بازدید 8446

مداخله آشکار نانسی پلوسی در امور داخلی ایران

پلوسی در واکنش به ناآرامی‌های هفته گذشته در برخی شهرهای کشورمان پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت که تمام ایرانی‌ها باید بدون ترس انتقادات‌شان را بیان کنند.
کد خبر: ۹۳۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 24 November 2019

در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی در رابطه با ناآرامی‌های هفته گذشته در کشورمان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز به این اعتراضات واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نانسی پلوسی در واکنش به ناآرامی‌های هفته گذشته در برخی شهرهای کشورمان پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت که تمام ایرانی‌ها باید بدون ترس انتقادات‌شان را بیان کنند.

وی در این واکنش همچنین خواستار دسترسی فوری و برقراری مجدد و کامل اینترنت برای مردم ایران شد.

در راستای این رویکرد مداخله‌جویانه، دیگر مقامات آمریکایی نیز طی روزهای گذشته تلاش کردند با ادعای حمایت از مردم ایران به ناآرامی‌ها در کشور دامن بزنند و مردم را به ادامه اغتشاش در خیابان‌ها ترغیب کنند.

برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران ازجمله کسانی است که تقریبا هر روز درباره این ناآرامی‌ها اظهار نظر و اذعان کرده است که کشورش در جریان این اعتراضات دخالت داشته است.

رئیس جمهور و وزیر امورخارجه آمریکا نیز با انتشار پیام‌هایی در رابطه با ناآرامی‌های هفته گذشته اقدام به دخالت در امور ایران کردند و حتی مدعی حمایت از مردم کشورمان شدند.

این در حالی است که منتقدان بر این باورند، مقامات آمریکایی در شرایطی که تحریم‌هایی را علیه ایران اعمال کرده و حتی به اقدامات خود برای سخت‌تر شدن فشار بر مردم ادامه می‌دهند، در اعلام حمایت از ملت ایران صادق نیستند و در واقع تاثیر همین تحریم‌ها بر زندگی روزمره مردم عامل وضعیت اقتصادی کنونی در ایران و نارضایتی آنها است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر