور که از نامشان بر می آید، از دید خریدار پنهان می مانند و اکثر قریب به اتفاق خریداران پس از اتمام معامله و بعضا پس از مدتی زندگی در ویلا، متوجه آن ها می گردند. هزینه تعمیر تأسیسات و رفع نقایص فنی، یک هزینه پنهان است. به همین خاطر است که به خریداران ویلا توصیه می گردد پیش از نهایی کردن خرید، از یک فرد مجرب بخواهند نقطه به نقطه ویلا را رصد نموده و معایب و مزایایش را متر کند.

  1. برآورد کنید میزان پیشرفت ملک را

میزبانی جهانی والیبال به تهران برگشت

حتی اگر هدفتان از خرید ویلای شمال، در تهیه یک اقامتگاه خلاصه می شود، باز هم باید بپذیرید که ویلا یک ملک است و هر ملکی به سودآوری ختم خواهد شد مشروط بر این که دارای یک موقعیت مکانی تحسین برانگیز باشد. مقاله را برای لحظه ای همین جا متوقف می کنیم تا این نکته را با زبانی رسا اعلام کنیم که تنها خرید ویلا در متل قو و رامسر (که به سودآوری شهرت دارند و اشباع شده توسط ویلا های عدیدند)، سودآور نیست که کاملا بالعکس. خرید ویلا در چمستان ، نور و محمودآّباد ، به مراتب گزینه ارجح تری خطاب می شود که دلیلش به طبیعت دست نخورده این شهر ها و ظرفیتشان جهت رونق ساخت و ساز و سودآوری در سال های پیش رو بر می گردد. مهم ترین نکته در خرید ویلا شمال، انتخاب شهر است (شهری برای خرید ویلا مساعد است که تا لبریز شدن و رسیدن به نقطه پایانی پیشرفت، فاصله درازی دارد).

  1. مطلع باشیم از مناسب ترین زمان خرید ویلا

مناسب ترین زمان خرید ویلا، بر حسب دو فاکتور تعیین می گردد، عرضه و تقاضا. قرارگیری عرضه و تقاضا برای ویلای شمال در سیکلی چرخشی، این باور را در ما تقویت می سازد که تنها مشاوری مجرب می تواند زمان مناسب جهت خریداری ویلا را اطلاع رسانی نماید.

  1. منطقی بودن قیمت، دیگر نکته مهم

میزبانی جهانی والیبال به تهران برگشت

به لطف اینترنت، قیاس قیمت، سهل الوصول شده است. از قاب اینترنت، قیمت تعیین شده برای ویلا ها را بر ترازوی سنجش، بنا نهید و به این سؤال پاسخ دهید که آیا ویلای پیش رو، این قدر می ارزد؟ ناگفته پیداست آن که می تواند مظنه ویلا را صادقانه به گوشتان برساند و در این راه، همراه تان باشد، مشاوری است صادق و حاذق.

مقاله را به یک نتیجه گیری کلی به ایستگاه پایانی نزدیک می کنیم:

بحث پیرامون خرید ویلای شمال، هرگز پایان نمی یابد که هر نوشته، ما را آب دیده تر می سازد و به موازات پخته کردن قدرت تصمیم گیری در ما، به مثابه پله ای می ماند که چند گام به جلو سوق مان می دهد. با همه این ها، به فراخور اطلاع از شاه کلید های اصلی، پایه های بنیادی شکل می گیرند و توانایی در خرید ویلای شمال، قد می کشد.

صحبت پایانی

خرید ویلا در شمال، به دلیل شاکله و ساختارش، با در چنته داشتنِ اطلاعاتِ روز پیوند ناگسستنی دارد و بعضا انرژی مضاعفی از خریدارِ ویلا می طلبد، عاملی که بعضا فشارِ روانی بالایی را متوجه خریداران ویلای شمال می سازد. به فراخور این مسئله، سایتِ اول خونه متولد گردید تا با ارائه استراتژی های بدیع، رسالتش را  به دوش کشیدن دشواری های این مسیر، اعلام کند و پایانی باشد برای ضعف ها و کاستی ها. اول خونه امکان فروش اینترنتی ویلای شمال را برای تمام صاحبان ویلا محقق می سازد و در مقابل مجالی دست خریداران ویلا می دهد تا اطلاعات را به دقت موشکافی کرده و بدور از عجله به قیاس ویلا ها و آپشن های ثبت شده، مبادرت ورزند. سایت اول خونه، خدمات دیگری را نیز پیش چشم مان می گذارد که به عنوان نمونه پیمانکاری ویلا و اجاره ویلای شمال، قابل ذکرند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل