بازدید 51808

پاسخ سوال ایرانیان درباره «اینترنت» دست کیست؟!

البته از فعل و انفعالاتی که در مراجع تصمیم گیری در این خصوص رخ داده اطلاع خاصی در دست نیست؛ اما آنچه واضح است، تداوم قطعی اینترنت همراه در بسیاری از نقاط کشور است؛ موضوعی که برای بسیاری این سوال را به وجود آورده که چرا به رغم برقراری امنیت کامل در سراسر کشور، هنوز اینترنت همراه در بسیاری از نقاط کشور قطع مانده؟
کد خبر: ۹۴۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 26 November 2019
تابناک اجتماعی
به فاصله حدود دو هفته از اعمال سهمیه و افزایش قیمت بنزین و در شرایطی که التهابات نیز کامل پایان یافته، هنوز اوضاع اینترنت کشور نابسامان است؛ موضوعی که ابهامات زیادی به وجود آورده است.

به گزارش «تابناک»؛ بعد از قطعی چند روزه اینترنت کشور و در شرایطی که دسترسی ایرانیان به دنیای مجازی محدود به شبکه داخلی کشورمان شده بود، طی روز‌های گذشته اتصال اینترنت ثابت در دستور کار مسئولان قرار گرفت و آن گونه که خبر می‌رسد، تقریبا تمامی مشترکان اینترنت ثابت در کشور به شبکه جهانی متصل شدند.

این اتصال در حالی برقرار شد که سخنگوی دولت تاکید داشت فرایند اتصال دوباره اینترنت تدریجی و استان به استان خواهد بود؛ رویکردی که وزارت ارتباطات و شخص وزیر در موضع گیری نسبت به آن، تاکید کرد، همه چیز منوط به صدور مجوز مرجع تصمیم گیر در این خصوص یعنی شورای امنیت کشور است.

البته از فعل و انفعالاتی که در مراجع تصمیم گیری در این خصوص رخ داده اطلاع خاصی در دست نیست، اما آنچه واضح است، تداوم قطعی اینترنت همراه در بسیاری از نقاط کشور است. موضوعی که برای بسیاری این سوال را به وجود آورده که چرا به رغم برقراری امنیت کامل در سراسر کشور، هنوز اینترنت همراه در بسیاری از نقاط کشور قطع مانده؟!

این سوال زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بدانیم اتصال اینترنت همراه در ۹ استان کشور مجوز یافته و سه اپراتور اصلی تلفن همراه در کشورمان، چند روزی است که خدمت رسانی در این خصوص به مشترکانشان را از سر گرفته اند؛ رویدادی که چرخه تبادلات اطلاعات در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام را به روال سابق بازگردانده است.

بدین ترتیب این سوال برای بسیاری به وجود آمده که دلیل اتصال تدریجی اینترنت در استان‌های مختلف چیست و مثلا چه تفاوتی میان استان خراسان جنوبی با خراسان رضوی و خراسان شمالی موجب شده که در یکی اوضاع به روال سابق بازگشته و در دو استان دیگر، هنوز اینترنت همراه برقرار نشده است؟ و از این مهم تر، چه تفاوتی میان اینترنت ثابت و همراه وجود دارد که اتصال یکی مجوز یافته و دیگری نه؟

ابهاماتی که با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در کشور و گره خوردن بسیاری از امور روزمره و جاری مردم به این خدمت زیرساختی از جمله در حمل و نقل یا خرید کالا یا از آن‌ها مهم تر، انجام امور بانکی و مالی، جدی‌تر به نظر می‌رسد و به باور بسیاری از کارشناسان، ضرر و زیان تحمیل شده بابت آن، روزافزون است.

نکته مهم دیگر در این خصوص، اتکای مسئولان به مسائل امنیتی برای اتخاذ تصمیم قطع اینترنت کشور بوده که حالا، به ویژه با توجه به راهپیمایی پرشکوه روز گذشته، به نظر موضوعیت چندانی ندارد، یا دست کم این گونه به نظر می‌رسد. با این یادآوری که مسائل معیشتی و اقتصادی ایجاب می‌کند اتصال اینترنت با قوت و سرعت در دستور کار قرار گیرد.

ضرورت ماجرا زمانی بیشتر احساس خواهد شد که بدانیم به تاکید اغلب مسئولان، آنچه موجب شد زمینه برای اعتراضات و بعد به بیراهه رفتن آن و سوءاستفاده دشمنان از آن فراهم آید، نه تصمیم به افزایش قیمت بنزین، که نارضایتی مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی بود؛ نارضایتی که با وضع فعلی اینترنت در ابعاد دیگری فرصت بروز و نمود یافته و در سایه سکوت مسئولان در این خصوص، در حال گسترش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲۷۸
انتشار یافته: ۲۱۵
در شهرستان شهریار هیچ گونه اینترنت خارجی وصل نیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
از آمریکا باید بخوابم که یه فکری به حال مردم ایران و اینترنت بکنه ؟؟؟
پاسخ در دست کوسه ای است که هاب خلیج فارس را جویده است !
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
شبکه داخلی را جدا می‌کنند وهمین پیام رسان در پیتی ها را تحمیل می‌کنند بین‌الملل هم هر که خواست مثل وی پی ان میره قرار داده میبنده اینجوری دوستان همینجور که با دوربیناشون می‌بینند که کی توی اعتراضات ماشین شو بد پارک کرده اینجا هم کل ترافیک خارجه در رصد هست این معطلی هم برای کارای فنی هستش
کجا وصل شده .ایذه هیچکدوم رو نداره
ما چیزی جز بازی دادن ملت و خلاف واقعیت گویی از این دولت ندیدیم.
اینترنتشون هم مثل یارانه دادنشونه ، مثل دوربین داشتن و دید زدن معترضینه ، مثل دلار 4200 تومنی جهانگیریه. مثل نرفتن دستشون روی دکمه فیلترینگه . مثل وزیران تمام امنیته.
دست دولت بی کفایت و مجلس بی لیاقت
سیر از گرسنه خبر نداره،سواره از پیاده
خبرنگارا خودشون وصلن،مسئولین هم که بودن این وسط مشکل منم که از بیکاری سرگرم یه بازی آنلاین بودم!
خدا کنه مسئولین هم بخوانند و پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مسئول و پاسخگویی ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
:)
تنها راه شنیده شدن صدای اعتراضها و پر کردن شکاف بین مردم و حکومت عزل دولته .
مردم باید ببینند که به نارضایتی هاشون رسیدگی میشه.
دولت هیچ گونه مشروعیتی بین مردم و بقیه ارکان حکومت نداره.
مردم اگه محترمانه اعتراض کنن شنیده نمیشه و اگه برن تو خیابون هم میشن عوامل سعودی و اسراییل....کاش اینجا به دنیا نیومده بودیم
نه فقط اینترنت همراه بلکه اینترنت adsl هم قطع هست.
در شهر قدس اینترنت adsl هم قطعه هنوز. کی جواب ضرر کسب و کارها رو میده
پاسخ ها
حیدر یمینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
وقتی فتنه گری می کنید، پیه این چیزها را هم باید به تن تان بمالید
چه عجب..بالاخره یه مطلب انتقادی راجع به قطع اینترنت دیدیم.....ظاهرا مشکل خفقان هم داره به مشکلات اقتصادی اضافه میشه....به جای اینکه مردم رو کمی آروم کنن هی با تصمیم های اشتباه مردم رو عصبی تر میکنن....
تابناک عزیز،
دنبال استدلال نگردید،دلیل تفاوتها سو مدیریت،سلیقه ای عمل کردن است.منطق کجا بوده عزیز دل.
اینجا استان البرز و فردیس هنوز اینترنت adsl هم قطعه!
این مقدار بی احترامی و بی تفاوتی نسبت به حقوق و شعور مردم واقعا عجیبه... انگار نه انگار ما مردم خودشون هستیم!
ما در کرج اینترنت ثابت هم نداریم.
خدا پدر مادرتونو بیامرزه تورو به امام حسین پیگیر این اینترنت باشید
خلاصه بگم ، بخاطر صرفه جویی فقط از نت موبایل استفاده میکردم و حالا بخاطر قطعی اینترنت برای سفارش داروی قلبی ام که بدلیل نایابی باید از خارج برام بیارن دچار مشکلم .هربار هم با اپراتور تماس میگیرم میگن در مورد زمان وصل شدن چیزی به ما نگفتن !
باور کنید بزرگترین ناراضی تراشان و‌ برانداز سازان خود مسئولان هستن !
آخرش مارو دق میدن اینا
ممنون که درمورد اینترنت مطلب نوشتید... خبر خاصی نداشت ولی همینکه از طرف مردم این سوالو مطرح کردید جای تشکر داره.
ما رو خر فرض کردی تابناک؟
دائم سر قطع و وصل اینترنت ادا اصول در میاری ، کی بود ، کی بود در آوردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
به این میگن حرف حساب
واقعا چرا در مورد اینترنت اطلاع رسانی نمی کنن این مسئولین به ظاهر دلسوز الان دوهفته است مردم به هرشکلی دارن التماس میکنن که در مورد اینترنت خبری بهشون داده بشه چرا برای مردم ارزش قائل نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مردم مهم نیستن ابزاری برای مشروعیت بخشیدن به مقام و منصبشون هستن
والا اینجا شهر قدس اینترنت adsl هم دوباره از دیروز بعدازظهر قط شده کسی پاسخگو نیست ؟!
وصلش کنید ، ما پول نداریم مودم بخریم ، الان مودم حداقل ۴۰۰ تدمن پولش هست
پاسخ؟
پاسخگویی اونم تو ایران!!!
تابی چی زدی؟
از آمریکا بابت تحریم قطع کنندگان اینترنت متشکریم.خاک پاتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
تحریم یعنی بچه هاشون رو دیپورت کنه
نه اینکه از دیوار سفارت برن بالا راحت بچه هاشونو بندازن اونور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
امیدواریم بزودی خبر تحریم اپراتورهای تلفن همراه رو هم بشنوین.
تابناک جان ممنون که حداقل با تاخیر و زمانی که جان ما به لب رسیده به این موضوع پرداختید؛
به خدا قسم گرفتار شدم.
دو سالی است که با چند استاد و محقق برجسته روی یک مقاله برای یکی از مجلات برتر علمی کار می کنیم، مقاله مون ویرایش خورده و تا 29 نوامبر فرصت بازبینی داریم؛ گرفتار بی اینترنتی شدم هم در بازبینی و هم در هماهنگی با همکاران. واقعا دارم از همه چیز این مملکت زده می شم. اگر مقاله مون رد بشه دیگه کاملاً به بن بست می رسم.
خواهش میکنم بیشتر پیگیر وصل اینترنت باشد. خدا از سر سیاست مداران بی تدبیر نگذرد.
هنوز اینترنت ما در ماهشهر وصل نشده. چرا؟؟؟؟؟؟واقعا چرا؟ اوضاع که الحمدالله عادی است .پس چرا هنوز اینترنت قطع است؟
کی گفته اینترنت ثابت در تمام نقاط کشور وصل شده؟ تقریبا تمام خوزستانی ها و اهوازی ها اینترنت ثابت ندارن.
این بحث اینترنت من یاد مثل به مرگ بگیرید تا به تب راضی بشه می اندازه .کاری کردن که ملت بحث سیصد درصد گرونی بنزین را کلا فراموش کردن
پاسخ ها
حیدر یمینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
خوشم میاد می فهمی. پررو بازی در بیارید آب و برق تون هم قطع میشه
مسعولان نشون دادن که اینترنت ملی یعنی استثمار
واقعاً متأسفم...
اعتقادی به رسانه و جریان آزاد اطلاعات ندارند مردم هر چه بی خبر تر بهتر...
خشم و ناامیدی ناشی از قطع اینترنت و پاسخگو نبودن مسئولین خیلی بیشتر و عمیقتر از سهمیه بندی بنزین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ما که خشمی توی مردم نمیبینیم
داره باورم میشه زیستن تو ایران یعنی ته عذاب خداوند...یعنی زندگی توی درک دوزخ یعنی انجام احمقانه ترین کارها برای ثروتمند شدن یعنی زندگی در جولانگاه آدم های مثلا زرنگ ...یعنی خفه خون گرفتن و دم نزدن ... یعنی خشکسالی ..یعنی زندگی در برهوت ...یعنی زندگی با ناله های تمام نشدنی ..... یعنی تبلور عذاب خداوند...
گویا وزیر جوان ارتباطات که هرگز دستش روی دکمه فیلتر نمیره ، خواب جدیدی برای مردم دیده و قطعی اینترنت هم در همون راستاست. به نظرم در تدارک اینترنت ملی هستند. ملی که نه . میلی. یعنی هر آنچه که باب میل اونها باشه ما میتونیم دسترسی داشته باشیم و بقیه کلا مسدود میشه .
اپراتور همراه اول را با پول مشترکین ساختند ،زمانی که ۴۲۰ هزار تومان ودیعه می گذاشتی و بعد از دوسال شماره تلفن موبایل را میدادند ،و تنها شهر تهران بود ،و پیش شمارهٔ ۹۱۱ ، و بعدا این روند ادامه داشت تا ایرانسل ، سوال این است که سرمایهٔ اولیه مال مشترکین است ، دولت چگونه اموال غیر را واگذار نموده است ، آنهم به یک نهاد نظامی ؟ حق ناس چه میشود ، سود مشارکت کجا میرود ؟ اگرچه تلفن ثابت نیز اینگونه است ؟،،
پاسخ ها
مسود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
درود بر شما
در مورد قضیه تلفن ثابت. اینها فقط از خصوصی سازی پول گرفتن را اموخته اند. در حالیکه مسئولیت تعمیر و نگه داری سیم های مسی بر عهده مخابرات است برای تعویض ان از مشترکان میخواهند خودشان سیم را تهیه کنند!
در دست خدایان زمینی
"مسئولین"
اصلا وقتی این کلمه رو میشنوم خنده م میگیره... کدوم مسئول؟ به جز اینکه بیان خودشون به نوایی برسن چه کاری برای مردم کردن تا الان؟
تابناک عزیز ما پرند هستیم هنوز اینترنت خانگی نداریم. لطف بزرگی می کنی این نظرو نشر بدید تا بدونن هنوز همه اتصالات وصل نشده و مهمتر این که به عنوان منبع مورد اعتماد پیگیر شرایط ما هم باشید. ممنون
زندگیمون بهم ریخته با این وضع
همین جواب ندادن و خود را فراتر از در معرض سوال دیدن اولین و بزرگترین عیب مسئولین ماست....
حتی به خودشان زحمت نمیدهند زمان وصل مجدد را اعلام کنند...
و این برمیگرد به نگاه ارباب رعیتی
محروم از حقوق اولیه تو قرن 21!!جالب نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
من باشم برق تون رو هم قطع می کنم فتنه گران شرور
اقا چی چیو اینترنت ثابت کل ایران وصل شد؟ما خو فردیس کرج نت نداریم خبر دارموخوزستان و کردستان و خیلی از جاهای دیگه هم کامل وصل نیستن.زنگ میزنیم 2020به صورت پیش فرض میگه اگه منطقه فردیس هستین شورای علی فضای مجازی در حال رسیدگی میباشد.الان حدود دوهفته هستش پاسخ ما اینه.لطفا شما خبرنگارا پیگیر باشین دست نا جایب بند نیست حتی یه سرچ ساده نمیشه کرد
احسسسنت واقعا این کار بجز نارضایتی بیشتر مردم چی داره؟کاش توضیح بدن کاش حرف بزنن .. لیاقت مردم اینجور برخورد کردن نیست..
پس چرا اهواز هنو اینترنت ADSL شاتل و مخابرات. وصل نشده است .
اینترنت در شهر اهواز (adslوموبایل) هنوز کاملن قطعه.
سرویس دهنده های اینترنت جوابگو نیستند.
سایتها و روزنامه های خبری محلی هیچ خبری درمورد اینترنت کار نمی کنند.

هیچ چیزی بدتر از این ابهام و بی خبری و بی ارزش کردن مردم نیست
ای بابا کار و زندگیمون خوابیده . چرا وصلش نمیکنید دیگه . اه خسته شدیم
تابناک جان نظر من نه توهینه و نه افترا...اما خودتم خوب میدونی مسئولان دولتی ما دروغ براشون مثل اب خوردن شده...با وضع پیشرو مطمئن باشید درصد نا ضایتی مردم نسبت به روزی که بنزین گران شد بسیار بیشتر خواهد بود...
تنها چیزی که این وسط نمود پیدا میکنه اینه که تنها کسی که طالب ایجاد اغتشاش هست خود دولته...
در یک شهر اینترنت ثابت هست همراه نیس خب الان فرقش چیه اونی که ثابت داره به همه چی دسترسی داره ما نه حداقل ما رو اینقدر آدم حساب کنن بگن وصل نمیشه یک فکر دیگه بکنیم این چه وضعیتی برای مردم درست کردن
ممنون تابناک.ممنون از اینکه دغدغه جوانان رو پیگیری میکنید.شما صدای مردم رو بگوش اقایون میرسونید.من هم نت دارم و هم فیلتر شکن.جوان هم نیستم.ولی میدونم زندگی جوان امروزی با اینترنت عجین شده.نمیتونن اونو ازش بگیرن و تبعاتی نداشته باشه.تلفن همراه امروز دانش و اطلاعات و سرگرمی و ....هر جوانی هست.مسئولانی که خیلی پیر هستن و کار کردن با اینترنت رو بلد نیستن طبیعتا درکی از این وضعیت ندارند
چی میگی؟ خوزستان اینترنت ثابت کماکان قطعه
مردم ایران هیچوقت این رفتار در قطع اینترنت را فراموش نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
نکنند. به درک
اینترنت ثابت در اسلامشهر همچنان قطع می باشد. در مناطقی از اسلامشهر که مخابراتشان مربوط به مخابرات شهید قندی و شهید بهشتی می باشد اینترنت داخلی نیز قطع می باشد و سایتهای ایرانی هم باز نمی شد. از همه جالبتر اینکه دفتر پارس آنلاین اسلامشهر نیز اینترنت ندارد. مسئولان محترم فکری کنند. بنده در اداره ام که همه کارهایم اینترنت است بیکار نشسته ام و به امید اتصال اینترنت چشم به مانیتور و مودم دوخته ام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
خخخ حال کردم
من فقط اینترنت موبایل داشتم الان از کار و زندگی افتادم. یعنی جواب اعتراض مردم به گرانی ها باید با قطع اینترنت داده بشه؟؟ فنر تا یه حدی فشرده میشه و سختی رو تحمل می کنه.
وصل کنید اون بی صاحاب رو
دم خروس قبول کنیم یا قسم حضرت عباس، یا امنیت هست و یا نیست، این بازی ادامه قطع اینترنت بیشتر نشان ضعف است
نمیدانند چه کینه ای در دلها میکارند
اینترنت ثابت در آبادان هنوز وصل نیست در حالی که تخریبی نبوده .چرا وصل نشده ؟در حالی که در شهرهایی که تخریب بوده وصل شده.امروز شایعه بین مردم بود که چون تخریب چی ها از خودشون بوده خیالشون راحت بوده نت اون شهرها را وصل کردن و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
احسنت
آقا اسلامشهر هنوز اینترنت ثابت هم ندازه چه برسه به همراه. از این بدتر نمیشه مملکت رو اداره کرد گشتم نبود نگرد نیست. یکی بگه به کجا شکایت کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
اسلامشهر؟!! همین که آب و برق دارید باید شاکر باشید
واقعا شرم آوره این مدیران باعث ننگ کشورند لعنت به هر کی آدم بد ذاته از صبح زحمت میکشیم هزار تا مشکل هست یکی هم اضافه میکنن
باید مرثیه حقارت و تحقیر را برای ملت ایران سرداد... من شخصا از این زندان به ظاهر بی دیوار احساس حقارت عمیق میکنم
نابخردان اصلا حواس شون به حق الناسی که ایجاد کردن نیست کدوم امنیت ؟
سال هاست به عنوان یک جوان ایرانی عمیقأ احساس میکنم که ما مردم حتا سر سوزنی برای مسوولین اهمیت نداریم
این روزها که خیلی خیلی بیشتر احساس سر خوردگی می‌کنم
نمی دانم شاید یکروز از این جا رفتم
خوبه عالیه. تعدادش رو بیشتر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خخخ زیادن ماشالا
مسئولين به مردم به چشم برده نگاه مى كنندوبنابراين لزومى به توضيح نمى بينند، مردم فقط شعارمى شنونند، تو دادگاه قاضى ومسئولين پرخاش مى كنند، ادارات پاسكاريت مى كنند، از پاسگاه هاى پليس ومامورين محترم هم كه چيزى نگيم بهتره...
درسته بقول گوبلز مردم فراموشكارن ولى اينقدر مردم رو مدام اذيت مى كنندكه ديگه فراموش نميشه
فقط قبل انتخابات يادمردم هم مى افتيد، بقول شاعر
زر دادن محمود به چه ماند؟
نوشدارو كه پس ازمرگ سهراب رسيد
موتور سرچ داخلی و اینترانت به هیچ وجه پاسخ گوی نیازهای علمی پژوهشی نیست. سردار ! برادر ، شورای محترم هرکی که هستید محض رضای خدا اینترنتو کامل وصل کنید اخه چرا این شرایط غم انگیزو به مردم تحمیل کردید !!! محققین کشور غالبا دنبال مهاجرت هستن.. همین توسعه و پژوهش کم رمق کشور هم مختل شده.بس کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
نخبگان و باهوش ها و ذخایر هوشی کشور مهاجرت کنن و مملکت و منابع عظیم نفتی و گازی و معدنی بمونه برای خودشون و مزاحم هم نداشته باشن ..
هدفشون همینه که اینقدر شرایط کسب و کار و پژوهش را عمدا سخت کردن
به جمعیت ضعیف و فقیر و کم هوش و بی سواد راحت میشه منابع و ثروتهاشو به غارت برد
موتور سرچ داخلی و اینترانت به هیچ وجه پاسخ گوی نیازهای علمی پژوهشی نیست. سردار ! برادر ، شورای محترم هرکی که هستید محض رضای خدا اینترنتو کامل وصل کنید اخه چرا این شرایط غم انگیزو به مردم تحمیل کردید !!! محققین کشور غالبا دنبال مهاجرت هستن.. همین توسعه و پژوهش کم رمق کشور هم مختل شده.بس کنید!!!
امنیت تعجب آورترین کلمه ای که برای شرایط امروز ایران میشه بکار برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
بده داعش نیومده بوخورتت؟
میخواهند بگویند هر کاری بخواهیم میتوانیم انجام دهیم و مردم‌هیچ کاره اند.
لطفا یه نفر پیدا بشه بگه چرا اینترنت هنوز وصل نشده!!! نه اپراتورها پاسخگو هستن! از کجا و از کی بپرسیم که ما رو آدم حساب کنن و جواب بدن. 36سالمه نمیدونم چه گناهی کردم که تو ایران متولد شدم!!!!!!!
من اندیشهخ فاز یک هستم هنوز اینترنت قطعه گوگل بستس.ایسنترنت همرته و خط ثابت مثل هم هستند فقط تابناک و دی جی کالا و چند تا سایت دیگه باز میشن و یقیه کلا بستس.چرا باید اینجوری باشه؟الان افسریه تاهران سر اینترنت کاملا وصله ولی اینجا نه.زنگ میزنیم آی اس پی میگه دسته ما نیست و زمان براش در نظر نگرفتند.ما باید چکار کنیم؟به کی شکایت کنیم؟صدامون به کی میرسه؟هزینه اینترنت که کردیم چی میشه؟یا کلا قطع کنید همه جا یکسان بشه یا اینکه به همه به یک چجشم نگاه کنید
مثل اینکه معیشت مردم اصلا برای این مسئولین مهم نیست. اینترنت محل کسب درآمد برای ماست. من برنامه نویسم و الان ده روزه به مشکل بر خوردم.
مگه نمیگین دو روزه دستگیر کردین و چشم فتنه رو از حدقه درآوردین ؟ پس اینترنت رو چرا وصل نمیکنید ؟
آنها که توی بازداشتگاه موبایل ندارن .
با ترند کردن اینترنت و عنوان کردن ان مسئله اعتراض گرسنگان و فقرا و بیکاران را به حاشیه بردند . بیچاره ایرانیها
سلام.
دوباره مثل اینکه قطع شد. حدود یک ساعت می شود دسترسی به خارج بسته شده است و فقط داخل برقرار است.
متاسفانه این بزرگترین ضعف و البته اشتباه است که تصور کنیم با محروم کردن یک ملت از دسترسی آزاد به اطلاعات می توانیم امنیت ایجاد کنیم
زندگی واسمون نمونده بدبخت شدیم ...
من که با این قطعی اینترنت به خاک سیاه نشستم در خصوص اینترنت ضربه ای که به ملت خورد خیلی سنگین تر از گرونی بنزین بود. به زودی شاهد اتفاقات تلخ تری خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
سرت در آخور کجاست؟
داداش باز که امروز اینترنت گوشی قطع شده!!!!
الا لعنت الله علی قوم الظالمین
هنوز اینترنت ثابت تو خوزستان وصل نشده
کل کشور منهای خوزستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دروغه هيج جا وصل نيست فقط چند تا شهر و وصل كردن يكيش تهرانه اونم نصفه نيمه اونم براي كار خودشون بقيه همه قطعه
این بلاتکلیفی بیشتر ملت رو عصبانی و ناراحت میکنه.‌ خیلی ها به فکر ترک ایران افتادن. خیلی ها هم تصمیم راسخ گرفتن.
من به شخصه مستاصل از این که ایرانمون کجا میره؟؟؟ باور کنید هیچ چیز اندازه قطع اینترنت مردم رو نا امید نکرده. رهبر به داد مردم برسه
مسئولان به فکر مردم بودن ی شبه بنزین سه برابر نمیکردن و لااقل اجازه راه پیمایی اعتراض مسالمت امیز با آرامش میدادن به مردم بدبخت ، بعد شما از برگشت امنیت و نبود نت وا ینکه چرا مسئولین نتو وصل نمیکنن تعجب میکنید؟ من تعجب میکنم مردم چرا به اینا رای میدن حالا دوست داشتی نظرمو بزار نذاشتیم من تعجب نمیکنم :) کم سانسور نیست تو این مملکت
به نظر من اکثریت مردم جنبه استفاده درست از اینترنت را ندارند . پس این قطعی اینترنت به نفع همه است و شاید خودِ مردم این را ندانند .
امیدوارم انشاءاللّه و به امید خدا مسئولین ذیربط ، اینترنت ملی را هرچه زودتر راه اندازی کنند و ما را از شر این اینترنت جهانی نجات دهند ، انشاءاللّه . . .
پاسخ ها
رضاپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
امیدوارم خداوند ملت را از سر ذهن های بسته و دگم نجات دهد انشالله
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کسی از شما نظر نخواست. بهتره دیگران رو کورکورانه قضاوت نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
به خدا قسم اگه بدونی اینترنت چیه .. از نظر امثال تو اینترنت یعنی فیسبوک و توییتر و پیامرسان ها .. اگه یک تعریف علمی و منطقی از اینترنت تونستی ارائه بدی من بعنوان یک فوق لیسانس نرم افزار برای همیشه اینترنت و برنامه نویسی را کنار میذارم و اسم خودمو هم میذارم صغری
خدا ما را از شر امثال شما که در عین بی سوادی خودشان را علامه دهر میدانند و در عین بی سوادی برای دیگران تعیین تکلیف می کنند و باعث نابودی کشور و فروپاشی جامعه شده اند نجات دهد
چون پاسخ لو رفته بود رفتند دوباره مسئله جدید طرح کنند.!!!
هرروز تدبیری تازه
کره شمالی شدن رو تبریک میگم به همه ایرانیان. از طرف یک افغانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
برو حالشو ببر با اونهمه تقلب انتخاباتی که دارین بازم همین الانش قانون اساسیتون سیصد سال از ما جولوتره
همین قطعی اینترنت باعث افزایش بیشتر نارضایتی شده است...متاسفانه با این رفتار ،فکر نکنم به این زودی ها پیوند و الفتی بین مردم و مسئولین بوجود بیاید
مسئولین اگر درامدشون وابسته به اینترنت بود یک دقیقه هم قطع نمیکردند. ماشاءالله حقوق کافی دارند چه اینترنت باشه چه نباشه پس ضرورتی نمیبینند.
فقط عمیقا درک نمیکنند افرادی را که روزی شان به اینترنت وابسته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
شما چقدر ساده اید مسئولین به اینترنت بین المللی و همراه دسترسی دارن برای اونا که قطع نشده برای مامردم معمولی قطع
فردا یه عده خودجوش میریزن تو خیابون با شعار مرگ بر اینترنت مرگ بر اونترنت!
من دیگه فقط به رفتن فکر میکنم
رفتن بدون بازگشت
واگزارتون به خدا
خب پس بسلامتی تا ۴۰ روزآینده ماهم وصل میشیم اصلا عجله نکنید کابلا رو اشتباه وصل میکنید سراز بورکینافاسو درمیاریم
من مدیر یک استارتاپ هستم.
استارتاپ ما برای ۴۶۶ نفر شغل ایجاد کرده که طی این قطعی اینترنت، و بخصوص اینترنت همراه، روزانه داریم ضرر سنگینی میدیم.
این روزها، نگرانی و تشویش رو در صدا و نگاه همه همکارانم میبینم و کاملا بابت این مسئله ناراضی
پاسخ ها
مجید احمدی گجوتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
من که می دونم دروغ میگی. قسم می خورم یا می خوای چت کنی و مخ بزنی یا علاف تو نت بچرخی یا برای منو و تو و سالومه جان فیلم و کلیپ بفرستی. ما خودمون این کاره ایم داداش من
بدبختی و بیکاری ناشی از قطع اینترنت به حدی رسیده که مجبوریم برای پر کردن وقت بیایم تو تابناک نظر بزاریم
به عمد طولانی شده که مطالبه مردم از بنزین به اینترنت تغییر یابد
واقعا با این عملکرد دولت انتظار داره مردم تو انتخابات شرکت کنن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
طوری مجبور می کنن شرکت کنی که می ری دو تا دو تا رای می دی. حالا ببین
این چه وضعیه؟ چرا کسي جوابگو نيست؟ برای چی قطعه ؟ یازده روزه از کسب و کارم عقب افتادم . من که فقط سرم به کارم بود و نه آشوبگر تو خیابون بودم و نه هر چیز دیگه ای . بابا جان به پیر به پیغمبر ، ما کار داریم . پول یا مفت نداریم که ده روز کار نکنیم آب از آب تکون نخورده . خسته شدم به خدا . یکی نیست به دادمون برسه
رباط كريم adsl قطعه كي گفته اينترنت ثابت وصل شده؟
مملکتی که انقدر بی درو پیکر شده که اینترنتش بالایه ۱۰ روزه که قطعه و یه نفر پیدا نمیشه داده مارو بشنوه چه انتظاری میشه داشت؟منطقه مسکونیه ما تو کافو نوری واقع شده و تنها شرکت adsl برایه اینجا پورت نداره که راه اندازی کنه ما خدا نداریم که نمیتونیم از اینترنت استفاده کنیم و فقط با اینترنت همراه میتونیم وصل بشیم؟اینکه دیگه لطف شما نیست حق طبیعیه منه شهرونده.به امام حسین تا حالا اگه حتی ناراضی بودم از وضع اقتصادی اما ۱بار نشده تو انتخابات شرکت نکنم اما خدارو شاهد میگیرم ایندفعه نه خودم شرکت میکنم نه میزارم تک تک اعضایه خانوادم شرکت کنن.شرکت کنن برایه امثال کی؟بابا بفهمییییین این لطف شما نیست حق ساده شهروندیه من و تمام هموطنامه هر نقشه ای داشتین بسته بهش رسیدین جونمونو تو شیشه کردین ۳۴ سالمه از فکرو خیال انگار ۵۰ سالمه بسته دیگههه.فقط دعا میکنم مسئولین عزیز ما هم یه روز طعم سر درگمیو نا امیدی به آیندرو بچشن.نمیترسی ز آه آتشینم؟؟؟این شما و این مملکتتون یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
فتنه گر گستاخ
به جناب مستطاب رحمانی فضلی بفرمایید؛
اگر اوضاع کشور آرام است،پس چرا از برقراری اینترنت هراس دارید؟؟؟
اگر اوضاع کشور آرام نیست، پس این همه ژست پیروزی گرفتن برای چبست؟؟؟
هنوز اینترنت خانگی نداریم اینترنت همراه پیشکش
اینترنت قطع شده بزار قطع بمونه ، طوری نیست .
بالاخره یه روزی وصل میشه . زندگی رو نباید زیاد سخت گرفت بقول مِری پاپینز :
یه قاشق پُر از شکر ، دوا رو میبره پایین ، دوا رو میبره پایین . . .
من برنامه نویس که ۴ سال مودم همراه دارم مجبور شدم دوباره به هزینه برای خرید نت ثابت و مودم ثابت که کارهام برسم. ای دی اس ال مزخرف! بجای ۴جی... مارو باش که منتظر بودیم برای ۵جی و خوشحال که خبرهایی از تست ۵جی‌از ایرانسل و همراه اول می شنیدیم... قرن سنگ هستیم یا عصر اطلاعات؟
اینترنت adsl خانگی که ارائه دهنده ی آن مخابرات هستش هنوز وصل نشده. بنده ساکن شهر قدس تهران هستم ولی نه اینترنت همراه دارم نه اینترنت خانگی. اگه به 2020 که شماره ی پشتیبانی اینترنت خانگی adsl هست زنگ بزنین متوجه میشید که تلفن گویا اعلام میکنه که اینترنتadsl قطع هستش.
حتی به سایتهای آقای رائفی پور دسترسی نداریم
از من ملت مالیات میکیری برا دولتی ها و ازمابهتران شبکه دسترس میذاری
واسه خود من محدودیت دسترسی میذاری
پررویی و بی شرمی هم حدی داره
کاری نکنین خودمون بیایم وصلش کنیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
چی؟ تهدید به فتنه گری؟
دمت گرم ازین خبر خیلی خوشم اومد مخصوصا اینجاش که نوشتی
از این مهم تر، چه تفاوتی میان اینترنت ثابت و همراه وجود دارد که اتصال یکی مجوز یافته و دیگری نه؟
حرف دل منم همینه
اگر کسی بخاد فیلمی بفرسته اونطرف با نت خونه هم میتونه تو خیابون فیلم بگیره بعد بره خونه شب سر فرصت فیلمو بفرسته اصلا کسی با وظع گرونی نت همراه اقدام به ارسال فیلم از نت گوشی نمیکنه هرکی فرستاده از نت خونه فرستاده پس وصلش کنید فقط جالبیش برام اینه که تابناک خبر میزد اوپراتورا گفتن تا اخر امشب وصل میشه بعد الان میگید شورای امنیت هنوز دستوری نداده
شما منابع خبریتون کی هستن که همچین خبر چرندی بهت.ن دادن ؟
سلام
کم کم ملت باید به فکر تعویض نوع اعتراض از بنزین به اینترنت هستن
اینترنت نباشه عملکرد دولت در خصوص کنترل بازار و نحوه واریزی پول پس انداز بنزین هم مخفی خواهد ماند و کسی دلش نمیخواد مورد بازخواست قرار بگیره
استاد اینارو که خودمون میدونستیم :/
مرسی الان فهمیدیم پاسخ سوال ایرانیان در مورد اینترنت دست کیست!!!
آدم احساس بدبختی میکنه.
بعد میگن تو ایران حقوق بشر کامل بر قراره ، باور کنید اونی که باید مجوز وصل شدن اینترنت و بده رفته مرخصی و مسافرت و همه منتظریم ایشان بعد از اینکه کیفشان کوک شد برگردند ، من دانشجو هستم و حدود 20 روز امتحانات برای ارشد وقت دارم ، اینترنت ثابت که مخابرات محلمون میگه کابل ها آتیش گرفته و دیتا نداریم ( هیچ اقدامی توی 10 روز گذشته هم نشده که کابل هاشون درست شه ) اینترنت همراه هم ندارم ، کسب و کارمم توی اینترنت هست و فریلنسر هستم. نه آرامش اقتصادی دارم نه روحی ، مردمم که اومدن تو صحنه آرامش و امنیتم که برقراره ، دلیل این آیا تنبیه هست یا فشار روی مردم ، چرا نت رو وصل نمی کنید و می خواید فشار بیارید به مردم ، کم بدبختی داریم ، شما هم هی روش اضافه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
منظورشون از بشر خودشونه نه ما رعیت
اگہ دست رھبر بود الان وصل شدہ بود
پاسخ ها
دکتر مراد حاصل صحرایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
به ضرص قاطع عرض می کنم در قصه اینترنت هم مثل قضیه بنزین سر رشته ندارند
اینترنت همراه استان البرز شهرستان ساوجبلاغ رو وصل کنید تاکی قراره اینجوری بمونه......
بابا مگه آزار دارین... اقای روحانی پس چیشد شعارهای آزادی و آزادگیت؟ مردم به شما رای دادند که بهشون کمک کنید و نه اینکه بدتر از بقیه بزنیدشون زمین
اینترنت ثابت ما وصل نشده به نت جهانی، الکی شایعه سازی نکن
کل کشور در امنیت هست باید چند روز پیش وصل میکردید چرا بهانه دست رسانه های میدید که خیلی راحت به سیاهنمایی ادامه بدهند؟
پاسخ ها
رضاپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
سیاه‌نمایی ؟؟؟ از این سیاه تر ؟؟؟
چه عجب گوشه ای از حرف دل مردم گفته شد!!!
واقعا تداوم قطع اینترنت بی معناست!

لطفا مکان اعتراض به قطع حقوق اولیه رو اعلام کنید. در غیر اینصورت عواقبش با خود دولت هست. ممنون
کی گفته اینترنت ثابت همه جا وصل شده؟؟؟؟توی خوزستان هنوز وصل نشده..لطفا پیگیری بفرمایید
البتہ بریم بہ ترامپ بزنگیم بیشتر مسولین تحریم کنہ
بخدا دیوانه شدیم هر روز صبح بیدار میشم گوگل رو رفرش میزنم هیچی نمیاد اینترنت همراه واجب تره خدا وکیلی
مردم تحت فشارند به سیاستهای غلط و پرهزینه خصوصا دشمنی الکی با آمریکا پایان بدین
تنها دلیل زهرشم گرفتن از مردمه
اصلا کامل قطع کنید ،این مدیریت این وضع مملکت داری اینترنت نمیخواد ،همه دنیا باید بهمون بخندن
شهرستان ملارد Adsl خانگی مخابرات رو هم نداره چه برسه به موبایل... فکر کنم مانور خوبی برای قطعی دائم اینترنت بین الملل باشه...
برخورد دولت با یارانه معیشتی جز بازی دادن ملت مفهومی ندارد .شرف و‌حیثیت ملت به باد رفته است .ما از این دولت به درگاه خداوند گلایه می کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
ما هم دعا های شما رو فیلتر میکنیم
افتضاحه که اینترنت موبایلها قطعه
کی به مردم اهمیت میده البته بجز زمان انتخابات که مردم میشن صاحب کشور و ولی‌نعمت کاندیداها
اون ۹ تا استان رو مجوز داده یعنی بیگناهن بقیه استانها اغتشاشگران. یکی نیست بگه اگر کسی بخواهد اغتشاش بکند یا ناامنی کند با اینترنت ثابت هم می‌تونه و فقط نت همراه تهدید کننده امنیت ملی نیست پس زودتر وصلش کنید و از این تبعیض های استانی دست بردارید
حد اقل بگن چ وقت وصل میشه زمان شو مشخص کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
زندانی یعنی من یعنی ما
در شرایط کنونی میزان نارضایتی مردم از قطع اینتزنت کمتر از میزان نارضایتیشون از افزایش قیمت بنزین نیست، کاش مسئولین متوجه میشدن حق الناس یعنی چی!
ما که هیچ اعتراضی به بنزین نداشتیم حالا دیگه داره حالمون از این وضعیت بهم میخوره
زندگی رو واسمون جهنم کردین تنها سرگرمی ما همین اینترنت بود که اونم گرفتین.
سلام دوستان طبق آخرین خبر واصله اینترنت بین الملل از ۲۰ اسفند سالجاری رسما فعال میشود
از قصد قطع کردن که دوباره آشوب بشه ایندفعه بخاطر خفقان و سانسور
یعنی واقعا قطع کردن اینترنت بزرگترین توهینی بود که میتونستن در حق مردم بکنن، اونم مردمی که 40 ساله همه جور بدبختی و توهین و عقب ماندگی رو تحمل کردن. من خودم تو تمام انتخابات این نظام تا الان شرکت کردم ولی دیگه تموم شد!!!! واقعا متاسفم
با این کارا همه مردم دارن ناراضی می شوند
فکر کنم تمام زیرساخت اینترنت جهانی رو با چاقو اره ای بریدن ،حالا نمیتونن وصلش کنند
تاریخ انتشار:۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه‌ای به مطالبه ۳۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای وصل دوباره اینترنت تلفن همراه مشترکان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در این نامه نوشته است:

«با سلام و ادب

نامه شما دریافت شد. قطعا قطع اینترنت لطمات جبران ناپذیری به اقتصاد و به ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد کرده و مطالبه شما در نامه ارسالی به جا و دقیق است. شخصا در وزارت ارتباطات و دولت و در مذاکرات متعدد با نهاد‌های امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هستم و این روز‌ها بی‌شک یکی از دوران‌های بسیار سخت و طاقت‌فرسا برای مجموعه وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران است.

نهاد‌های امنیتی کشور معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتور‌ها ابلاغ ننموده است. قطع به یقین به محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.»

به گزارش ایسنا، صبح امروز ۳۰ نفر از مجمع نمایندگان تهران در نامه‌ای به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار اتصال مجدد اینترنت موبایل شدند
شدیم کره شمالی
باور کن نصف بیشتر قسطامو از طریق درامده فروشه اینترنتی میدادم ‌ موندم از این ماه چ خاکی تو سرم بریزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خاک رس خوب خاکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
یعنی هدف فتنه گری و آشوب نبوده دیگه. ما هم گوش داریم و باید باور کنیم
در تاریخ ثبت شد که بخاطر اعتراض به گرانی بنزین دو هفته اینترنت مردم را قطع کردند
تو راهپیمایی تهران قطعنامه صادر شد و گفتن که اینترنت ملی باید تقویت بشه به عبارت دیگر یعنی ما ملت، اینترنت آزاد و جهانی نمیخوایم. و مارو محدود کنید. به همین سادگی
اینترنت ثابت و همراه رو برای همه ی کشور وصل کنید....
احتمالا رفتن دوره آموزشی کره شمالی مسولین
فکر نکنم دیگه وصل بشه
ازبس دیوار چک ‌کردیم حفظمون شده
روزبروز بدتر از دیروز
خوشبحال اونا که بیانیه دادن اینترنت قطع بمونه
....
به خدا دارم میمیرم افسرده شدم همشم از بی نتیه وصلش کنید دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
تو معتاد به اینترنتی
حکایت اون کسی که میگن اشکهایی که موقع شکست میریزی همون عرقی هست که موقع تمرین نکردی، مسئولین ما هم اگر انقدر مردم رو اذیت نمیکردن الان وضعمون این نبود و با قطع کردن اینترنتو... روز به روز بدتر هم داره میشه،
ترامپ جان یک اینترنت ماهواره ای روی ایران بگذار روی این مسئولین کم بشه بفهمن در قرن ۲۱ نمیتوان مردم را در کشور زندانی کرد .
بااااشه . فقط مطمئن شید ظلمی نمونده باشه که این چند ساله علیه ملت نکرده باشید . هر سازی بلدید بزنید که فعلا ما گرم رقصیم ....
من که مودم اینترنت ADSL ندارم و کل کارهام رو با اینترنت موبایل انجام می دادم چه خاکی باید تو سرم کنم؟ پول ندارم برم برای چند روز مودم ADSL بخرم. می فهمید یا نه؟
تو هر کشور دیگه ای به غیر از ایران و ونزوئلا به دنیا اومده بودم نه تورم داشتم نه زورگویی در قطع اینترنت. خدايا از ظلم به تو پناه می برم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
حتی کره شمالی؟
کیش ک از همه جا آروم تر بود و خبری نبود چرا همچنان اینترنتش قطع؟
بچه ها بزارین هر کاری دلشون میخواد بکنن
سال ۲۰۲۷ که ماهوارهای ایلان ماسک همش اومد تو مدار وافای جهانی راه افتاد اونوقت متوجه میشن کت تن کیه
بخدا بیچارم کردند. من بصورت سیار تعمیرات کامپیوتر و شبکه و اینجور چیزا انجام میدم. بازار داغی هم ندار ولی بازم خوب بودرزق و روزی خودم در میاوردم.الان ده روزه که بیچاره شدم و نمیتونم کار کنم چون هر جا برم به اینترنت این موبایل لعنتی نیاز دارم. برای فعالسازی ویندوز و درایورها و اپدیت ویندوز و خلاصه همش. بنزین گرون شد و خرج ایاب و ذهابم شدید رفت بالا با خودم گفتم اشکال نداره صرفه جویی میکنم. دیگخ چیکار به نت داشتین آخه؟ آخه والا معاویه و یزید هم اینقدر ظلم به امت نکردند. بی عرضگی و عدم کفایت دولت و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی رو چرا من باید جورشو بکشم؟ کدومشون اومدن بگن بیا این پونصد تومن از کار افتادگیت؟ تو رو قران منتشر کن بلکه یکی بخونه.
پاسخ ها
حیدر یمینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
چی؟! نشر اکاذیب؟ اون هم با هدف تشویش اذهان عمومی و خدشه به امنیت نظام؟! از کجا خط می گیری؟ سرت در آخور کجاست؟
وصل نکردن اینترنت باعث عمق دهی به نارضایتی ها خواهد شد و زیان اپراتورها نیز افزایش می یابد خیلی ها درآمدشان به اینترنت همراه وابسته هست دارند ضرر می کنند
به خدا در دنیا با حیوان هم اینطور با خفت و خواری برخورد نمی کنند که شما برخورد می کنید.
اونی که خودشو مسول میدونه وقتی میلیارد میلیارد پول میبرن احساس مسولیت نمیکنه .حالا زورش رسیده به نت ما .وعده ما انتخابات پیش رو جبران میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
هرکاری خواستی بکن ما هم هرکاری خواستیم میکنیم
اینترنت ثابت ، همراه ، دیال اپ ، TD ، وایرلس خوزستان قطعه ، چرا مردم رو اذیت می کنید. بدبختی اینجاست هیچ توضیحی برای چرای قطع مانندن اینترنت به مردم نمیدن ، توهین به شعور مردم از این بالاتر ندیدم که یک وزیر که یک نفر هست برای ۸۰ میلیون ایرانی تصمیم گرفته ، اره زمان اغتشاشات قطع اینترنت قابل پذیرش بود اما الان چی؟
از تابناک درخواست داریم که پیگیر وصل اینترنت از مسئولین شورای امنیت کشور باشن همه این مردمی که اینجا اظهار نظر کردن عاشق کشور عزیزمون ایرانن ولی انتظار دارن مسئولین امنیتی و ارتباطی کشور در زمینه وصل مجدد اینترنت شفاف سازی و اطلاع رسانی کنند.
ظاهرا مسولین اینقدر درگیر جلسه و جلسات هستند که فرصت خواندن و درک شرایط و رسیدگی به وضعیت مردم و دغدغه‌های اونها رو ندارند
جواب سوالتون واضحه
طوری قطع کردن که الان خودشونم بلد نیستن وصل کنن
اون دگمهه یا سیمه گم کردن بروز نمیدن
اگر میخاستن اینترنت جهانی را وصل نکنن ADSLرا وصل نمی کردن و همین که یک گیگ هدیه دادن این هم یه نشونه دیگه که اینترنت موبایلها وصل خواهد شد پس مطمئن باشید که دلیل امنیتی داره و تا شنبه وصل خواهد شد پش بیخود حرص و جوش نزنید یا صابر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
شما رو خیلی دوست دارم مقاومت کن ترشی نخوری مقاومت به یک جایی میرسه
در جواب اون دوستی که نوشته بود شما دانشجو نیستین و تنبلین وگرنه آفلاین مقاله می خوندین باشه میخوام یه کبوتر نامه بر بخرم مقاله امو ببره انتشارات الزویر برام بده ادیتور و برگرده و وقتی چاپ شد با دود بهم اطلاع بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
مردم را عصبانی کنید
کلید اینترنت گم کرده الی برکت الله
 بر اساس آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیش از ۶۰ میلیون نفر از افراد کشور صرفا از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند که اینترنت‌شان قطع است.
این بسته های اینترنت که مردم بهش پول دادن و روز به روز داره بهشون ضرر زده میشه حق الناس نیست!؟
خسته نباشین اینارا که خودمون هم میدونیم سوال را با سوال جواب ندین!!!!
فقطاین وسط دیجی کالا کیف کرده
دانشجو هستم 2هفتس به خاطر نبودن اینترنت نتونستم سرچ بزنم و پایان ناممو تحویل بدم 2هفته از تموم برنامه هام عقب افتادم، دیگه اینترنتو وصل کنید
بخدا هرچی بیشتر جلوش رو بگیرید مردم حریص تر میشن
دلیلش کاملا مشخصه
چرا نت همراه شیراز وصل نمیشه؟
هیچ دلیلی برای ادامه قطعی اینترنت وجود نداره
اینترنت 4.5 بعد هیچی نمیاره چه وضعشه اخه چرا کسی رسیدگی نمیکنه ما باید چیکار کنیم از اون طرف رفتن پهنای باند اینستاگرام و تلگرام رو کم کردن (طرح صیانت) و از این طرف هم سرعت نت!تا کی بدبختی تا کی فلاکت تا کی باید از کل دنیا عقب باشیم بخاطر این وضع مدیریت؟تا کی؟بعد میگید چرا مهاجرت میکنید!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل