بازدید 6283
۴

ظرفیت مسکن ملی در کدام شهر‌ها تکمیل شد؟

کد خبر: ۹۳۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 12 November 2019
تنها پس از دو ساعت از شروع ثبت نام طرح اقدام ملی در چهار استان، ظرفیت ثبت نام در دو شهر به حد نصاب رسید.

به گزارش ایسنا تنها پس از دو ساعت از شروع ثبت نام طرح اقدام ملی در چهار استان، ظرفیت ثبت نام در دو شهر قم و کهک به حد نصاب رسید.

پس از اعلام شرایط نام‌نویسی در طرح اقدام ملی در روز شنبه که مهلت سه روزه برای بارگذاری مدارک به متقاضیان داده شد، از صبح امروز ۲۱ آبان ماه ثبت نام در چهار استان سیستان‌وبلوچستان، قم، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی آغاز شده که طبق اعلام مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، ثبت‌نام برای دو شهر قم و کهک در استان قم به حد نصاب رسیده است.

پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام این خبر گفت: تاکنون در استان‌های سیستان‌وبلوچستان ۴۰۸۵ نفر، خراسان‌جنوبی ۲۰۵۹ نفر، خراسان‌شمالی ۶۰۹ نفر و قم ۴۳۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع در استان‌های قم ۵ شهر، در سیستان و بلوچستان ۱۸ شهر، در خراسان‌جنوبی ۲۳ شهر و در خراسان‌شمالی نیز ۵ شهر در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

اصلانی همچنین تاکید کرد: رصد و پایش در حد امکان در هنگام ثبت نام انجام و سایر مواردی که نیاز به استعلام و بررسی بیشتر دارد در مراحل دیگر تکمیل خواهد شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین گفت: در خصوص رصد و پایش چنانچه افرادی حذف شوند به تعداد حذف‌شدگان، سامانه برای افراد دیگر باز می‌شود. همچنین در صورت تامین مجدد زمین، سامانه مجددا برای شهر‌هایی که ثبت نام آن‌ها به اتمام رسیده، باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که تمامی ۴۰۰ هزار خانوار طرح اقدام ملی تعیین تکلیف شوند و ۴۰۰ هزار واحد طبق برنامه در شهر‌های موردنظر احداث و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
واقعا که؟!
آدم نمیتونه مردم ایران را بشناسه
همین مردمی که دائما این طرح را نقد می کردند و این قدر ایراد و اشکال می گرفتند به طرح اقدام ملی در حوزه مسکن الان ظرف دو ساعت کل ظرفیت این طرح را تکمیل کردند!
دقیقا مثل حمله برای خرید خودرو!
بی دلیل نیست که قیمت مسکن بالا است و پتانسیل جهش بیشتر هم دارد
باید قبول کرد که تقاضا بالا است و بنگاهی های مسکن راست میگن که مردم ایران عطش خریدن دارند
وقتی برای طرح نامشخص اقدام ملی در استان های مرزی و غیر پایتخت این قدر متقاضی وجود داره که دو ساعته تکمیل میشه مشخصه که قیمت مسکن تو تهران وقتی میلیاردی بشه چندان عجیب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
کجاش استقبال شده سر جمع نسبت به خانوارهای این چند استان مقایسه کن ببین چند درصد مردم ثبت نام کردن. در ضمن مطمئن باش این افرادهم یا دلال هستند یا املاکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
اخه دو سه هزار تا مسکن ظرفیت عددی است برای درخواست کنندگان مسکن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
سریال هیولا رو دیدین ؟ هر چی مونده رو دستت بذارش تو پیش فروش. مردم برای خریدنش از سر و کول هم بالا میرن . پول بگیر و تحویل نده . ملت ایران بیشتر از منابع نفتی برای نظام سودآوری دارند !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان