بازدید 17774
گزارش

شکست میلیمتری تیم حسن‌یزدانی پای فینال لیگ کشتی

از نتایج عجیب این دیدار می‌توان به شکست غیرمنتظره مجتبی گلیج دارنده ۲ مدال طلای امید‌های جهان مقابل اسماعیل نجاتیان کشتی‌گیر کهنه کار تا ثبت جهانی طوس اشاره کرد. حسن یزدانی که در برابر علی موجرلو در وزن 86 کیلوگرم روی تشک رفت، در ابتدا یک امتیاز به حریف داد، اما در کمتر از 3 دقیقه 11 امتیاز گرفت تا کشتی همان جا به پایان برسد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 22 November 2019

در جریان دومبن دیدار‌ مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد، تیم اترک در دیداری سخت و با اختلاف تنها یک امتیاز برابر تا ثبت جهانی طوس پیروز شد و به فینال رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است، تیم‌های اترک خراسان شمالی و "تا ثبت جهانی طوس" به مصاف هم رفتند که در پایان اترک خراسان شمالی در دیداری سخت و نفسگیر با نتیجه ۵ بر ۵ (برتری ۲۱ بر ۲۰ در شمارش امتیازها) به برتری رسید و حریف تیم بازار بزرگ ایران در دیدار فینال شد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که گنو پتریاشویلی، کشتی گیر سنگین وزن و عنوان‌دار تیم اترک در مبارزه پایانی با برتری ۱۰ بر صفر باعث صعود تیمش به دیدار فینال شد تا یاران حسن یزدانی در تیم تا ثبت جهانی طوس نتوانند راهی فینال شوند. 

مسابقه این 2 تیم خیلی حساس پیش رفت. بعد از 3 برد متوالی اترک، این تیم توس بود که با درخشش محمد نخودی، جبرییل حسن اف و حسن یزدانی آب رفته را به جوی بازگرداند.

شکست میلیمتری تیم حسن‌یزدانی پای فینال لیگ کشتی

حسن یزدانی که در برابر علی موجرلو در وزن 86 کیلوگرم روی تشک رفت، در ابتدا یک امتیاز به حریف داد، اما در کمتر از 3 دقیقه 11 امتیاز گرفت تا کشتی همان جا به پایان برسد. در حالی که نماینده مشهد 5 بر 4 تا قبل از کشتی سنگین وزن از حریفش پیش بود، گنو پتریاشویلی، کشتی گیر گرجستانی عنوان دار اترک در مسابقه آخر 10 بر صفر پیروز شد و تیمش با وجود تساوی 5 بر 5 با امتیاز فنی بیشتر به فینال رسید.

نتایج مبارزه‌های انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

اترک خراسان شمالی ۵ (برنده) - تا ثبت جهانی طوس ۵

(اسامی کشتی گیران اترک ابتدا آمده است)

۵۷ کیلوگرم: سیدرضا عزیزی ۶ - محسن ملکی یک
۶۱ کیلوگرم: احمد نبی گوارزاتیلوف ۹ – آرسن هاراتونیان ۲
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی ۳ – امیرحسین مقصودی ۲
۷۰ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور ۲ - مهدی یگانه جعفری ۳
۷۴ کیلوگرم: جمال عبادی ۲ - محمد نخودی ۷
۷۹ کیلوگرم: سجاد غلامی ۳ - جبراییل حسن اف ۵
۸۶ کیلوگرم: علی موجرلو یک - حسن یزدانی ۱۱
۹۲ کیلوگرم: عزت الله اکبری ۴ - میثم مصطفی جوکار یک
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج - اسماعیل نجاتیان
۱۲۵ کیلوگرم: گنو پتریاشویلی ۱۰ - علی ابراهیمی صفر

از نتایج عجیب این دیدار می‌توان به شکست غیرمنتظره مجتبی گلیج دارنده ۲ مدال طلای امید‌های جهان مقابل اسماعیل نجاتیان کشتی‌گیر کهنه کار تا ثبت جهانی طوس اشاره کرد.

در ترکیب دو تیم چهره‌های عنوان دار کشتی جهان و المپیک حضور داشت. برای تا ثبت جهانی طوس حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و جبرییل حسن اف دارنده مدال‌های برنز المپیک و ۲ نقره و ۲ برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفتند و برای تیم اترک نیز گنو پتریاشویلی دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک از گرجستان در سنگین وزن مبارزه کرد.

پیش از این تیم بازار بزرگ ایران در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر یک برابر دانشگاه آزاد به برتری رسید و راهی فینال شد.دیدار‌های رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ابتدا در دیدار رده بندی تیم‌های تا ثبت جهانی طوس و دانشگاه آزاد برای کسب عنوان سومی مصاف می‌کنند، سپس دو تیم بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی برای کسب سکوی قهرمانی مصاف می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان