بازدید 3957
۴
دبیر شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد؛

تامین ۲۰هزار میلیارد ریال برای رتبه‌بندی معلمان

کد خبر: ۹۳۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 21 November 2019

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از تامین اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان توسط دولت خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی نویدادهم پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه اگر بخواهیم آموزش و پرورش برتر داشته باشیم باید اموزش و پرورش کشورهای جهان به خصوص منطقه را رصد کنیم، اظهار داشت: با جستجو و احصای دستاوردهای مثبت آموزش و پرورش کشورهای موفق می توان از تجربیات آنها برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش کشور استفاده کرد.

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهمترین اهداف این وزارتخانه

وی یکی از مهمترین وظائف آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین دانست و ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش درصدد است برای حل مشکلات معلمان این سند را اجرائی کند که برای این مهم باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای تدوین بودجه سال ۹۹ تصریح کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز برای آموزش و پرورش زمینه برای تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش نیز فراهم می شود.

نویدادهم اجرای رتبه بندی معلمان را یکی از موارد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان از طرف دولت تامین اعتبار شده است.

نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیونهای تخصصی دولت در حال بررسی است

وی با بیان اینکه آئین نامه های نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است، افزود: بعد از تهیه و تدوین آئین نامه های مربوطه و تصویب در هیئت وزیران و ابلاغ به آموزش و پرورش پرداخت های مربوط به معلمان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

در صورتی که حذفیات کتابهای درسی تبدیل به احسن شده باشد این روند ادامه خواهد یافت

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش همچنین با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حذف بعضی از اشعار و متون از کتابهای درسی گفت: در شورای عالی آموزش و پرورش تیمی مامور به بررسی این موضوع شده است و اگر مشخص شود این حذفیات تبدیل به احسن شده باشد این روند ادامه خواهد داشت و اگر این حذفیات کارشناسی نشده باشد این روند متوقف خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
انشالله با افزایش نرخ بنزین همه مشکلات دولت حل خواهد شد و بدهی خود را صاف خواهد کرد
با تشکر
با سلام
الان دو سال میشه که وزارت اموزش و پرورش وعده اجرای رتبه بندی رو ماهانه و هفتگی و جدیدا ساعتی!!!! منعکس میکنه ولی اجرایی ندیدیم! خواهشمندیم اینهمه نسبت به پرداخت مطالبات فرهنگیان مطلب نذارین! مردم فکر میکنن که معلما مگه چه قدر طلب دارند که هر روز باید طلبشون داده بشه!!! اضافه کاری که در ادارات دیگه سر وقت و هر ماه به کارمندان خود میدهند ،در آموزش و پرورش تبدیل به مطالبات شده و هر روز وعده ى پرداخت میدن!! در صورتی که شاید ده درصد معلمان اضافه کار داشته بلشند!! بحث رتبه بندی هم با توجه به گرانی افسارگسیخته و کاهش ارزش پول ملی!!! در صورتی کمی از مشکلات فرهنگیان رو حل خواهد کرد که مبلغ اضافه شده کمتر از دو میلیون تومن نباشه!!! من معلم سال 96 ماهانه ششصد دلار حقوق میگرفتم ولی الان به کمار از دویست دلار تقلیل پیدا کرده!!! آیا مدام وعده دادن افزایش بیست تا چهل دلاری حاصل از رتبه بندی مشکلات عدیده رو حل خواهد کرد ؟؟؟اکثریت حقوق بگیران دولت اعم از کارمند و کارگر بیشترین ضرر رو از افزایش نرخ ارز متحمل شده اند و استخوان هایشان زیر بار فشار تورم خرد شده است!!!
تابناک لطفا منتشر بده
با تشکر
حقوق اساتید وزارت علوم را با حقوق اساتید غیرپزشک وزارت بهداشت یکسان کنید. بی هیچ دلبل و منطقی، حقوق وزارت بهداشت ۱.۵ برابر حقوق وزارت علوم است!
چندین سال است که میدهند.حتما میدهند.عجله نکنید .عجله کار شیطان بزرگ است.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی