بازدید 4207

رایزنی برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی

کد خبر: ۹۳۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 14 November 2019
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر پیگیری ایران برای آزادی دو مرزبان ربوده شده ایرانی توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرمانده ارتشرایزنی برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی پاکستان به زودی به ایران سفر خواهد کرد و در همین چارچوب بار دیگر موضوع آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط تروریستها، را پیگیری خواهیم کرد.

سردار سرتیپ محمد پاکپور در حاشیه "دهمین یادواره شهدای وحدت" در مشهد به تداوم تلاش ها و اقدامات برای آزادی دو مرزبان ایرانی از چنگ تروریستها اشاره و بیان کرد: مرتب در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: دیروز هم از مسئولان ارتش پاکستان که با فرمانده قرارگاه قدس ملاقات داشتند درخواست همکاری کردیم تا هر چه زودتر دو مرزبان جمهوری اسلامی ایران از دست عناصر تروریست رها شوند.
سردار پاکپور گفت: آزادی مرزبانان ربوده شده به تلاش بیشتر برادران در پاکستان بازمی‌گردد.

مهر ماه پارسال ۱۴نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و نیروهای بسیجی در اقدام تروریستی مزدوران استکبار ربوده شدند. تا کنون ۱۲نفر از آنها آزاد شده اما هنوز دو نفر دیگر در اسارت تروریست ها قرار دارند.

وی در ادامه به یادواره شهدای وحدت اشاره و بیان کرد: خون شهدای وحدت موجب انسجام و وحدت بیشتر مردم در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید سردار شوشتری، وحدت را پایه نهاد و از نخستین روزی که فرماندهی قرارگاه قدس را در منطقه سیستان و بلوچستان برعهده گرفت برای تعمیق هرچه بیشتر وحدت شیعه و سنی تلاش بسیاری کرد.
وی ادامه داد: در کنار اقدامات عملیاتی شهید شوشتری، خدمات آن شهید والامقام در مدت کوتاه حضورش در بخش جنوبی سیستان و بلوچستان که هموطنان اهل‌سنت در آنجا سکونت دارند به اندازه چندین سال خدمت بوده است.

سردار پاکپور گفت: اگر دشمنان می‌توانستند وحدت را بر هم زنند،در همان روزی که سردار شوشتری به شهادت رسید به هدف شومشان می‌رسیدند اما دیدیم که وحدت هموطنان شیعه و سنی بیش از پیش و منسجم‌تراز گذشته شده است.

سرتیب رجبعلی محمدزاده و سرلشگر نورعلی شوشتری ۲۶مهر ماه ۱۳۸۸ هنگام حضور در همایش وحدت که در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود با اقدام تروریستی عوامل مزدور استکبار و دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان، به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

همچنین در همایش یادواره شهدای وحدت در محل مجتمع آیه‌های مشهد با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده سرداران شهید شوشتری و محمدزاده تجلیل به عمل آمد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی