بازدید 4515

جوابیه بانک کشاورزی به خبر «تابناک»

کد خبر: ۹۳۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴ 14 November 2019

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تابناک

موضوع:جوابیه

باسلام و احترام

مطلب منتشره با عنوان "قابل توجه آقای وزیر؛یک بانک دولتی صورت های مالی خود را تکذیب کرد"حاوی مطالب غیر واقعی،تحلیل های غلط و استنتاج نادرست و غیر مرتبط است.لذا خواهشمند است دستور فرمایید برای تنویر افکار عمومی نسبت به درج جوابیه اقدام شود.

  • بانک کشاورزی،هیچگاه و از جمله در قالب تکذیبیه مورخ 18/8/98،صورت های مالی خود را تکذیب نکرده است،بلکه یک اشتباه صورت گرفته در یکی از بندها و یادداشت های صورت های مالی سال1397 را اصلاح کرده است.
  • آنچه بانک کشاورزی نسبت به تکذیب آن اقدام کرده است و بر این تکذیب اصرار دارد،نتیجه گیری غلط و حاوی افتراء نسبت به اعضای هیأت مدیره بانک، مبنی بر دریافت پاداش خلاف ضوابط است.
  • بررسی های تکمیلی انجام شده در تاریخ19/8/98 از سوی سازمان حسابرسی ودیوان محاسبات کشور نشان می دهد؛در پرداخت حقوق و مزایای هیأت مدیره این بانک، ضوابط قانونی کاملاً رعایت و پرداخت ها در چارچوب سقف مقرر در مصوبه شورای حقوق و دستمزد انجام شده و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.
  • ارتباط دادن این اشتباه تایپی و نتیجه گیری نادرست مبتنی بر آن یا حتی میزان حقوق و مزایای قانونی اعضای هیأت مدیره بانک با عملکرد مالی بانک و یا موضوع خاص و پیچیده ای چون مسایل شرکت صنعتی آذرآب،از نا آگاهی تحلیلگر و برداشت غیر منطقی از رویدادهای ناپیوسته و استنتاج نادرست و البته غیر منصفانه از مسائل مختلف، برای رسیده به اهدافی خاص و ملکوک ساختن چهره مدیران این بانک حکایت می کند.

                                                

                                                                 اداره کل روابط عمومی وهمکاری های بین الملل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی