بازدید 7630
حسن یزدانی هم از سوزش چشم و صورت شکایت داشت

مورد مشکوک در لیگ کشتی شبیه آب‌های آلوده فوتبال!

وی تاکید کرد که نمی‌تواند کسی را متهم کند، اما حسن یزدانی و جبرئیل حسن‌اف نیز همراه با سایر کشتی‌گیران تیم «تا ثبت جهانی توس» نسبت به این قضیه اعتراض داشته‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 23 November 2019

بعد از اتفاق یک دهه پیش در بازی فوتبال لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان در اصفهان، که گفته می شد آب های آلوده میزبان باعث مسمومیت و گیج شدن بازیکنان سرخپوش از جمله مهدوی کیا شده بود، حالا مورد مشابهی در لیگ برتر کشتی رخ داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در مورد اتفاقی که در حین مبارزه نیمه‌نهایی برای او و سایر هم‌تیمی‌هایش رخ داد، توضیحاتی ارائه کرد.حسن یزدانی تایید کرد که صورت و چشمانش سوزش داشته است! و برخی هم تیمی هایش همین حس را داشته اند.

پیش از این سیدمسعود ریاضی رئیس هیات کشتی استان خراسان رضوی در مصاحبه ای مدعی شده بود که کشتی‌گیرانش در مبارزه نیمه‌نهایی دچار مسمومیت و سوزش از ناحیه چشم و صورت شده‌اند. وی البته تاکید کرد که نمی‌تواند کسی را متهم کند، اما حسن یزدانی و جبرئیل حسن‌اف نیز همراه با سایر کشتی‌گیران تیم «تا ثبت جهانی توس» نسبت به این قضیه اعتراض داشته‌اند.

در این رابطه فیلمی هم پخش شد که حسن یزدانی ستاره کشتی ایران در سال‌های اخیر و شانس اصلی مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بعد از مسابقه با تیم اترک، در حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ و جمعی از اعضای تیم توس در رابطه با اتفاقی که در حین مبارزه با تیم اترک خراسان شمالی رخ داده، توضیحاتی ارائه می‌کند که مربوط به همین موضوع مرموز است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان