بازدید 4765

زخم مدارس تخریبی همچنان بر پیکر هرمزگان وجود دارد

کد خبر: ۹۳۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 23 November 2019

هرمزگان نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا چه زمان باید فرزندان این دیار در مدارس تخریبی با ترس و دلهره تحصیل کنند، اضافه کرد: بنده هر بار به این مناطق می‌روم منقلب می‌شود که هر لحظه ممکن است سقف مدارس بریزد.

حجت‌الاسلام و المسملین سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، افزود: خیران هرمزگانی بی‌نظیر و در نهضت مدرسه‌سازی همواره پیشگام و پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول دوران خدمت احمدی بر مسند اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان کارهای زیادی انجام شد، تصریح کرد: اما هنوز کارهای زیادی باقیمانده که امیدوارم دکتر هاشمی با نیروی جوانی و انگیزه مضاعف بتواند این مشکلات را به حداقل برساند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه همچنان مناطق شرق هرمزگان در مدارس تخریبی با مشکل مواجه هستند، خاطرنشان کرد: با هر باران و زلزله نیز خانواده‌ها از وضعیت فرزندانشان در مدارس تخریبی نگران‌اند و این موضوع به‌هیچ‌وجه زیبنده هرمزگان نبوده و نیست.

وی با بیان اینکه هنوز زخم مدارس تخریبی در مناطق شرق هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: باید متولیان کشور به این مناطق سفرکرده و از نزدیک شاهد این وضعیت بغرنج باشند و فکر و چاره‌ای عملی بیندیشند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با اشاره به اینکه تا چه زمان باید فرزندان این دیار در مدارس تخریبی با ترس و دلهره تحصیل کنند، اضافه کرد: بنده هر بار به این مناطق می‌روم منقلب می‌شود که هر لحظه ممکن است سقف مدارس بریزد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل