بازدید 3406
۱

قیمت نفت کاهش یافت

قیمت نفت در معاملات امروز 31 سنت کاهش یافت و هر بشکه نفت 61.75 دلار فروخته شد.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 13 November 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با کمرنگ شدن چشم‌انداز توافق تجاری میان آمریکا و چین، تمرکز بیشتر بر چشم‌انداز اقتصاد جهان و تقاضا برای انرژی، قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت.

دونالد ترامپ امروز گفت دو کشور به نهایی کردن یک توافق تجاری نزدیک شدند اما وی از ارائه یک تاریخ یا زمان امضای آن خودداری کرد و این امر سرمایه‌گذاران را ناامید کرد.

هر بشکه نفت برنت با 31 سنت کاهش 61.75 دلار فروخته شد. در عین حال، هر بشکه نفت خام آمریکا با 19 سنت کاهش 56.61 دلار معامله شد.

پیش‌بینی آژانس بین‌المللی انرژی در مورد کند شدن رشد تقاضا برای نفت در جهان پس از سال 2025 نیز بر بازار تاثیر گذاشت.

آژانس بین‌المللی انرژی در چشم‌انداز سالانه انرژی جهان اعلام کرد انتظار می‌رود تقاضا برای نفت در جهان در سال 2025 به طور متوسط یک میلیون بشکه در روز افزایش یابد اما در ادامه پیش‌بینی کرد تقاضا برای نفت از این سال به بعد سالانه 100 هزار بشکه در روز به علت بهبود بهره‌وری سوخت و استفاده بیشتر از خودروهای برقی کاهش یابد.

همچنین تاجران در انتظار نتیجه نشست ماه آینده اوپک و روسیه هستند که آیا کاهش تولید را برای تقویت قیمت‌ها بیشتر خواهد کرد یا نه.

تحلیلگران بانک ای‌ان زد گفتند: «ما معتقدیم که کاهش تولید می‌تواند پس از سه ماهه نخست 2020 تمدید شود اما کاهش بیشتر بعید است.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام
چقدر خوب پس لازم نیست دیگه قیمت محصولات نفتی بره بالا.
خدا رو شکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر