بازدید 11680
۳

اختلال در کد دستوری #۶۳۶۹* امروز رفع می‌شود

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #۶۳۶۹* در اپراتورهای تلفن همراه اول گفت: این اختلال قطعا امروز رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ 24 November 2019

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #۶۳۶۹* در اپراتورهای تلفن همراه اول گفت: این اختلال قطعا امروز رفع می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسین میرزایی با بیان اینکه با توجه به اختلال پیش آمده در کد دستوری #۶۳۶۹* برای ثبت درخواست جاماندگان بسته حمایتی مشترک تلفن همراه اول اظهار کرد: با توجه به بیانیه وزارت ارتباطات این اختلال قطعا امروز رفع خواهد شد.

به گفته وی تاکنون ۳۰۵ هزار کدملی در سامانه ثبت شده که از این تعداد ۷۰ درصد مشترک ایرانسل، ۱۰ درصد رایتل و مابقی برای سایر اپراتورها هستند.

وی با تاکید بر اینکه اختلال ایجاد شده قطعا امروز رفع می‌شود، یادآور شد: شهروندان و متقاضیان نگران نباشند و چرا که مهلت ۱۰ روزه‌ای برای ثبت درخواست آنها در سامانه و از طریق کد دستوری ذکر شده پیش‌بینی شده است لذا در روزهای آتی می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

میرزایی همچنین تاکید کرد که با توجه به بررسی وضعیت مالی درخواست دهندگان بسته حمایتی از طریق آزمون وسع، درصد خطا برای بررسی اطلاعات بسیار کم است گفت: پس از بررسی‌های لازم از طریق آزمون و در صورت لزوم، بسته حمایتی به متقاضیان تعلق می‌گیرد این در حالیست که تمامی ایرانیان سرپرست خانوار می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبر، همچنین از شهروندان خواست تا به هیچ وجه مراجعه حضوری به وزارت رفاه و ادارات رفاه استانها، کمیته امداد، بهزیستی و ... نداشته باشند.

این در حالیست که حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به فعال نشدن کد دستوری #۶۳۶۹* در برخی اپراتورهای تلفن همراه بالاخص همراه اول، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات را مسئول پاسخگویی اختلال پیش آمده دانست.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عدم رفع اختلال ایجاد شده در کد دستوری مذکور علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های چندباره در این زمینه تاکید کرد: وزارت ارتباطات باید در این باره پاسخگوی متقاضیان باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۳
امروز که تمام شد هنوز مشکل وجود داره
قابل توجه وزیر ارتباطات که قدرت خود و وزارتخانه خود می بالد. افتضاح کردید بابا
واقعا برازنده نیست چنین رفتاری. قبل از اجرای هر طرحی ابتدا زیربنای آن را باید درست کرد. تا این جا هم که به اشتباه واریز شده یا اصلا به نیازمندان و مشمولان واریز نشده
سرکاریم از بیکاری دراومدیم من بدو آهو بدو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان