بازدید 38098
باز شدن دوباره یک پرونده عجیب پس از چهار سال؛
اختراعی که به گفته خالقش، قرار است توسعه بیابد و در فاز‌های بعدی به جایی برسد که ۷۵ درصد سوخت مصرفی خودرو آب باشد و ۲۵ درصد مابقی بنزین و هدف گذاری اش برای بازه‌های بلندتر، سرازیر کردن آب به باک خودرو و سوزاندن آن برای کار کردن موتور خودرو‌های بنزینی است. لابد با این دورنما که خودرو‌های ۱۰۰ درصد آب سوز توان و قدرتی تا شش برابر خودرو‌های بنزین سوز خواهند داشت!
کد خبر: ۹۳۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ 20 November 2019
تابناک اجتماعی
«می خواستم دولت و مردم را نجات دهم، اما بدخواهان مانعم شدند؛ مانع اجرای طرحی که مصرف بنزین را نصف می‌کند و جهانیان برای در اختیار گرفتنش سر و دست می‌شکنند، اما قصد دارم آن را به پیشگاه هموطنانمان تقدیم نمایم!»

به گزارش «تابناک»؛ پاراگراف فوق جملاتی نیست که از زبان کسی ادا شده باشد، اما فحوای کلام فردی است که طی سال‌های گذشته، بار‌ها و بار‌ها مدعی کشفی شگرف در دنیای علم و تکنولوژی شده و حالا به مدد اجرای طرح جدید بنزینی در کشورمان، بار دیگر تلاش هایش را برای طرح آن در ابعاد وسیع آغاز کرده است.

صحبت درباره ادعای ساخت تجهیزاتی است که خودرو‌های معمولی و بنزینی به کمکش «آبسوز» می‌شوند. مجموعه‌ای از قطعات که طراحش تأکید دارد شبیه تجهیز خودرو به CNG، روی اتومبیل‌های بنزین سوز نصب می‌شود و به کمک آن، می‌توان ۵۰ درصد بنزین و ۵۰ درصد آب سوزاند و به قدرتی تا سه برابر سوزاندن بنزین دست یافت!

اختراعی که به گفته خالقش، قرار است توسعه بیابد و در فاز‌های بعدی به جایی برسد که ۷۵ درصد سوخت مصرفی خودرو آب باشد و ۲۵ درصد مابقی بنزین و هدف گذاری اش برای بازه‌های بلندتر، سرازیر کردن آب به باک خودرو و سوزاندن آن برای کار کردن موتور خودرو‌های بنزینی است؛ لابد با این دورنما که خودرو‌های ۱۰۰ درصد آب سوز توان و قدرتی تا شش برابر خودرو‌های بنزین سوز خواهند داشت!

نکته جالب توجه در این خصوص، ارائه این چشم انداز درخشان و رویایی در روز‌هایی است که اوضاع کشور به شدت تحت تأثیر سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین است و بحران به وجود آمده در پی این تصمیم، هنوز کاملا مهار نشده. شرایطی ویژه که موجب خواهد شد آب سوز کردن خودرو طرفداران پرشماری بیابد و در نتیجه آن، شهرتی بزرگ برای مخترع تجهیزات آبسوز دست و پا شود.

رویدادی که این فرد برای رقم زدنش فعالیت‌های جدیدی را آغاز کرده؛ به این صورت که «فراخوان ثبت‌نام از متقاضیان برای نسب سامانه آبسوز روی خودرو‌های شخصی را آغاز کرده» و بی آنکه مجوزی برای فعالیت یا فراخوان دریافت کرده باشد، به جمع آوری اطلاعات متقاضیان از جمله شماره تماس و حتی مدارک شناسایی ایشان مشغول شده است!

ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم ادعای تولید خودروی آبسوز اواخر سال ۹۴ توسط این فرد مطرح شده و طی این سال‌ها جز تلاش برای حضور در رسانه‌های مختلف با عنوان مخترعی که رویدادی شگفت آور در ابعاد جهانی را رقم زده و نابغه و نخبه است و جهانیان برای به خدمت گرفتنش سر و دست می‌شکنند، اما حاضر به ترک وطن نیست، اتفاق دیگری رخ نداده است.

ایده‌ای که ظاهرا پس از چهار سال و در روز‌هایی که بنزین گران شده و کشور را به التهاباتی گرفتار آورده، در آستانه عملیاتی شدن قرار گرفته و بهتر است برای بهره مندی از مواهب آن، به سرعت وارد عمل شد و در صف عریض و طویل، جایی مناسب دست و پا کرد. صفی که از هم اکنون زمزمه‌های دریافت سرمایه برای راه اندازی خط تولید این تجهیزات شروع شده و احتمالا بهتر است صف سرازیر کردن وجه به جیب این مخترع خوانده شود!

رویدادی که احتمالا پرده آخر آن همان پاراگرافی باشد که ابتدای متن خواندید؛ اینکه دست‌های پشت پرده و مافیا و دشمنان مانع از تحقق این ایده رویایی شدند و در نتیجه پروژه به شکست منتهی شد و عرق مخترع به وطن هم نگذاشت که در جای دیگری از جهان پی گرفته شود! سخنانی که تا بیانشان زمان زیادی نمانده، به شرطی که مسئولان به سرعت وارد عمل شده و واقعیت بی نیازی خودرو‌های بنزینی از بنزین و اتکایشان به آب را برملا کنند!

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۸۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احتمالا هم دنبال یه کمک حسابی یا وام بلا عوض و اینجور چیزها از سوی مسئولان هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
قبل تخریب و تمسخر و تخطئه خب ببینید چیه قضیه ! اگه درست گفته باشه و واقعا در این زمینه ابداعی داشته باشد چی !!!؟ متاسفانه تو این کشور به این چیزها اصلا اهمیت نمیدهند نه مسئولین نه شما رسانها ، شما باید نظر یه کارشناس خبره در این حوزه بیان کنید
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با خوندن تمام کامنتهای این صفحه میشه متوجه این مسئله شد که وضعیت فعلی کشور به مسولین ربط نداره
مشکل خود مردم هستند که به هیچ چیزی جز دانش! خودشون ایمان ندارند. کلا ایرانی ها آنقدر از خودراضی هستند که فکر میکنند کل دنیا باید در مقابلشان کرنش کنند چون دو هزار و پانصد سال قدمت دارند و دلشون به همین خوش است.
به جای ادعا کردن عمل کنید و اگر خواستید دو کشور یا دین یا فرهنگی رو با هم مقایسه کنید به جای بحث بیمورد به نتیجه نگاه کنید
شفيعي فر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با سلام من هم يك طرح دارم كه با كاشت سكه طلا آن را تكثير كرده ولي كاتاليزور آن پودر فرآوري شده پلاتين غني سازي شده است نياز به سرمايه گزار دارم. در ضمن مديونيد اگر يك لحظه كارتون پينوكيو و يا پسر شجاع در اين خصوص به ذهنتون خطور كند. تشكر
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
منظورش بقول حافظ آب آتشناک هستش
این ماده ایست که هم میشه تو باک ریخت و سوزوند هم آدما میخورند و از این حرفا می زنن
محسن احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
احتمالا همون تکنیک تجزیه آب از طریق برق ماشین به هیدروژن و اکسیژن و ترکیب آنها با بنزین را برای ایجاد سوخت برتر انجام میدهد. حالا اگه سیلندرها نترکن خوبه وام مسئولین پیشکش
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این اختراع با تمام طرح موتور و چگونگی کار آن در نمایشگاه آلمان از طرف یک شرکت زاپونی در سال ۲۰۰۰ شاید کمی پس
بنمایش گداشته شد.
۱. طرح اختراع جدیدی نیست
۲. شاید بتوان مدارک را در انتر نت جستجو کرد
۳.دلیل انجام نشدن آن را عده ای مخالفت شرکت های نفتی دانستند.
۴.این شخص بی نام کلاهبرداری است که شاید در این میان وام دولتی مخواهد بگیرد.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دروغ بزرگیه ولی رویاش شیرینه ولی قابلیت انجام داره به این شکل که اول اب تجزیه بشه هیدروژنش جدا بشه بعد مانند کاز طبیعی اما بسیار قوی تر کار خواهد کرد شرکت بی ام و روش کار می کنه ولی مشکل اصلی ذخیره هیدروژنه که یک باکش در صورت انفجار شهرکی را هوا می بره ولی با چند قطعه اضافه کردن به خودرو و اب سوز کردن رویاهاش باحاله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ایشان با برقکافت اب، هیدروژن تولید کرده که باعث انفجار در سیلندر و تولید نیرو میشه. اصلا هم در دنیا جدید نیست.ایرادات بزرگی هم داره.اول اسیب به موتور با ایجاد ناک است.دوم حرارت بسیار بالا .سوم خطر انفجار مخزن و عدم امکان ذخیره سازی گاز هیدروژن. متاسفانه برخی مسئولین به سادگی گول میخورن.این واکنش در دبیرستان هم درس داده میشه.
منتقد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
خب بهش اندازه اینکه یکی دو تا خودرو را تبدیل کنه بودجه دراختیارش بذارند تا صحت ادعاش معلوم بشه
ناشناس به ناشناس 23:45
| France |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
از لحاظ علم ترمودینامیک ممکن نیست
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا هیچکس برای اینترنت هیج کار نمیکنه.
ما واقعا از کار بیکار شدیم.
کاش به فکر ما جوون ها هم بودیددد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من با مجلس تماس گرفتم و خواستار برقراری اینترنت شدم. تو هم تماس بگیر و خواستت رو بیان کن. تنها راه رساندن صدامون به نماینده هاست. شماره مجلس رو خودتون پیدا کنید چون اگر من اینجا بذارم تابناک فیلتر میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
از نمایندگان مجلسی که در عرض چند دقیقه اقناع می شوند که طرح دو و سه فوریتی بازگشت بنزین به نرخ قبل را پس بگیرند انتظار پیگیری دارید؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دوستان هیچ کس نمیگه آب مستقیم می سوزه . این مقاله داره کار یه هم وطن رو به تمسخر میگیره . مشکل نداره دعوتش کنید به تلوزیون جلو چشم همه این کار رو انجام بده . این کار شدنیه . اول میان با جریان برق ملکول های اب رو میشکنن و به هیدروِن و اکسیِن تبدیل می کنن وبهد این گاز ها رو به هر جا که بخوای می بری برای سوزوندن . یه سرچ بزنید چیدا می کنید . یه دستگاه با این فناوری ساختن تو اروپا دستگاه هوا برش هستش. این بنده خدا چند سال میگه این وسیله رو ساختم .هر کس تو خونه هم میتونه این کار رو بکنه ولی برای ماشین بحث مهار کردنش مهمه .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آفرین بر مرد بزرگ اهوازی جناب آقای جاسمی زرگانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تعجب من از این فرد و ادعای او نیست. من متعجبم از کسانی که در نادرستی ادعای لیشان شک دارند. قانون بقای ماده و انرژی را هر دانش آموز دبیرستانی خوانده است. ایشان میخواهد اول آب را الکترولیز و تجزیه و به هیدروژن و اکسیژن تبدیل کند بعد با سوزاندن هیدروژن، یعنی ترکیب آن با اکسیژن انرژی آزاد کند. این در حالی است که انرژی آزاد شده در آرمانی ترین شرایط هم، به اندازه انرژی اولیه مورد نیاز برای تجزیه نیست. بنده فقط یک سئوال از ایشان دارم. در خودروی آبسوز ایشان با سوختن آب چه ماده ای تولید می شود؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من ماشینم به علت ورود آب به سیلندر به فنا رفت فریب نخورید ترکیب هر مقدار آب با سوخت و هوا سیلندر رو نابود خواهد کرد متاسفانه اینجور کلاهبردار ها حمایت هم میشن
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اشتباه نکنید آب وارد سیلندر خودرو نمیشود . آب متشکل از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن است که طی فرآیند هایی مولکول آب به هیدروژن و اکسیژن تفکیک شده و وارد سیلندر میشود. در سیلندر با جرقه شمع هیدروژن و اکسیژن مجددا با هم دیگر واکنش میدهند و تبدیل به بخار آب میشود. در واقع خروجی اگزوز بخار آب است.
زیبا احمدپور از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من چقدر احمقم که باور کردم و باهاش خودروی جیلی رو نابود کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اب توی سیلند نمیره بلکه قبل از ان تبدیل به هیدروژن میشه و گاز هیدروژن مثل گاز سی ان جی وارد موتور میشه و میسوزد . البته قدرتش از گاز طبعی بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آب وارد سیلندر نمیشه.قبلش هیدروژن آب جدا میشه.البته قبلش یه مقدار انرژی میخواد که این کارو انجام بده.احتمالا از چندتا فلز خاص برای جدا کردن هیدروژن از آب استفاده کرده..امکانش وجود داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
از کجا معلومه که ادعای شما حقیقت داشته باشد. این بنده خدا دروغ نمیگه و فیلم اختراع در یوتیوب هست و صحت ادعاش هم مورد قبول وزارت صنعت قرار گرفته ولی بعید نیست که در دام مافیای قدرت افتاده باشه. خوب به پاراگراف آخر مطلب و خصوصا جمله آخر دقت کنید تابناک هم از دستها پشت پرده و این مافیا اطلاع دارد اما دوپهلو مطلب نوشته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کلا اب چون حالت پایداری داره کلا نمی شه با چیزی قاطیعش کرد مثلا بنزین! چرا این دانشمند بزرگ منو یاد دانشمند بزرگ قبلی می اندازه که درمان ایدز رو دوران احمدی نژاد کشف کرد ایشون چی شدن با اون مشف بزرگش که باعث شد تا سالیان دراز ما رو مسخره کنند ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اب وارد سیلندر نمیشه،هیدروژن واکسیژن وارد میشه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تودیگه کی هستی
ابرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سهمیه بنزینشو نصف کنین درست میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
توهم زده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودروی آبسوز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ایران جزو کشورهای کم آب است
عزیز من ما در همه چیز مشکل داریم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
آب دریا هم کم داریم هر آبی می شه
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب شما دعوتش کنید و صحت و سقم ادعاهاش رو بررسی کنید
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قطعا جاهای علمی کشور و حتی مراکز انرژی و نیرو و حتی وزرات دفاع کشور اگه چیز قابلی داشت ولش نمی کردند استقبال و استفاده می کردند
اون قدر که من از فیزیک و شیمی سر در میارم گرفتن هرقدر انرژی از آب برای سوزوندن بخوایم بگیریم در صورت عدم اتلاف انرژی، حد اقل به همون اندازه و در عمل بیشتر از همون اندازه انرژی باید بهش بدیم.
طرح ایشون مردوده و خودش هم به جای این همه ادعا نه روشش رو توضیح داده نه ثبت اختراعش رو و نه یک نمونه موتور آب سوز یا نیمه آب سوز ارائه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یعنی در کشور هیچ مرجعی نیست که این ادعا را بررسی کند؟ چرا ایشان برای ثبت اختراع اقدام نمی کند؟ نکند مثل آن نوجوان 15 ساله است که زمان احمدی نژاد در زیر زمین خانه انرژی هسته ای تولید می کرد؟
Allianz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این همه مسئولان ادعاهای دروغین کردند و ملت را سرکار گذاشتند حالا هم این فرد. اینم روی اون همه ادعای دروغ و بی محتوا.

این ادعا را خودروسازهای گردن کلفت نکردن که این اقا کرده.
تابناک بیکاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما چی گفتی تابناک، اگر اون ادعا کرده تو هم ادعا کردی، یک سری تهمت بدون مدرک، انگار نویسنده مقاله خصومت شخصی داشته.
مهدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
گیرم واقعاً آبسوز باشه. ما آبمون زیادی کرده که بخوایم بسوزونیمش!؟
پاسخ ها
آگاه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
طبق ادعای مخترع نیاز به آب تصفیه شده نیست، بلکه از آب فاضلاب میشه استفاده کرد. بنابراین مشکل کمبود فاضلاب نداریم. البته اگر کلا این سیستم واقعا درست کار کند! به نظرم تابناک یا یک مرکز پژوهشی یا دانشگاه معتبر این ادعا را بررسی کنند
صفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب به جای برنامه های بی محتوا تلویزیون این آقا مخترع با چند تا کارشناس بیارید تلویزیون تا معلوم بشه راست میگه یا نه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نیازی به کارشناس نیست. کافیه فقط ماشین خودش را آبسوز کنه که تو ظرف 4سال نکرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
واقعا درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اتفاقا یه پژو 405 رو ابسوز کرده باهاش می چرخه تو شهر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
امروز تو اکثر کشورهای پیشرفته مردم از خودروهای هیبریدی یا برقی استفاده میکنن. تا هوای سالم تری داشته باشن هم مصرف بنزین رو پایین بیارن ولی تو ایران با اون پیشینه ای که تو صنعت خودروسازی داشتیم والبته به لطف مدیران نالایق از تولید همچین ماشین هایی عقب موندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بهتر است مستقیم از بنزین برویم به آب که هردو مایع هستند و انتقال سریعتر خواهد بود. رفتن به برق این روند را کند خواهد کرد. به امید روزی که تمام انرژی کشور از آب شیر تامین بشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آلودگی زیست محیطی باطری های خودرو های هیبریدی بعد از از ر ده خارج شدن کم نیست. اول باید فکری به حال بازیافت اون ها کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا شرکت های خودرو ساز تاکنون با این فرد تماس نگرفته اند؟
پاسخ ها
یاشار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی واضح هست
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بنده سوار تاکسی پژو روا شده بودم راننده تاکسی مدعی بود تاکسی من با آب کار میکنه یعنی اکسیژن آب رو جدا میکنه و با هیدروژن باقیمونده ماشین سوختش رو بدست میاره و میگفت که خودم اختراعش کردم ولی کسی بها نداد با استاندار و غیره هم حرف زدم ولی نتیجه ای نگرفتم عکسش رو هم حتی نشون داد من باورم شد یکی از نشونه هایی که بیشتر منو باورپذیزتر کرد این بود که تاکسی صدای تراکتور می داد !!!!!
هما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ما مخترع ماشین هیبریدی داشتیم،که بنده خدا چند ماه یبار یه ماشین میندازه ته دره برای اعلام ناراحتی از عدم حمایت دولت،تا وقتی ابتکار ها روی کار باشن محیط زیست در اولویت آخر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اولين كساني كه اين فردراخواهندكشت صاحبان نفت خواهندبودكه دربعضي كشورها مانندامريكا راكفلرها ودراكثركشورها مانندايران دولتها اينكارراخواهندكردالبته تدبيري باشددولت اين طرح راباحمايت اين دانشمنددرايران اجرا وبنزينهاي توليدي خودرا ميتواندصادركند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بابا تو ديگه كي هستي!!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
موتورهای احتراقی نیاز به سوخت فسیلی دارند.مگر آب قابلیت احتراق داره یا ماده سوختی محسوب میشه که بخواد تولید گرما و انرژی کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یک فیلم قدیمی آمریکایی بود صداسیما قبل پخش کرد یارو کفاش بود فکر کنم همچینکاری کرد بعد زدن کشتننش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تاوان چند ده هزار قاچاقچی سوخت را نباید ۷۵ میلیون نفر بپردازند

اگر علت این تصمیم ناشیانه تحریم هاست واقعیت را به مردم بگویید
مگه همین مردم ۸ سال نجنگیدند ؟

چرا به مردم واقعیت ها را نمیگویید ؟

شک نداریم اشکال از ناکارآمدی خودتان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دلیلش کاهش بودجه از نفت برای پیشبرد
سیاست های منطقه ای و افزایش قیمت سه برابری
کالای استراتژیک بنزین برای جبران این کسری بودجه
البته این بودجه پنهان به اشکال مختلف همیشه از جیب مردم کسب میشه مثل افزایش قیمت نامحسوس هزینه های گاز و آب و برق
افزایش عجیب و غریب قیمت خودرو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا از این به بعد تو اخبار یه جوون دانش بنیان تونسته خودروی آب سوز با نصف هزینه جهانی و با کیفیتی فراتر از اون تولید کنه و در حالی که معتقده خودروی آب سوزش 100 برابر بوگاتی سرعت و شتاب داره و یک هزارم بوگاتی سوخت مصرف میکنه، از دولت میخواد تمام امکانات رو فقط به ایشون اختصاص بده
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احتمالا اگر این ایده را یک غیر هموطن مطرح میکرد برای شما باور کننده تر بود دوست عزیز. کمی خود باوری لطفا...
من هرچی نگاه کردم نام نویسنده این مطلب ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینا میخوان با فروش بنزین، کسری بودجشون رو جبران کنن. این طرح که هدفش کم کردن مصرف بنزین نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دقیقا. هنوز یادمون نرفته دولت کمپین نخریدن خودروی ما رو با وام از بین برد و در واقع خودش باعث فروش بیشتر این ماشینای داغون و مصرف بیشتره بنزین شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دروغ هر چه بزرگتر باور کردنش راحتتر
محمد نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف چرندیات بدون سند و مدرک به خورد مخاطب ندهید با تشکر
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با سلام مخلوط آب و سوخت مبحثی در موتورهای درون سوز با سوخت مازوت هستند برای کاهش اثرات اکسیدهای نیتروژن حاصل از احتراق مازوت که بنابر قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا بر روی معدودی کشتی تجاری انجام شده و مطالعات هم اکنون نیز در مرکز تحقیق و توسعه شرکت man b&w دانمارک در حال انجام است میشه حدس زد که ایشون از چه روشی ادعای انجام این کار رو دارن مبحث به درازا میکشه در غیر اینصورت توضیح کامل میدادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو برو ماشینتو آب سوز کن
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بجای اینهمه درد و گلایه میتونه طرحشو در قالب یک استارتاپ پیاده کنه و اگر جواب کافی داد توسعه بده! مسئولین حال خودشونم ندارن میان گوش میدن به تو؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما تابناک چرا حضوری از این مخترع سوال نمی کنید و شفاف سازی نمی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تو جهل عمیقی داریم فرو میریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من که نفهمیدم هدف نویسنده از نوشتن این متن چی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من که نفهمیدم هدف نویسنده از نوشتن این متن چی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شفاف سازی و روشن کردن علم از شبه علم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فکر نمی کنم وارد کردن آب به همراه بنزین به داخل موتور خودرو موضوعی ساده باشد‌. از نظر مهندسی مشکلات زیادی ممکن است به وجود آید. همه جنبه های موضوع را باید دید‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قرار نیست اب وارد موتور بشه گاز هیدروژن تغییر شکل یافته به عنوان سوخت وارد سیلندر میشه
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
منظورش دوگانه سوز کردن بوده نه مخلوط سوز کردن، مگر بنزین و سی ام جی مخلوط میشن تو ماشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما خودت چقدر گرفتی که اینجوری بکوبیش تابی جان ! شما مگه کارشناسی که مطمئنی این بنده خدا داره دروغ میگه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چهار سال ادعا کرده و خروجی نداشته. از رو همین میشه مطمین شد راسته یا دروغ. چند می گیری خودت رو بزنی اون راه؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خبرهای این آقای هر از چندگاهی سرتیتر اخبار قرار می گیره ولی گولشو نخورید که از پایه و اساس بی معنیه.
قوانین فیزیک زیر سوال می ره اگر شما بتونید اول آب رو با دادن انرژی تجزیه کنید ( به اکسیژن و هیدروژن ) و سپس درون موتور مجدد هیدروژن و اکسیژن رو بسوزونید و انرژی بگیرید. اصولا در بهترین حالت ( که تقریبا غیرممکنه ) شما به همون اندازه که برای تجزیه آب انرژی صرف کردید از سوختن دوباره هیدروژن و اکسیژن انرژی می گیرید که به معنیه این هست که شما انرژی مضاعفی برای حرکت خوردو ندارید.
ضمنا اصول ترمودینامیک هم مصرف هیدروژن در موتورهای معمولی رو ناکارآمد می دونه چون وقتی هیدروژن می سوزه اونقدر منبسط نمیشه که پیستون رو به پایین فشار بده و برای همین در ماشین های هیبریدی از سوختن هیدروژن برای تولید برق و ذخیره در باطری استفاده می شه و بعد اون برق رو در الکتروموترها به حرکت تبدیل می کنند و مستقیما در موتور نمی سوزونند.

قبلا که از این آقای نظر گذاشته بودید یه نفر نوشته بود : " به این آقا بگید ، بعد از سوزوندن هیدروژن در موتور و ایجاد بخار آب ، همون آب تولید شده رو هم دوباره بریزه توی باک که دیگه نخواد اصلا آب هم درون باک بریزیم و کاملا بی نیاز از همه چیز بشه. "

اگر کسی علاقه بیشتر داشت می تونه عبارت " دستگاههای دائمی کار " رو جستجو کنه ( البته اگر اینترنت وصل بشه و اینطوری عقب نگهمون ندارن )
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بسیار توضیحات عالی و شیوا
سپاس از اطلاعاتی که با شفافیت با ما در میان گذاشتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حرف منم دقیقا همینه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اضافه کنم که نه اکسیژن سوخت محسوب میشه و نه هیدروژن میتونه بخوبی و کنترل شده و بدون دخالت عملیاتی خاص و گران با سوختن انرژی بدست بده
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
می گن یه همچین محققی ادعا کرد که می تونه بایه سیستم القایی از اطراف کابل های برق فشار قوی ، برق
مجانی تولید کنه! احتمالن این دوستمون هم یه چنین منبع مجانی در اختیار داره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کاش نویسنده بی سواد این مقاله حداقل تحقیق رو میکرد بعد این خبر رو در تابناک میذاشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خوب حالا شاید بتون انجام بده مشکل تابناک چیه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در بخش طراحی شرکتی کار می کردم که مدرن ترین آزمایشگاه ماشین های الکتریکی در ایران را داشت. انواع مختلف مدعی با ادعاهای عجیب و غریب به ما مراجعه می کردند از قبیل کسی که ادعای ساخت موتور که بدون استفاده از انرژی کار می کند را داشت. ما تست کردیم و بطلان آن را ثابت کردیم. آدمهای خل وضع زیاد هستند آنها را نباید جدی گرفت. اینها قوانین اولیه ترمودینامیک و فیزیک را هم نمی دانند. این را هم جدی نگیرید. لبخند بزنید و بگذرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دقیقا
یاشار
| Germany |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بدون انرزی؟؟؟؟؟؟؟تست نیاز نداره! اگه تست کردید معلومه بیسوادی
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سلام آقا محمد
ممنون از نظرتون
میشه لطفاً بگید کدوم آزمایشگاه کار میکردید؟ سؤالی در مورد موتورهای الکتریکی دارم، ممنون میشم راهنمایی کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حیف لبخند نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینکه با تغییراتی بشه راندمان یک خودروی بنزینی رو بالاتر برد خیلی دور از ذهن نیست مخصوصا اگر بدونیم بین 3 تا 5 درصد انرژی شیمیایی بنزین صرف حرکت کیشه و باقیش بصورت حرارت اتلاف میشه . ولی باورش برام سخته یک یک ترکیب شیمایی پایدار مثل اب رو بشه بجاب صد درصد بنزین مصرف کرد مگر اینکه بپذیریم آی رو یک مرحله دیگه اکسید کنیم یعنی چیزی مثل آب اکسیزنه تولید بشه بشه یا از ترکیب اتمهای هیدروژن و اکسیژن یک ترکیب زنجیری و یا حلقوی تولید بشه که برای شخص من بیشتر شبیه یک فانتزی میمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اونوقت مصرف بی رویه آب رو یکی باید کنترل کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حرفهای این بنده خدا که بی ربط و خلاف قواعد فیزیکه ولی اگر فرضا اوکی بود مگه یک ماشین بنده خدا چقدر آب می خواست؟ یک حمام میریم چند صد لیتر آب می ریزیم حالا هفته ای بیست سی لیتر یا حتی صد لیتر برا ماشینه زیاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا ما همان خودرو بوقی ببخشید برقی بسازیم کافیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرت گفته بابا،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگه واقعی باشه که خیلی جالبه و مایه افتخاره
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینگونه رویا پردازی های عجیب محصول جهل و پایین بودن سطح آگاهی است، با بگیر و ببند درست نمیشه، بلکه با عدم توجه رفع میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا مگه ارتباط اینترنت کشور با خارج قطع نیست؟‌شما چجوری از مانادا کامنت گذاشتی؟؟؟
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ناشناس 22:55
ارتباط ایران به سرور های خارجی قطع شده. ارتباط خارج به سرور های ایرانی که قطع نشده. در ضمن بعضی وقتا شده پرچم رو اشتباه زده یا مشکل آی پی بوده مثلا برای من پرچم عمارات زده.
احمد شیرین زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در بهترین حالت این موتور یک پیل سوختی هست که شمش های منیزیمی دارد و با واکنش دادن با آب برق تولید میکند که آن هم طبق معمول صرفه اقتصادی ندارد و اگر چیز دیگه ای هم باشه مغلطه ای بیش نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
قابل توجه شما نگارنده محترم که در حال حاصر تکنولوزی البته تجاری نشده در سطح وسیع وجود دارد که با تبدیل اب به هیدروژن که سوختی بسیار مناسب است دورنمای اب سوز کردن خودروها را فراهم کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اونوقت اون انرژی لازم برای تبدیل آب به هیدروژن و اکسیژن از کجا بدست میاد؟
ذره خاک وطنم من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این ظرف فکر کنم مثل همون مخترع خردسال انقلابی زمان محمود است که در زیرزمین خونش تونسته بود در یک حرکت انقلابی، اورانیوم را غنی سازی کند. الان بزرگتر شده و موتور آبسوز اختراع کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این پسر عموی همون مخترعه که به اتوموبیل علاقه داشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بابا توروخدا یکی این بابا رو خاموش کنه ! به اندازه کافی داره به شعورمون توهین میشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همیشه وقتی نیاز مردم بیشتر از عرضه باشد سروکله شارلاتان ها پیدا میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حقشه بهش ریاست دولتی مجلسی جایی بدین
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دعا میکنیم که انشالله خدا همه رو شفا بده
پیروز پوردلشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام، چرا از ایشون دعوت نمیکنید یا به محل کارشون نمیرید تا راستی‌آزمایی کنید و نتیجه نهایی هم مشخص بشه.

به خیلی از مخترعین هم در ابتدا فقط میخندیدند.
مگه شما دنبال خبر ناب نمیگردید؟

فقط یک درصد اگه این اختراع واقعی باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همون فقط یک درصد هم نیست. امان از کم دانشی و توهم.
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به جای مسخره کردن افراد بهتر نیست به ایده های خلاقانه احترام بگذارید ؟
اگر چنین ادعایی در غرب میشد مطمئن باشید حمایت میشد و نسبت به رفع ایرادات آن اقدام میکردند.
کدام اختراعی از همان اول به شکل امروزی بوده ؟
به جای مسخره کردن این روش را تست کنید اگر یک درصد کار کرد، پس جای ارتقاء دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کاملاً جدی می گویم که اگر در غرب بود تا بهبودی کامل بستری می شد.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من هم جدی بگویم که افرادی مانند شما اگر به غرب بیایند به محض ورود بستری میشوند
با خوندن تمام کامنتهای این صفحه میشه متوجه این مسئله شد که وضعیت فعلی کشور به مسولین ربط نداره
مشکل خود مردم هستند که به هیچ چیزی جز دانش! خودشون ایمان ندارند. کلا ایرانی ها آنقدر از خودراضی هستند که فکر میکنند کل دنیا باید در مقابلشان کرنش کنند چون دو هزار و پانصد سال قدمت دارند و دلشون به همین خوش است.
به جای ادعا کردن عمل کنید و اگر خواستید دو کشور یا دین یا فرهنگی رو با هم مقایسه کنید به جای بحث بیمورد به نتیجه نگاه کنید. . .
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سلام
دوستان مگه آقای آرین اولین خودرو برقی دنیا رو نساخت که خانم ابتکار گفتن به خاطر حجم بزرگ باطری هیچ جایگاهی در آینده ندارن و الان رفتن خارج حالا اگه یه خارجی اینو میگفت همه مون به به چه چه میکردیم اینهمه صبح تا شب دروغ میشنویم فکر کنین این هم یکیش میشه بگین اگه درست نباشه چه ضرری بهتون میرسه به نظر من یه بررسی بشه حتی اگه درصد موفقیتش هم زیر ده درصد باشه.
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احیانا قوانین ترمودینامیک رو نقض نمیکنه!
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این موضوع مربوط میشه به الکترولیز اب و تولید گاز هیدروژن که کیت های اون تو دنیا به hho معروف هستند که باعث کاهش مصرف بنزین میشه و اینکه میشه کاملا ازش به جای بنزین استفاده کرد کاملا نادرسته و برخلاف قوانین ترمودینامیکی هست در ضمن ماشین اب سوز وجچد نداره بلکه ماشین هیدروژن سوز وجود داره
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بابا چرا اینقدر خودتونو اذیت می کنین مگر اولین پیشران های مکانیکی با قدرت بخار آب کار نمی کردند.اجازه بدید برای نشون دادن طرحش حتی یه خودرو مثلا ازرده خارج هم نفله بشه. چرا پیشداوری می کنید؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این ایده ساخت موتورهای دایم الکار یا بدون نیاز به منبع سوخت خارجی و یا استفاده از آب به عنوان منبع انرژی ، قدمتی به میزان اختراع موتورهای بخار در نزدیک به ۲۰۰ سال پیش دارد و مورد اول از نظر قوانین فیزیکی مردود و مورد دوم در اغلب مواقع یک کلاهبرداری باستانی بوده است. در سالهای دهه ۲۰ و ۳۰ میلادی خیلی ها در غرب مدعی اختراع موتورهای آبسوز !!؟! بوده و مبالغ هنگفتی برای حق اختراع خود طلب میکردند !! ولی اثبات شده که تماما شیادی و در بهترین حالت اوهام بی پایه علمی بوده...
خودرو آبسوز كه مسئله سازه
|
United States
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با وضع كمبود آب كه جور در نمياد!

بچه: مامان تشنمه!!

مامان: بيخود، ميخام آب بريزم تو ماشين ببرمت پارك بازى كنى!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بنده دکتری مهندسی مکانیک دارم و صحبتهایم صرفا برای روشن کردن مردم محترم است.
به هیچ عنوان این مزخرفات که کمترین پایه علمی ندارند را باور نکنید. بازده یک خودرو هیچگاه از بازده سیکل کارنو بالاتر نخواهد رفت و مطابق این قانون ادعای این شخص کلاه‌برداری محض و صرفا جهت شیادی یا بنا به دلایل خاص دیگری مانند خبرسازی است. البته شک دارم که تابناک بگذارد که مردم پیام مرا بخوانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ای خداااا با کیا شدیم 80 میلیون!!اخه نابغه پیام تو چی هست که تابناک بخواد سانسورش کنه!!اونم وقتی خود تابناک تو مطلبش تا تونسته این بنده خدای روانپریش رو کوبیده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
سلام کلاس خصوصی فیزیک مقطع پیش دانشگاهی میزارید؟
اگه جوابتون مثبته لطفا هزینه هر ساعت جلسه رو هم بگید،
دی ماه امتحان نهایی دارم ممنون میشم کلاس بزارید برام
مسلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سالهای سال این مخترع داره ادعا می کنه که چنین اختراعی کرده .. و در رسانه های داخلی خوب خودشو نشون داده

اگر واقعا چنین چیزی وجود داره مطمئنا ادمهای دلسوز و حتی مافیای داخلی قوی به راحتی می تونستن کمکش کنن و حد اکثر بعد از سه سال باید شاهد حد اقل 100 ماشین با چنین قابلیتی باشیم

ولی متاسفانه فقط ما در حد چند فیلم که توی رسانه ها از ایشون دیدیم بیشتر نبوده

مساله به نظرم خیلی مشکوکه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وای خدایا
نکن اینکا رو
اب هم رومون سهمیه بندی میکنن
اینطوری با سهمیه بندی بنزین حداقل اب خوردن گیرمون میاد
زینال کرمونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من به شدت با این طرح مخالفم ، چون در وضعیت خشکسالی شدید به سر برده و نباید بگذاریم آب مملکت بسوزد. در نتیجه بنده به زودی طرح هواسوز کردن خودروها را ارائه خواهم داد مشروط بر آنکه روانپزشکان با من کاری نداشته باشند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این چه ادبیاتیه آخه ، یکی به نعل و یکی به میخ البته در سخیفترین شکل ممکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب کاری نداره باید با روش های علمی این ادعا را به واقعیت یا توهم تبدیل کرد
تو این روزگار این کار بسیار اسان خواهد بود که راست رو از دروغ تشخیص داد
همان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب یعنی این فرد با این که ادعا می کند، هیچ کسی نیست راستی آزمایی ای در این مورد صورت دهد!!!؟؟؟
به جای این همه مسخره کردن، برید یه مصاحبه ازش بگیرید و چند تا کارشناس بفرستید ببینید راسته یا دروغ!؟ و برای همیشه پرونده اش رو ببندید. والاه
مهدی
|
Germany
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این پروژه خیلی قدیمی تر است که ژاپونی ها عنوان ورویش کار کردند ،ولی ظاهرا نتیجه نداد .
اینکه سیاست های شرکت های نفتی آنرا ترمز کرد ویا مشکلات پروژه، معلوم نیست ولی آنچه این شخص در ایران کشوری که روی نفت خوابیده است عنوان کرده است بیشتر به کلاهبرداری شباهت دارد.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا اسم این مخترع قرن رو ننوشتید؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب حداقل تابناک میتونه با این مخترع یه قرارداد ببنده و در صورت صحت ادعای ایشون هم تابناک وضعش خوب میشه هم کل جامعه.
دلیل اینهمه دید منفی رو در طی این سالها نمیفهمم.... این همه با شک و تردید صحبت کردن از رسانه ای که نقشش تبیین هست بعیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پلیس وارد عمل شود و ثحت و سقم آن را به اطلاع مردم برساند تا از یک کلاهبردلری بزرگ جلوگیری شود.
دادستان هم کمک کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این کار رو هیچ کس نمی تونه معلوم کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
صحت و سقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تست ادعا که اینقدر سخت نیست.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بحران آب به مراتب جدی تر و خطرناک تر از بحران بنزین هست. در فرانسه و ایتالیا برخی شهرداری ها سال هاست که در روزهای آلوده سال تعداد بسیار معدودی از خودروهای آب سوز را در سطح شهر به حرکت در می آورند تا بخار آب حاصل از آنها به تلطیف شدن هوا کمک کند. این اختراع متعلق به ایشان نیست و هیچ کشوری نیز عملیاتی کردن این طرح را نپذیرفته است چرا که هدر دادن آب (مایه حیات) به این شکل صرفا یک جنون است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چیزی نمی دونی دربارش اظهار نظر نکن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اب تا حدی منبع تجدیدپذیر هست و نفت منبع تجدید ناپپذیر بنابر این معقول هست که از اب جای نفت استفاده بشه البته اگر طرح واقعیت داشته باشه
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در این چندساله اخیر اینگونه خیالپردازیهای شیک در کشور زیاد شده که اکثرشون هم از یکی از برنامه های تلویزیون ملی مد شد
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این طرح یک دروغ بزرگ بوده که هرز گاه مطرح می شود و هیچگاه کسی تولید آن نخواهد دید،
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فقط میشه سکوت کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگه نبود لطف و تفضل خدای بی منت که باران رحمتش را بر کله ی ما فروفرستاد؛ هرآینه این طرح قطرات باقیمانده ی آب روی کرده زمین در بخش ایران عزیز را هم دود هوا می کرد و دیگه معلوم نبود به جای یه لیوان آب باید چی می نوشیدیم ؛ خوب یقین یه بطری دود و هوای آلوده!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مگه کمبود اب نداریم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اینایی که مثل این بنده خدا نظر داده اند یعنی واقعا اینقدر آی کیو هستند که متوجه نیستند که اگر فرضا این کار شدنی بود یک آبی که ماشین در یک سال می خواست اندازه آب مصرفی برا ده دوازده کیلو سیب بیشتر نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حداقل دو یا چند خودرو را آبسوز میکرد ،و در نمایشگاههای جهانی به نمایش میگذاشت ،و اختراع خود را ثبت جهانی میکرد ، تا فکر اینکه طرف لمپن ،و کلاهبردار است را مردم نکنند ؟،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یکی از مشکلات ما این است که هر پروژه ای منتج به نتیجه نمیشود تقصیر دشمنان و معا ندان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مسولین جز تن دادن به خواست مردم در زمینه کاهش قیمت بنزین ،چاره ی دیگری ندادند

مسولین نوکر مردم هستند
مردن نجیب ایران برای این مملکت هزاران جانباز و شهید داده اند. مسولین بدانند با انتشار این اخبار صورت مساله پاک نخواهد شد
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام، به نظر علمی غیر ممکن است، تقریبا تمامی قوانین ترمودینامیک را زیر پا می‌گذارد! مگر اینکه قوانین اشتباه باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ااشتباه میکنید قرار نیست آب بسوزد بلکه هیدروژن از آب جدا شده و هیدروژن به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرد و فعلا در اتومبیلهای مرسدس بنز جدید از این فناوری استفاده شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
افرادی که ذره ای در زمینه های علمی وتحقیقاتی کار کرده اند این را می دانند که چندین سال است که دیگر اختراع به معنای گذشته و انفرادی انجام نشده است و بصورت کارهای تیمی و بهینه کردن کارهای گذشته و همکاری چندین دانشمند و شرکتهای مختلف از سراسر دنیا انجام میشود و این ادعا در این ابعاد حرف ابلهانه و عوام فریبانه و شیادی می باشد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این اختراع جدید نیست شاید توی ایران جدید باشه ولی توی دنیا همچین جدید نیست . و سالهاست پیل جدا سازی هیدروژن از آب ساخته شده و هیدروژن حاصل رو صرف انرژی میکنن. این دوستمون معلوم نیست چطو میگه اختراع!!؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خوب خودرو خودش را به این سیستم تجهیز کنه آنوقت ما می بینیم و مشتریش میشویم
علی بابا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نویسنده محترم مقاله.
با عرض سلام
حقیقتش اون چیزی که شما در این مقاله سعی کردی کوچکش کنی بخشی از پروژه های کارخانه های معروفی همچون کیا و بی ام دبلیو هست. تولید خودروهای هیدروژنی در حال حاضر بصورت کانسپت انجام شده ولی تا تجاری سازی اون به علت گران بودن کیت های الکترولیز که توان استخراج هیدروژن از اب برای استخراج هیدروژن رو داشته باشند متوقف شده
شدت انفجار هیدروژن در موتور به شدت بالاست و به عنوان یه تکنولوژی جایگزین سوخت قابل استفاده است . این پروژه سازگار با طبیعته چون خروجی ماشین دودهای الاینده نخواهد بود و فقط ماحصل انفجار در موتور بخار اب و معیان خواهد بود که از اگزوز خارج خواهد شد .
. تو یوتیوب میتونید نمونه هاشو ببینید .

در حال حاضر لابراتوارهای خانگی در سراسر دنیا هست که بصورت شخصی مشغول به فعالیت رو این پروژه یا بیودیزل یا ای وی مشغولن . این کجاش خنده داره ؟
خواهشا یا سطح سوادتون رو بالا ببرید یا وقتی کمبود اطلاعات دارید جای تمسخر سکوت کنید.
پاسخ ها
کاظمی از شیراز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
شما که فکر می کنی سطح سوادت بالا است و یک ویز رو می پونی و نیمه دیگرش را نمی دونی یا دقت نمی کنی خوب بگو همین روال برای واکافت آب به هیدروژن و اکسیژن تا بعدا استفاده بشه (به فرض موثر بودن در احتراق درونسوز)، انرژی لازم برای تجزیه رو از کجا میاره؟ جز اینه که از برق تولید شده از موتور درونسوز بنزینی برای تجزیه آب استفاده بشه،! دلیلش هم اینه که برق تولیدی را می تونن در باتری ذخیره کنن ولی باتری هم گرونه هم ظرفیت محدود نسبت به وزن داره حالا یک طرخ جایگزین اینه که باتری هیدروژنی بسازیم یعنی برق رو بکنیم هیروژن ذخیره کنیم مثلا با اتصال خودرو به برق در شب یا با برق تولید شده از موتور بنزینی که در دور بهینه کار می کند. البته اینهم باید دید به دخل و خرجش و تلفاتش شدنی هست یا نه و در هر حال هیچ منفعتی از نظر اینکه آب انرژی خالص تولید کرده باشد نداره و حداکثر به عنوان یک مکانیزم ذخیره سازی انرژی مثل باتری میشه بهش نگاه کرد.
ناشناس
|
Portugal
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بره رو خودروی خودش نصب کنه بره خیابون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خب روی خودروی خودش این کار رو کرده. یه گزارش هم صدا سیما پخش کرد ازش. در حالی که داشت با شیلنگ آب می ریخت داخل باک ماشین گزارشگر از اون آب خورد. بعد هم ماشین را روشن کرد و حرکت کرد. ویدیوش باید در اینترنت موجود باشه
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام
آیا روی خودروی خودشان هم همین سیستم را نصب کرده‌اند؟
پاسخ ها
آگاه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
بله. فیلمی که من دیدم داخل باک خودش آب میریزه و ماشینش را روشن میکنه و در خیابان راه میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دو چیز را پایانی نیست .. جهان هستی و سادگی ملت ایران .. البته در مورد اولی مطمئن نیستم !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آب با اکسیژن ترکیب میشه از نظر این شخص؟ اکسیژن اکسید میشه یا هیدروژن که در فرمول آب دیگه جای اکسید شدن نداره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مردم رو با چه چرت و پرت ها که درگیر نمی کنید. باید مدال دودره بازی رو بهتون تقدیم کنند
علی جعفرپناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آب که سربالا بره قورباغه ابو عطا میخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تابناک مطلب رو یک طرفه و جهت دار نوشتی، شما مرد باش و ثابت کن که خودروی آبسوز تخیلی است و واقعی نیست، مثل شخصی مطلب نوشتی که منفعتش در فروش بنزین است
یه دکتری مکانیک مفلوک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
طرح این بنده خدا یه چیز خیلی ساده هست که این قدر بزرگش کرده... الکترولیز کردن آب به کمک جریان الکتریسیته و استخراج هیدروژن آن ب عنوان یه سوخت که در موتور بسوزد... منبع توان برای این الکتریسیته هم باید از خود خودرو باشه.... یعنی یا باتری ماشین یا یه منبع توان بنزینی که برق تولید کنه... در مجموع بعید میدونم این کار اصلا بتونه توان مورد نیاز برای ادامه حرکت رو داشته باشه و به اصطلاح فنی پایدار باشه... همون چند کیلومتر که بره مصرف انرژی برای الکترولیز کردن آب بیشتر از توان مورد نیاز برای حرکت خودرو میشه...
کارنشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من مکانیکم ، حتی گاز هم سوخت مناسبی برای خودرو نیست چه برسه به آب ، آبی که معلوم نیست چه موادی باید قاطیش بشه تا تو زمستون یخ نزنه تو تابستون جوش نیاره و قطعات رو مستهلک نکنه و موتور ماشین هم جواب بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پرده اخر سناریو هم برگزاری دادگاه محاکنه این شخص به اتهام کلاهبرداری میلیاردی و تحصیل مال به نحو نا مشروع با نام مستعار ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینها یک مشت نوابیغ (نوابیق!!) هستند
عاشق توجه ولو به هر قیمتی
باعث تاسفه که شرایطی در جامعه ایجاد شده که این آدمهای متوهم (ولو در حد اندک) امکان ابراز وجود پیدا می کنند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
باور کردنش مشکل است چون برای سوزاندن آب باید آنرا به اکسیژن و اکسیژن تجزیه نماییم. تجزیه آب به اکسیژن و هیدروژن انرژی بیشتری نیاز داریم تا انرژی که از ترکیب آنها بدست می آید. شاید به این دلیل این پیشنهاد دنبال نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا مگه ارتباط اینترنت کشور با خارج قطع نیست؟‌شما چجوری از آلمان کامنت گذاشتی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آی کیو خوب شاید طرف خوش آلمانه ارتباط خبرگزاری هامون با خارج رو که دیگه قطع نمی کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حمله به یک شخص مدعی اختراع و مبدعی برای یک بخش از استقلال صنعتی کشور... هر چند ادعایش اشتباه باشد
اما این هیچ چیز از بدی شما کم نمی کند
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
از مملکتی که نخبگان واقعی اش از اوضاع کشور به غربت پناه می برند ، انتظار همچین مدعیانی را باید داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بهترین پیشنهاد خرید خر و الاغ هست
بنزین سوز نیستن همچنین از پشکل اینا میشه استفاده های فراوانی کرد
مشکلات زیست محیطی هم ندارن
فرمان پذیری عالی دارن و GPS داخلی هم دارن
حسین
|
Germany
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام بر هم وطنان عزیز
طرح این بنده خدا شبیه اوایل موسسات اعتباری است که از پول خود مردم بهره های کلان پرداخت میکردند و همین کار موجب رونق کارشان گردید و دومینو وار مردم پولهای بیشتری سرازیر کردند و این داستان بی آنکه این پولها منجر به تولید جدیدی بشود، نفر جدید بهره قدیمی ها را تغذیه کرد و دست آخر دیدیم که سر همه مردم بی کلاه ماند.
طرح این خودرو هم همین گونه است. سوزاندن بنزین برای تولید برق و الکترولیز آب و نهایتا تولید هیدروژن و سوزاندن آن و تولید انرژی که این طرح غیر علمی و خلاف قوانین ترمودینامیک است. در نهایت هم بنزین بیشتری مصرف می شود و نه کمتر. مثل چرخانیدن لقمه به دور سر.
این بنده خدا را ما دعوت کردیم که بیاید و مبانی علمی طرحش را توضیح بدهد تا از آن حمایت مالی بنماییم اما ایشان حاضر به رویارویی با متخصصان و طراحان سازمان ما نشد و در عوض ما را دعوت کرد که برویم و ماشین را ببینیم و قانع بشویم. یعنی دیدن شکل مار به جای نوشتن آن.
هموطنان گرامی گول تبلیغات را نخورند و وقتی ادعا را قبول کنند که یک موسسه متخصص و معتبر داخلی و یا خارجی کار این آقا را تایید کرده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا مگه ارتباط اینترنت کشور با خارج قطع نیست؟‌شما چجوری از آلمان کامنت گذاشتی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
پس ماشینی وجود داره که ایشون شما رو دعوت کرده ببینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
راست میگه اینترنت خارحی قطع هست شما با چطور کامنت گزاشتی ؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شاید اینطور باشد که شما نتیجه گرفته اید . و شاید هم خلاف ان .
ولی چرا اسباب فعالیت و اجرای ایده این فرد را فراهم نمی کنید تا حداقل به خودش هم ثابت شود .
این که دیگر فعالیت سیاسی نیست .
بعید می دانم سیستم کشور حتی به اندازه یک سوپری و یا یک اپاراتی به ایشان امکانات داده باشد . بعید می دانم حتی به اندازه یک مددجوی کمیته امداد به او وام یا تسهیلات بی چشم داشت پرداخت شده باشد .
چون خودم پروژه مشابه ان را تجربه کرده ام .
عده ای کارشناس نما با داشته هایی از علوم گذشته در مورد علوم اینده و نیامده ( و نواوری که جز با ازمایش قابل نظر دهی نیست ) نظریات منفی و مزخرف می دهند مانند قضیه خورو برقی و اقای ارین . به همین سادگی .

شما لطفا نترسید .
مخترعین و شهرتشان را تحمل کنید . بگذارید کار کنند . انها انقدر غرق در خود می شوند که برای کسی خطر ندارند .
به جای کل کل بگذارید کار کنند . انها عاقب راه حل را خواهند یافت . و اتفاقا مشکلی که کشور را به گل نشانده همین حسادت و عدم تحمل مخترعین مردمی است ( نیرورهای خارج دانشگاهها و غیر برخوردار از بودجه و حقوق مفت ) .
فراموش نکنید حتی اگر ایده این فرد موفق نشود باز هم خودش یک نتیجه است .
شاید اکنون در فراخوان عمومی ایشان در اشتباه باشد ولی تقریبا مجبور شده است . چون سالهاست فریاد می زند و اتفاقا مر اکزی که حقوق مفت دولتی می گیرند و باید حامی این فرد باشند به تقابل و حسادت با وی می پردازند و حتی تحمل تامین معیشت معمولی این قبیل افراد را ندارند .

ریسک زیادی ندارد . به جای تقابل با او همکاری کنید . بگذارید بسازد . از شما چیزی کم نخواهد شد . ته تهش نخواهد توانست بسازد . (خریدار با علم به این موضوع خرید کند . )
هر چه باشد از خودرو سازها مضرتر نخواهد بود .
ولی هر چه باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگه نتونست اثبات کنه این دروغشو بندازیدش زندان
حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خب اگه این اتفاق بیافته....دولت چگونه میتونه به ۶۰ میلیون نفر یارانه های دوبله پرداخت کنه!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وقتی مسئولان بجای مملکت داری سرنوشت 80 میلیون نفر رو با پلی استیشن بازی کردن اشتباه میگیرن توقع داری این بابا با خودش از این خیالها نکنه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هه هه هه
جوک جالبی بود!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آب که از بنزین گرونتره خخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چقدر احمقانه فرض که با آب بشه اونوقت با بحران آب روبرو میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
زرشک
مسافر زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا شاید بچگی راست بگه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جناب تابناک قبل اینکه نظر خودتونو در مورد این دانشمند بزرگ اعلام بفرمایید و مسخره کنید کافیه کمی تحقیق کنید
بله سامانه آبسوز واقعیت داره لطفا بجای توطئه خواندن کمی تحقیق کنید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقای تابناک خواهشا تو دگه مارو تحریم نکن
من میگم اینکه بگیم اغتشاشگران با اینترنت با هم ارتباط داشتن پس اینو قطع کنیم ، فردا هم میتونیم بگیم آب و برق و گاز رو قطع کنیم چون دشمنامون برای زنده موندن به اینها هم نیاز دارن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کلاهبرداری و نمایش است
محمد امین زنجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این فرد که نام خود رو مخترع می نامد یا کلاهبردار است ، کسی که شیمی دبیرستان هم بلد باشد می داند که آب را نمی‌توان سوزاند و به عنوان سوخت مصرف کرد. ادعای های این فرد فقط جهت کلاهبرداری یا مطرح کردن خود است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این ادعا ارزش پاسخگویی ازطرف کارشناسان را ندارد.متاسفانه صدا وسیما در چند سال گذشته این ادعا را تقویت کرد.به این اقای مخترع پیشنهاد می کنم که اختراعش را بدهد به امریکا واروپا واینقدر منت سر ایران وایرانی نگذارد با این ادعای پوچ وبی اساسش.
Chem man
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
موتورهای آبسوز که اختراع جدیدی نیستند و سالها پیش ژاپنی ها به آن دست یافته اند در واقع همان موتورهای هیدروژنی هستند که آب را به هیدروژن و اکسیژن تجزیه کرده و مجدد به عنوان سوخت واکسیدان باعث احتراق و ایجاد نیروی محرکه میشود
البته به نظر مشکلات زیادی برای استفاده در سطح انبوه داره که باید حل بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دلتون خوشه. حالا خودرو ابسوز نه اما سوخت بیودیزل اونهایی که اومدن تو این حوزه سرمایه گذاری کردن عاقبتشون چی شد؟ مافیای الودگی هوا مگه میگذاره همچین مروژه هایی به ثمر بنشینه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پیشنهاد می کنم یک جلد کتاب ترمودینامیک به ایشان هدیه بدهید، شاید با قانون دوم ترمودینامیک آشنا بشود،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شایدم واقعی باشه
حالا نکشن طرفو, مافیای بنزین
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ایشون رو مافیای چلوکباب نکشه خوبه...برا بنگاهای اختلاس رقیب جور شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگر این کار عملی باشه من یکی از ده سوله خالی رو که دارم میدم به این جوون که کار کنه و تا جا بیافته ازش کرایه هم نمیگیرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودرو نخواستیم اینترنتو وصل کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یحتمل منظورش همان ماشینهای بخار قرن گذشته است!
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کو فیلماش؟ دروغ ه ‌ . ازین نوع دروغا تو اخبار سراسری هم گفته شده . از ۹۴ تا حالا ؟ این مزخرفات کدومه . تابناک تو چرا بازی می خوری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تابناک بازی نمیخوره. بازی میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خدا شفا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی از این ادعاها را نباید جدی گرفت
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نفرمایین اگه میتونست تا حالا بنز دزدیه بودش، اگه راست میگه خوب حالا یکی درست کنه بقیه اش پیشکش
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پشت هریک این کامنت ها ، یه انسانی هست...
همه این کامنت ها رو ببین ، اینها مردمند ، اینهایی که توی صف انتخابات بودند و الان دستشون به کامنت تابناک بند شده ،واقعیت جامعه ما همینه ... چکار کردین برای مردم ؟؟؟ تا کی سفسطه ، تا کی فریب ؟ خدای من شاهد هست به خاطر تخصصی که داشتم حاضر بودم رایگان برای مردمم کار کنم ، ولی یه عده نزاشتن ! خیلی هارو میشناسم که در سطح بالا حاضرند رایگان کارکنند مشکل مردم حل شه زندگیشون آسون شه ، یه عده نمی خوان ! یه عده نمیزارن مردم راحت باشند ... یه عده همه چی رو گرفتند دستشون ، دارند می‌تازند ، اشکال نداره ، بتاز ، ولی مطمئن باش ، دائما یکسان نباش حال دوران ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مشابه همین مسئله اینجانب به مدت دوسال دارم درد می کشم اما خداوند با صادقان هست امیدوارم روزی بشود که مباحث علمی از مهمترین اولویت های مملکتم تبدیل بشود و عده ای ندیده نشناخته در مورد کار پژوهشی اظهارنظر غلط نشود قوانین هیچ وقت قدیمی نمی شود بلکه هنوز هم مواردی وجود دارد که در دانشگاه ها مورد بررسی نشده هست مثل فیزیک اورگون که فیزیکدانان دانشگاه ایران آن را مورد تمسخر قرار می دهند ولی آلمانی از دهه 60 به بعد بهش پی برده بودند
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چند ساله میگن خودرو آب سوز تولید کردن.
ولی ما که جز یه کلیپ که راست یا دروغ بودنش هم معلوم نیست چیزی ندیدیم.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینم مثل ایده موتور ژنراتور بدون سوخت تو هر جمعی میریم ۴ نفر اختراعش کردن و فکر میکنن اولین نفرن که این ایده مضحک به ذهن پیچیدشون رسیده :-)))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به جای مقاله نویسی برای رد این موضوع بگذارید عملا ادعای خود را اثبات کند و یا در مدعایش در عمل رد شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شک نکنید که به مرحله اجرا نمیرسه چون جلو درامد دولت از سوخت گرفته میشه و این به نفع دولت نیست دقیقا مشابه سال۹۴ که کسی از حمایتش نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حاجی این خبر مصرف داخلی داره... همچین چیزی امکان نداره. ندین سال قبلم تعدادی با همین عنوان اومدن کلی به جیب زدن و رفتن پی کارشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دروغی بیش نیست. طبق اصول ترمودینامیک همچین چیزی محال است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خوب از مسولین بخواهید گفته های این شخص رو راستی آزمایی کنن کار سختی که نیست؟
قوه ی قضائیه یا دادستانی با یک مامور می تواند قضیه رو تمام کند و از متضرر شدن مردم جلوگیری کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو مملکت ما ، ادعاهای علمی و تکنولوژیکی را باید پلیس و قوه قضاییه ، راستی آزمایی کنند ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نصف خبرتون دروغه...
الان چند ماه هست که داره ثبت نام رو خبر میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نصب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
گویا در نظر دارند آب را هم گران کنند.مردم چقدر ساده دل و زود باور بودند که فکر میکردند بنزین به 5 ریال کاهش وآب وبرق هم مجانی خواهد شد
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مافیای نفتی هیچگاه اجازه نخواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
شب شام سنگین نخور داداش
امیرحاتمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطفا موضوع را بررسی کنید و مشکلات طرح را بنویسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ابسوز کردن یعنی تولید انرژی از اب خلاف قوانین فیزیک و شیمی است یعنی اینکه از این واکنش چه موادی حاصل میشود که انرژی ازاد میکنند از سادگی افراد درمانده در هزینه سوخت سوء استفاده کردن کمال نامردی است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ایشون به دلیل شیادی می بایست دادگاهی شود
بدبخت متولد شده در ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چه ایرادی داره اگر ممکن باشه؟؟؟؟؟ اگر واقعا همچین کشفی کرده چه خوبه از مواهبش برخوردار بشیم نه اینکه مثل مقاله ی پر از غرض شما بکوبیمش. تست واقعیتش خیلی سادست. فقط باید این کار رو انجام بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
برادر این اگر از اون هایی است که اگر بکاریمش سبز نمی شود! مثل درخت پول گربه ی مکار و پینوکیو
صباحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام.این طرح هم مثل طرح برقی کردن خودرو ، توسط مخترع ایرانی به خارج از کشور خواهد رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اب رو بریز اونجایی که می سوزه
آیدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خدا شفا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خوب این بنده خدا که گفته پول رو بعد از نصب سامانه دریافت میکنه و در موقع ثبت نام یک ریال هم دریافت نمیشه .بهتر نیست صبر کنید ببینید نتیجه این فراخوان چی میشه بعد به ایشون تهمت بزنید
محمد مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شما هم از این خبر سوخته مخاطب جلب می کنید.
همان دفعه اول این بابا به جرم جعل نامه دولتی در دادگاه محکوم شد.


باز بنزین گران شد و یاد ماهیگیری افتادین؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یاد آن جمله معروف افتادم که می گفت اگر برای ما آب ندارد حداقل برای مدعی اختراع، نان که دارد.
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خواهش میکنم این داستان غیرعلمی و بی پایه رو تبلیغ نکنید. از لحاظ علمی نشدنیه.
خیلی ساده بگم برای جداکردن مولکولهای هیدروژن از ترکیب آب باید انرژی مصرف کرد بنابراین حتی انرژی بیشتری باید مصرف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی نامردی تابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به عقل هیچکی نرسیده؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ادعای استفاده از آب به عنوان سوخت برای خودرو چیز جدیدی نیست و هر چند سال یک بار کسی در اطراف جهان آن را مطرح کرده و پس از سرکیسه کردن چند سرمایه گذار هالو ناپدید می شود. اصل این ادعا بر پایه این است که می توان آب را که ترکیبی از هیدروژن و اکسیژن است تجزیه کرد و هیدروژن آن را مجدداً به عنوان سوخت با اکسیژن ترکیب کرد و با استفاده از انرژی ناشی از این ترکیب تولید نیرو کرد. ولی این ادعا محکوم به شکست است زیرا (مطابق قانون اول ترمودینامیک) انرژی خروجی یک سیستم بسته نمی تواند از انرژی داخلی و ورودی آن بیشتر باشد. یعنی انرژی که برای تجزیه آب به هیدروژن و اکسیژن مصرف می شود همیشه از انرژی که از ترکیب مجدد آب با اکسیژن (فرآیند احتراق) به دست می آید کمتر است.

بر فرض اینکه کسی چنین اختراعی را انجام دهد و متعاقباً قانون اول ترمودینامیک را باطل سازد چرا آن را محدود به خودرو کند؟ چنین اختراعی به تنهایی مشکل انرژی جهان را حل می کند چون دیگر هیچ نیازی از استفاده از نفت یا گاز یا انرژی هسته ای برای تولید برق نخواهد بود و از آب می شود همه انرژی برقی جهان را تولید کرد. همچنین چون چنین فرآیندی آلایندگی نیز ندارد آینده کره زمین را هم از گرم شدن و آلودگی نجات خواهد داد. کمترین جایزه ای که در انتظار چنین مخترعی خواهد بود نوبل است، زیرا این اختراع فرضی قطعاً از انرژی هسته ای مهمتر است و چنین مخترعی نیاز به التماس برای پول پیش در رسانه های ایرانی نخواهد داشت. ولی واقعیت این است که این ادعا چیزی به جز افسانه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خدمت شما و همه چیز دان های معاند و حسود و ضعیف!اگر کمی تعصب را کنار بگذارید در آیندهای بسیار نزدیک شاهد اختراعاتی خواهید بود که شاید این اختراع پیش آن چیزی نباشد.اگر خدا فرموده " و جعلنا من الماء کل شی حی" یعنی از آب هر چیزی را زنده کردیم.بروید مفهوم حی یا زنده را دریابید که تا چشمان کمی بینا شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ایران صد در صد مخالف این خودروها وخودروهای هیبریدی است خودرو باید صدی بیست بسوز اند تا مسئولان ما با خیال راحت بنزین بفورشند وهر روز ان را گران کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وقتی توی ایران هرکس میاد رئیس جمهور می شه خوب مخترعش هم می شه ایشان وطرحش هم مثل طرح های اقتصادیمون می شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با احترام به عرض می رساند ایشان به هیچ وجه تخیل و یا توهم زده نشده است زمان جناب آقای احمدی نژاد ماشین ایشان را آوردند در محوطه وزارت امور خارجه افنتاح و به نمایشا گذاشتند لیکن با ممانعت خانم ابتکار مواجه و در نهایت ماشین سر از سد آب درآورد لطفا به سوابق از طریق موتورهای جستجوگر رجوع گردد. با تشکر از تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کاکو همه چیز رو با هم قاطی کردی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اشتباه ميزني داداش اون يه چيز ديگه بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
توهم زدی؟
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اونوقت زمان احمدی نژاد، خانم ابتکار چه کاره بود؟
دگت کن!
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
البته زمان احمدی نژاد، یه دختری هم تو زودپز، در زیرزمین خونه اش، هسته اتم را شکافت!!!
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اون خوروی هایبرید آرش بود
این پژو 405آبسوز
اون از اروپا با یه باک بنزین اوند ایران طبق ادعای سازنده اش.


دونفر رو با هم قاطی کردی ببم جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آب یعنی h2o هیدروژن از اکسیژن که جدا شد سوخت هیدروژن تشکیل که تولید انرژی می شود. قطعا آب میتونه سوخت باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کاکو همه مساله در همین جدایی جناب هیدروژن از اکسیژنه لامصب مهریه اش زیادن همین جوری که جدا نمیشه خانم اکسیژنه تا هیدروژنه بره راحت با یک اکسیژن دیگه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قطعا انرژي كه براي جدا كردن هيدروژن و اكسيژن لازمه از كجا تامين ميشه؟احتمالا از انرژي هسته اي كه اون دختر خانم تو زير زمين ساخته بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دانشمتد جان، برای جدا کردن هیدروژن از آب، باید انرژی مصرف کنی، بعد که هیدروژنو سوزوندی، به همون انرژی اولتم نمی‌رسی. عجبا این آموزش و پرورش چی تحویل جامعه میده، ، تو بدیهیات موندن.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقا شما اگر بتونی آب رو بسوزونی و ازش انرژی بگیری،
این یه سوپر انقلاب در بحث انرژیه!
اونوقت چر بایدا فقط تو موتور خودرو مطرح بشه!!!؟؟؟
کل دنیا رو زیر و رو میکنه!!!
التماس تفکر!

ضمنا اون که گفته بوده بخار آب رو برگردون تو باک، عالی بود (((:
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دروغی بیش نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اشتباه تیتر زدید ماشین تو باکش آب میریزن ولی هیدروژن ناشی از الکترولیز رو می سوزرونه و خطرناکه و ناپایدار اگه تونسته باشه مخزن مناسب هیدروژن رو پیدا کنه کاملا عملی و قابل اجراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دقيقا در امريكا سالها قبل اين اتفاق افتاد كه در اثر انفجار سيلندر چندين نفر كشته شدند و تخريب گسترده اي ايجاد شد و بعد از اون اين تكنولوژي كنار گذاشته شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اونوقت انرژی مورد نیاز برای الکترولیز از کجا میاد؟
میکائیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
میدونین مشکل ما چیه؟
مشکل اینه که حتی حاضر نیستیم حرف کسیو گوش کنیم
بس که ادعا داریم
من نمیگم این اقا میتونه این کارو کنه
ولی عمرا یه همچین چیزی نشدنی باشه
چون روزی روزگاری یکی میگفت من اینور دنیا سوال میکنم و یکی اونور دنیا جواب میده میخندیدیم
مثل الان
# میکائیل اخلاقتو درست کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این دو موضوع با هم فرق داره اون محال نبود ولی خلق انرژی از هیچی محاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بابا اینترنت رو دست کنید نه خیلی تفریح داشتیم اینم گرفتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این احتمالا بابای اون دختریه که تو زیرزمین خونه شون انرژی هسته ای تولید کرده بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اون دختره الان زنی شده واسه خودش
فکر کنم پسرشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
طبق اصل۳۳ بند حمایت از حقوق مصرف کنندگان در قوانین فضای مجازی و ارتباطات:حق شهروندان است که بدون تبعیض و آزادانه از امکان برقراری ارتباط و کسب اطلاعات و دانش از فضای مجازی بهره مند شوند.ایجاد هرگونه محدودیت مانند فیلترینگ،کاهش سرعت و قطعی تنها با مستند قانونی مجاز است.الان چه مستند قانونی برای قطع نت دارن؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در مورد کمبود آب که تو خیلی از ککامنتا گذاشته شده این شخص مدعی شده از هر آبی میشه استفاده آب شور,,,آب آشپزخانه,,,در مقدار مصرفش هم ادعایی هم شده حدود ۱۰۰ لیتر در هزار کیلومتر,,,همیشه اینو بدونید روزی هم گرد بودن زمین هم توسط گالیله مسخره وشرک گفته شده,,,و همیشه با آمدن یک اصل یا فرضیه,,,اصلهای اولیه مخدوش میشد,,,وهیچوقت نمیتوانیم این در علم امروزی نادیده,گرفت,,,
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تابناک چرا مردم رو فیلم کردی
کمتر سریال ساخت ایران یک را نگاه کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا این حرف های مزخرف اینقدر طرفدار داره که در سایت شما هم منعکس شده . این ادعاهای دروغین فقط متعلق به کشورهای عقب مانده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا این حرف های مزخرف اینقدر طرفدار داره که در سایت شما هم منعکس شده . این ادعاهای دروغین فقط متعلق به کشورهای عقب مانده است
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بچه ها این بنده خدا دوسال پیش تو برنامه رشید پور اومده بود کسی بهش گوش نداد وحتی رشید پور ازش سوال کرد تو کشورمون مشکل اب داریم که این اقا گفت میشه با اب فضلاب تصفیه شده هم استفاده کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تابناک بنده دکتری مهندسی شیمی هستم این از نظر علمی امکان پذیر نیست حرف ادمهای کلاش کلاه برداره درنهایت یک خود وی هید وژنی می تونه از احتراق اب تولید کنه لطفا
این خبر رو حذف کنید اگه کسی اهل فن باشه به شما میخنده این حرف از نظرعلمی یعنی اب از دامنه کوه به سمت قله می ره یعنی کل ترمودینامیک کشک
Mehran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
وقتی که کشور تو بحران کم آبی هست چطور میخواین مصرف آب رو کنترل کنید؟ بعضی مناطق آب آشامیدنی ندارن . اینطوری که تو یکسال دچار بی آبی میشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مسخره خودتی تابناک
نه مردم عزیر ایران
آنکس که نداند و بخواهد که بداند بر او عیب نباشد که بداند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند در جهل بماند که بماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من بعنوان یک سرمایه گذار حاَضرم به ایشان اعتماد کنم و بر روی طرح ایشان سرمایه گذاری کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
از لحاظ ترمودینامیکی امکان ندارد
در ضمن آب یک ماده ی پایدار از لحاظ شیمیایی است و امکان ندارد بتواند انرژی خودرو را تامین کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هیدروژن از آب که جدا بشه، به صورت کنترل شده میشه ازش استفاده کرد. شما تو خونه هم اگه آب رو با دستگاه هیدرولیز کنی، میتونی از هیدروژن تولید شده استفاده کنی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگه به هیدروژن تبدیل بشه چی؟؟؟ ؟؟؟ ددددد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا راست و دروغ بودن این ادعا یه مطلبه اینکه این آقا داره از مردم تحت این عنوان پول می گیره و پلیس و قوه قضاییه هم مداخله نمی کنه موضوع هیچان انگیز بعدی است ! شده عین کرم حلزون و آگهی هایی از این دست که ابدا باهاشون برخوردی نشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اول کارنشد نداره شاید( مثل خیلی چیزا که مافکرشو تا بیست سال پیش نمیکردیم ولی حالا یه چیز پیش وپاافتاده ای شده )شد باید مسولین امتحانش کنند و خبرشو بهمه ما که سرکاریم بدن تا راحت بخوابیم و فکر خربزه که همش آب هستش رو از ذهنمون بیرون کنیم خخخخخخخخ شما 3 سال پیش فکر میکردین دلار به 20000 تومن برسه اصلا !!!!!! ولی دیدین که شد پس کار نشد نداره خخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
عنقریبه که اب هم گرون و سهمیه بمدی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
وقتی هیدروژن رو می تونی به عنوان سوخت استفاده کنی و در حال حاضر قابل استفاده است
وقتی اکسیژن یک سوخت رایج و قدیمی است
ممکن است h2o هم پس از واکنش شیمیای با مقداری ؟؟؟؟ که نمی گم چی شاید بشه از اون به عنوان سوخت استفاده کرد
وقتی با آبلیمو با یک سیم از جنس روی (برنزی) و یک سیم مسی می توانی الکتریسیته تولید کرد و لامپ کوچکی روشن کرد
وقتی دانش آموزان افریقایی پس از پی بردن به اینکه می توانند با ادرار الکتریسته تولید کنند تشویق می شوند نه مثل بعضی معلمان که خوشان از کودکان باید بیاموزند تا اینکه به کودکان چیزی یاد دهند
یادمان باشد تفکر کنیم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خیلی آب برا خوردن داشتیم حالا باید بریزیم تو ماشینا. نکنید تورو خدا نفت رو سوزوندید رفت حداقل آب رو نگه دارید برای نسل های آتی
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
وقتی رئیس جمهور یک مملکت اینقدر سواد داشته باشد که مدعی انرژی هستی توسط که دختر دانش آموز در آشپزخانه بشود چرا یک مخترع اینچنینی چنین ادعایی نکند !
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
راهش بسیارآسونه....چندنفرمهندس خبره برن امتحانش کنند،،اگرراست گفت خب طرحش اجرابشه،،،اگه دروغ گفت،،،باباشوبسوزونن.....دیگه جوسازی برای چی؟ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
يك دوست داش مشتي داريم در اين موارد مي فرمايد : غصه نخور ياكريم ، دوباره تخم ميزاري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگه قطع اینترنت چه مشکلی و حل می کنه وصلش کنین لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تا حرفش رو نشنیدیم نمی تونیم بگیم راست میگه یا دروغ ما که کارشناس نیستیم و اینم بدونیم تو این دنیای رو به پیشرفت علم با سرعت بالا هر غیرممکنی ممکنه این که دیگه عقلانی هم هست...
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
از نظر فنی این طرح کاملن عملی است و کمپانی مرسدس بنز در اتومبیلهای جدیدش از این فناوری استفاده کرده است نامیدن این فناوری به عنوان آ بسوز شاید اصلا درست نباشد براساس این تکنولوژی هیدروژن موجود در آب که قابل اشتعال می باشد توسط دستگاهی از آب جدا میگردد و به عنوان سوخت وارد موتور میگردد درست همانند اتومبیلهای که گاز سی ان چی یا ال پی چی در ماشینهای دو گانه سوز استفاده میشود و جالب این که به جای دود از اگزوز بخار آب خارج میشود.
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ترکیب اب با بنزین تا حدیش مشکلی نداره الان که گرون شده شنیدم بعضی پمپها هم اینکارو میکنن
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ترکیب اب با بنزین تا حدیش مشکلی نداره الان که گرون شده شنیدم بعضی پمپها هم اینکارو میکنن
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خیلی ساده انگاری هست که بگیم آب وارد موتور میشه و میسوزه . آب از طریق الکترولیز به اکسیژن و هیدروژن تبدیل شده و این گاز در موتور میسوزه . این مخترع عزیز این کار رو کرده . تازه بعد از سوختن از اگزوز بخار آب خارج میشه ‌. بدون تحقیق حرف نزن تابناک . یه مقدار تحقیق و فکر هم خوب چیزیه . نظرتو به مردم تحمیل نکن
دنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگه اب قابلیت احتراق داره؟ مردمو گیر نیار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
از لحاظ علم شیمی فکر کنم غیر ممکن باشه ولی اگر کسی خواست تحقیق کنه باید فرآیند کار رو این آقا توضیح بده انرژی لازم برای شکستن پیوند مولکولهای آب که دمای بالایی میخواهد بعد سوختنش و تولید چی میخواهد بکنه دوباره آب یا ترکیب جدیدی با بنزین میده فکر کنم کلاهبردار طرف قبل از چنین مطالبی یه بررسی کنید خنده دار حرفش.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این دوستمون که جک تعریف میکنه.
و اما تنها راه نجات این کشور استفاده از انرژیهای تجدید پذیر و در راس اونها برق است.
اگر مافیای مصرف بنزین در کشور اجازه دهند، باید به سمت خودروهای الکتریکی برویم. منتها چون یک مافیای بسیار قدرتمنر داریم اجازه تولید و واردات خودروهای الکتریکی را نمی‌دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این مخترع جوان کارش را درست انجام داده و از نزدیک اون رو میشناسم.و حتی فیلمهای اختراعش پخش شده.حتی یه عده میخواستن سر به نیستش کنن که جان سالم به در برد.حالا شما دارید اون رو مسخره میکنید.واقعا که خجالت اوره.در کشوری که اینجوری با مخترعین رفتار میکننده.فکرش رو بکنید کسانی که با پول بنزین سرمست هستن باید هم در مقابل چنین اختراعاتی بایستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فک کنم این بنده خدا رو تو برنامه حالا خورشید دعوت کرده بودن تا بیاد صحبت کنه .
ولی اون روز آقای رشید پور ی سکته ناقص بدلیلی نا معلوم زدن و کلا ماجرا عوض شد .

در ضمن خودم دسترسی به صدتا پتنت ثبت شده دارم که انواع و اقسام مولدهای انرژی بدون نیاز به انرژی رو توش تشریح کرده ولی خب ناقص هستند.

در دهه 70 میلادی هم یک نفر مولد بدون نیاز به سوخت رو ساخته بود در امریکا که قرار بود در سازمان ملل به نمایش بگذاره که دولت امریکا دخالت کرد و ...اخبارش در جراید اون زمان ثبت شده (کیه که بگرده)

در ضمن تابناک میتونه ی خبرنگار با ی ماشین بفرسته پیش این بنده خدا تا ماشین آبسوز بشه و ماجرا رو مستند کنه ( چرا نمیکنه اینکارو )
یک دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فقط خدا کنه که این ابتکار و اختراع درست نباشه،وگرنه تمام افرادی که به هر نحوی شروع به تمسخر و تخریب کردن،بعدها روشون میشه که با وقاهت آب بریزن تو ماشین و همون طرحی رو استفاده کنن که یک روزی ،بشدت هرچه تمامتر مسخرش میکردن؟؟
ضمن اینکه بنده خودم پیگیر ابداعات و اختراعات و فعالیتهای این شخص هستم،به عرضتون برسونم که کوچکترین اختراع ایشون ساخت سیل بند بود که چند وقت پیش برنده بهترین طرح امدادی شد و مقام اول رو کسب کرد!!یه تیکه پارچه که آب رو به سرعت هرچه تمامتر جذب میکنه و بعنوان یک کیسه سنگین و بزرگ در ساخت سیل بند و مسیر انحرافی سیل به کار برده میشه!به همین سادگی و پیچیدگی!آیا این هم مسخره کردن داشت؟؟؟یا این شخص احیانا کلاهبرداره؟؟میدونید چه زمانی از این اختراع رونمایی کرد؟زمانیکه سیل کل مملکت رو با خودش برد!میدونید چرا اینکار رو کرد؟چون مسئولا و مردم ما گوش شنوا و دست مطالبه گر نداشتن!!و باید زمان گرفتاری چیزی رو به خوردشون بدی که لازمشونه!اصطلاحا نوشدارو بعد مرگ سهراب!
و در مورد سامانه آبسوز ایشون هم بگم،که اگر خلاف واقع بود ، ایشون با شجاعت تمام بارها و بارها (حتی با اتومبیل خودش) و در حضور اصحاب رسانه از اختراعش رونمایی و در موردش توضیح نمیداد!ولی مافیای سوخت و خودروی کشور بازهم مانع کارش شد!!!ولیکن بازم مردونگی کرده و گفته که پای کار و حرفم هستم و شما هم اینو بدونید که اگر صحبتهای این شخص کذب بود،تا الان صدها بار نهادهای امنیتی و قضایی ایشون رو (که حتی به رسانه ملی اومده) دستگیر می کردن!!!
البته الان هم با وضعیت موجود و بحرانی سوخت و نیاز دولت به فروش زیاد با قیمت بالا به مردم عزیز!جهت رفع نیازهای بودجه ای،بعید نیست که به هزارویک جرم کرده و نکرده ،ایشون رو مثل خیلی از نخبگان علمی،از میدون به در کنن!!!
پس لطفا اول تامل...!سپس آنالیز!سپس نظر...
از تابناک عزیز هم میخوایم که یکمی هوادار مردم باشه و کینه توزانه و بدون استدلال و مستندات به فرد یا افراد حمله نکنه!
ای کاش این حمله رو به مقامات مسئول در هر رده و پستی که هستند میکردید،آنهایی که از طرح هدفمندی یارانه ها و گرانی سوخت به این شکل پشتیبانی کردند،طرحی که در دولت قبل با فاجعه ای اسفناک و تورمی وحشتناک رو برو شد!!و دوباره با وقاهت محض تکرار شد!!
طرحی که روی کاغذ ،کارشناسی و قشنگه ولی در عمل ناکارآمد و صرفا بعنوان مسکن عمل میکنه و هیچ موقع درمانی برای وضع اقتصادی کشور ما نخواهد بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اینترنت با آب.منم دارم رو یه اختراع کار میکنم که از اب اینترنت بگیرین.به دلایل امنیت پروژه نمیتونم توضیح بیشتر بدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خاااااک برسرت تابنااک , کدوم بیسوادی این متن رو نوشته !!!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من تخصص ای تی دارم
و در زمینه سوخت و شیمی و کاتالیزرو و کاتالیستها و... تخصصی ندارم
پس نظری که میدم نظر شخصی هست
از نظر من امکانش در تئوری هست
ولی در عمل خیر

خاصیت بخار آب یا هوای دارای مولکول آب اینهکه حجم گیرنده است و ربایش گرما داره
کلاً مولکول آب چون ترکیب دو مولکول گازی هست (2 اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن) با واکنشی که درمجاورت گرما داره سریع بخار میشه (مایه به گاز) و حتی در صورت جامد بودن و یخ زدن با اندکی تماس با هوای بالای صفر درجه یا تابش خورشید و... تصعید میشه (جامد به گاز)
سیستم فعلی موتورهای درونسوز در تمامی خودروهای دارای سیستم سوخت سریع در جهان مبتنی بر سه عامل هست
1-اتکاء به سریع سوز بودن سوخت
2-اتکاء به میزان مشخصی از حرارت سوخت و انرژی حرکتی تولید شده
3-اتکاء به دور بودن از عوامل رباینده گرما و اخلال دهنده در سیستم احتراق داخلی

من کلیپی دیدم شخصی (شایدم ایشون) گفتند که میتونن اینکار رو بکنن و آب شلنگ رو ریختن توی باک یک 405 و حرکت و... ولی اصلاً موتور خودرو و سیستمش رو نشون ندادند
ضمناً اصلاً هیچ توضیح فنی ندادند

اگر واقعاً اینجوری بود کشورهای اروپایی که برعکس آمریکا بسیار با سوختهای کربنی مشکل دارند و به سمت هایبراید و الکتریکی کردن خودروها مرتب و مکرر پیش می روند حتماً برای این تکنولوژی اقدام علنی و گسترده میکردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من این خبر را توهین به عقل خواننده برداشت کردم و ادامه اش رو نخوندم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تابناک عزیز دمت گرم خیلی خوب مردم را سرگرم کرده ای . همینطور ادامه بدهید تا 9 روز آینده نت باز می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مسوولین کشور ما هم در زمینه مدیریت کشور یه همچین تفکراتی دارند.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من اینو شنیده بودم که یک آقایی در آسیای شرقی و فکر کنم در مالزی یا اندونزی این موتور آبسوز رو اختراع کرده بود. ولی نمیدونم به چه علت تجاری نشد. شاید به همون دلایل فیزیکی و شیمیایی که دوستان فرمودند، طرح توجیهی نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این اختراع نیست از پنجاه شصت سال پیش این مسأله که در واقع الکترولیز آب و تولید گاز سوختی هست مطرح بوده و کیت های حاضری آن در کشورهای پیشرفته در حال فروش است و در بهترین حالت باعث بیست درصد کاهش مصرف بنزین میشه ا
حنیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این بنده خدا که تابناک تخریبش کرده، آقای علاءالدین جاسمی زرگانی هستن که موفق شدن این سامانه رو طراحی و بسازن. تو برنامه حالا خورشید با مجری گری آقای رشید پور که از شبکه سه پخش میشد شرکت کردن و توضیحاتی در مورد طرحشون دادن.
طبق توضیحاتشون قدرت سوخت چون هیدروژن خالص حاصل از شکست مولکول آب هست، چند برابر بنزینه. برای آب هم نیازی نیست حتما آب آشامیدنی باشه، هر ترکیب مایعی عمدتا مولکول آب داره رو میشه به عنوان سوخت استفاده کرد، مثل آب دریا.
بهتره قبل از اظهار نظر و قضاوت، کمی تحقیق کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چرا به جای این حرفا از اون خانمی که یکی دو سال پیش تو تلوزیون نشون داد گه از مواد بازیافت پلاستیکی توانسته بود بنزین و سایر سوخت های سنگین رو استحصال کنه؟ که همون موقع می گفت هیچ مسئولی من رو حمایت نکرد.
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
برادران حمایتش کردن تا این طرح رو به سرانجام نرسونه .
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اولا ایشون صادقانه اومد اختراعش رو در معرض همه گذاشت و گفت بیاین تست کنین و تست هم شد . ولی به جای این که بهش مجوز بدن گفتن شما اگه صد در صد آبسوز کنی خورو ها رو اوضاع اقتصادی بهم میریزه چون این همه خرج شده پالایشگاه درست کردیم که بنین تولید کنیم و این همه پمپ بنزین و .... پس نمیشه که صد در صد آبسوز باشه. ابتدا موضوع رو یه جور دیگه نگاه کردن مثلا همفکرهای نویسنده متن فوق به مجری حالا خورشید گفتن غش کن و برنامه رو بهم بریز چون مهمانش آقای جاسمی بود بعد گفتن شما بیا ددستگاه رو تغییر بده که پنجاه درصد آبسوز باشه. آقای جاسمی هم مدت ها روش کار کرد و دستگاه رو تغییر داد حالا هم دنبال تولید هست و سرمایه گذار دعوت کرده.من طرفدار ایشون نیستم ولی اگر شما خبرنگاری میخوای منصف و بیطرف باشی پاشو برو ببین چی تولید کرده اول ببین بعد بیا این متن رو بنویس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بذارید این بنده خدا طرحش انجام بده اگه بد بود بعد اقایان مهندس و شیمی دان بیان ایراد بگیرن . نکنه کاسبی نفتی خراب میشه . هاااان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خب الان هم کلی از بنزینی که ما میزنیم آب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آب محصول احتراق است و دو اتم اکسیژن دارد . حالا چطور می خواهد بسوزد و اکسیژن بگیرد؟ احتمالا درخودرو ایشان یک یا چند باطری پنهان کرده اند و با آن آب را الکترولیز می کنند و هیدروژن و اکسیژن را جدا می کند و هیدروژن را به موتور می فرستد . موتور کار می کند ولی نسبت به برق باطری مصرف شده خیلی قدرت کم است . مردم هم می بینند که واقعا آب مصرف شده و موتور کار کرده ولی و

کسی باطری ها را ندیده . تقلب .
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگه 50 سال پیش به کسی میگفتن یه تلفنی اختراع میشه که شما از اون طرف دنیا میتونی طرف مقالبتو ببینی و صحبت کنی، قطعا مارک دیوانگی به شما میزدند. اینم حکایت این بنده خداست. در ذره ذره این عالم انرژی نهفته شده. این ذره میتونه بنزین باشه که با یه جرقه شعله ور بشه و انرژیش آزاد بشه یا آب باشه که برای آزادکردن انرژیش نیاز به فناوری خاصی هست که این بنده خدا ابداع کرده.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
باسلام
مشک آن است که خود ببوید ، نه آنکه عطار بگوید.
اگر این فرد اختراعی دارد می توانست به یکی از کشورهای صنعتی رفته خدا وکیلی این اختراع برایش رفاه و آسایش را به همراه داشت. مطمئن هستم جز دروغی بزرگ نیست.
در ضمن آقای مخترع در ایران کسی خریدار اختراع نیست و همه مصرف کننده هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
از کم و کیف فنی این طرح اطلاعی ندارم ولی اینم در نظر داشته باشید که وقتی مخترع معروف ایرانی ایده ی خودروهای هیبریدی رو مطرح کرد خانم ابتکار و پشت سرش همین شما رسانه های دولتی مسخره ش کردید کار کردن خودرو با باطری رو افسانه خوندین.
از این طرح ها کم نیست یه نمونه ش ساخت نفت مصنوعی که توی ایران به مخترعش خندیدن و ایده ش رو برد فروخت به کانادایی ها.
تا وقتی مافیای نفتی و مافیای قدرتمند خودرو سازی نفعش توی غالب کردن پراید به مردمه همچین طرح هایی مورد تمسخر قرار میگیرن و شما رسانه های دولتی هم که خدا بده برکت
همون بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
توروخدا ديگه با آب كاري نداشته باشيد
ديگه تحمل كارت هوشمند آب رو نداريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگه تا صد سال پیش به کسی میگفتی من می تونم از اصفهان تورو که تهران هستی ببینم یا صداتو بشنوم همین قضاوتی می کرد که خیلی از دوستان داشتن . ما نباید هر چیزی رو که به عقل خودمون جور در نیومد رد کنیم حداقل بگیم ممکنه بشه ولی من نمی تونم اینو درک کنم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
در زمان های قدیم که اینترنت جهانی وصل بود، من شخصا فایلی ویدئویی در سایتی به نام یوتیوب دیده بودم که در آن دقیقا نصف به نصف باک را با بنزین و البته آب مقطر(در واقع معنی فارسی آن را نمی دانم ولی disteled water) می گفت. واقعا هم ماشین را با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می راند. حالا احتمالا این بنده خا هم چنین تکنولوژی را گرته برداری کرده اند. بهتر است تابناک معقول و منطقی تر با این مسائل برخورد کند.همه ما از مافیای خودروسازی در ایران مطلع هستیم. پس اینکه وقعی به این بنده خدا ندادند دور از ذهن نیست. بنابراین می توانستید مستقیما با ایشان تماس گرفته و از تکنولوژی به کاررفته سوال کنید نه اینکه مسخره کنید.
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مجلس به دولت پیشنهاد بده به هر ماشینی سهمیه اورانیوم بده تا از انرژی هسته ای بجای سوخت مصرف بشه تا صد سال دیگه سوخت نیاز نداشته باشیم .
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ما اگه اب کافی داشتیم دانه دیزل میکاشتیم و از بنزین و الودگی هوا راحت میشدیم!!!
مردی بانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این بنده خدا یک ژنراتور تولید هیدروژن رو ساخته و جانمایی کرده داخل خودرو.با حدود ۲۰ لیتر هیدروژن در دقیقه خودرو کار میکنه و خیلی هم خوب.من اگر جای وزیر نفت و صنایع بودم ازش دعوت میکردم بیاد و حرفش رو بزنه.ممکنه به روشی دست پیدا کرده که در حجم و وزن پایین راندمان خوبی داره.من همین دستگاه رو دارم و در حجم صنعتی وزن اون ۲۰۰ کیلوگرم است
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با سلام به شما برادران تابناکی

جواب مردمی که ۸ سال زجر جنگ و ۴۰ سال ریاضت قتصادی دارن میکشن
اونم تو کشوری که روی ثروت خوابیده اینه که شما اینترنت داشته باشی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فکر نمیکنم آب همراه بنزین وارد موتور بشه و این خیییلی ساده انگارانس ، اول آب رو به هیدروژن تبدیل میکنن بعدا وارد موتور میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
نمايندگاه محترم بايد طرح يونجه سوز كردن خودروها رو به مجلس محترم ارائه دهند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
پیشنهاد میکنم جایگاه داران عزیز آب بیشتری قاطی بنزین کنند. هم سود بیشتری میبرند و هم آرزوی این بنده خدا محقق میشه.
مهدی حسن نیا حکاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
(صحبت درباره ادعای ساخت تجهیزاتی است که خودرو‌های معمولی و بنزینی به کمکش «آبسوز» می‌شوند. ) خدا اموات آدمی که این ادعا را دارد رحمت کند .

اما مگر از جان خود سیر شده که با مافیای نفتی بنزینی داخلی و خارجی در بیوفته ؟؟؟؟؟؟ به نظرم خیلی خیلی مخفیانه ماشین خودتو بچه هات دامادات و خواهر و برادرات جون مادرت مشین من را هم آبسوز کن . اگر به کسی بگم خدا درجا منو بکشه .
مهدی حسن نیا حکاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
(صحبت درباره ادعای ساخت تجهیزاتی است که خودرو‌های معمولی و بنزینی به کمکش «آبسوز» می‌شوند. ) خدا اموات آدمی که این ادعا را دارد رحمت کند .

اما مگر از جان خود سیر شده که با مافیای نفتی بنزینی داخلی و خارجی در بیوفته ؟؟؟؟؟؟ به نظرم خیلی خیلی مخفیانه ماشین خودتو بچه هات دامادات و خواهر و برادرات جون مادرت مشین من را هم آبسوز کن . اگر به کسی بگم خدا درجا منو بکشه .
محمد علی
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سلام این افراد اکثرا بیماران مبتلا به اختلال روانی با تشخیص (اختلال خلقی دوقطبی) مانی هستند که هذیانهای بزرگمنشی از نوع اختراع عجیب وغریب دارند که بعضا هم افراد زود باورهذیانهای اونها را را به راحتی باور کرده وترویج هم میدهند...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دربرنامه تلويزيونى رشيد پور با اين مخترع ديديم كه رشيد پور خودش رو به غش زد وبرنامه بهم خورد
البته كه نميگذارند اين اختراع به ثبت برسه چون مايك كشور نفت خيز هستيم اولين كشورى كه نفت خيز نيست اين خودرو رو ببينه حتى اگه شده يكيشو ميدزده وتمام قطعاتش رو باز ميكنه تاراز مخترع رو بفهمه وازش يك نمونه بسازه واين به صلاح مملكت نيست مگه اينكه اين راز را نگه دارند وقتى چاههاى نفت خشك شد نسلهاى آينده بكار ببندند
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قشنگ معلومه اینترنت قطعه که این همه آدم این متن رو خوندن و نظر دادن
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هر از چند گاهی یکی از این نوابیغ ظهور می‌کنه.
خطر اینه که‌گاهی امثال اینها همه‌کاره مملکت می‌شن و‌ تا سالها فضا عطرآگین می‌کنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اونایی که در حد دبیرستان هم فیزیک و شیمی پاس کرده باشن میدونن این حرفها همش چرت و پرته. تو کشوری که وقتی مردم زیر فشار و گرونی و نداری هستند یکی میاد خیلی راحت پشت بلندگو دم از روزه گرفتن و نماز خوندن میزنه انتظار چی دارید؟ باید بشینید و منتظر شنیدن همچین خبرهایی هم باشید.
قشنگ تو عصر جاهلیتیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگر این موضوع واقعیت داشته باشد اولین گروهی که این فرد را خواهند کشت کشورهای دارای نفت است. چون درامد گزافی از این راه به دست میاورند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
متوجه نشدم ، تو باک بنزین دقیقا باید چیکار کنیم ؟؟
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هیدروژن اب را جدا میکنه چرا سه برابر نشه متاسفانه قبل از تحقیق قضاوتش میکنیم مافیا همیشه دنبال فریب مردمم اند و جلو گیر پیشرفت
العبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آب سطح انرژی بسیار پایینی داره و یک ماده پایدار هست و کلا قابل سوزاندن نیست. اگر بخواهیم تشبیه کنیم میتونیم بگیم آب مثل خاکستر هست و وقتی موادی با سطح انرژی بالا مثل چوب و هیدروژن میسوزند (یعنی با اکسیژن ترکیب میشوند) موادی با سطح انرژی پایین مثل خاکستر و آب تولید میکنند. پس آبسوز کردن خودرو عملا بی معنی هست مگر اینکه با دادن انرژی، سطح انرژی آب بالا برده بشه و بعد اون انرژی دوباره گرفته بشه و صرف حرکت خودرو بشه. به عبارت دیگر، باید ابتدا با دادن انرژی الکتریکی، آب هیدرولیز بشه یعنی به عناصر سازنده خودش (اکسیژن و هیدروژن) تجزیه بشه بعد هیدروژن سوزانده بشه تا انرژی تولید کنه. در حالت ایده آل (که البته عملا هیچگاه اتفاق نمی افته و ما همواره درصدی از اتلاف رو داریم)همونقدر انرژی میتونیم بگیریم که قبلا برای هیدرولیز خرج کردیم پس عملا این کار هیچ صرفه اقتصادی نداره و در واقع یک کار احمقانه است! دوستان عزیزی که احیانا ممکنه فریب این شارلاتان بازی رو بخورند بهشون پیشنهاد میکنم کمی شیمی و ترمودینامیک مطالعه کنند تا متوجه شوند که تبلیغات صورت گرفته صرفا فریب افراد کم اطلاع هست و احتمالا یک کلاهبرداری پشت اون قرار داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من یه روش پیدا کردم که میشه از آب به اینترنت وصل شد...هر کی خواست پیام بده.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دوستان یه چیز مسلم هست که نباید از آن غافل شد.
در کشورهایی که تولیدکننده نفت هستند و درآمدشان از تولید نفت است هیچ وقت اجازه نخواهند داد که تکنولوژی‌هایی مثل موتورهای برقی،هیبریدی یا هیدروژنی در کشورشان پا بگیره و عمومی بشه. این یه اصل اقتصادی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
منم برق وایرلس اختراع کردم. مفتی ام هست. سایتمم اینه
برق وایرلس مفتی دات کام
برید ثبت نام کنید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
شاید این هم مثل اون مموتی سلبریتی هاله ای چیزی دور سرش میچرخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هر مبحثی در مورد تبدیل انرژی ها باید سازگار با قوانین ترمودینامیک باشه و اگه کسی بتونه این قوانین رو نقض کنه یعنی میتونه زمان رو به عقب برگردونه! قوانین ترمودینامیک منشا وجود و استمرار این هستی ست مثل نفس برای آدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با سلام
بنده مهندس موتورهای دیزلی هستم.
تا 25 درصد میتوان اب را با سوخت مازوت تحت شرایط ویژه ترکیب و در موتورهای دیزلی سوزاند.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قوانین علمی خیلی مهم نیستند چون مبنای آن دانش بشر هست . تا مدت ها دانش بشر (قوانین علمی) مدعی بود زمین مرکز جهان است و خورشید به دور زمین می چرخد. یک نفر گفت زمین به دور خورشید می چرخد همه گفتند دیوانه است.
من حرف این آقا را باور نکردم ولی رد هم نمی کنم چون اعتقادی به مطلق بودن صحت علم بشر ندارم و هر روز منتظرم تا گوشه ای از قوانین بشری جابجا شود.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چرندیات هم حدی دارد، این مخترع یا فالگیر است یا رمال.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اون یکی که زیرزمین خونش اورانیوم غنی می کرد... یکی که درمان قطعی سرطان و کشف کرد، یکیم کچلیو.. حالا جدا از این که این همه دانشمند شب روز کار می کنن درس می خونن آزامایش و ... (فقط کافیه بری یه سر به مجله های علمی بزنین ببین که چقد و چطوری کار شده. اون وق یکی اومده با نخود لوبیا مشکلو حل کرده!) این نابغه ها اصلا نیاز ندارن از مسوولا تقاضای سرمایه گذاری کنن فقط کافیه برن مثلا آمریکا اختراشونو ثبت کنن کلی سرمایه گزار میریزه سرشون. یه شبه هم میلیاردر میشن (از نوع دلاریش)
لدفا این چرت و پرت ها رم سغی کنید نشر ندید.
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کسی که حرفی برای گفتن داره و انقدر خاص هست
باید تا حالا یک نمونه عملی تولید میکرد یک موتور کوچک که با آب کار کنه این آقا اگر چنین ابتکاری داشت تا حالا یک مقاله نوشته بود ببینید تولید فناوری مرحله بعد از تولید دانش است و فناوری همه جای دنیا سری و محرمانه است ولی دانش خیر ایشون باید پایه علمی کار خودش رو منتشر می کرد اگر در این زمینه دانشی تولید شده وجود داشته باشه که من بعید می دانم
این آقا یا یک کلاهبردار است یا که در هر دو صورت باید جلوی کارش گرفته شود
سید رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هر کس سر رشته ای از ترمودینامیک داشته باشه می فهمه که اینکار شدنی نیست.
اگه دنبال رویا هستی بهتره بری فیلم بسازی چون مهندسی حساب کتاب داره و دیمی نیست.
تابناک هم بهتره یه مهندس استخدام کنه یا با یه صاحب نظر گفتگو کنه بهتر از گذاشتن مطالب نادرست هست..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آب محصول سوختن هیدروژن است بنابراین برای آزاد کردن هیدروژن دومرتبه انرژی بکار برد که دو مرتبه بسوزد و انرژی تولید کند !!!!! بنا بر این استفاده از آب به صورت کامل مسخره است مگر اینکه در بالابردن راندمان سوخت یا انرژی بکار رفته موثر باشد که باید مورد تأئید اساتید مهندسی مکانیک قرار گیردو
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آب از مخلوط هیدروژن و اکسیژنه چرا نشه ماده سوختی باشه اگر تجزیه بشه تو سیلندر خودرو قشنگ میسوزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
الان تو این اوضاع این خبر چی بود؟ لطفاً اینترنت را وصل کنید کل زندگی و برنامه هامون مختل شده
ثارالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این مشکل بخاطر ضعف عملکرد دولت هست یک سازمانی نباید باشه که ادعاهای علمی افراد رو بررسی کنه افراد مهترع خودشون باید بروند دنبال دوایر دولتی . اگه سازمان ثبت اختراع خودش میرفت دنبال اینگونه افراد و ادعاهاشون رو بررسی میکرد ما با اطمینان میتونستیم بگیم ایشون راست میگه یا کلاهبرداره و زمینه سواستفاده گرفته میشد ولی مسئولان منفعلانه مدیریت میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حالا تو چرا حسودی میکنی نویسنده ، با کلی غرض و بدبینی ، مگه کارشناسی یا .... ،
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سلام
من حاضرم ماشینم رو آب سوز کنم کجا باید اقدام کنم؟
لطفاً نحوه ارتباط با ایشان را به آدرس ایمیل بنده ارسال بفرمایید
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چنین طرحی واقعی است و من قبلا در باره اون تحقیق و مطالعه کردم
قبلا در کشور های خارجی اختراع شده منتها شرکت های بزرگ نفتی مانع اجرای آن شده اند!!!
در این طرح آب و سوخت به دو طریق مکانیکی یا افزودنی شیمیایی تداخل و مخلوط میشوند و آلیاژهای موتور خودرو نیز اندکی تغییر میکنه
این اختراع تا جایی پیش رفته که در ۱۰۰ کیلومتر ۱ لیتر سوخت مصرف میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سلام و عرض ادب به همه ی خوانندگان تابناک
مدتی قبل دربرنامه حالا خورشید که بصورت زنده پخش می شد مهمانی حضور داشت که قبل از شروع صحبت ایشان ظاهراً برای مجری برنامه (آقای رشیدپور) مشکل قلبی پیش آمد و برنامه متوقف گردید. مهمان برنامه کسی نبود جز همین شخصی که این همه مطالب در موردش نوشتید. نمیخواهند که این اختراع یا کشف یا هرچیز دیگری که از آن نام می برید رسماً به مردم عزیزمان و در نهایت به دنیا شناسانده شود. این طرح با هر آبی بجای بنزین قابل اجرا می باشد.
به خاطر می آورید یک هموطن ماشینی را اختراع نمود و درنهایت هیچکس از ایشان حمایت نکرد و ایشان هم آن را بدرون آب انداخت و همانجا آن طرح رها شد.
لطفاً محیطی را محیا نموده و از این عزیزان دعوت بعمل آورده و حداقل صحبتهایشان را شنیده و طرح هایشان را مشاهده نمائید سپس این همه بد و بیراه نثارشان کنید.
کجاست فرهنگ غنی ایرانی؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من باور میکنم.
با تجزیه آب اکسیژن و هیدروژن بدست میاد.
بنزین در ترکیب با اکسیژن خالص قدرت به مراتب بیشتری میتونه تولید کنه و نیاز به مصرف بنزین رو نصف کنه.
هادی ازنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چنین طرحی وجود دارد عزیزان و قبلا در کشورهای خارجی اختراع شده است اما شرکت های بزرگ نفتی هرگز اجازه ساخت و تولید اون رو ندادند چون با تولید انبوه اون ورشکست خواهند شد!!!!
یکی از دوستانمون گفته بودند من مهندسی مکانیک هستم و چنین چیزی طبق قوانین ترمودینامیکی وجود ندارد!!!!
اولا این رو عرض کنم که وقتی انیشتین نظریه نسبیت خود را مطرح کرد بسیاری از دانشمندان اون عصر اون رو مسخره و حتی منظور اون رو متوجه و درک نمیکردند!!
این طرح با خودروهای هیدروژنی کاملا متفاوت است
در این طرح که من قبلا خواستم جز پایان نامه کارشناسی ارشد تبدیل انرژی ام قرار بدم سوخت بنزین توسط افزودنی شیمیایی (اددتیو) و یا توسط قطعه ای مکانیکی با آب مخلوط میشود (چون سوخت و آب هرگز با هم نمی توانند مخلوط شوند)
و آلیاژ موتور خودرو نیز تغییراتی پیدا میکنه
در این طرح در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط به ۱ (یک) لیتر بنزین نیاز است!!!!
دوستان عزیز اگر با ساختار سوخت آشنا باشید این رو باید بدونید که اگر بنزین و یا نفت در حال آتش رو بخواهیم با آب خاموش کنیم،آتش شعله ور خواهد شد!!!! اساس کار کوره های آجر پزی قدیمی هم همین بوده یعنی آب با نفت کوره از دقایقی پس از روشن شدن کوره مخلوط و حرارت کوره چندین برابر میشود و در مصرف سوخت کوره صرفه جویی و از طرفی دیگر حرارت کوره بسیار بالاتر میرود
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
به بنده نه کارت سوخت برا خودرو اروندیم میدن ونه یارانه تمام سهم ما تواین مملکت سه فرزند بیکار فارغ تحصل ارشد دانشگاه و یک بازوی از دست داده در جبهه حق علیه باطل ودیگر هیچ
حسن
|
United States
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آقا این با هر آبی کار می‌کنه دیگه ایشالا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
پاسکال یا یک دانشمند مشهور دیگه قبل از اختراع دوچرخه، اعلام کرده بود که قطعا وسیله ای که روی دو چرخ حرکت کنه نمیتونه ساخته بشه، یا در مورد هواپیما هم می‌گفتند قطعا وسیله ای که از هوا سنگین تره نمیتونه در هوا به پرواز در بیاد، یا بسیاری از معجزات بر اساس نیروی مغناطیسی بوده اند که تا قبل از کشف شدن قابل باور نبودند
در اینجا چند موضوع مهمه:
* همیشه شیادی از طریق شبه علم وجود داشته و باید مراقب بود
* اینکه دوستان قطعا این قضیه رو رد میکنند هم شایسته نیست
* به سیستم های بسته اشاره شده، که الزاما نباید سیستم ایشون رو بسته در نظر گرفت
* همچنین به فناوری های پیل های سوختی اشاره شده که با ادعای این فرد مغایرت داره
* اینکه این فرد بر چه اساس چنین ادعایی رو مطرح کرده باید دقیقا بررسی بشه، اما احتمالا با پیشرفت علم و بر اساس فناوری نانو و با کمک انرژی های پاک به زودی شاهد تحولات خارق‌العاده ای خواهیم بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اسم مخترعش رائفی پور نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این ادعا را حدود سی و هف هشت سال پیش در مجله ای متلق به یکی از نهادهای انقلابی خوانده ام اتفاقا به اتفاقات پیش امده ذهنم دنبال همین ادعا بود که نتیجه اش چه شده است؟ حالا که شما اینگونه نوشتید.یقینا چنین اختراعی ابدا به صرفعه اقتصادی بر ای ملل صاحب نفت نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تابناک خودت دست به کار شو و اول از ماشین همکاران شروع کن جواب گرفتی بگو ما هم در صف باشیم
حسین
|
-
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آب هم سهمیه بندی و کارتی و دلاری میشه قیمتش.
بهتره مسکوت بمونه طرح وگرنه خودمونم از تشنگی تلف میشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
از هر طرح و ایده ای باید حمایت کرد همواره برای مردم عادی پذیرش ایده های اولیه سخت و غیر عملی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مادیگه چقدر بدبخت شدیم پی چه بحث های بی خودی میریم
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آدرس ثبت نام برای نصب کیت آبسوز بر روی خودرو
=اطلاعات خواسته شده باعث میگردد تمایل به ثبت نام برای افراد محافظه کار
و دوراندیش انجام نشود
مهندس برق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خیلی ساده است من اختراع ایشون رو تو نت فیلمشو دیدم
اختراعش احمقانه اس
آب رو با الکتریسیته الکترو لیز می‌کنه و اکسیژن و هیدروژن بدست میاره
بعد مثل خودروهای گاز سوز از این هیدروژن ذخیره شده استفاده می‌کنه
ایرادش اینکه این بنده خدا در نظر نگرفته که برای الکترولیز باید انرژی مصرف شه که بعضا شاید از خود بنزین هم گرونتر شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دروغی بیش نیست این ادعا.اب چطوری میخواد بسوزه؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو یوتیوب جستجو کنید چند مورد در برزیل و جاهای دیگه از چند سال قبل با موتور و ماشین از این سامورتی بازیها درمیارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کاش به محققین و دانشمندان و تحصیل کرده ها و مخترعینمون به اندازه یه فوتبالیست که قرارداد میلیاردی میبنده و دارای محبوبیت و شهرت میشه اهمیت می‌دادیم تا کارمون به اینجا نرسه که قطعات خودرو از چین وارد کنیم و از دنیا عقب باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این کار انجام شدنیه! میتونید تو کانال تلگرام و اینستاشون راستی ازمایی این کارو ببینید
کسی که این متن رو نوشته قطعا هیچ اطلاعاتی نداره! @absooz
حتی برای ثبت نام هیچ هزینه ای دریافت نمیکنن، همیشه وقتی کشف جدیدی اتفاق می افته همه مخالفت میکنن و رد میکنن و این طبیعیه ، اما بعدش همه میپذیرن
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چیزی که من به عنوان بیننده فایل های ویدئویی این مخترع دیدم، حرف از احتراق آب داخل موتور نیاورده، و اینکه چیزی در مورد بی‌نیاز کامل سیستمش به بنزین هم نگفته. یادمه که یک سیکل دایم هم که بزرگتر بود رو داشت شرح میداد که پس از استارت اول، دیگه نیازی به هیچ سوختی نداشت، یعنی همون آب رو دوباره استفاده میکرد. رو پژو خودش هم اجرا کرده بود.
به نظر من ایرانی، بهتره پیش از تحلیل های عجولانه برپایه سواد حداقلی مون از علمی که هرروز داره کامل تر میشه و ما هم تا الآنش رو حتی به روز نیستیم الکی قضاوت نکنیم. کلا با هرکاری که راحت بشه انجامش داد انگار همه مشکل دارن و اینکه به قول یکی از کامنت نویسا:` اگه این حرف رو یه غیر ایرانی میزد آیا بازم همین حرفا رو میزدید؟`. با این فرمون که پیش میریم انتظار پیشرفت و خلاقیت رو دیگه نباید داشت.
امیدوارم اگه درست باشه همین جا ازش بهرمند بشیم که یهو نره خارج بعد حسرتش رو بخوریم.
تابناک هم بهتره مستقیم با ایشون یه مصاحبه درست بکنه بعد مطلب رو اشتراک بذاره که این همه شبهه ایجاد نکنه.
آراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
طرف نشسته بود کنار دریا، ماست می ریخت تو دریا و هم می‌زد.
یکی ازش پرسید چیکار می‌کنی؟ گفت: دارم دوغ درست می‌کنم.
بهش گفت: اینجوری محاله بتونی دوغ درست کنی!
گفت: می دونم نمیشه ولی اگه بشه چی میشه !!!
moham
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
....مسئله با فرایند راستی آزمایی به دور از اینهمه بحث و جدل و معما و خدای ناخواسته توهین و خدشه به شعور و قلمرو علم و یا شاید ایرانیت .....میتوان با حضور چند تن متخصص و عالم به علم فیزیک و شیمی و مکانیک که در این مملکت هم خوشبختانه کم نداریم به ادعاهای آقای جاسم زرگانی پی برد. اگر به کانال تلگرام طی دو سه سال اخیر بصورت آرشیو نگاهی بیاندازید پیام و گزارشات و محاسبات ایشان قابل مشاهده است .....یادمان و یادتان باشد این بررسی ضرری و خرج و هزینه ای در قبال آن ادعا رقمی نخواهد بود همانطور که توماس ادیسون برای روشن کردن لامپ جهت انتقال برق از منبع به لامپ مذکور حتی از ریش بلند یکی از کارگران آزمایشگاهش جهت انتقال برق استفاده کرد و این شکست فاصله ا