بازدید 9999

دستگیری ۴۰ اخلالگر در یزد

به دنبال تغییر نرخ بنزین برخی از مردم با تجمع‌های آرام و مسالمت‌آمیز خواستار بیان اعتراض خود نسبت به این امر اعلام کردند، ولی در این میان نیز برخی از افراد که اغلب نیز غیربومی و غیریزدی بودند با نیاتی سوء در برخی مناطق شهر یزد اقدام به فعالیت‌های هنجارشکنانه کردند.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 17 November 2019
دادستان عمومی و انقلاب یزد از دستگیری ۴۰ نفر در تجمعات اخیر این شهر خبر داد و اعلام کرد: اغلب دستگیرشدگان از اتباع بیگانه و غیر یزدی بوده‌اند.

به گزارش ایسنا «محمد حدادزاده» ضمن اعلام این خبر افزود: به دنبال تغییر نرخ بنزین برخی از مردم با تجمع‌های آرام و مسالمت‌آمیز خواستار بیان اعتراض خود نسبت به این امر اعلام کردند، ولی در این میان نیز برخی از افراد که اغلب نیز غیربومی و غیریزدی بودند با نیاتی سوء در برخی مناطق شهر یزد اقدام به فعالیت‌های هنجارشکنانه کردند.

وی این افراد را عده‌ای فرصت‌طلب و معاند نظام خواند که با پیوستن به مردم، اهداف شوم دیگری را دنبال می‌کردند.

به گفته حدادزاده، این اخلالگران علاوه بر تخریب اموال عمومی، در مواردی نیز با پلیس درگیر و بعضاً برخی از نیرو‌های پلیس را مصدوم کردند.

وی با بیان این که ابعاد مختلف ناآرامی‌های اخیر همچنان در دست بررسی است و پس از کسب نتایج نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد، تاکید کرد: دستگاه قضایی و انتظامی با هر گونه هنجارشکنی و تخریب اموال عمومی برخورد خواهد کرد.

دادستان یزد در پایان متذکر شد: هر گونه اعتراض باید از مجاری قانونی و بدون برهم‌زدن نظم عمومی انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر