بازدید 5884

انتقاد تند همایون شاهرخی از تیم ملی و فدراسیون

بیچاره مردم که دل شان را به این مدیریت و این بازیکنان خوش کرده‌اند. شک نکنید با این ترکیب و این شیوه، اگر به دور بعد صعود کنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. نمی‌خواهم از شخص خاصی اسم ببرم، ولی شما ببینید که دو گل را چگونه و روی چه اشتباهاتی دریافت کردیم. روی گل اول توپ کجا افتاد، چه کسانی تماشاگر بودند و چه کسانی اشتباه کردند
کد خبر: ۹۳۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 19 November 2019

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با عراق نشانی از تیم ملی ایران نداشتیم و بیچاره مردم که دلشان را به این مدیریت و این بازیکنان خوش کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، همایون شاهرخی با اشاره به شکست ۲ بر یک تیم ملی برابر عراق و انتقاد‌هایی که از تیم ملی و مارک ویلموتس صورت گرفته گفت: اگر قرار است انتقادی صورت بگیرد باید به صورت محترمانه باشد. وقتی قرار باشد یک تیم با دو جلسه تمرین در یک بازی مهم حضور پیدا کند، بهترین مربی دنیا هم نمی‌تواند کار را خوب جلو ببرد. با این حال اگر برنده شویم خیلی‌ها می‌گویند چه مدیریتی صورت گرفت و اگر هم ببازیم خیلی‌ها انتقاد می‌کنند، ولی مسئله مهم رعایت اصول است.

وی ادامه داد: می‌گفتیم کی‌روش یک مربی پروازی است که در ایران حضور ندارد، ولی دوباره دیدیم که قرارداد خوب و محکم بسته نمی‌شود. باید گفت که این خانه از پای‌بست ویران است. وقتی مدیریت فوتبال این باشد و افراد فوتبالی روی نیمکت تیم ملی نباشند، طبیعی است که مشکلاتی ایجاد شود. این هم قسمتی از مشکلات است که می‌تواند تاثیرگذار باشد. چرا در تیم ملی باید افراد غیر فوتبالی روی نیمکت بنشینند آن هم در حالی که افراد خوشنام در فوتبال ما حضور دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. وقتی یک فرد فوتبالی روی نیمکت باشد می‌تواند به سرمربی یادآوری کند که به عنوان مثال حسن می‌تواند جای حسین بازی کند و سرمربی هم مختار است که در نهایت خودش تصمیم بگیرد.

شاهرخی با بیان اینکه تمام تیم‌ها بعد از جام جهانی در تیم‌هایشان انقلاب ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: بعد از هر جام جهانی ترکیب و لیست بسیاری از تیم‌ها با تغییر مواجه می‌شود، ولی تغییرات ما بعد از جام جهانی چقدر بوده است؟ یکسری بازیکن قدیمی دور هم می‌نشینند که انگیزه ندارند و توقعات زیادی هم دارند. ما این را در گذشته لمس کردیم، اما چون تجربه فوتبالی داشتیم، تیم را جمع می‌کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به شکست ایران برابر عراق عنوان کرد: در این بازی نشانی از تیم ملی ایران نداشتیم و این تیم انگیزه و نشاط نداشت. بیچاره مردم که دل شان را به این مدیریت و این بازیکنان خوش کرده‌اند. شک نکنید با این ترکیب و این شیوه، اگر به دور بعد صعود کنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد. برای موفقیت باید تمرینات منظم انجام شود و تیمی وارد زمین شود که انگیزه داشته باشد.

شاهرخی به تسنیم گفت: بهتر است روی هر دو گلی که دریافت کردیم، مسائل فنی و نحوه استقرار بازیکنان را بررسی کنید. نمی‌خواهم از شخص خاصی اسم ببرم، ولی شما ببینید که دو گل را چگونه و روی چه اشتباهاتی دریافت کردیم. روی گل اول توپ کجا افتاد، چه کسانی تماشاگر بودند و چه کسانی اشتباه کردند یا روی گل دوم مدافعان، دروازه‌بان و هافبک‌های دفاعی کجا بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر