بازدید 6340

واکنش جو بایدن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

یکی از نامزد‌های بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرد و آن را «دفاع از خود» تعبیر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۴ 13 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را «دفاع از خود» تعبیر کرده و از آن حمایت کرد.

بایدن در صفحه توئیترش نوشت: اسرائیل حق دارد از خودش در برابر تهدید‌های تروریستی دفاع کند. قابل تحمل نیست که شهروندان اسرائیلی زندگی‌شان را در هراس دائمی از حملات راکتی بگذرانند. به همین دلیل است که دولت ما تا این حد حامی سرسخت سامانه نجات‌بخش گنبد آهنین بودند.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد دور تازه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت دست‌کم ۱۱ فلسطینی منجر شده است.

به نوشته رسانه‌های فلسطینی رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه چند نقطه از نوار غزه را هدف حمله قرار داد. حملات تازه عمدتا بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار داد که در جریان آن چهار نفر به شهادت رسیدند.

با این حساب، تعداد شهدای فلسطینی در حملات روز سه‌شنبه صهیونیست‌ها به غزه به یازده نفر رسیده است.

منابع فلسطینی گزارش دادند که ۴۵ نفر از فلسطینیان از جمله ۲۵ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به غزه که از صبح سه‌شنبه آغاز شده است، زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی صبح سه‌شنبه به صورت همزمان به نوار غزه و دمشق حمله کرد و دو نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار داد. نیرو‌های مقاومت فلسطینی با شلیک نزدیک به ۲۰۰ موشک و راکت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین فلسطین اشغالی، حملات تروریستی صهیونیست‌ها را پاسخ داده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر