بازدید 63246
جزئیات جدید از پرونده قتل «میترا استاد» در گفت‌وگوی «تابناک» با علیزاده طباطبایی؛

یقین دارم «نجفی» قاتل نیست!/ تیرها از اسلحه نجفی شلیک نشده/ «دکمه پیراهن مردانه» در محل جرم متعلق به نجفی نبود/ نجفی یکسری چیزها را پنهان می‌کند!

من نزد آقای نجفی رفتم و گفتم: آقای نجفی شما مطمئنید که مرحومه را خودتان کشتید؟ گفت: بله من خودم کشتم. پرسیدم: با کدام کلت کشتی؟ گفت: با کلت خودم کشتم. گفتم: کلت شما که خشاب و فشنگ نداشت! گفت: چه کسی گفته که خشاب و قشنگ نداشته است؟ گفتم: خشاب و فشنگ الان نزد ما هستش. گفت: نه آن را قایمش کنید!...
کد خبر: ۹۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 24 November 2019

«سید محمود علیزاده طباطبایی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است که پیش از این به دلیل وکالت خانواده اکبر هاشمی رفسنجانی در رسانه‌ها مطرح شد. او عضو دوره اول شورای شهر تهران (۱۳۷۷–۱۳۸۱) بود و در جریان محاکمه دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات ۱۳۸۸ وکالت برخی متهمین مانند «محمد عطریانفر، شاپور کاظمی، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز» و همچنین «میر حسین موسوی» را در پرونده شکایت وی از روزنامه جوان بر عهده داشت.

به گزارش «تابناک»؛ علیزاده طباطبایی همچنین وکالت «حسین موسویان» در پرونده اتهام جاسوسی به موسویان در رسانه‌های عمومی را ـ که توسط فاطمه رجبی عنوان شده بود ـ بر عهده داشت. این وکیل پایه یک دادگستری و فعال سیاسی اصلاح طلب، هفتم خرداد ۹۸ با حضور در دادسرای جنایی تهران بزرگ و اخذ امضا از «محمدعلی نجفی» وکالت هم حزبی سابقش را در پرونده ی قتل همسرش، میترا استاد پذیرفت، ولی سرانجام از سوی نجفی از وکالت در این پرونده عزل شد.

بسیاری این اقدام نجفی را برای گره نخوردن پرونده خانوادگی اش با مسائل و موضوعات سیاسی می دانند و برخی هم معتقدند این موضوع به دلیل فشار بر نجفی برای عزل علیزاده طباطبایی از وکالت در این پرونده بوده است. عده ای هم می گویند، طرح مسائل و موضوعاتی که هم اکنون علیزاده طباطبایی تأکید دارد در پرونده نجفی اتفاق افتاده اما رسانه ای نشده و او سعی در رسانه ای کردنشان را دارد، دلیل عزل او در پرونده قتل «میترا استاد» بوده است.

خبرنگار «تابناک» در خصوص پرونده محمدعلی نجفی و ماجرای قتل میترا استاد با علیزاده طباطبایی به گفت‌وگو نشسته است که مشروح این گفت‌وگو در ادامه می‌آید.

* آقای طباطبایی، در ماجرای پرونده مرحوم خانم استاد، چرا آقای نجفی شما را برکنار کرد؟ می‌گویند شما اصرار داشتید که آقای نجفی اعلام کند، مرحوم میترا استاد مهدورالدم است، اما ایشان نمی‌پذیرفتند به همین خاطر کنار گذاشته شدید. آیا این موضوع درست است؟

- خیر به هیچ عنوان این گونه نبود. من به هیچ عنوان هیچ اشاره ای به مسائل اخلاقی خانم استاد نداشتم. آقای نجفی به من گفت که این‌ها می‌گویند علیزاده طباطبایی نباشد. اگر طباطبایی باشد ما رضایت نمی‌دهیم.

*این‌ها یعنی چه کسانی؟

..

  • مسعود استاد برادر مرحوم میترا استاد. من به آقای نجفی گفتم که شواهد حکایت از این دارد که قتل عمدی نبوده است و ...؛ نجفی به من گفت که استعفا بده. من گفتم اگر استعفا بدهم، آن وقت باید کل پرونده را توضیح دهم و بگویم به چه علت استعفا داده‌ام؛ بنابراین اگر می‌توانی من را عزل کن که اگر از من پرسیدند چرا عزل شدی من پاسخ خواهم داد که بروید از آقای نجفی بپرسید.

 *ابهاماتی از جانب شما درباره پروندا قتل میترا استاد مطرح شده است، بفرمایید ماجرا چیست؟

وقتی من وکالت آقای نجفی را پذیرفتم و با ایشان ملاقات کردم، به هیچ عنوان چهره و رفتار آقای نجفی، چهره و رفتار کسی که مرتکب قتل شده، نبود. این نکته را بگویم که در خصوص خودکشی آقای نجفی در هتل لاله تهران، خانم تابشیان (همسر اول محمدعلی نجفی) می‌گفت ما وقتی آقای نجفی را از هتل به منزل آوردیم، خشاب و فشنگ کلت آقای نجفی را برداشتیم.

من نزد آقای نجفی رفتم و گفتم: آقای نجفی شما مطمئنید که مرحومه را خودتان کشتید؟ گفت: بله من خودم کشتم. پرسیدم: با کدام کلت کشتی؟ گفت: با کلت خودم کشتم. گفتم: کلت شما که خشاب و فشنگ نداشت! گفت: چه کسی گفته که خشاب و قشنگ نداشته است؟ گفتم: خشاب و فشنگ الان نزد ما هستش. گفت: نه آن را قایمش کنید. گفتم: برای چه باید قایمش کنیم. کلت شما خشاب و فشنگ نداشته است، اما شما می‌گویید با همین کلت او را کشته‌اید؟ آقای نجفی دوباره تکرار کرد: من با همین کلت کشته‌ام.

در دادسرا ما اصرار کردیم که آقایان قتل صورت گرفته است. باید خون‌هایی که در آن منطقه ریخته شده است آزمایش شود.

*در کدام نقطه؟ منظورتان حمام است؟

- آقای نجفی مدعی هستند که در حمام مرحوم استاد را کشته‌اند، اما ما می‌بینیم که در اتاق خواب ملحفه خونی وجود دارد و حتی کف اتاق هم خون ریخته است. کمدهای اتاق هم حتی خونی بود. هیچ‌ کدام از این‌ها توجیه و توضیح ندارد. چرا باید دکمه پیراهن مردانه در محل جرم باشد؟

*خب، آقای نجفی می‌گوید که قبل از قتل با مرحومه مشاجره داشته است. قطعا لباس کشیده شده و دکمه افتاده باشد؛ یعنی منظور شما این است که دکمه پیراهن مربوط به پیراهن آقای نجفی نبوده است؟

- نخیر، مربوط به پیراهن آقای نجفی نبود. متأسفانه در ماجرای قتل مرحومه استاد، ابهاماتی وجود دارد که به عنوان مثال اسلحه و خون‌ها کارشناسی نشده و از آقای نجفی آزمایش گرفته نشده است. بعد از اینکه پرونده به دادگاه آمد ما فشار آوردیم که حداقل اسلحه کارشناسی شود و این اقدام صورت گرفت. آقای نجفی در اولین بازجویی‌هایش گفته بود که خانم استاد از رو به رو به سمت من آمد و وقتی دید اسلحه دست من است گفت ... خوردم و دستپاچه شد گلوله شلیک شد و به کف دست مرحومه استاد اصابت کرد و بعد گلاویز شدیم و بقیه فشنگ‌ها شلیک شد.

به همین دلیل در کیفرخولست دو اتهام آمده است: نخست ضرب و جرح عمدی و دوم قتل عمدی. کارشناس که بررسی کرد گفت نخیر؛ اولین فشنگ به این خانم نخورده، بلکه آخرین فشنگ اصابت کرده است به این طریق که نخست به دیوار خورده سپس کمانه کرده به پشت دست خورده و از کف دست بیرون آمده و وارد سینه شده است و مهمتر اینکه گلوله ۹ میلیمتری بوده است، اما کلت آقای نجفی 7.65 بود‌ه است. این گلوله ۹ میلیمتری است و متفاوت از اسلحه آقای نجفی است. ۷.۶۵ کلتی است که به مسئولان می‌دهند و اسلحه ۹ میلیمتری اسلحه خیلی سنگینی است.

وقتی از آقای نجفی می‌پرسم شما اسلحتان ۷.۶۵ است، کلت ۹ میلیمتری از کجا آورده‌ای؟ می‌گوید احتمالا هنگام جواز عوض شده است. گفتم مگر چنین چیزی ممکن است که عوض شود؟ بنابراین معتقدم آقای نجفی یکسری چیزها را پنهان می‌کند. به این دلیل من یقین دارم که نجفی قاتل نیست.

* آقای نجفی چرا باید یکسری چیزها را پنهان کند؟

- اطلاع ندارم.

* یعنی به نظرشما شخص دیگری میترا استاد را به قتل رسانده است؟

- به نظر من این گونه است، اما وقتی آقای نجفی مصرا می‌گوید که من اینکار را کرده‌ام و تحقیقات هم پیرامون مسأله انجام نمی شود، خانواده مرحومه استاد هم رضایت می‌دهند و قضیه اینگونه جمع می‌شود؛ اما دیوان نقض کرده و گفته قتل غیر عمد بوده و تحقیقات هم ناقص است حالا تحقیقات کامل شده و باید ببینیم ششم آذر دادگاه چه تصمیمی می‌گیرد!

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۹۰
یارو خودش میگه من زدم ، اینا میخوان تبرئه کنن !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
اونی که الان انگلیسه هم گفت که خودم دانشمندای هسته ای رو کشتم
تو تلویزیون هم اعتراف کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
بدتر از ماجرای خاشقچی!!!!!!!
ناشناس
| Ukraine |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
یارو چیه
نگران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
قبلا تبرعه شده عزیز و رضایتم گرفته . این بنده خدا داره میگه کسی دیگه ای کشته و باید اون پیدا بشه . مهم اینه قاتل اصلی پیدا شه تا اهداف هویدا بشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
اینا با این مصاحبه ها راه و چاه نشون میدن و میگن اینجوری بگو تا رها بشی. این مصاحبه ها مشاوره ی حقوقی پنهان محسوب میشه. و گرنه مثلا مگه
نمیشه اسلحه ای غیر از اسلحه سازمانی داشته باشه؟پس اینکه بگه تو اسلحه رو از کجا آوردی رد اتهام نمی کنه.
مهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خب بابا، ترسوندش، این همه ابهام داره قضیه، مشکوکه، ببین چقدر ترسوندنش که این همه اصرا داره که من کشتم. یعنی قاتل اصلی کیه؟
فقط اعدام ثانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
فقط اعدام !! راستی چه خبر از آقای فقط اعدام که گل سرسبد مخاطبان تابناک بود؟
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
این بود اصلاح طلبی
کشتن یک فرد بیگناه و بردن آبرویش
و حالا تبرئه قاتل . هر چند خودش اقرار به قتل کرده باشد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
یاروخیلی خیرسرش خیلی وسواس داشت یه روز رفت تو مسجدبارون هم اومده بود یهو یه سگی را تو مسجددید ،دیدالانه که باید بلند شه همه مسجدو آب بکشه سرشو انداخت پایین گفت ان شا الله بزه.سگه یهو اومد پاچشو گرفت اینم دوباره سرشواون طرف کردو گفت اگه تکه پارمم بکنی میگم ان شاالله بزه اگه فردا نگن میترااستادنجفی کشته خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
یارو تحت فشار میگه .مثل اون یارو ها که گفتن ما تروریستیم و آخر پول هم گرفتن و آزاد شدن و رفتن اروپا
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
اصلا انقدر این آدم خوووبه.. باید کاندیدش کنن برای ریاست جمهوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
مثلا وکیله، خجالت هم نمیشه همه چی تمام شد و رفت این آقای عشق مصاحبه ول کن قضیه نیست
در اینگونه موارد، سکوت بهتر است. حداقل کمتر فحش می شنوید
ای آقا به ما چه زندگی خصوصی مردم... هرچه عدالت است انشاالله همان شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
.!به شما هم میگن ایرانی...!1
فی نفسه فرقی نمی کند
یک انسان بدون دادگاه و حکم شرعی و ... کشته شده است
و آقای نجفی یا قاتل است و یا با نفوذی که دارد در جهت مخفی کردن قاتل اصلی و ضایع شدن خون مقتول بی دفاع صحنه سازی می کند
در هرصورت آقای نجفی از دایره اخلاق اسلامی و انسانی خارج شده است و یک شخصیت مرده بحساب می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خاتمی پیام بفرسته همین تو بهش رای میدی
کار من بوده ! بیخیال میشید یا نه ؟ بنزین من گرون کردم اون 14 میلیارد ارز دولتی رو هم من گرفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
دمت گرم
این حمایت معیشتی هم بریزی به حسابمون دیگه کارت درسته :))
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
اون 18 میلیارد دلار بود.14 میلیارد دلاری که شما دریافت کردی! اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان بوده.البته این دولت ماشاا... اینقدر اختلاس داره نمیشه به قطعیت گفت شما 14 میلیارد منظورته یا 18.علی برکت الله با روحانی تا 1400 فقط بتکرارید.
عاقل گندش را دراوردی.
چند روز دیگه میگن اصلن نجفی کشته شده و خانم استاد قاتله به همین سادگی میشه حقایق رو پیچوند
مگر مخصوص هر کلت یک خشاب خاص و گلوله خاص می سازند ؟ یعنی چی گلوله و خشاب کلت شما پیش من است ؟!!!!! آقای علیزاده طباطبایی تا حالا کلت دیده ؟ یکی به ایشون بگه خشاب و گلوله از متعلقات تفنگ است و قابل تعویض بوده و یونیک نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
دوست عزیز ی که کلت دیده هستی ، داره میگه کاربران هم متفاوت ۹ میلیمتر و ۷.۶ . این که دیگه یونیت هست.
کامیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
شما یه متن ساده رو نمیتونی بخونی و متوجه بشی اونوقت کارشناس اسلحه شدی؟
خشاب و فشنگ های کلت آقای نجفی خارج شده بود و اصطلاحا کلت غیر مسلح بوده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
قطعا تو سوپر مارکت هم پیدا نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
آقای ای کیو....اگر خشاب نجفی رو خانواده اش برداشتن حتما نجفی رفته بازار سیاه و گفته یه خشاب خوب برای این کلت کمری میخوام... ضمنا آیا شما میدونی کالیبر یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
جناب کارشناس میتونه تشخیص بده ک اژ این تفنگ شلیک شده یا یکی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
در چیزی که تخصص ندارید نظر ندهید لطفا جهت اطلاع حتی اسلحه با کلیبر مشابه هم با تطبیق گلوله. شلیک شده قابل تشخیص است که آیا از این اسلحه خاص بوده یا نه پس کارشناسی برای چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
آيكيو كاليبر اسلحه كه ديگه قابل تغيير نيست
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
دوست عزیز منظور ایشان از گفتن خشاب و فشنگ پیش من است یعنی کلت شما فشنگ و خشاب نداشت و گلوله ای که شلیک شده هم مختص اون کلت نیست مثلا فشنگ کلاشنیکوف با ژ۳ آیا یکی است؟حالا شما کلاشنیکوف داری ولی طرف با گلوله ژ۳ کشته شده چون کلاش داری پس قاتلی؟
خب فشنگ کلت اقای نجفی رو خانواده اش از ترس خودکشی نجفی برداشته بودن چون ایشان سابقه ی خودکشی داشت
آقا ایشون بیگناه هست . ولش کنین بنده خدارو . اونقدر به سرمون هست که فراموشش کرده بودیم
لابد اصلاح طلبها خیال دارند نجفی را کاندیدای ریاست جمهوری کنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
ول کنید توروخدا نجفی تموم شد دیگه یه قتل مثل هزاران قتل دیگه !!! این کار برای شرلوک هولمزه
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
دقیقا
نجفی گیت.
انشالله پسر خسرو معتضد میاد برامون تعریف میکنه
پاسخ ها
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
. هاهاهاااااا دمت گرم داداش مارابسیار خنداندی. امیدوارم به دستت برسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
برای نوه هامون :)
یارانه بنزینی من واریزنشده!!!
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
!!!مال منم نشده
ناشناس نیستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
با 124 تماس حاصل فرمائید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
به خانم تناردیه اس بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
منم واریز نشده... با حقوق کارگری زیر سه میلیون... امان از بی عدالتی.....
علی بشرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
و من هم ! آخه چرا ؟ من فقط یک حقوق معلمی دارم
کوزتی دیکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
منم مثل شما
حتما تشخیص اینطوری بوده
ماها وضع مالیمون خوبه به این دولت احتیاج نداریم
یعنی قاتل همان مقتول است !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای محترم اینجا ایرانه
آلمانی فکر نکن
دو دو تا میشه هرچی ایشون بفرمایند
اینقدر نگو چهار تا
کار دست خودت میدی
توی اعتراف ها گفته بودن، یکی از تیرها کمانه می کنه و به پای آقای نجفی می خوره، خون مربوط به اون بوده.

در مورد دکمه ها هم پسر میترا استاد گفت، من جنازه مادرم رو که دیدم پیراهنم رو پاره کردم و دکمه ها مربوط به لباس منه.
این آقا درحال حاضر نه وکیل نجفی است و نه هیچگونه سمت دیگری در این پرونده دارد به چه حقی راجع به پرونده ای که درحال رسیدگی است اظهارنظر میکند و حکم دادگاه را زیرسوال میبرد ؟ این کار ایشان قانونیست؟
وای که چقدر این موضوع الان مهمه برامون .
داشتم می مردم از بی خبری
یارانه بنزینی بنده و خیلی از دوستان و آشنایان بنده واریز نشد

شما اینکاره نیستید
مرد باید حرفش حرف باشه
مطمئنم به بیشتر از ۱۵ میلیون نفر پول نخواهید داد
احتمالا خورزو زده کشته.باید دید پشت این قضیه چیه و کیه که این جوک ها رو داریم می شنویم.
نجفی رو جون مادرتون ول کنید ، من چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شمار موبایلم به نام خودم نیست نمیتونم درخواست سبد معیشتی بدم ؟؟؟؟؟ یعنی برم یه سیمکارت بخرم و بعد امتحان کنم ؟ انوقت اگر یارانه مشمولم نشد پول سیمکارت که دادم چکار کنم ؟ کی جواب منو میده ؟
اقا جون ، بحث رو عوض نکن ، بحث اصلی الان گرونی هاست نه نجفی
با این حساب اقای نجفی داره از یک نفر حمایت میکنه
میگن پیازقرمز شده کیلویی 6000تومن ولی شفاف نکرده اند سر پیاز یا ته پیاز؟بنزین را گفتن ولی از این یکی چیزی نگفتن
قابل پیش بینی بود که آخرش نجفی را تبرئه خواهند. جان یک انسان بی گناه را گرفت تازه طلب کار هم هستند. عجب دنیای بی عدالتی شده!
پس مرحومه میترااستاد گفت که دگمه هابرالباس اونه و مطرح کردن دوباره این موضوع اوج وقاحته
دوستان کالیبر 7/65 با 9 میلیمتر یکی است این دوست عزیزمان به این نکته توجه دارند در خصوص سایر موضوعات خو.ن وملحفه خونی و......خود نجفی مجروح شده .... خدا خود داند وبس
شما را به خدا این اراجیف را منتشر نکنید
چرا قوه قضاییه پروانه وکالت این آقا را لغو نمی کند
ما ماجراهای خانواده هاشمی را با این آقا فراموش نکردیم
به احتمال زیاد پسر نوجوان میترا استاد چون به مسائل خصوص میترا ؛ اشراف داشته بعد از یک مشاجره مادرش را به قتل رسانده است ؛ نجفی
هم چون پول و پارتی دارد این قتل را به گردن گرفته و علت بخشش او از سوی
خانواده میترا هم مطلب فوق الذکر است .
عجججججب !!!!
به زور میخوان یه قاتل رو تطهیر کنن
هر روز توی این کشور یه جنجال جدید هست , شما چسبیدید به نجفی ?!
چندین نفر از قضات خبره روی پرونده کار کرده اند.....صدها برگ تحقیقات مقدماتی.....چندین نفر بعنوان مطلع احضار شده اند......
اگر آقای علیزاده از وکالت معزول نشده بود ؛ حرفهای عجیب و غریب هم نمیزد.
صنعت ماست مالیزاسبون در ایران و حومه
به جهنم مردم براشون اصلا مهم نیست ول کنید
مملکت شده...سیسیل ایتالیا
ممد داری میای دوتا نون بگیر

با داداشم بودم
میدونم همش تو تابناک میچرخه
مرحومه میخواست چه چیزی را افشا کنه؟
این خانه های چند ده میلیارد تومانی همه مجهز به دوربین مدار بسته، تجهیزات ضبط، نگهبانی و ... هستند حتی در بسیاری از موارد ابتدا و انتهای کوچه توسط نگهبانان حفاظت می شود. حالا جالب اینجاست که نه فیلمی هست نه کسی چیزی دیده. یک نفر دیگر که کلت 9 میلیمتری دارد در اتاق خواب است و احتمالا با شیوه های جیمز باندی از پشت بام وارد شده است. بعد هم ساعتها منتظر مانده تا نجفی و استاد دعوایشان شود و او از همانجا تیر خلاص را بزند. بعد از این ماجرا نجفی کمک می کند قاتل محل را ترک کرده و خودش مسئولیت قتل را می پذیرد.
خجالت بكشين از خودتونو مردم كه احمق فرضشون ميكنين خجالت بكشين
یارانه من واریز نشده نجفی کیلو چند
تابناک جان،خبر زیاده حالا شما نمیخواهی پوشش بدی برو سراغ برنامه آشپزی لازم نیست با جسد مرده وقت خودت و مردم بدبختو بگیری
خدایا به دادمون برس . چقدر دروغ میگین شما!!!!!
كاملا مشخصه نجفي قاتل نيست،هم رفتارش بعد از قتل و هم تناقضات زيادي كه هست،اما حتما قاتل رو ميشناسه
كاملا مشخصه نجفي قاتل نيست،هم رفتارش بعد از قتل و هم تناقضات زيادي كه هست،اما حتما قاتل رو ميشناسه
بزارین من براتون توضیح بدم
ایشون میخواد به هر نحوی نجفی رو تبرئه کنه اما چون دلائل محکمه پسند نداره سعی میکنه به این روش در رسانه از ایشون دفاع کنه چون روی ادعاهاشون تحقیق نمبشه

نتیجه نهایی اینه که حتی اگه نجفی محکوم بشه دامن اصلاح‌طلبا رو از زن کشی پاک کرده و دیگه شهردار هفت‌تیر کش میره تو بایگانی

اما کورخونده
میگن قاتل یک دانش آموز دهه شصتی بوده ، دلیل قتل هم تعطیل نکردن مدارس در زمان بارش برف بوده است.
یه فیلمی دیدم وکیل قاتل خودش قبلا دادستان بود به موکلش گفت اول قتل به گردن بگیر بعدش انکار می کنیم . وقتی قبول کنی قتل عمد بوده برای اثبات گناه کاریت نیاز به مدرک ندارن و مدارکی که نشون میده قاتلی کامل جمع نمیشه.بعدش که انکار کنی چون مدارک کافی ندارن نمیتونن ثابتش کنن و چون اتهام قتل عمد بهت خورده نتونن ثابت کنن قتل عمد بوده بی گناه شناخته میشی ...
تو رو خدا دیگه از این نجفی چیزی ننویسید
این شخص برای هیچکس مهم نیست
یارانه بنزین منم وارد نشده
برای روشن شدن جریان به شما میگم

نجفی از فاصله نزدیک 5 تا گلوله به زن خودش میترا شلیک کرده

باور کنید این وکلا با نفوذ و پول خرج کردن میخوان تبرئه اش کنند

اگر الان شما همدل نشید و افشاگری نکنید همین قاتل بعنوان نماینده مجلس یا نماینده

شورای شهر یا بعنوان یک

فعال سیاسی دوباره برمیگرده و امور شما را دستش میگیره
بسوزه پدر پووووووول که حق و ناحق رو عوض میکنه. بس کنید حالمون به هم خورد از اینهمه کلک و دروووغ.
نکنه من قاتلم ؟!!!
من موندم در سوابق درآمدی نجفی بعنوان استاد دانشگاه شهردار، وزیر و هرچی، بهرحال کارمند دولت، با حقوق های کارمندی چطور برای زن دومش چند سال پیش آپارتمان چند میلیاردی خریده و الان هم دیه میلیاردی تقبل کرده.
آقایون سیاستمدار من دارم میرم خزینه! یکی منو بیاد بزنه. دیه اشو بده خانواده. رضایتنامه با مبلغ کمتر و تضمین شده.
چند وقت دیگه قاتل همون مقتول معرفی میشه.... :)
نجفی احتمالا اطلاعاتی داشته که استاد هم فهمیده بچه های بالا استاد کشتن و به نجفی گفتن قتل به گردن بگیر نه اعدام میشی نه زندان میری
نویسنده : آگاتا کریستی
اینترنت را وصل کنید.
۵ میلیارد بدن به من و خانواده ام نتیجه اش میشه اینکه هم خاشقچی و هم خانم استاد و هاشمی رفسنجانی و ...‌‌‌ صدها قتل دیگه را به عهده میگیرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر