بازدید 4310

وزیر به تاج: تیم امید حتما باید به المپیک صعودکند

کد خبر: ۹۳۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 20 November 2019

مسعود سلطانی‌فر در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال گفت: ۴۴ سال در انتظار حضور فوتبال ایران در المپیک هستیم و از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت و استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیک توکیو تلاش کنید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: ۴۴ سال در انتظار حضور فوتبال ایران در المپیک هستیم و از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت و استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیک توکیو تلاش کنید.

وزیر ورزش و جوانان به تاج تاکید کرد: فوتبال ایران از هر نظر برای راهیابی به المپیک ژاپن شایسته است و باید شاهد حضور استعداد‌های بزرگ فوتبال ایران در بازی‌های المپیک باشیم. در کنار بسکتبال که با شایستگی به المپیک رسید منتظر حضور دو رشته مهم فوتبال و والیبال هستیم و برای این اتفاق مهم همه‌گونه پشتیبانی و حمایت را از فوتبال و والیبال و سایر قهرمانان مان خواهیم داشت.

در این دیدار مهدی تاج گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال و آمادگی تیم امید و تیم ملی بزرگسالان برای راهیابی به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به وزیر ورزش ارائه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار