بازدید 5216

واکنش نصیرزاده به حکم سنگین فیفا:پول می‌دهیم و پنجره را باز می‌کنیم

شماره حسابی که این بازیکن در اختیار باشگاه قرار داد، مربوط به بانکی در هنگ‌کنگ بود و بازهم به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانستیم این پول را پرداخت کنیم. فیفا در خردادماه رأی داد که با حساب دیرکرد باید ۱۰۰ هزار به این بازیکن پرداخت کنیم، اما بازهم نتوانستیم این پول را به خاطر تحریم‌ها جا به جا کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ 17 November 2019

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم و با پرداخت بدهی خود، پنجره نقل و انتقالاتی‌مان باز خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازیکنی به نام لوسیانو پریرا معروف به شیمبا داشتیم و الان هم در تیم فولاد خوزستان بازی می‌کند. زمانی که او در تیم ما حضور داشت، پولش را به طور کامل دریافت کرده و فقط ۸۰ هزار دلار مانده بود. در تفاهم‌نامه‌ای که آن زمان بین او و باشگاه امضا شده بود، قرار بود مابقی پول خود را در همان سال ۹۷ و بدون تعویق دریافت کند، اما به خاطر تحریم‌هایی که وجود داشت نتوانستیم این پول را به حساب او انتقال دهیم.

وی افزود: پس از شکایت لوسیانو به فیفا قرار شد او شماره حسابی به ما بدهد و پولش را واریز کنیم، اما شماره حسابی که این بازیکن در اختیار باشگاه قرار داد، مربوط به بانکی در هنگ‌کنگ بود و بازهم به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانستیم این پول را پرداخت کنیم. فیفا در خردادماه رأی داد که با حساب دیرکرد باید ۱۰۰ هزار به این بازیکن پرداخت کنیم، اما بازهم نتوانستیم این پول را به خاطر تحریم‌ها جا به جا کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات لوسیانو به فیفا گفته بود که در ایران شماره حساب دارد، در حالی که ما هر چقدر جستجو کردیم شماره حسابی پیدا نکردیم و به فیفا اعلام کردیم، شماره حساب این بازیکن را در ایران به اعلام کند تا این پول را پرداخت کنیم. الان هم این پول در حساب باشگاه موجود است و ما آماده واریز هستیم، البته اگر تحریم‌ها مشکلی ایجاد نکند.

نصیرزاده گفت: تا خردادماه سال ۹۸ پنجره نقل و انتقالاتی هر باشگاهی بسته می‌شد، حتی اگر بدهی خود را هم واریز می‌کرد این پنجره بسته می‌ماند که این قانونشامل خیلی از باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس و تراکتور هم شد، اما الان این رویه تغییر کرده و فیفا در محرومیت‌هایی که درباره بستن نقل و انتقالات است، به محض اینکه بدهی مورد نظر پرداخت شود پنجره نقل و انتقالاتی را باز می‌کند. به همین دلیل ما هیچ نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم، چون به موقع نقل و انتقالات را انجام خواهیم داد. ضمن اینکه این موضوع در حوزه اختیارات فدراسیون فوتبال هم است و اجرای آن بر عهده این فدراسیون است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل