بازدید 5844
امنیت برقرار است/ اغتشاشگران بازداشت شده‌اند

فرماندار شهرستان جم: اعتراضات به ضرر مردم است

کد خبر: ۹۳۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴ 20 November 2019
فرماندار جم عنوان کرد: پس از دو روز مسیر‌های ارتباطی جم بازگشایی و مشکل امنیتی به طور کامل رفع شده است، همچنین تعدادی از اغتشاشگران بازداشت شده اند که پس از بازجویی برابر قانون به اتهامات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد حسینی در خصوص بسته شدن راه‌ها و قطع آب در شهرستان جم گفت: به مدت دو روز مسیر اصلی ارتباط و همچنین مسیر تردد تانکر‌های آب به شهرک‌های مسکونی جم به دلیل اعتراضات و اغتشاشات اخیر بسته بود.

وی ادامه داد: در این مدت امکان رفت و آمد از مسیر جم سیراف میسر نبود که الحمدلله بامداد امروز مشکل رفع شده و مسیر با دخالت نیرو‌های امنیتی و انتظامی و با کمترین مشکل مجددا بازگشایی شد.

این مسئول اظهار کرد: در حال حاضر تمام مسیر‌ها باز است و مشکل امنیتی نیز به طور کامل رفع شده است. تعدادی از اغتشاشگران بازداشت شده اند که مورد بازجویی قرار گرفته و برابر قانون به اتهامات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

فرماندار جم بیان کرد: الحمدلله مورد خاصی نداریم و هم اکنون فضا به گونه مناسب و تقریبا مسالمت آمیزی مدیریت شده و شهرستان در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان بوشهر نسبت به استان‌های دیگر کمترین درگیری و خسارت‌ها را شاهد بوده ایم، با اینکه در طی دو روز گذشته به دلیل بسته بودن مسیر شرایط خوبی نداشتیم توانستیم اوضاع شهرستان را به خوبی مدیریت نماییم.

وی تاکید کرد: پس از باز شدن مسیر اصلی، صبح امروز تجمع تعداد کمی از افراد به شکل پراکنده را در جم شاهد بودیم، اما اتفاق قابل توجه دیگری رخ نداده است.

فرماندار شهرستان جم بیان کرد: این اعتراضات به ضرر مردم است و بستن مسیر در جم نیز موجب شد که مردم شهرک در مضیقه باشند و مشکل آب پیدا کنند. خوشبختانه هم اکنون تانکر‌های آب تامین کننده آب شهرک به آسانی تردد داشته و وضعیت متعادل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل